is misschien wel leuk als iedereen helemaal dronken aan het meeschreeuwen isquote:Op vrijdag 28 december 2007 11:23 schreef Dylanesque het volgende:
Vind dit helemaal niks
Klopt, daar weet jij dan weer alles van he?quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent immers nooit te oud om te leren...
Ik wel (zal zo even mijn CV PM'en), nu jij nog...quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Klopt, daar weet jij dan weer alles van he?
De hoeveelheid banen, diploma's zegt niets maar dan ook niets over hoeveel je werkelijk weetquote:Op vrijdag 28 december 2007 11:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wel (zal zo even mijn CV PM'en), nu jij nog...
Nee, dat klopt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
De hoeveelheid banen, diploma's zegt niets maar dan ook niets over hoeveel je werkelijk weet
quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:31 schreef Diaan73 het volgende:
Wel grappig, mijn collega 2 deuren verderop heeft ook top2000 op staan en af en toe hoor ik hem zingen/fluitenNu is hij aan het fluiten.
Da's nog niets.... Bij mij is de beroemde Brittanica Encyclopedie te klein.quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat klopt.
Als ik hetgeen ik werkelijk weet in mijn CV zou moeten zetten, dan kan ik het in boekvorm uit gaan geven...
Om op te gaan staan om bij de koektrommel te komen...quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Da's nog niets.... Bij mij is de beroemde Brittanica Encyclopedie te klein.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:31 schreef MinderMutsig het volgende:
Is het vloeken in de kerk als ik zeg dat ik dit een vreselijk nummer vind?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om op te gaan staan om bij de koektrommel te komen...
Ik vind 'm niet vreselijk, maar ook niet heel erg bijzonderquote:Op vrijdag 28 december 2007 11:31 schreef MinderMutsig het volgende:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:31 schreef MinderMutsig het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |