Vind ik ook. En je kan bijbestellen dus ik kan daar gewoon alles bestellen aan groente en fruit.quote:
En welk abonnement hebben jullie? Kon er met teruglezen niet helemaal achter komen.quote:Op maandag 14 april 2008 10:10 schreef Innocence het volgende:
Hier bevalt het pakket ook nog steeds erg goed. Zitten veel verschillende groenten in en moeten met een 1-persoonspakket al echt ons best doen om het op te krijgen. We weten het gelukkig steeds beter te combineren, dus meerdere groenten in 1 gerecht.
Deze week bijvoorbeeld:Witlof Tauge Slamix Lenteuitjes Paksoy Savooiekool
Voor 6,25.
De prijs komt me bekend voor. Deze hebben wij ook. Vrienden hebben het pakket van Odin, maar wij komen eer iedere keer beter af.quote:Op maandag 14 april 2008 11:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En welk abonnement hebben jullie? Kon er met teruglezen niet helemaal achter komen.
Oeps, we hebben natuurlijk het tweepersoons pakket. Toen we begonnen was die meen ik 6,25, of ik heb het onthouden van de website. Met zijn tweetjes eten we er trouwens wel de hele week van want het is altijd meer dan voldoende.quote:Op maandag 14 april 2008 11:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Maar met z'n tweeën eten van een eenpersoonspakket van ¤6,25? Misschien is die ik gevonden heb dan toch niet zo heel goed(koop). Aan de andere kant, de keuze is ook nogal beperkt als je in een klein dorp woont.
Ik zal deze week eens contact met ze opnemen om te horen hoe of wat en een proefpakket te bestellen.
groentenabonnement.nl inderdaadquote:Op maandag 14 april 2008 11:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En welk abonnement hebben jullie? Kon er met teruglezen niet helemaal achter komen.
Nee, ik heb via www.groentehandel.nl een bedrijf uit Groningen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:52 schreef Innocence het volgende:
Heb je nou via Landzicht?
Want ik heb deze week ook worteltjes, andijvie, courgette, komkommer en sla in het pakket
En paksoi trouwens...
Het gaat echt steeds sneller op, lekkere groenten deze tijd van het seizoen!
Met gehaktballen?quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:16 schreef Innocence het volgende:
Ik eet vanavond ook stampot rauwe andijvie
Andijviesaladequote:Op woensdag 11 juni 2008 12:35 schreef MinderMutsig het volgende:
Heeft iemand leuke recepten met andijvie?
Jij hebt echt een abonnement als ik die site zo lees. Vitatas is dat niet en Odin eigenlijk ook niet, al doen ze stiekem van wel (maar in de spelregels staat daar ook: 'u bestelt elke week de tas voor de week daarop en betaalt het bedrag daarbij vooruit' , dat is in feite geen abonnement).quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:39 schreef Innocence het volgende:
Hier ook veel 'blaadjesgroente' Moet nu vanavond snel snijbiet eten, terwijl ik daar helemaal geen zin in heb...
Maar ik kan helemaal niet beslissen of ik de tas wil of niet, kan alleen vantevoren vakantie opgeven.
Je hebt landgoed Vollenhove nog, maar dat is waarschijnlijk te ver voor jou. Mijn moeder had vroeger een dealtje met een echtpaar dat een volkstuin had, en chronisch te veel oogst. Af en toe wat schoffelen en wieden voor tassen met groente en fruit.quote:Op zondag 25 april 2010 12:57 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik ben al een tijd op zoek naar een abonnement, maar kom tot nu toe op Odin uit hier. Heb er liever een met streek- of Nederlandse producten... Iemand de gouden tip voor omgeving Utrechtse Heuvelrug?
Yska, de Ekonoom bezorgt dit soort pakketten in Groningen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb hier anderhalf jaar terug ook weleens over nagedacht. Ik zit alleen met het afhalen/bezorgen. Ik werk zelf ook in een winkel dus afhalen wordt al lastig. Maar als ik aan het werk ben is bezorgen ook mooi knudde....
Ik woon in Groningen trouwens.
Dat is ook een idee...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:22 schreef Isegrim het volgende:
Ik laat mijn BioAanHuis-pakketje gewoon op het werk bezorgen. :-)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |