abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55593293
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 02:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het maakt me geen bal uit of je het wel of niet aan hebt staan.. het valt me alleen zo op dat mensen die heel paranoia een drama maken over van alles en nogwat, en over "oprecht en eerlijk zeggen wie je bent" en weet ik veel wat voor shit nog meer, een verborgen aanwezigheid hebben, zich waarschijnlijk zo schamen voor hun postcount dat ze die ook verbergen (ook uit de veranderende postcount is immers een aanwezigheid te halen) en dat ze nooit een fotoboek hebben waar echte foto's instaan, of andere zaken hebben waaruit we iets meer over die persoon te weten kunnen komen.

Maar wel hard schreeuwen dat een ander valse bedoelingen heeft??
Laat ze dan eerst maar eens dat ze zelf echt worden.
Dat is toch wel een keuze die ze/we maken? Ik weet het ff niet maar mijn aanwezigheid hoeft niet persé online ,, of geschiedenis. Shit ik snap het nog steeds niet .
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_55593364
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 01:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Lieve schat, trek je alsjeblieft nix aan van dat soort gezeik... het feit dat iedereen gek is op je prachtige avatars telt volgens mij zwaarder dan het feit dat 1 paranoïde idioot denkt dat er valse bedoelingen achter je avatars zitten.

Dat soort mensen zijn de aanraking van je toetsenbord niet eens waard, dus gun ze alsjeblieft niet de lol die ze hebben als je daarom ook nog een keer je avatars verwijdert.

Daar doe je verder niemand een plezier mee, alleen die ene paranoïde idioot.
+ 15

maarehh, hidi had er niets mee te maken, right

'navond buurtkinderen

was ff heftig terugleesavondje..
pi_55593449
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 02:15 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

+ 15

[ afbeelding ]

'navond buurtkinderen

Ik heb nog nooit zoveel tieten gezien
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_55593508
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 02:21 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit zoveel tieten gezien
hoi! ik wel, toen ik 9 (19 eigenlijk )was keek in een keer over het muurtje van het schapenhok in het zwembad toen net die huishoudschoolmeiden hun zwemles kregen (zwemmen natuurlijk wat later af voor a-diploma...).
heel veel tieten gezien toen!!

alles goed met muis?
  vrijdag 28 december 2007 @ 02:26:04 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55593517
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 02:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
+ 15

[ afbeelding ]

'navond buurtkinderen

WJ!!!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_55593557
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 02:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

WJ!!!
high babes

hoe gaat het, nog lekker gegeten de laatste dagen?
pi_55593572
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 02:25 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

hoi! ik wel, toen ik 9 (19 eigenlijk )was keek in een keer over het muurtje van het schapenhok in het zwembad toen net die huishoudschoolmeiden hun zwemles kregen (zwemmen natuurlijk wat later af voor a-diploma...).
heel veel tieten gezien toen!!

alles goed met muis?
Ja best man maar ik moet echt slapen nu.. Kut .. Ik vind het best ruk. NZ is top !!! Maar ja ik snap het ook niet allemaal
  vrijdag 28 december 2007 @ 02:31:57 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55593613
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 02:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
high babes

hoe gaat het, nog lekker gegeten de laatste dagen?
Nou, eerlijk gezegd... ik dacht vandaag het restje Chinees van eerste kerstdag op te eten, maar omdat het een beetje weinig was had ik er een Chinees tomatensoepje en een portie Saté Ajam bijghaald...
Dat heb ik alleen bij een Chinees gedaan waar ik niet naartoe had moeten gaan

Verder was het eerste kerstdag Chinees van een uistekende Chinees, en tweede kerstdag heb ik samen met zoonlief een kip gemarineerd in glühwein in de oven gezet... En die was ook erg lekker

En jij?? Ook een beetje fatsoenlijk gehamsterd??
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 28 december 2007 @ 02:34:14 #85
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55593632
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 02:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best man maar ik moet echt slapen nu.. Kut .. Ik vind het best ruk. NZ is top !!! Maar ja ik snap het ook niet allemaal
Jij had al uren je bed ingemoeten
NZ is idd TOP, en daarom mag het af en toe best gezegd worden

Slaap lekker Soury
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_55593655
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 02:29 schreef Soury het volgende:

[..]

moet je zo lekker op je nest gaan liggen, ouwe....

die kutkatten in de meterkast, dan heb je daar geen last van.

disana wil soms ff een beetje stout zijn, ach ja, dat heb je met die lesbo's uit de provincie..

truste als je zo gaat liggen en werkse morgen!
pi_55593660
Mogguh WJ......alles kits?
pi_55593685
Shit, ik voel me zo kaal.......
pi_55593697
Lieve Nachtzuster, je mag alles van mij weten, jij wel!, zelfs mijn pincode (omdat ik weet dat je er niets mee doet)...maar mag ik mijn (jouw) avatar terug....?
pi_55593730
Nou.....Disaan uut Grunning'n, hartelijk dank voor je kutterige sneaky opmerking over "gluurware" in de OP, richting NZ. Ik vond je weer helemaal top vanavond
pi_55593747
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou, eerlijk gezegd... ik dacht vandaag het restje Chinees van eerste kerstdag op te eten, maar omdat het een beetje weinig was had ik er een Chinees tomatensoepje en een portie Saté Ajam bijghaald...
Dat heb ik alleen bij een Chinees gedaan waar ik niet naartoe had moeten gaan

Verder was het eerste kerstdag Chinees van een uistekende Chinees, en tweede kerstdag heb ik samen met zoonlief een kip gemarineerd in glühwein in de oven gezet... En die was ook erg lekker

En jij?? Ook een beetje fatsoenlijk gehamsterd??
klinkt lekker, behalve die chinees dan...je weet ook nooit wat ze uitvreten in die keukens 4 etages hoger, met die kleine oogjes van ze...

ja, lekker gegeten, spelletjes gedaan en m'n zonden overdacht.

was vanmiddag nog ff druk, stond met Nick en puma bij ene bart voor de deur....
hij deed huilend open met een ondergescheten witte joggingbroek aan z'n lichaam, dus zijn we maar weer onverrichter zake pleite gegaan en hebben nog een rondje op het parcours gereden..

deze foto maakte puma onderweg terwijl ie ff aan het schijten was
pi_55593760
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 02:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mogguh WJ......alles kits?
hi! ja alles goed.

met jou ook, goede kerst gehad?
pi_55593777
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 02:48 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

hi! ja alles goed.

met jou ook, goede kerst gehad?
't Waren gewone doordeweekse dagen, met wat extra voer.....vijf gangen..twee op tafel, drie naar het toilet....
  vrijdag 28 december 2007 @ 02:50:30 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55593781
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 02:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
klinkt lekker, behalve die chinees dan...je weet ook nooit wat ze uitvreten in die keukens 4 etages hoger, met die kleine oogjes van ze...

ja, lekker gegeten, spelletjes gedaan en m'n zonden overdacht.

was vanmiddag nog ff druk, stond met Nick en puma bij ene bart voor de deur....
hij deed huilend open met een ondergescheten witte joggingbroek aan z'n lichaam, dus zijn we maar weer onverrichter zake pleite gegaan en hebben nog een rondje op het parcours gereden..

[ afbeelding ]
deze foto maakte puma onderweg terwijl ie ff aan het schijten was

Ik was daar ook net aan het bijlezen

Fuck.. ik moet echt m'n nest in...
Mensen, gedraag je (niet zo laag als sommige anderen) en tot morgen
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_55593788
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 02:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Lig hier een meter of vijf-zes boven NAP, lager gaat niet.....

Slaap lekker.....
pi_55593819
quote:

[..]

truste ma'am.

okay!

bye bye
  vrijdag 28 december 2007 @ 02:55:45 #97
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_55593829
quote:

[..]

Slaap lekker
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 28 december 2007 @ 04:03:06 #98
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_55594228
Weltruste allemaal
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_55594466
Goedemorgen
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55594868
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 01:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het gerucht zal waarschijnlijk zijn dat NZ via die avatars kan zien wie er wel en niet online zijn... vandaar het woord gluurware.

En of dat nou wel of niet waar is interesseert me ook geen reet, want ik kots er sowieso al op als mensen schijnheilig hun aan/afwezigheid en nota bene hun postcount verbergen.
Inderdaad, het is helaas niet alleen dát lieve Lea...

Aangezien ik toch niet kon slapen, zal ik proberen e.e.a. zo eerlijk mogelijk uit te leggen:

[lang verhaal alert!]

Inmiddels alweer een hele tijd geleden had ik een leuk gesprek met Hidiho waarin mij duidelijk werd hoe hij kon zien wanneer iemand online was (zonder onlinestatus aan)
Het is inderdaad mogelijk, namelijk door gebruik te maken van webicons die op zijn site staan of andere geposte plaatjes in een reactie (bijv. een cap of smilie).
Klein beetje nerd als ik soms ben, wilde ik weten hoe dat zat en het ook ook uitproberen dus ik veranderde wat instellingen en inderdaad als ik flink wat moeite deed kreeg ik soms te zien welke ip's online waren, ip's van users die op dat moment postten of zaten te lurken. Dit gaat overigens alleen over mijn eigen ava en heeft totaal niks met de plaatjes in de OP te maken!
Ik moet toegeven, het was soms grappig om te zien en we hebben enkele malen samen gegluurd en lol gehad. (oops!)

Dit alles is al een hele tijd geleden, was leuk voor een paar keer, bijv. proberen om een kloon te ontmaskeren, iemand gedag te zeggen zonder dat hij of zij al had gepost (lachuh!!!)
Maar wat in godsnaam al die moeite doen om te zien welk ip er online is?
Wie hoort bij welk ip, al die moeite om mijn stats te doorzoeken wie nou welk plaatje had geladen en wanneer...
Kortom het was gekkenwerk. Ik zag er al snel het nut er niet van in en bovendien voelde ik me best een beetje schuldig en dat gaf ik hem ook enkele malen aan, alsin "dit kun je toch eigenlijk niet maken" en "dit zou je zelf toch ook niet prettig vinden?".
HiDiHo had echter een ander "systeem", hij koppelde het aan zijn database, IP X = user X, et voila hoe meer plaatjes, icons of caps er van zijn site geladen werden, hoe snelller hij de boel kon bijwerken en zien welk ip( = welke user) er online was of zat te lurken.
Dat ging mij eerlijk gezegd toch echt te ver, maar wat hij en anderen doen mogen ze uiteraard lekker zelf weten.

Het prutsen met avaatjes, smilies en andere gifjes ben ik mee doorgegaan, de instellingen op mijn site zo aangepast, dat áls een plaatje te groot was voor fokupload, men in elk geval veilig de webicon of ander plaatje vanaf mijn site kon gebruiken.
Dit alles zónder bijbedoelingen, maar puur en alleen omdat ik er lol in heb om ze te maken en het nog leuker vind als ik iemand er mee kan helpen.

Lieve Lea, NMNS, Litha, Veulen, Ian, Soury en anderen die ik zeker nu weer vergeet te noemen...
Ik hoop dat het ietsiepietsie duidelijker is dat het nooit maar dan ook nooit mijn bedoeling was om mensen te begluren (okee op die paar keer na dan).
Alle plaatjes probeerde ik zoveel mogelijk zo te maken dat ze niet als webicon ingesteld hoefden te worden, zijn ze iets te groot of random, zoals bij NMNS en Talitha, dan kan dat helaas niet anders.
Om alle misverstanden en beschuldigingen te voorkomen, die er immers altijd zullen blijven, zijn alle plaatjes offline, het spijt me echt voor jullie.

De openbare beschuldiging in de OP (die inmiddels alweer is ge-edit) komt bij mij best hard aan en het is behalve dat, een beetje de laatste druppel. Er is inmiddels al zoveel (achterlangs) gezegd en geschreven door mensen die hier oprecht lijken naar anderen, maar dat naar mijn mening zeer zeker niet zijn.
Dronken en boze mensen schijnen nogal eens hun ware aard te laten zien en geven o.a. hun mening over diverse users wat op het forum zeker niet terug te vinden is (hoezo oprecht?).
Lang heb ik mijn mond gehouden over dat soort info en o.a. hierom en door diverse andere redenen, hier niet veel meer gepost, het is immers maar een forum, toch? Of lijkt het voor sommige users toch meer te zijn dan ze eigenlijk willen toegeven?

Diegenen die het leuk vinden om hier gezellig te posten, tegen een stootje kunnen, achterbaks gelul naast zich neer kunnen leggen en gewoon lol met elkaar kunnen hebben, tof echt!

Helaas ben ik, zoals Ian zou zeggen:
[ ] geschikt
[X] ongeschikt

Verder hoop ik dat er bij enkelen de ogen ooit eens open zullen gaan...
Een aantal dingen die ik er best graag uit zou willen gooien nu, hebben o.a. KZ, NMNS en W-J al een keer gezegd, dus ik laat het hier maar bij.

Wie de moed heeft gehad om dit hele epistel te lezen, dankjewel
  vrijdag 28 december 2007 @ 09:56:02 #101
16305 Jappie
parttime reverend
pi_55595543
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 08:39 schreef nachtzuster het volgende:

Het was mij een plezier

Ennuh...niets menselijks is ons vreemd dus ook gluren of liever gezegd nieuwsgierigheid hoort daarbij. Zolang het niet serieus word misbruikt is daar weinig mis mee.

btw..ik zat gisteren nog ff te gluren op een van je de links in je sig en aanschouwde trots hoe daar ook een paar van mijn creaties (smilebabies) tussenstonden.
  vrijdag 28 december 2007 @ 10:08:35 #102
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_55595663
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 08:39 schreef nachtzuster het volgende:
[lang verhaal alert!]

Ik vind je nog steeds eerlijk en aardig. Ik denk dat iedereen dat een par keer zou hebben geprobeerd.
En dit soort dingen opmerkingen zeggen meer wat over een ander dan over jou.
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
pi_55595680
Elke keer als ik wil gaan posten is Jappert me net voor. Toeval? I think not! Maar ik ben het helemaal met hem eens.

Lieve Nachtzuster, bedankt voor je eerlijkheid. En bedankt voor mijn mooie ava. Ik wil hem eigenlijk nog niet missen, maar het zij zo. We spreken elkaar vast wel weer.
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_55595918
Mijn goede voornemen voor 2008: minder smilies gebruiken.
pi_55595955
Het lijkt wel of FOK! weer een beetje op tempo komt.
pi_55595981
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 10:27 schreef Talitha het volgende:
Het lijkt wel of FOK! weer een beetje op tempo komt.
Kan ik eindelijk weer eens een fatsoenlijk kwartetje scoren.
pi_55596096
Niet dat ik me verveel ofzo. Ik heb genoeg te doen. Alleen heb ik daar ff geen zin in.
pi_55596170
quote:
Gelezen, en duidelijk. Had vannacht niet echt door waar het over ging. Maar inmiddels wel.
Jammer dat het zo moest gaan maar ik snap je maar al te goed, gelukkig zijn er zat users die oprecht en leuk zijn om mee om te gaan op Fok. (En eigenlijk zal het aan me reet roesten of iemand weet of ik online of offline en lurk vaak mee zeker als ik op mijn werk zit zoals nu ) Mijn waardering voor jou en je creaties heb ik al eerder uitgesproken, bij deze nogmaals.

pi_55596176
Sta ik eens op de middenstip, staat er niemand aan de zijlijn!
pi_55596199
Oeps
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  vrijdag 28 december 2007 @ 10:56:30 #111
16305 Jappie
parttime reverend
pi_55596402
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 10:43 schreef Talitha het volgende:
Sta ik eens op de middenstip, staat er niemand aan de zijlijn!
Sorry dear ...ben ff de rerun van de servival game aan het kijken.
pi_55596529
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 10:56 schreef Jappie het volgende:

[..]

Sorry dear ...ben ff de rerun van de servival game aan het kijken.
Geeft niet Jappie. Ik heb corvee vandaag en moet nu echt aan de slag.

Verdedig jij het fort vandaag?
pi_55596689
Mogguh
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_55597055
Verdorie Nachtzussie, je bent echt helemaal weg! Ik kan je zo niet meer bereiken. Als je nog meeleest neem dan ff contact met me op als je wilt (zie emailadres in mijn profiel)?
pi_55597334
Goedemorgen fokkers en aanverwanten....
pi_55597504
Goedemiddag fokkers en aanverwanten....
pi_55597528
Met zo'n sfeer krijg je niet echt de neiging om te gaan reageren of zo.
Maar goed, ik heb nav het youtube uitwisselen hier een feature-topic geopend:
[FO][FEA]Naam YouTube filmpje tonen bij link

Maar het lijkt nu al niks te worden .
pi_55597593
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Met zo'n sfeer krijg je niet echt de neiging om te gaan reageren of zo.

Kom op Pietje...de ene dag is de andere niet hé.....
Knopje om en door, net als in het echte leven....
  Moderator vrijdag 28 december 2007 @ 12:15:58 #119
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55597808
Goedemiddag.

Allemaal lekker aan het knutselen aan een illegale vuurwerkbom? Leuk altijd hè, dat oud en nieuw.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator vrijdag 28 december 2007 @ 12:19:20 #120
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55597890
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:03 schreef PietjePuk007 het volgende:.

Op zich wel geinig idee. hoewel de "verrassing" ook altijd wel leuk is. Maar goed, het scheelt wel een hoop kliikken, want ik zal niet de enige zijn neem ik aan, waarbij bepaalde aangeklikte tube-links na enkele seconden weer snel gesloten worden.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_55597933
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:19 schreef Gert het volgende:
want ik zal niet de enige zijn neem ik aan, waarbij bepaalde aangeklikte tube-links na enkele seconden weer snel gesloten worden.
Klopt, maar dat is juist het leuke van uitwisselen .
  Moderator vrijdag 28 december 2007 @ 12:26:15 #122
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55598043
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:21 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Klopt, maar dat is juist het leuke van uitwisselen .
Dat is mijns inziens eerder iets wat je erbij voor lief moet nemen. Het leuke van uitwisselen, vind ik als je een lang vergeten prachtnummertje ineens voor je neus krijgt, of iets heel moois wat je nog niet kent En.. iets kan natuurlijk ook zó lelijk zijn dat het weer mooi wordt.
pi_55598098
Ja, dat bedoel ik. Dat je zelf kan bepalen wat je gaat luisteren en door de verschillende "soorten" users je hele diverse muziek voorgeschoteld krijgt .
  Moderator vrijdag 28 december 2007 @ 12:36:03 #124
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55598254
Speaking about filmpjes... allemachtig zeg, veel explicieter kan het niet worden, Huub en zijn scharreltje van vannacht (zie Scanman tieten-topic).
pi_55598336
Gezien ja . Dat filmpje van Jaap is ook grappig .
pi_55598676
Hoi Pietje en Gert en NMNS als hij er nog is
pi_55598684
  Moderator vrijdag 28 december 2007 @ 13:02:27 #129
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55598790
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:57 schreef -Blurk- het volgende:
Ha die B.
Weer lekker lang uitgeslapen?
pi_55598931
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:57 schreef -Blurk- het volgende:
Middag Blurkertje....ik dacht dat je allemaal leuke dingen zou kopen vandaag......(uitverkoop)
pi_55598951
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 13:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Middag Blurkertje....ik dacht dat je allemaal leuke dingen zou kopen vandaag......(uitverkoop)
Waarvoor denk je dat ik zo vroeg op was? Heb mijn slag geslagen hoor
pi_55598958
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 13:09 schreef -Blurk- het volgende:
Wat is buit ?

http://nl.youtube.com/watch?v=CgfSzuFD8rw
pi_55598995
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 13:02 schreef Gert het volgende:

[..]

Ha die B.
Weer lekker lang uitgeslapen?
Hoi Gert Nee, was al vroeg op jacht, zulke leuke dingen gekocht, maar ach, daar geven mannen niet om denk ik dus ik zal je mijn verslag besparen

veel te veel uitgegeven
pi_55599023
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 13:09 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

En wat zeggen we dan ?

Pics...or it didn't happen....
pi_55599027
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 13:11 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Hoi Gert Nee, was al vroeg op jacht, zulke leuke dingen gekocht, maar ach, daar geven mannen niet om denk ik dus ik zal je mijn verslag besparen

veel te veel uitgegeven
Mogge!

maar ik wil het wel weten, ik wil zelf ook nog ff gaan kijken
Oeh lekker leuk, alles nieuw
Screw them.
We're going home.
pi_55599052
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:36 schreef Gert het volgende:
Speaking about filmpjes... allemachtig zeg, veel explicieter kan het niet worden, Huub en zijn scharreltje van vannacht (zie Scanman tieten-topic).
ik weet een leuk thema voor een volgende meet
Screw them.
We're going home.
pi_55599055
quote:
De idiootste waarschuwingen van 2007
De Amerikaanse organisatie Michigan Lawsuit Abuse Watch heeft de winnaars bekend gemaakt van de jaarlijkse lijst met de meest bizarre waarschuwing in het gebruiksvoorschrift van een product. Op één staat de waarschuwingssticker die bij een zogeheten Bobcat, een kleine shovel, geleverd werd. 'Gevaar! Voorkom de dood'. Boven de waarschuwing staat een afbeelding van een bulldozer die een persoon plet.

De nummer twee is voor de fabrikant van een t-shirt die daarbij de mededeling voegde dat het product niet dragend moet worden gestreken. Verder staat op de lijst een waarschuwing die bij een briefopener zat met het advies om een veiligheidsbril te dragen bij het gebruik. En op een babywandelwagen die achterop een tas heeft voor boodschappen, staat gedrukt: 'Stop geen kind in de zak'.

Bij een fop-pen tenslotte (met verdwijnende inkt) stond dat het niet slim is om hiermee een handtekening te zetten op officiële documenten.
pi_55599068
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 13:12 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Mogge!

In wat voor volgorde koop jij? Eerst kid, dan jezelf en dan hubby?
pi_55599097
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 13:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

In wat voor volgorde koop jij? Eerst kid, dan jezelf en dan hubby?
Nou, nu eerst mezelf, dat heb ik wel verdiend dacht ik zo
Screw them.
We're going home.
pi_55599099
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 13:13 schreef CarOnline het volgende:

[..]

ik weet een leuk thema voor een volgende meet
"Blow the meeting?"
pi_55599115
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 13:15 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Nou, nu eerst mezelf, dat heb ik wel verdiend dacht ik zo
Welke nood is het hoogst...schoenen?
pi_55599152
pi_55599154
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 13:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Welke nood is het hoogst...schoenen?
Nee, daar mag ik niet meer mee thuiskomen die heb ik wel genoeg
Kleding! Ik heb écht niets meer
Screw them.
We're going home.
pi_55599163
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 13:12 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Mogge!

Oké, vertel ik het aan jou:

2 paar laarzen
1 paar schoenen
jas
2 rokken
2 broeken
3 topjes
klein zwart jurkje ( voor de mannen: dat heeft iedere vrouw in de kast hangen)
pashmina
Dus als je nog naar de uitverkoop wil en écht mooie dingen wilt kopen zou ik zo snel mogelijk gaan Caro

en nog heel mooi ondergoed, super afgeprijsd
pi_55599196
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 13:14 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Goh, ik strijk mijn bloesjes altijd terwijl ik ze draag, vandaar misschien die dikke blaren
pi_55599207
Pashmina , een sjaal .
pi_55599213
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 13:18 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

2 rokken

Rokken zijn leuk!! Zie ik veel te weinig....
pi_55599221
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 13:18 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Oké, vertel ik het aan jou:

2 paar laarzen
1 paar schoenen
jas
2 rokken
2 broeken
3 topjes
klein zwart jurkje ( voor de mannen: dat heeft iedere vrouw in de kast hangen)
pashmina
Dus als je nog naar de uitverkoop wil en écht mooie dingen wilt kopen zou ik zo snel mogelijk gaan Caro

Oh jaaa dat is lekker inkopen
Ik wil zometeen ff gaan. Eerst ff douchen en aankleden
Waar ben je geweest?

Oh laat ik ook een zwart jurkje gaan kopen dan, die heb ik niet. Nooit gehad ook
Screw them.
We're going home.
pi_55599231
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 13:18 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Nee, daar mag ik niet meer mee thuiskomen die heb ik wel genoeg
Kleding! Ik heb écht niets meer
Nee, ik weet het......;t is best erg
pi_55599276
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 13:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Rokken zijn leuk!! Zie ik veel te weinig....
Ik voel me er altijd zo truttig in. En lomp.
Terwijl ik het bij anderen altijd leuk vind staan. Nou ja, bijna altijd
Screw them.
We're going home.
pi_55599306
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 13:22 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ik voel me er altijd zo truttig in. En lomp.
Terwijl ik het bij anderen altijd leuk vind staan. Nou ja, bijna altijd
Daarom draag ik ze ook nooit.....
pi_55599361
Lange rokken, dat staat al gauw voor kerkganger bij vele delen van de bevolking .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')