Wat heb jij toch met niet bestaande dingenquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:26 schreef Jappie het volgende:
Dat flimpje bestaat niet anders had ik dat linkje echt bij het eerste bericht wel geplaatst
Wat bestaat er nog meer niet dan ?quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met niet bestaande dingen?
Jammer.....quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat flimpje bestaat niet anders had ik dat linkje echt bij het eerste bericht wel geplaatst
De boodschap was voor NZ. HiDiHo is degene die heeft verteld dat zowel hij als zij via hun server en plaatjes keken naar wie er lurkt, post, of een kloon is. Ik ben hem daar erkentelijk voor, omdat ik daardoor mijn webicon view kon uitzetten - al helpt het niet als een van beiden een plaatje post, want dat is niet te omzeilen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar vind je het zelf niet een tikkeltje achterbaks om een opmerking te maken en vervolgens geen toelichting te geven? Vind je niet dat iedereen het recht heeft om z'n eigen gevoel te volgen en dar de juiste acties aan te verbinden?
Want dat is wat KZ heeft gedaan, d'r gevoel gevolgd.
De oplossing van je raadselquote:
Eerst maar eens luisteren of PP zijn valse beschuldigingen kan waarmaken anders ben ik zo genoodzaakt om eens helemaal ongenuanceerd uit de plaat te gaan.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jammer.....![]()
Zouden ze het nog een keer over kunnen doen denk je?
Bestaat echt..hoor....de oplossing dan he!quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De oplossing van je raadsel.
Ik baal er van dat Hidiho dit nooit vertelt heeft. Daar gaat het verder niet om.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:29 schreef Disana het volgende:
De boodschap was voor NZ. HiDiHo is degene die heeft verteld dat zowel hij als zij via hun server en plaatjes keken naar wie er lurkt, post, of een kloon is. Ik ben hem daar erkentelijk voor, omdat ik daardoor mijn webicon view kon uitzetten - al helpt het niet als een van beiden een plaatje post, want dat is niet te omzeilen.
Ik vind simpelweg principieel dat mensen de vrijheid van meelezen moeten hebben. Daarom vind ik het goed dat wie het weten wil, nu op de hoogte is.
En dat zal dan ook vast wel weer een reden hebben die in een ver verleden gelegen ligt.....quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En in die zin heb ik zo'n bewondering voor jou NMNS. Jij vaart altijd je eigen koers en geeft je mening en conformeert je niet.En leerzaam is het hier zeker!
Weet je zeker dat je dat gaat doen? Durf je je hand ervoor in het vuur te steken?quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Eerst maar eens luisteren of PP zijn valse beschuldigingen kan waarmaken anders ben ik zo genoodzaakt om eens helemaal ongenuanceerd uit de plaat te gaan.
Hoe jij het daar quote lijkt het net of er staat dat je je niet aan je eigen mening conformeert...quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En dat zal dan ook vast wel weer een reden hebben die in een ver verleden gelegen ligt.....
De gevolgen daarvan zijn af en toe redelijk dramatisch overigens......Bij alles wat je doet of nalaat is er een een opbrengsten en een kosten kant. Ik weet wat mijn gedrag mij af en toe kost
Als je echt principieel zou zijn, dan had je, nadat Hidiho het jouw verteld had, het hier onmiddelijk gemeld. Dat heb je nagelaten, je deed een stiekeme sneer naar iemand van wie je wist dat ze mee zou lezen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:29 schreef Disana het volgende:
[..]
De boodschap was voor NZ. HiDiHo is degene die heeft verteld dat zowel hij als zij via hun server en plaatjes keken naar wie er lurkt, post, of een kloon is. Ik ben hem daar erkentelijk voor, omdat ik daardoor mijn webicon view kon uitzetten - al helpt het niet als een van beiden een plaatje post, want dat is niet te omzeilen.
Ik vind simpelweg principieel dat mensen de vrijheid van meelezen moeten hebben. Daarom vind ik het goed dat wie het weten wil, nu op de hoogte is.
Nope...zodiac sign --> Lionquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dat gaat doen? Durf je je hand ervoor in het vuur te steken?
quote:
Dat klopt soms wel. Er is immers een verschil tussen weten en doen.......de altijd en eeuwig moeilijk te ondedrukken reflex! Alleen ouder worden, nog ouder worden lost dat een beetje op.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoe jij het daar quote lijkt het net of er staat dat je je niet aan je eigen mening conformeert...
Ik heb je een pm gestuurd.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik baal er van dat Hidiho dit nooit vertelt heeft. Daar gaat het verder niet om.
Nz heeft dit dus 2 of 3x geprobeerd. Door een losse opmerking te maken wek je dus de suggestie dat ze dat vaak doet. Dat is niet netjes, ook Nz heeft een reputatie en ik denk dat ze zich persoonlijk nogal beledigd voelt. En dat kan ik me goed voorstellen.
Ik kan niet wachten tot de dag dat ik in alle rust plaats mag nemen op het bankje in de haven alwaar mijn wandelstok mijn moede hoofd zal ondersteunen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat klopt soms wel. Er is immers een verschil tussen weten en doen.......de altijd en eeuwig moeilijk te ondedrukken reflex! Alleen ouder worden, nog ouder worden lost dat een beetje op.
Ik heb van gisteren vrij weinig mee gekregen. Alleen wat er in de SC staat. Had hoofdpijnquote:
Is ook prima, maar in mijn pm staat niets anders dan in mijn post; ik wil mezelf niet herhalen, vandaar.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:40 schreef Veulen het volgende:
Disana, deze discussie ga ik niet aan via Pm. Ik geloof niet in zulke achterbaksheid.
En de enige reden waarop je kan aannemen dat NZ daar mee gestopt is. Is haar woord. En voorm ij is dat meer dan voldoende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |