Het was mij een plezierquote:Op vrijdag 28 december 2007 08:39 schreef nachtzuster het volgende:
Wie de moed heeft gehad om dit hele epistel te lezen, dankjewel
quote:Op vrijdag 28 december 2007 08:39 schreef nachtzuster het volgende:
[lang verhaal alert!]
Wie de moed heeft gehad om dit hele epistel te lezen, dankjewel
Kan ik eindelijk weer eens een fatsoenlijk kwartetje scoren.quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:27 schreef Talitha het volgende:
Het lijkt wel of FOK! weer een beetje op tempo komt.
Gelezen, en duidelijk. Had vannacht niet echt door waar het over ging.quote:Wie de moed heeft gehad om dit hele epistel te lezen, dankjewel
Sorry dearquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:43 schreef Talitha het volgende:
Sta ik eens op de middenstip, staat er niemand aan de zijlijn!
Geeft niet Jappie. Ik heb corvee vandaag en moet nu echt aan de slag.quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sorry dear...ben ff de rerun van de servival game aan het kijken.
Kom op Pietje...de ene dag is de andere niet hé.....quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Met zo'n sfeer krijg je niet echt de neiging om te gaan reageren of zo.
Maar goed, ik heb nav het youtube uitwisselen hier een feature-topic geopend:
[FO][FEA]Naam YouTube filmpje tonen bij link
Maar het lijkt nu al niks te worden.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:03 schreef PietjePuk007 het volgende:.
Maar goed, ik heb nav het youtube uitwisselen hier een feature-topic geopend:
[FO][FEA]Naam YouTube filmpje tonen bij link
Maar het lijkt nu al niks te worden.
Klopt, maar dat is juist het leuke van uitwisselenquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:19 schreef Gert het volgende:
want ik zal niet de enige zijn neem ik aan, waarbij bepaalde aangeklikte tube-links na enkele seconden weer snel gesloten worden.
Dat is mijns inziens eerder iets wat je erbij voor lief moet nemen. Het leuke van uitwisselen, vind ik als je een lang vergeten prachtnummertje ineens voor je neus krijgt, of iets heel moois wat je nog niet kent En.. iets kan natuurlijk ook zó lelijk zijn dat het weer mooi wordt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is juist het leuke van uitwisselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |