Ik heb jaren rokken moeten dragen voor mijn werk, dus ben het wel gewend, maar draag ook meestal broeken hoor, in mijn vrije tijd. Maar de laatste tijd heb je zulke leuke rokken, en vooral met mooie laarzen erbij of hele mooie hoge hakken vind ik het toch wel leuk om te dragen. Gewoon eens uitproberen Caro, het zal je vast bevallen denk ik.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou ja! Ik doe dat niet om zielig te doen ofzo, zo ben ik nou eenmaal. En ik vind het niet erg hoor. Op een of andere manier hoort het niet zo bij mij. Of ik moet er aan wennen. Ofzo.
Ik ben niet zoooo hoe zeg je dat? Vrouwelijk?
Nou dat is het ook niet helemaal, voel me wél vrouwelijk. Maar met een spijkerbroek![]()
En kistjes hoewel ik al hoorde dat dat écht niet meer kan![]()
Een vrouw van 33 met legerkistjes, ik zie 't niet dagelijksquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:37 schreef CarOnline het volgende:
Hoezo?
Blauw NMNS....en wat zegt dat weer, want dat vraag je niet zomaar, jou een beetje kennendequote:Op vrijdag 28 december 2007 13:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Caro...Blukertje...wat is jullie favo kleur?
auwquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In vrouw van 33 met legerkistjes, ik zie 't niet dagelijks.
Maar het is wel stoer vind ik Pietjequote:Op vrijdag 28 december 2007 13:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een vrouw van 33 met legerkistjes, ik zie 't niet dagelijks.
Ik vind 't stoerder als ze nu had gezegd dat ze ze gewoon blijft dragenquote:
Nee nee joh, geen onderliggende reden. Gewoon nieuwsgierig. Ik ben dol op kleur.....quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:42 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Blauw NMNS....en wat zegt dat weer, want dat vraag je niet zomaar, jou een beetje kennende
Ja ja, op zon en feestdagen dan maarquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:39 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik heb jaren rokken moeten dragen voor mijn werk, dus ben het wel gewend, maar draag ook meestal broeken hoor, in mijn vrije tijd. Maar de laatste tijd heb je zulke leuke rokken, en vooral met mooie laarzen erbij of hele mooie hoge hakken vind ik het toch wel leuk om te dragen. Gewoon eens uitproberen Caro, het zal je vast bevallen denk ik.
't Mag niet meer. Tis me verboden door mn eigenste modepliesiequote:Op vrijdag 28 december 2007 13:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik vind 't stoerder als ze nu had gezegd dat ze ze gewoon blijft dragen.
Ja daaaaaaaarom draag ik geen rokken, ik ben te stoer!quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar het is wel stoer vind ik Pietje
Qua kleding? zwart.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Caro...Blukertje...wat is jullie favo kleur?
Ik ook niet. Ook nog niet gedouched. Tis te ergquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
The servival game.![]()
ff douchen nu...ik heb echt nog moer gedaan vandaag![]()
Nee afschuwelijk die korte broeken, met zo'n raar kruis wat dan zo naar voren staat, een echte afknapper, dan liever een kort rokje.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja ja, op zon en feestdagen dan maar
Oh zomers draag ik ze wel trouwens
Dan vind ik ze wel lekker makkelijk. En beter dan een korte broek, want dat flatteert echt niemand
quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:51 schreef -Blurk- het volgende:
Maar zo'n legging waarin je kunt liplezen, gruwelijk
Mijn favo kleur is geel, een beetje hard....richting oker......quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Qua gewoon? ehm groen denk ik. Gras groen.
Lieve NZ,quote:Op vrijdag 28 december 2007 08:39 schreef nachtzuster het volgende:
Wie de moed heeft gehad om dit hele epistel te lezen, dankjewel
Ja, ja ik weet het. Maar ik wilde gister ook al wat doen en dat heb ik ook niet gedaanquote:
Of de duizenden kleuren groen in de natuur, zo mooiquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mijn favo kleur is geel, een beetje hard....richting oker......
Maar blauw vind ik ook mooi, royal bleu! Groen vind ik mooi als het tegen het zwart aan zit....die ouderwetse kleur groen, ook wel "standgroen" genoemd.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geloof me, er zit hier niemand die een seconde slaapgebrek waard is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |