avp potten zijn mooi maar die 500 heb ik nog nooit gezien in actiequote:Op zaterdag 29 december 2007 17:25 schreef heus het volgende:
w00t..
Wat spulletjes uit belgie en de AVP1 potten uit nederlandde AVP500 pot staat nog bij een maatje van me
[ afbeelding ]
Mijn bescheiden collectie op de foto.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:08 schreef MaxiTitan het volgende:
*knip*
Morgenmiddag mijn bescheiden vuurwerk collectie ophalen.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Uelsen 2x geweest vanuit Ootmarsum in de afgelopen weken, maar geen controle gezien. Ik ken daar zelf wel wat binnendoorweggetjes trouwens, waar ze zeker niet staanquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:38 schreef Terrorbita het volgende:
Is het nu nog te doen dan naar duitsland te rijden kwa grens controles enzo?
mooi spulquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:07 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Mijn bescheiden collectie op de foto.
[ afbeelding ]
Met:Een vuurwerk-standaard/knijper geval.
Die dingen hadden ze vorig jaar moeten verkopen, ik moest toen bakstenen gebruiken om potten overeind te houden tegen de wind.Aftershock rockets pijlenpakket Diamond coll. Rocket show 7000 The Bag pijlenpakket Magnum series matrix pakket 2x Super Morning Glory 2x Morning Glory van vorig jaar 2x super sterretjes (jeugdsentiment) twee pakjes luchthuilers/gillende keukenmeiden (1 dit jaar gekocht, 1 van vorig jaar) een pakje blinqs een pakje grondtollen van vorig jaar en een Super Blaster 280gr pot om het spektakel zoals elk jaar mee af te sluiten.
Niet zo indrukwekkend als de ladingen vuurwerk in dit topic maar toch wel aardig al zeg ik het zelf.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mooi spulalleen diamond is niet zo leuk
slecht merk
Ik ben d'r geweest op 9 en 16 december, maar controles ben ik niet tegengekomen. Uiteraard parkeerde ik m'n auto enkele straten verderop, dan is de kans om in de kraag gevat te worden aanzienlijk minder.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:34 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Aha, nog iemand die zijn vuurwerk van over de grens haalt. Ik haal het al jaren bij Harry Loots in Baarle maar word daar op dit moment nog gecontroleert? Ik wil namelijk nog 1 keer wat spullen ophalen maar het is zinloos erheen te gaan als er weer een mannetje van de politie in burger daar staat, je kenteken noteert en als je thuiskomt zegt dat je je koffeak moet openen.
Ik zet de auto ook altijd ergens anders. Daar tegenover de Zeeman en die Italiaanse ijswinkel (''grote'' parkeerplaats)quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:42 schreef Demarest het volgende:
[..]
Ik ben d'r geweest op 9 en 16 december, maar controles ben ik niet tegengekomen. Uiteraard parkeerde ik m'n auto enkele straten verderop, dan is de kans om in de kraag gevat te worden aanzienlijk minder.
Met 7 broden en wat pakken fluitpijlen kan je anders een hoop lol makenquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:53 schreef RacerDKB het volgende:
En mijn (in vergelijking met anderen hier) zeer bescheiden vuurwerkcollectie voor dit jaar:
[ afbeelding ]
Die pakketten zijn inderdaad een schande met al die fonteinen dat kan echt niet meer.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
die 500 grammers mischien niet maar de pakketen dan
Met thunderkings vooral wat random objecten opblazen, vandaag hadden we een oude PC gevonden dus hebben we de voeding en de monitor laten knallenquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:31 schreef MOD het volgende:
Ik dacht "WTF", tot dat ik "Onze" las.
Vet leipWat ga je knutselen dan?
`der zit niet 1 pot in alleen fonteinenquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die pakketten zijn inderdaad een schande met al die fonteinen dat kan echt niet meer.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:14 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ik zet de auto ook altijd ergens anders. Daar tegenover de Zeeman en die Italiaanse ijswinkel (''grote'' parkeerplaats).
Als het vuurwerk dan gekocht is laat ik de wagen voorrijden en inladen maar.
Tjah, ik koop elk jaar weer wat anders (wel ieder jaar een pijlenpakket, een 'assortiment' pakket een grote pot en nog wat klein spul) maar de merken verschillen per jaar. Ik heb niet zoveel ervaring met Diamond, hun vuurwerk is over het algemeen aan wat de dure kant vergeleken met de andere merken. Diamond valt daarom meestal al snel af, toevallig was dit pijlenpakketje een van de goedkopere. Maandag ga ik het zien of het wat is.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mooi spulalleen diamond is niet zo leuk
slecht merk
Die fietser had nog mazzel.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:33 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ff doppie omdraaien he van die thunderking...
deze is ook mooi, vooral t eind...
"en de fik??"
http://www.youtube.com/watch?v=QK0WS8VFlPo&NR=1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |