Zitten jullie over mij te kletsenquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat krijg je met vrouwen boven de 40...
Zow klaar met telefoontjes....quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:52 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes luistert ook weer mee...
Ben jij vernoemd naar t bandje met Conor Oburst of naar 't nummer van Art Garfunkel?quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:52 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes luistert ook weer mee...
Hee schatje...quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:05 schreef peaceman het volgende:
1106 is mooi...
maar ja, kan nog niet luisteren... Twan kijkt K3 musical.... daarbij voel ik me nog steeds zo:
[ afbeelding ]
desalniettemin goedemorgen
Moggequote:Op vrijdag 28 december 2007 11:05 schreef peaceman het volgende:
1106 is mooi...
maar ja, kan nog niet luisteren... Twan kijkt K3 musical.... daarbij voel ik me nog steeds zo:
[ afbeelding ]
desalniettemin goedemorgen
Dat laatste.quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ben jij vernoemd naar t bandje met Conor Oburst of naar 't nummer van Art Garfunkel?
Ik wilde nét zeggen dat dat inderdaad mooi stukje isquote:Op vrijdag 28 december 2007 11:16 schreef ConanTroutman het volgende:
Woei, die intro van Take The Long Way Home is toch altijd weer kippevel.
Ik kan van Supertramp alleen 'Fool's Overture' echt waarderen...quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik wilde nét zeggen dat dat inderdaad mooi stukje is
School blijft mijn favorietquote:Op vrijdag 28 december 2007 11:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan van Supertramp alleen 'Fool's Overture' echt waarderen...
Ik zet ze nooit uit mezelf op, maar op zo'n greatest hits album (of in de top2000) staan toch altijd weer veel nummers die ik dan toch wel goed vindquote:Op vrijdag 28 december 2007 11:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan van Supertramp alleen 'Fool's Overture' echt waarderen...
is misschien wel leuk als iedereen helemaal dronken aan het meeschreeuwen isquote:Op vrijdag 28 december 2007 11:23 schreef Dylanesque het volgende:
Vind dit helemaal niks
Klopt, daar weet jij dan weer alles van he?quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent immers nooit te oud om te leren...
Ik wel (zal zo even mijn CV PM'en), nu jij nog...quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Klopt, daar weet jij dan weer alles van he?
De hoeveelheid banen, diploma's zegt niets maar dan ook niets over hoeveel je werkelijk weetquote:Op vrijdag 28 december 2007 11:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wel (zal zo even mijn CV PM'en), nu jij nog...
Nee, dat klopt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
De hoeveelheid banen, diploma's zegt niets maar dan ook niets over hoeveel je werkelijk weet
quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:31 schreef Diaan73 het volgende:
Wel grappig, mijn collega 2 deuren verderop heeft ook top2000 op staan en af en toe hoor ik hem zingen/fluitenNu is hij aan het fluiten.
Da's nog niets.... Bij mij is de beroemde Brittanica Encyclopedie te klein.quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat klopt.
Als ik hetgeen ik werkelijk weet in mijn CV zou moeten zetten, dan kan ik het in boekvorm uit gaan geven...
Om op te gaan staan om bij de koektrommel te komen...quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Da's nog niets.... Bij mij is de beroemde Brittanica Encyclopedie te klein.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:31 schreef MinderMutsig het volgende:
Is het vloeken in de kerk als ik zeg dat ik dit een vreselijk nummer vind?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om op te gaan staan om bij de koektrommel te komen...
Ik vind 'm niet vreselijk, maar ook niet heel erg bijzonderquote:Op vrijdag 28 december 2007 11:31 schreef MinderMutsig het volgende:
Er zijn betere Doors nummers, maar I'll take it over Robbie Williams any old day.quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet vreselijk, maar ook niet heel erg bijzonder
Laten we het daar maar op houden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
hoop doet mensen rare uitspraken doen...
Maar jij mag dat vinden hoor.....quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:31 schreef MinderMutsig het volgende:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:34 schreef ConanTroutman het volgende:
[..]
Er zijn betere Doors nummers, maar I'll take it over Robbie Williams any old day.
dealquote:Op vrijdag 28 december 2007 11:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laten we het daar maar op houden.
Over en uit...
Take that, Robbie!quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:34 schreef ConanTroutman het volgende:
[..]
Er zijn betere Doors nummers, maar I'll take it over Robbie Williams any old day.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Good old Robbie van de Backstreet Boys...
T gaat wel wat beter met je of niet???quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
dealvoor je het weet trek je de haren uit je hoofd van ellende, ow nee...
![]()
Blijf dan ook uit het medicijnkastje...quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:37 schreef peaceman het volgende:
Ik hoor hier in stereo K3 met 'hocus pocus, iedereen kan toveren'
Geestelijk wel... lichaamlijk nog niet zo, maar dat trekt vast wel bij hoopt ie...quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
T gaat wel wat beter met je of niet???
Twan dan.... die zit musical met K3 en Doornroorsje te kijken.quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Blijf dan ook uit het medicijnkastje...
quote:
Neuh idd, niks bijzondersquote:Op vrijdag 28 december 2007 11:39 schreef Jane het volgende:
Lemon tree... Die had van mij niet per se in de Top 2000 gehoeven, zeg maar.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:39 schreef Jane het volgende:
Lemon tree... Die had van mij niet per se in de Top 2000 gehoeven, zeg maar.
Brother had vast een aardige opmerking als "die ken ik"?quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Titel wel, groep kwam niet boven drijven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |