Daarom draag ik ze ook nooit.....quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik voel me er altijd zo truttig in. En lomp.
Terwijl ik het bij anderen altijd leuk vind staan. Nou ja, bijna altijd
Ben in Amstelveen geweest, vind ik een fijn winkelcenrum, zit de Bijenkorf ook, en daar kom ik graag. Veel plezier Caro, en laat je creditcard maar lekker kraken, daar werk je toch ook voor?quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh jaaa dat is lekker inkopen![]()
Ik wil zometeen ff gaan. Eerst ff douchen en aankleden![]()
Waar ben je geweest?
Oh laat ik ook een zwart jurkje gaan kopen dan, die heb ik niet. Nooit gehad ook
Neeeeh! wel korte rokken dan!quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lange rokken, dat staat al gauw voor kerkganger bij vele delen van de bevolking.
Terwijl het je beeldig zou staan NMNSquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daarom draag ik ze ook nooit.....
En wat vinden je koopgenootjes?quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Neeeeh! wel korte rokken dan!
Ik ben niet sierlijk genoeg voor een rokje. Ofzo. Dat is het denk ik![]()
Ja psies!quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:25 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ben in Amstelveen geweest, vind ik een fijn winkelcenrum, zit de Bijenkorf ook, en daar kom ik graag. Veel plezier Caro, en laat je creditcard maar lekker kraken, daar werk je toch ook voor?
In je fobo staan alleen foto's van je hoofd dus beoordelen kunnen we 't nietquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:25 schreef CarOnline het volgende:
Ik ben niet sierlijk genoeg voor een rokje. Ofzo. Dat is het denk ik![]()
Je hebt het best met mij voor, dat hoor ik gelijk......quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:27 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Terwijl het je beeldig zou staan NMNS
Nou kijk, dat is mn probleem. In de winkel is het leuk maar als ik er zelf in rond paradeer dan.. sja.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En wat vinden je koopgenootjes?
Overigens, lang met een flinke split is best heel erg mooi...
Naar de kerk draag ik alleen mijn pashmina, dit om de dominee af te leidenquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lange rokken, dat staat al gauw voor kerkganger bij vele delen van de bevolking.
Nou, kijk... dat is niet voor niets natuukquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In je fobo staan alleen foto's van je hoofd dus beoordelen kunnen we 't niet.
Je doet jezelf dus tekort...jammerquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou kijk, dat is mn probleem. In de winkel is het leuk maar als ik er zelf in rond paradeer dan.. sja.
Doe mij maar gewoon een spijkerbroek
quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Naar de kerk draag ik alleen mijn pashmina, dit om de dominee af te leiden
Nou ja! Ik doe dat niet om zielig te doen ofzo, zo ben ik nou eenmaal. En ik vind het niet erg hoor. Op een of andere manier hoort het niet zo bij mij. Of ik moet er aan wennen. Ofzo.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je doet jezelf dus tekort...jammer
Woon je ook in de buurt van Amstelveen dan?quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja psies!
Ik zal eens kijken, hoorde van mn vriendin gister dat ze niet echt kon slagen, t was gewoon té druk en te vol.
Eigenlijk heb ik niet eens zoveel zin.
Ik moet dan met de Mini want Hubby heeft mijn auto mee. En als ik érgens een hekel aan heb, is het wel karten
Van die legerkistjesquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:33 schreef CarOnline het volgende:
Nou ja! Ik doe dat niet om zielig te doen ofzo, zo ben ik nou eenmaal. En ik vind het niet erg hoor. Op een of andere manier hoort het niet zo bij mij. Of ik moet er aan wennen. Ofzo.
Ik ben niet zoooo hoe zeg je dat? Vrouwelijk?
Nou dat is het ook niet helemaal, voel me wél vrouwelijk. Maar met een spijkerbroek![]()
En kistjes hoewel ik al hoorde dat dat écht niet meer kan![]()
Niet echt, maar Enschede heeft ook een centrum. En een Bijenkorfquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Woon je ook in de buurt van Amstelveen dan?
bottom line: je moet dragen waar je je lekker in voelt. Maar het kan af en toe geen kwaad om eens wat grenzen over te steken......quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou ja! Ik doe dat niet om zielig te doen ofzo, zo ben ik nou eenmaal. En ik vind het niet erg hoor. Op een of andere manier hoort het niet zo bij mij. Of ik moet er aan wennen. Ofzo.
Ik ben niet zoooo hoe zeg je dat? Vrouwelijk?
Nou dat is het ook niet helemaal, voel me wél vrouwelijk. Maar met een spijkerbroek![]()
En kistjes hoewel ik al hoorde dat dat écht niet meer kan![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Niet echt, maar Enschede heeft ook een centrum. En een Bijenkorf
Als jij je er lekker in voelt, maar verrassend is 't welquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:34 schreef CarOnline het volgende:
Jaja ik doe ze na de verhuizing weg
Hoezo?quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als jij je er lekker in voelt, maar verrassend is 't wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |