Dat is toch wel een keuze die ze/we maken? Ik weet het ff niet maar mijn aanwezigheid hoeft niet persé online ,, of geschiedenis. Shit ik snap het nog steeds niet .quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het maakt me geen bal uit of je het wel of niet aan hebt staan.. het valt me alleen zo op dat mensen die heel paranoia een drama maken over van alles en nogwat, en over "oprecht en eerlijk zeggen wie je bent" en weet ik veel wat voor shit nog meer, een verborgen aanwezigheid hebben, zich waarschijnlijk zo schamen voor hun postcount dat ze die ook verbergen (ook uit de veranderende postcount is immers een aanwezigheid te halen) en dat ze nooit een fotoboek hebben waar echte foto's instaan, of andere zaken hebben waaruit we iets meer over die persoon te weten kunnen komen.
Maar wel hard schreeuwen dat een ander valse bedoelingen heeft??
Laat ze dan eerst maar eens dat ze zelf echt worden.
+ 15quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieve schat, trek je alsjeblieft nix aan van dat soort gezeik... het feit dat iedereen gek is op je prachtige avatars telt volgens mij zwaarder dan het feit dat 1 paranoïde idioot denkt dat er valse bedoelingen achter je avatars zitten.
Dat soort mensen zijn de aanraking van je toetsenbord niet eens waard, dus gun ze alsjeblieft niet de lol die ze hebben als je daarom ook nog een keer je avatars verwijdert.
Daar doe je verder niemand een plezier mee, alleen die ene paranoïde idioot.
Ik heb nog nooit zoveel tieten gezienquote:Op vrijdag 28 december 2007 02:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
+ 15
[ afbeelding ]
maarehh, hidi had er niets mee te maken, right![]()
'navond buurtkinderen
was ff heftig terugleesavondje..
hoi! ik wel, toen ik 9 (19 eigenlijkquote:Op vrijdag 28 december 2007 02:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel tieten gezien
WJ!!!quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
+ 15
[ afbeelding ]
maarehh, hidi had er niets mee te maken, right![]()
'navond buurtkinderen
was ff heftig terugleesavondje..
Ja best man maar ik moet echt slapen nu.. Kut .. Ik vind het best ruk. NZ is top !!!quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi! ik wel, toen ik 9 (19 eigenlijk)was keek in een keer over het muurtje van het schapenhok in het zwembad toen net die huishoudschoolmeiden hun zwemles kregen (zwemmen natuurlijk wat later af voor a-diploma...).
heel veel tieten gezien toen!!![]()
alles goed met muis?
Nou, eerlijk gezegd... ik dacht vandaag het restje Chinees van eerste kerstdag op te eten, maar omdat het een beetje weinig was had ik er een Chinees tomatensoepje en een portie Saté Ajam bijghaald...quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
high babes![]()
hoe gaat het, nog lekker gegeten de laatste dagen?
Jij had al uren je bed ingemoetenquote:Op vrijdag 28 december 2007 02:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best man maar ik moet echt slapen nu.. Kut .. Ik vind het best ruk. NZ is top !!!Maar ja ik snap het ook niet allemaal
moet je zo lekker op je nest gaan liggen, ouwe....quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best man maar ik moet echt slapen nu.. Kut .. Ik vind het best ruk. NZ is top !!!Maar ja ik snap het ook niet allemaal
klinkt lekker, behalve die chinees dan...je weet ook nooit wat ze uitvreten in die keukens 4 etages hoger, met die kleine oogjes van ze...quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, eerlijk gezegd... ik dacht vandaag het restje Chinees van eerste kerstdag op te eten, maar omdat het een beetje weinig was had ik er een Chinees tomatensoepje en een portie Saté Ajam bijghaald...
Dat heb ik alleen bij een Chinees gedaan waar ik niet naartoe had moeten gaan![]()
![]()
Verder was het eerste kerstdag Chinees van een uistekende Chinees, en tweede kerstdag heb ik samen met zoonlief een kip gemarineerd in glühwein in de oven gezet... En die was ook erg lekker
En jij?? Ook een beetje fatsoenlijk gehamsterd??
hi! ja alles goed.quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mogguh WJ......alles kits?
't Waren gewone doordeweekse dagen, met wat extra voer.....vijf gangen..twee op tafel, drie naar het toilet....quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi! ja alles goed.![]()
met jou ook, goede kerst gehad?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
klinkt lekker, behalve die chinees dan...je weet ook nooit wat ze uitvreten in die keukens 4 etages hoger, met die kleine oogjes van ze...![]()
ja, lekker gegeten, spelletjes gedaan en m'n zonden overdacht.
was vanmiddag nog ff druk, stond met Nick en puma bij ene bart voor de deur....
hij deed huilend open met een ondergescheten witte joggingbroek aan z'n lichaam, dus zijn we maar weer onverrichter zake pleite gegaan en hebben nog een rondje op het parcours gereden..
[ afbeelding ]
deze foto maakte puma onderweg terwijl ie ff aan het schijten was
Lig hier een meter of vijf-zes boven NAP, lager gaat niet.....quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:50 schreef Leandra het volgende:
[..]![]()
![]()
Mensen, gedraag je (niet zo laag als sommige anderen) en tot morgen![]()
![]()
truste ma'am.quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:50 schreef Leandra het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik was daar ook net aan het bijlezen
Fuck.. ik moet echt m'n nest in...
![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 28 december 2007 02:50 schreef Leandra het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik was daar ook net aan het bijlezen
Fuck.. ik moet echt m'n nest in...
![]()
Inderdaad, het is helaas niet alleen dát lieve Lea...quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gerucht zal waarschijnlijk zijn dat NZ via die avatars kan zien wie er wel en niet online zijn... vandaar het woord gluurware.
En of dat nou wel of niet waar is interesseert me ook geen reet, want ik kots er sowieso al op als mensen schijnheilig hun aan/afwezigheid en nota bene hun postcount verbergen.
Het was mij een plezierquote:Op vrijdag 28 december 2007 08:39 schreef nachtzuster het volgende:
Wie de moed heeft gehad om dit hele epistel te lezen, dankjewel
quote:Op vrijdag 28 december 2007 08:39 schreef nachtzuster het volgende:
[lang verhaal alert!]
Wie de moed heeft gehad om dit hele epistel te lezen, dankjewel
Kan ik eindelijk weer eens een fatsoenlijk kwartetje scoren.quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:27 schreef Talitha het volgende:
Het lijkt wel of FOK! weer een beetje op tempo komt.
Gelezen, en duidelijk. Had vannacht niet echt door waar het over ging.quote:Wie de moed heeft gehad om dit hele epistel te lezen, dankjewel
Sorry dearquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:43 schreef Talitha het volgende:
Sta ik eens op de middenstip, staat er niemand aan de zijlijn!
Geeft niet Jappie. Ik heb corvee vandaag en moet nu echt aan de slag.quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sorry dear...ben ff de rerun van de servival game aan het kijken.
Kom op Pietje...de ene dag is de andere niet hé.....quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Met zo'n sfeer krijg je niet echt de neiging om te gaan reageren of zo.
Maar goed, ik heb nav het youtube uitwisselen hier een feature-topic geopend:
[FO][FEA]Naam YouTube filmpje tonen bij link
Maar het lijkt nu al niks te worden.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:03 schreef PietjePuk007 het volgende:.
Maar goed, ik heb nav het youtube uitwisselen hier een feature-topic geopend:
[FO][FEA]Naam YouTube filmpje tonen bij link
Maar het lijkt nu al niks te worden.
Klopt, maar dat is juist het leuke van uitwisselenquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:19 schreef Gert het volgende:
want ik zal niet de enige zijn neem ik aan, waarbij bepaalde aangeklikte tube-links na enkele seconden weer snel gesloten worden.
Dat is mijns inziens eerder iets wat je erbij voor lief moet nemen. Het leuke van uitwisselen, vind ik als je een lang vergeten prachtnummertje ineens voor je neus krijgt, of iets heel moois wat je nog niet kent En.. iets kan natuurlijk ook zó lelijk zijn dat het weer mooi wordt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is juist het leuke van uitwisselen.
Ha die B.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:57 schreef -Blurk- het volgende:
Hoi Pietje en Gert en NMNS als hij er nog is
Middag Blurkertje....ik dacht dat je allemaal leuke dingen zou kopen vandaag......(uitverkoop)quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:57 schreef -Blurk- het volgende:
Hoi Pietje en Gert en NMNS als hij er nog is
Waarvoor denk je dat ik zo vroeg op was? Heb mijn slag geslagen hoorquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Middag Blurkertje....ik dacht dat je allemaal leuke dingen zou kopen vandaag......(uitverkoop)
Wat is buitquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:09 schreef -Blurk- het volgende:
Waarvoor denk je dat ik zo vroeg op was? Heb mijn slag geslagen hoor
Hoi Gertquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ha die B.![]()
Weer lekker lang uitgeslapen?
En wat zeggen we dan ?quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Waarvoor denk je dat ik zo vroeg op was? Heb mijn slag geslagen hoor
Mogge!quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:11 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoi GertNee, was al vroeg op jacht, zulke leuke dingen gekocht, maar ach, daar geven mannen niet om denk ik dus ik zal je mijn verslag besparen
![]()
veel te veel uitgegeven
ik weet een leuk thema voor een volgende meetquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:36 schreef Gert het volgende:
Speaking about filmpjes... allemachtig zeg, veel explicieter kan het niet worden, Huub en zijn scharreltje van vannacht (zie Scanman tieten-topic).
quote:De idiootste waarschuwingen van 2007
De Amerikaanse organisatie Michigan Lawsuit Abuse Watch heeft de winnaars bekend gemaakt van de jaarlijkse lijst met de meest bizarre waarschuwing in het gebruiksvoorschrift van een product. Op één staat de waarschuwingssticker die bij een zogeheten Bobcat, een kleine shovel, geleverd werd. 'Gevaar! Voorkom de dood'. Boven de waarschuwing staat een afbeelding van een bulldozer die een persoon plet.
De nummer twee is voor de fabrikant van een t-shirt die daarbij de mededeling voegde dat het product niet dragend moet worden gestreken. Verder staat op de lijst een waarschuwing die bij een briefopener zat met het advies om een veiligheidsbril te dragen bij het gebruik. En op een babywandelwagen die achterop een tas heeft voor boodschappen, staat gedrukt: 'Stop geen kind in de zak'.
Bij een fop-pen tenslotte (met verdwijnende inkt) stond dat het niet slim is om hiermee een handtekening te zetten op officiële documenten.
In wat voor volgorde koop jij? Eerst kid, dan jezelf en dan hubby?quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mogge!
maar ik wil het wel weten, ik wil zelf ook nog ff gaan kijken![]()
Oeh lekker leuk, alles nieuw
Nou, nu eerst mezelf, dat heb ik wel verdiend dacht ik zoquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In wat voor volgorde koop jij? Eerst kid, dan jezelf en dan hubby?
"Blow the meeting?"quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
ik weet een leuk thema voor een volgende meet
Welke nood is het hoogst...schoenen?quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, nu eerst mezelf, dat heb ik wel verdiend dacht ik zo
Nee, daar mag ik niet meer mee thuiskomen die heb ik wel genoegquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Welke nood is het hoogst...schoenen?
Oké, vertel ik het aan jou:quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mogge!
maar ik wil het wel weten, ik wil zelf ook nog ff gaan kijken![]()
Oeh lekker leuk, alles nieuw
Rokken zijn leuk!! Zie ik veel te weinig....quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:18 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
2 rokken
en nog heel mooi ondergoed, super afgeprijsd
Oh jaaa dat is lekker inkopenquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:18 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Oké, vertel ik het aan jou:
2 paar laarzen
1 paar schoenen
jas
2 rokken
2 broeken
3 topjes
klein zwart jurkje ( voor de mannen: dat heeft iedere vrouw in de kast hangen)
pashmina
Dus als je nog naar de uitverkoop wil en écht mooie dingen wilt kopen zou ik zo snel mogelijk gaan Caro![]()
en nog heel mooi ondergoed, super afgeprijsd
quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, daar mag ik niet meer mee thuiskomen die heb ik wel genoeg![]()
Kleding! Ik heb écht niets meer
Ik voel me er altijd zo truttig in. En lomp.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Rokken zijn leuk!! Zie ik veel te weinig....
Daarom draag ik ze ook nooit.....quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik voel me er altijd zo truttig in. En lomp.
Terwijl ik het bij anderen altijd leuk vind staan. Nou ja, bijna altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |