ZENA "DeBunker"quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ten eerste: Zena zit niet in Baarle-Nassau.
Ten tweede: Wil je de volgende keer wat rustiger doen als je voor m'n deur staat?
Ik geloof laatst verkocht, gelezen op FPM... En zit inderdaad bij elkaar net als Ertband.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:49 schreef snorfiets het volgende:
[..]
endruco is toch niet alpeco?
voor zover is weet is dat alleen in dezelfde straat (tegenover).
of is dat verandert sinds 2 jaar?
x
Toepasselijke naamquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:08 schreef edraket31 het volgende:
Zelf net voor ¤230,- gehaald, kreeg er gratis een pot van ¤59,- bij.
Vond dat ik heel wat had, totdat er een vent binnenkwam die zijn bestelling van ¤1600,- kwam ophalen!!!!
Was ook alleen voor hem zelf, niet bij elkaar gelegd door een hele straat o.i.d. (de hele straat zal er wel plezier van hebben...)
Ertbrand = Edruco. Volgens mij overgenomen door Alpeco. Aan de tasjes en producten te zien wel iig.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:59 schreef Qunix het volgende:
Ik geloof laatst verkocht, gelezen op FPM... En zit inderdaad bij elkaar net als Ertband.
FPM is (of was iig) echt de bom, kreeg tranen in mijn ogen bij het afscheidsfilmpje paar jaar terugquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
ZENA "DeBunker"
Baarle-Hertog
ZENA "Tabac-o-tiek"
Baarle-Hertog
Ach... Baarle Hertog of Nassau
[..]
Ik geloof laatst verkocht, gelezen op FPM... En zit inderdaad bij elkaar net als Ertband.
Weeronline zegt bij mij droogtequote:Op vrijdag 28 december 2007 22:45 schreef MOD het volgende:
Weeronline.nl voorspelt lichte regen, terwijl het KNMI helemaal geen neerslag voorspelt............
*Hoopt op droogte*
Carbidquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:29 schreef snorfiets het volgende:
400 liter carbidkannon heheheehehe
Wij hebben volgens mij echt 5 jaar lang een sterrenhemel gehad, behalve vorig jaar toen waaide bij iedereen de potten om en was het effect gelijk wegquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:49 schreef Ou-Tannu het volgende:
* Ou-Tannu gokt net als andere jaren..
overdag miezerig en tegen 12 u droog!
Blijft het wel lekker hangen gok ik zoquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:53 schreef MOD het volgende:
Mist ftwDan zie je toch ook niks van het effect?
Aha, nog iemand die zijn vuurwerk van over de grens haalt. Ik haal het al jaren bij Harry Loots in Baarle maar word daar op dit moment nog gecontroleert? Ik wil namelijk nog 1 keer wat spullen ophalen maar het is zinloos erheen te gaan als er weer een mannetje van de politie in burger daar staat, je kenteken noteert en als je thuiskomt zegt dat je je koffeak moet openen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:32 schreef Demarest het volgende:
Zo, mijn bescheiden vuurwerkcollectie is compleet. Kosten: 74 euro. (66 euro bij Zena in Baarle-Nassau, 8 euro bij de Boerenbond hier in de stad).
Trouwens nog steeds zeer rustig wat betreft vuurwerkgeknal hier in de wijk. Vanuit Helmond-centrum is om de 5 seconden wel 'n knal te horen.
op belgisch vuurwerk staat ook nederlandsquote:Op zaterdag 29 december 2007 03:12 schreef Ou-Tannu het volgende:
uit duitsland halen is ook verboden...
omdat er.. JAWEL! geen NEDERLANDSE INSTUKTIES OPSTAAN!
en dat is dus niet waarquote:Op zaterdag 29 december 2007 03:12 schreef Ou-Tannu het volgende:
uit duitsland halen is ook verboden...
omdat er.. JAWEL! geen NEDERLANDSE INSTUKTIES OPSTAAN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |