ZENA "DeBunker"quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ten eerste: Zena zit niet in Baarle-Nassau.
Ten tweede: Wil je de volgende keer wat rustiger doen als je voor m'n deur staat?
Ik geloof laatst verkocht, gelezen op FPM... En zit inderdaad bij elkaar net als Ertband.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:49 schreef snorfiets het volgende:
[..]
endruco is toch niet alpeco?
voor zover is weet is dat alleen in dezelfde straat (tegenover).
of is dat verandert sinds 2 jaar?
x
Toepasselijke naamquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:08 schreef edraket31 het volgende:
Zelf net voor ¤230,- gehaald, kreeg er gratis een pot van ¤59,- bij.
Vond dat ik heel wat had, totdat er een vent binnenkwam die zijn bestelling van ¤1600,- kwam ophalen!!!!
Was ook alleen voor hem zelf, niet bij elkaar gelegd door een hele straat o.i.d. (de hele straat zal er wel plezier van hebben...)
Ertbrand = Edruco. Volgens mij overgenomen door Alpeco. Aan de tasjes en producten te zien wel iig.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:59 schreef Qunix het volgende:
Ik geloof laatst verkocht, gelezen op FPM... En zit inderdaad bij elkaar net als Ertband.
FPM is (of was iig) echt de bom, kreeg tranen in mijn ogen bij het afscheidsfilmpje paar jaar terugquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
ZENA "DeBunker"
Baarle-Hertog
ZENA "Tabac-o-tiek"
Baarle-Hertog
Ach... Baarle Hertog of Nassau
[..]
Ik geloof laatst verkocht, gelezen op FPM... En zit inderdaad bij elkaar net als Ertband.
Weeronline zegt bij mij droogtequote:Op vrijdag 28 december 2007 22:45 schreef MOD het volgende:
Weeronline.nl voorspelt lichte regen, terwijl het KNMI helemaal geen neerslag voorspelt............
*Hoopt op droogte*
Carbidquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:29 schreef snorfiets het volgende:
400 liter carbidkannon heheheehehe
Wij hebben volgens mij echt 5 jaar lang een sterrenhemel gehad, behalve vorig jaar toen waaide bij iedereen de potten om en was het effect gelijk wegquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:49 schreef Ou-Tannu het volgende:
* Ou-Tannu gokt net als andere jaren..
overdag miezerig en tegen 12 u droog!
Blijft het wel lekker hangen gok ik zoquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:53 schreef MOD het volgende:
Mist ftwDan zie je toch ook niks van het effect?
Aha, nog iemand die zijn vuurwerk van over de grens haalt. Ik haal het al jaren bij Harry Loots in Baarle maar word daar op dit moment nog gecontroleert? Ik wil namelijk nog 1 keer wat spullen ophalen maar het is zinloos erheen te gaan als er weer een mannetje van de politie in burger daar staat, je kenteken noteert en als je thuiskomt zegt dat je je koffeak moet openen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:32 schreef Demarest het volgende:
Zo, mijn bescheiden vuurwerkcollectie is compleet. Kosten: 74 euro. (66 euro bij Zena in Baarle-Nassau, 8 euro bij de Boerenbond hier in de stad).
Trouwens nog steeds zeer rustig wat betreft vuurwerkgeknal hier in de wijk. Vanuit Helmond-centrum is om de 5 seconden wel 'n knal te horen.
op belgisch vuurwerk staat ook nederlandsquote:Op zaterdag 29 december 2007 03:12 schreef Ou-Tannu het volgende:
uit duitsland halen is ook verboden...
omdat er.. JAWEL! geen NEDERLANDSE INSTUKTIES OPSTAAN!
en dat is dus niet waarquote:Op zaterdag 29 december 2007 03:12 schreef Ou-Tannu het volgende:
duits weet ik niet maar original is alles nl toch?quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en dat is dus niet waar
Er staan op veel produkten WEL nederlandse instructies op
heb net wat LIDL produkten bekeken maar er staat in meerdere talen instructies opquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
duits weet ik niet maar original is alles nl toch?
ik woon te ver van duitslandquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heb net wat LIDL produkten bekeken maar er staat in meerdere talen instructies op
maar niet op alles...
Ik te ver van belgiequote:
bron http://www.ad.nl/rotterda(...)nscategory=topStoryAquote:GroenLinks wil verbod vuurwerk
ROTTERDAM - Het afsteken van vuurwerk tijdens oud en nieuw moet worden verboden. Dat vindt GroenLinks in Rotterdam.
afbeelding vergroten Vooral de duurdere vuurpijlen zijn dit jaar populair. FOTO ANP
De partij komt met een voorstel om consumentenvuurwerk te verbieden. ,,De vuurwerktraditie is niet meer van deze tijd,’’ zegt raadslid Arno Bonte. ,,De milieuverontreiniging is enorm en elk jaar vallen er veel slachtoffers.’’
Vooral de uitstoot van fijnstof noemt Bonte een groot probleem. ,,In het eerste uur van het nieuwe jaar is de luchtverontreiniging net zo groot als normaal in een hele week bij elkaar. Het is zwaar ongezond, tienduizenden mensen met astma hebben er last van.’’
Het verbod zou met de jaarwisseling 2008-2009 moeten ingaan. ,,Het eerste jaar is een overgangsjaar. De mensen moeten er aan wennen. Nog geen boete, een waarschuwing is voldoende. Daarna moet de politie dit verbod natuurlijk wel handhaven.’’
Volgens Bonte is het belangrijk dat mensen beseffen welke schade vuurwerk aanricht. ,,Het aantal mensen dat vuurwerk koopt daalt gestaag. Alleen de mensen die wél kopen, slaan steeds meer in.’’
Oud en nieuw hoeft volgens GroenLinks niet volledig vuurwerkloos te zijn. De partij wil een uitzondering maken voor grote vuurwerkshows, zoals dit jaar op de Erasmusbrug. Bonte: ,,Maar het aftroeven van de buurman met een net iets grotere vuurpijl zal tot het verleden behoren. Dan wordt het ook aangenamer om de buren op straat een goed nieuwjaar te wensen.''
ik heb astma en het boeit mijn 0.00%quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Laatste jaar jongens![]()
![]()
[..]
bron http://www.ad.nl/rotterda(...)nscategory=topStoryA
Wel grappig, veel Duits vuurwerk is namelijk veel veiliger. (plankjes onder de potjes zodat ze niet omvallen)quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:12 schreef Ou-Tannu het volgende:
Hahaha, heerlijkquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:13 schreef RijstNatie het volgende:
Vuurwerk inkopen bij de supermarkt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als die omvalt heb je echt grote problemen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:26 schreef Wopper1 het volgende:
Leuke voor in de straat![]()
http://www.youtube.com/watch?v=5yeuml8Zfto
quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:26 schreef Wopper1 het volgende:
Leuke voor in de straat [afbeelding]
http://www.youtube.com/watch?v=5yeuml8Zfto
Haha, dan wel jaquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als die omvalt heb je echt grote problemen.
Dit zijn dus die kutdingen:quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:22 schreef RacerDKB het volgende:
Mocht iemand nog legaal vuurwerk kopen, neem deze niet:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat die dingen groter waren dan een normale kanonslag, en dat de knal harder was, maar nee
Een klein kutrotje met een piepklein stukje beton ''voor een hardere knal''. En die kutdingen schieten nog een paar meter weg nadat ze geknald zijn dus je kan ze zo op je kop krijgen.
Geldverspilling
Ook met een kleine collectie kan je leuke dag van makenquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:53 schreef RacerDKB het volgende:
En mijn (in vergelijking met anderen hier) zeer bescheiden vuurwerkcollectie voor dit jaar:
[ afbeelding ]
Hahahah die superrotjes stellen niks voor joh. Dat wist ik, maar mn vader moest en zou ze hebben dus ook maar een doosje ervan gehaaldquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:51 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dit zijn dus die kutdingen:
[ afbeelding ]
Links 10 cent, dan normaal rotje, dan dat superrotje, en een nepzippo
avp potten zijn mooi maar die 500 heb ik nog nooit gezien in actiequote:Op zaterdag 29 december 2007 17:25 schreef heus het volgende:
w00t..
Wat spulletjes uit belgie en de AVP1 potten uit nederlandde AVP500 pot staat nog bij een maatje van me
[ afbeelding ]
Mijn bescheiden collectie op de foto.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:08 schreef MaxiTitan het volgende:
*knip*
Morgenmiddag mijn bescheiden vuurwerk collectie ophalen.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Uelsen 2x geweest vanuit Ootmarsum in de afgelopen weken, maar geen controle gezien. Ik ken daar zelf wel wat binnendoorweggetjes trouwens, waar ze zeker niet staanquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:38 schreef Terrorbita het volgende:
Is het nu nog te doen dan naar duitsland te rijden kwa grens controles enzo?
mooi spulquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:07 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Mijn bescheiden collectie op de foto.
[ afbeelding ]
Met:Een vuurwerk-standaard/knijper geval.
Die dingen hadden ze vorig jaar moeten verkopen, ik moest toen bakstenen gebruiken om potten overeind te houden tegen de wind.Aftershock rockets pijlenpakket Diamond coll. Rocket show 7000 The Bag pijlenpakket Magnum series matrix pakket 2x Super Morning Glory 2x Morning Glory van vorig jaar 2x super sterretjes (jeugdsentiment) twee pakjes luchthuilers/gillende keukenmeiden (1 dit jaar gekocht, 1 van vorig jaar) een pakje blinqs een pakje grondtollen van vorig jaar en een Super Blaster 280gr pot om het spektakel zoals elk jaar mee af te sluiten.
Niet zo indrukwekkend als de ladingen vuurwerk in dit topic maar toch wel aardig al zeg ik het zelf.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mooi spulalleen diamond is niet zo leuk
slecht merk
Ik ben d'r geweest op 9 en 16 december, maar controles ben ik niet tegengekomen. Uiteraard parkeerde ik m'n auto enkele straten verderop, dan is de kans om in de kraag gevat te worden aanzienlijk minder.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:34 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Aha, nog iemand die zijn vuurwerk van over de grens haalt. Ik haal het al jaren bij Harry Loots in Baarle maar word daar op dit moment nog gecontroleert? Ik wil namelijk nog 1 keer wat spullen ophalen maar het is zinloos erheen te gaan als er weer een mannetje van de politie in burger daar staat, je kenteken noteert en als je thuiskomt zegt dat je je koffeak moet openen.
Ik zet de auto ook altijd ergens anders. Daar tegenover de Zeeman en die Italiaanse ijswinkel (''grote'' parkeerplaats)quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:42 schreef Demarest het volgende:
[..]
Ik ben d'r geweest op 9 en 16 december, maar controles ben ik niet tegengekomen. Uiteraard parkeerde ik m'n auto enkele straten verderop, dan is de kans om in de kraag gevat te worden aanzienlijk minder.
Met 7 broden en wat pakken fluitpijlen kan je anders een hoop lol makenquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:53 schreef RacerDKB het volgende:
En mijn (in vergelijking met anderen hier) zeer bescheiden vuurwerkcollectie voor dit jaar:
[ afbeelding ]
Die pakketten zijn inderdaad een schande met al die fonteinen dat kan echt niet meer.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
die 500 grammers mischien niet maar de pakketen dan
Met thunderkings vooral wat random objecten opblazen, vandaag hadden we een oude PC gevonden dus hebben we de voeding en de monitor laten knallenquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:31 schreef MOD het volgende:
Ik dacht "WTF", tot dat ik "Onze" las.
Vet leipWat ga je knutselen dan?
`der zit niet 1 pot in alleen fonteinenquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die pakketten zijn inderdaad een schande met al die fonteinen dat kan echt niet meer.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:14 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ik zet de auto ook altijd ergens anders. Daar tegenover de Zeeman en die Italiaanse ijswinkel (''grote'' parkeerplaats).
Als het vuurwerk dan gekocht is laat ik de wagen voorrijden en inladen maar.
Tjah, ik koop elk jaar weer wat anders (wel ieder jaar een pijlenpakket, een 'assortiment' pakket een grote pot en nog wat klein spul) maar de merken verschillen per jaar. Ik heb niet zoveel ervaring met Diamond, hun vuurwerk is over het algemeen aan wat de dure kant vergeleken met de andere merken. Diamond valt daarom meestal al snel af, toevallig was dit pijlenpakketje een van de goedkopere. Maandag ga ik het zien of het wat is.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mooi spulalleen diamond is niet zo leuk
slecht merk
Die fietser had nog mazzel.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:33 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ff doppie omdraaien he van die thunderking...
deze is ook mooi, vooral t eind...
"en de fik??"
http://www.youtube.com/watch?v=QK0WS8VFlPo&NR=1
Hoeveel heeft al dit je gekost, als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:15 schreef Robier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onze collectie voor dit jaar, vooral veel klein grut om een beetje mee te knutselen.
quote:Op zondag 30 december 2007 01:01 schreef The_Terminator het volgende:
Moeke en vriend zijn vandaag vuurwerk in Duitsland gaan halen (legale troep), wat een zooi is dat zeg.
Filmpje: http://fok.phserver.net/strontvuurwerk.wmv
Weet niet, was er niet bij. Zou wel niet veel geweest zijn gezien de kwaliteitquote:Op zondag 30 december 2007 01:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat een bende wat heb je daarvoor betaald?
Rond de 200 euro, gelukkig betaal ik niet alleenquote:Op zondag 30 december 2007 00:42 schreef attieboy het volgende:
[..]
Hoeveel heeft al dit je gekost, als ik vragen mag?
Mijn foto van dit jaars collectie komt er zo aan
quote:Op zondag 30 december 2007 01:01 schreef The_Terminator het volgende:
Moeke en vriend zijn vandaag vuurwerk in Duitsland gaan halen (legale troep), wat een zooi is dat zeg.
Pijlen schijnen waardeloos te zijn in Dld.quote:Op zondag 30 december 2007 01:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Weet niet, was er niet bij. Zou wel niet veel geweest zijn gezien de kwaliteit
Weet niet wie dat filmt, maar dat wegrennen doet 't mquote:Op zondag 30 december 2007 01:01 schreef The_Terminator het volgende:
Dat was ik dus, en bedankt maar weerquote:Op zondag 30 december 2007 02:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Weet niet wie dat filmt, maar dat wegrennen doet 't m
Laser?quote:Op zondag 30 december 2007 03:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat was ik dus, en bedankt maar weer![]()
Het is gewoon kut om een laser en een camera in je hand te moeten houden en ook nog eens de pijl moet filmen
Om die pijl mee aan te steken misschien? Het is toch echt geen aansteker dat ik onder de lont houquote:
Pijlen moet je alleen in Duitsland kopen als er Bombenfulling opstaat, anders is het troep.quote:Op zondag 30 december 2007 01:01 schreef The_Terminator het volgende:
klinkt ook lekker duitsquote:Op zondag 30 december 2007 09:10 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
Pijlen moet je alleen in Duitsland kopen als er Bombenfulling opstaat, anders is het troep.
Wat wil je, Duitse pijlen mogen maximaal 20 gram kruit bevatten (inclusief stijglading) en Nederlandse pijlen 40 gram.quote:Op zondag 30 december 2007 01:01 schreef The_Terminator het volgende:
Heb je daar foto's of een filmpje van? Lijkt me best wel handigquote:Op zondag 30 december 2007 03:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Om die pijl mee aan te steken misschien? Het is toch echt geen aansteker dat ik onder de lont hou
quote:Op zondag 30 december 2007 13:25 schreef Fredo55 het volgende:
De bushalte en fietenstalling liggen hier in het dorp al in puin.
De bushalte ligt hier het hele jaar in puinquote:Op zondag 30 december 2007 13:25 schreef Fredo55 het volgende:
De bushalte en fietsenstalling liggen hier in het dorp al in puin.
Die van Randy Orton zou mooi zijn, maar daar heb ik het vuurwerk niet voorquote:Op zondag 30 december 2007 13:10 schreef Wessiej het volgende:
MeneerMuis, ga je nog een entrance proberen na te bootsen met je vuurwerk?
Ik maak 1 rij van HBK, vuurwerk dat ik heb lijkt eropquote:Op zondag 30 december 2007 14:03 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Die van Randy Orton zou mooi zijn, maar daar heb ik het vuurwerk niet voor![]()
Ik doe de Entrance wel van Y2J met me flowerbed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |