Ben in Amstelveen geweest, vind ik een fijn winkelcenrum, zit de Bijenkorf ook, en daar kom ik graag. Veel plezier Caro, en laat je creditcard maar lekker kraken, daar werk je toch ook voor?quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh jaaa dat is lekker inkopen![]()
Ik wil zometeen ff gaan. Eerst ff douchen en aankleden![]()
Waar ben je geweest?
Oh laat ik ook een zwart jurkje gaan kopen dan, die heb ik niet. Nooit gehad ook
Neeeeh! wel korte rokken dan!quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lange rokken, dat staat al gauw voor kerkganger bij vele delen van de bevolking.
Terwijl het je beeldig zou staan NMNSquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daarom draag ik ze ook nooit.....
En wat vinden je koopgenootjes?quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Neeeeh! wel korte rokken dan!
Ik ben niet sierlijk genoeg voor een rokje. Ofzo. Dat is het denk ik![]()
Ja psies!quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:25 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ben in Amstelveen geweest, vind ik een fijn winkelcenrum, zit de Bijenkorf ook, en daar kom ik graag. Veel plezier Caro, en laat je creditcard maar lekker kraken, daar werk je toch ook voor?
In je fobo staan alleen foto's van je hoofd dus beoordelen kunnen we 't nietquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:25 schreef CarOnline het volgende:
Ik ben niet sierlijk genoeg voor een rokje. Ofzo. Dat is het denk ik![]()
Je hebt het best met mij voor, dat hoor ik gelijk......quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:27 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Terwijl het je beeldig zou staan NMNS
Nou kijk, dat is mn probleem. In de winkel is het leuk maar als ik er zelf in rond paradeer dan.. sja.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En wat vinden je koopgenootjes?
Overigens, lang met een flinke split is best heel erg mooi...
Naar de kerk draag ik alleen mijn pashmina, dit om de dominee af te leidenquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lange rokken, dat staat al gauw voor kerkganger bij vele delen van de bevolking.
Nou, kijk... dat is niet voor niets natuukquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In je fobo staan alleen foto's van je hoofd dus beoordelen kunnen we 't niet.
Je doet jezelf dus tekort...jammerquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou kijk, dat is mn probleem. In de winkel is het leuk maar als ik er zelf in rond paradeer dan.. sja.
Doe mij maar gewoon een spijkerbroek
quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Naar de kerk draag ik alleen mijn pashmina, dit om de dominee af te leiden
Nou ja! Ik doe dat niet om zielig te doen ofzo, zo ben ik nou eenmaal. En ik vind het niet erg hoor. Op een of andere manier hoort het niet zo bij mij. Of ik moet er aan wennen. Ofzo.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je doet jezelf dus tekort...jammer
Woon je ook in de buurt van Amstelveen dan?quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja psies!
Ik zal eens kijken, hoorde van mn vriendin gister dat ze niet echt kon slagen, t was gewoon té druk en te vol.
Eigenlijk heb ik niet eens zoveel zin.
Ik moet dan met de Mini want Hubby heeft mijn auto mee. En als ik érgens een hekel aan heb, is het wel karten
Van die legerkistjesquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:33 schreef CarOnline het volgende:
Nou ja! Ik doe dat niet om zielig te doen ofzo, zo ben ik nou eenmaal. En ik vind het niet erg hoor. Op een of andere manier hoort het niet zo bij mij. Of ik moet er aan wennen. Ofzo.
Ik ben niet zoooo hoe zeg je dat? Vrouwelijk?
Nou dat is het ook niet helemaal, voel me wél vrouwelijk. Maar met een spijkerbroek![]()
En kistjes hoewel ik al hoorde dat dat écht niet meer kan![]()
Niet echt, maar Enschede heeft ook een centrum. En een Bijenkorfquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Woon je ook in de buurt van Amstelveen dan?
bottom line: je moet dragen waar je je lekker in voelt. Maar het kan af en toe geen kwaad om eens wat grenzen over te steken......quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou ja! Ik doe dat niet om zielig te doen ofzo, zo ben ik nou eenmaal. En ik vind het niet erg hoor. Op een of andere manier hoort het niet zo bij mij. Of ik moet er aan wennen. Ofzo.
Nou dat is het ook niet helemaal, voel me wél vrouwelijk. Maar met een spijkerbroek![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Niet echt, maar Enschede heeft ook een centrum. En een Bijenkorf
Als jij je er lekker in voelt, maar verrassend is 't welquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:34 schreef CarOnline het volgende:
Jaja ik doe ze na de verhuizing weg
Hoezo?quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als jij je er lekker in voelt, maar verrassend is 't wel.
Ik heb jaren rokken moeten dragen voor mijn werk, dus ben het wel gewend, maar draag ook meestal broeken hoor, in mijn vrije tijd. Maar de laatste tijd heb je zulke leuke rokken, en vooral met mooie laarzen erbij of hele mooie hoge hakken vind ik het toch wel leuk om te dragen. Gewoon eens uitproberen Caro, het zal je vast bevallen denk ik.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Een vrouw van 33 met legerkistjes, ik zie 't niet dagelijksquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:37 schreef CarOnline het volgende:
Hoezo?
Blauw NMNS....en wat zegt dat weer, want dat vraag je niet zomaar, jou een beetje kennendequote:Op vrijdag 28 december 2007 13:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Caro...Blukertje...wat is jullie favo kleur?
auwquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In vrouw van 33 met legerkistjes, ik zie 't niet dagelijks.
Maar het is wel stoer vind ik Pietjequote:Op vrijdag 28 december 2007 13:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een vrouw van 33 met legerkistjes, ik zie 't niet dagelijks.
Ik vind 't stoerder als ze nu had gezegd dat ze ze gewoon blijft dragenquote:
Nee nee joh, geen onderliggende reden. Gewoon nieuwsgierig. Ik ben dol op kleur.....quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:42 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Blauw NMNS....en wat zegt dat weer, want dat vraag je niet zomaar, jou een beetje kennende
Ja ja, op zon en feestdagen dan maarquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:39 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik heb jaren rokken moeten dragen voor mijn werk, dus ben het wel gewend, maar draag ook meestal broeken hoor, in mijn vrije tijd. Maar de laatste tijd heb je zulke leuke rokken, en vooral met mooie laarzen erbij of hele mooie hoge hakken vind ik het toch wel leuk om te dragen. Gewoon eens uitproberen Caro, het zal je vast bevallen denk ik.
't Mag niet meer. Tis me verboden door mn eigenste modepliesiequote:Op vrijdag 28 december 2007 13:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik vind 't stoerder als ze nu had gezegd dat ze ze gewoon blijft dragen.
Ja daaaaaaaarom draag ik geen rokken, ik ben te stoer!quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar het is wel stoer vind ik Pietje
Qua kleding? zwart.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Caro...Blukertje...wat is jullie favo kleur?
Ik ook niet. Ook nog niet gedouched. Tis te ergquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
The servival game.![]()
ff douchen nu...ik heb echt nog moer gedaan vandaag![]()
Nee afschuwelijk die korte broeken, met zo'n raar kruis wat dan zo naar voren staat, een echte afknapper, dan liever een kort rokje.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja ja, op zon en feestdagen dan maar
Oh zomers draag ik ze wel trouwens
Dan vind ik ze wel lekker makkelijk. En beter dan een korte broek, want dat flatteert echt niemand
quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:51 schreef -Blurk- het volgende:
Maar zo'n legging waarin je kunt liplezen, gruwelijk
Mijn favo kleur is geel, een beetje hard....richting oker......quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Qua gewoon? ehm groen denk ik. Gras groen.
Lieve NZ,quote:Op vrijdag 28 december 2007 08:39 schreef nachtzuster het volgende:
Wie de moed heeft gehad om dit hele epistel te lezen, dankjewel
Ja, ja ik weet het. Maar ik wilde gister ook al wat doen en dat heb ik ook niet gedaanquote:
Of de duizenden kleuren groen in de natuur, zo mooiquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mijn favo kleur is geel, een beetje hard....richting oker......
Maar blauw vind ik ook mooi, royal bleu! Groen vind ik mooi als het tegen het zwart aan zit....die ouderwetse kleur groen, ook wel "standgroen" genoemd.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geloof me, er zit hier niemand die een seconde slaapgebrek waard is
Alleen in het voorjaar en herfst. In de zomer niet meer vind ik.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Of de duizenden kleuren groen in de natuur, zo mooi
Of Burgemeestersblauw.... zo'n kleur die net tegen heel donkergroen en heel donkerblauw aanzit... staat vooral mooi bij oude huizenquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mijn favo kleur is geel, een beetje hard....richting oker......
Maar blauw vind ik ook mooi, royal bleu! Groen vind ik mooi als het tegen het zwart aan zit....die ouderwetse kleur groen, ook wel "standgroen" genoemd.
Ja, goed hèquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Dat is een opsteker....thnx....
Ja, ik weet niet alles, en dat hoeft ook niet, maar ik sluit me ook bij aan wat Leandra schrijft. Ik vind Nachtzuster top!quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Dat is een opsteker....thnx....
Jaaaa gewoon heel fout. Maar ik vind het wel lastig hoor, wat staat wel, wat absoluut niet.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee afschuwelijk die korte broeken, met zo'n raar kruis wat dan zo naar voren staat, een echte afknapper, dan liever een kort rokje.
Ik zie ook altijd vrouwen lopen in leggings of in een korte broek die het zich helemaal niet kunnen veroorloven om er zo bij te lopen, dan vraag ik me weleens af of ze weleens in de spiegel kijken, aan de andere kant is het natuurlijk ook dapper om schijt aan iedereen te hebben en voor comfortabel te gaan. Maar zo'n legging waarin je kunt liplezen, gruwelijk
Dat heb ik precies zo NMNS, zomers vind ik het helemaal niet mooi, maar dan de herfst, prachtig!quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen in het voorjaar en herfst. In de zomer niet meer vind ik.
Ik ookquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet alles, en dat hoeft ook niet, maar ik sluit me ook bij aan wat Leandra schrijft. Ik vind Nachtzuster top!
*Gooit strakke broeken weg*quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:01 schreef CarOnline het volgende:
Jaaaa gewoon heel fout. Maar ik vind het wel lastig hoor, wat staat wel, wat absoluut niet.
Dus ik ga gewoon voor casual. Een spijkerbroek met een bloesje, of een vestje. En dan voor thuis en zo mn kistjes, of laarzen en voor netjes mn zwarte schoenen met hooooooooge hak
Geen leggings voor mij, of korte broeken of winterse rokken![]()
Ook al heb je er tig keer schijt aan, je loopt wél voor schut
Hoi Veulen!quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
*Gooit strakke broeken weg*
Zonde hoor.
Kunnen we bij jou liplezen jaquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:03 schreef Veulen het volgende:
Zonde hoor.
Jij kan het hebbenquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zonde hoor.
Ik slank?quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:04 schreef -Blurk- het volgende:
Hoi Veulen!
Waarom zou jij de skinny jeans wegdoen? Je bent toch slank?
Ben jij doof ofzo?quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kunnen we bij jou liplezen ja?
Leandra, het was kort maar bijzonder doeltreffend, bedanktquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:06 schreef Leandra het volgende:
Zo.. dan ga ik nu ff een broodje eten en dan eens ff bij een dinnetje bijkletsen... Laters all![]()
Ik heb hier in ieder geval 3 rijbroeken waar dat in kan.quote:
quote:
Rijbroeken tellen niet, zonder doet echt auwquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:07 schreef Veulen het volgende:
Ik heb hier in ieder geval 3 rijbroeken waar dat in kan.
En dan nog 2 broeken waar het waarschijnlijk in kan.
En dan nog 1 waar je het heel misschien wel in kan.
Volgens mij kan het in elke broek wel. Lekker hóóg optrekkenquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb hier in ieder geval 3 rijbroeken waar dat in kan.
En dan nog 2 broeken waar het waarschijnlijk in kan.
En dan nog 1 waar je het heel misschien wel in kan.
Over liplezen gesproken, ik heb daarnet in de Cos bijgelezen, en zag dat Huub daar gepepen werd, niet tekort zeg, hoe expliciet wil je het hebbenquote:
Ja, ik lig namelijk al weken wakker van het feit dat ik denk dat jij wakker ligt van mij......Dat wordt dus heerlijk slapen komende nachtquote:
Ja dat filmpje is echt humorquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:09 schreef -Blurk- het volgende:
Over liplezen gesproken, ik heb daarnet in de Cos bijgelezen, en zag dat Huub daar gepepen werd, niet tekort zeg, hoe expliciet wil je het hebben
Soms heel erg....soms gewoon niet....quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Over liplezen gesproken, ik heb daarnet in de Cos bijgelezen, en zag dat Huub daar gepepen werd, niet tekort zeg, hoe expliciet wil je het hebben
Zag gisteren nog iemand die dat deed. Hij begon heel vrolijk, maar nar maten de tijd verstreek ging ie steeds minder blij kijken. En toen het moment daar was om af te stappenquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Rijbroeken tellen niet, zonder doet echt auw.
Jaaaaa wat een ranzige bendequote:Op vrijdag 28 december 2007 14:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Alles voor aandachtquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat mij tegenstaat is dat mensen daar een wegwerpartikel zijn en wat mij nog meer tegenstaat is dat mensen zich daarvoor laten gebruiken.
Urkelquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:09 schreef CarOnline het volgende:
Volgens mij kan het in elke broek wel. Lekker hóóg optrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |