abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55601641
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 14:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Je bent jaloers......dat jij tegen je bolle buikje zit aan te kijken hé....
Nee, tis gewoon penisnijd.
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_55601719
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 14:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Duh, je geeft 800 euro? aan kleding uit en je bent vier uur later treurig?
Al gaf ik 10000 euro aan kleding uit, het weegt niet op tegen het weggaan van Ian al begrijp ik hem heel goed en kan ik me zijn frustratie voorstellen.
Hij wil niet gemist worden, maar ik denk dat iedereen hier hem zal missen, en ik hoop dat hij dan het besluit neemt om weer terug te komen.
Mag hij mij een uur lang helemaal de tering schelden, of de tyfus, of een andere ziekte naar keuze, maakt niet uit.
pi_55601734
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 14:58 schreef Talitha het volgende:

[..]

Nee, tis gewoon penisnijd.
Dat is een ernstig fenomeen, zeker in de hoedanigheid als vrouw
Ik wens je heel veel sterkte de komende periode........je gaat het nodig hebben....

http://nl.youtube.com/watch?v=vTK-ahYJhPA
  vrijdag 28 december 2007 @ 15:05:26 #254
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_55601744
Penisnijd

Ik stel trouwens voor dat we een rituele groepsverbannerij doen op een paar andere figuren.
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
pi_55601754
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 15:05 schreef Veulen het volgende:
Penisnijd

Ik stel trouwens voor dat we een rituele groepsverbannerij doen op een paar andere figuren.
Ja, mee eens Veulen.
pi_55601769
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_55601776
, ik doe niet mee.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 28 december 2007 @ 15:08:57 #258
60586 Veulen
pi_55601820
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 15:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
, ik doe niet mee.
Mag jij de chocomel voorzien.
pi_55601833
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 15:03 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Al gaf ik 10000 euro aan kleding uit, het weegt niet op tegen het weggaan van Ian al begrijp ik hem heel goed en kan ik me zijn frustratie voorstellen.
Hij wil niet gemist worden, maar ik denk dat iedereen hier hem zal missen, en ik hoop dat hij dan het besluit neemt om weer terug te komen.
Mag hij mij een uur lang helemaal de tering schelden, of de tyfus, of een andere ziekte naar keuze, maakt niet uit.
Frustratie zit meestal in jezelf. Je laat zelf alle gevoelens toe die een ander zit te triggeren. Dat is eigenlijk wel les één. Deal er maar mee! In die zin vind ik fora uiterst leerzaam......
pi_55601841
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 15:08 schreef Veulen het volgende:
Mag jij de chocomel voorzien.
pi_55601867
pi_55601896
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 15:05 schreef Veulen het volgende:
Penisnijd

Ga ik niet in mee, omdat er ook altijd een reden waarom hij of zij, die je niet mag, reageren zoals ze doen. Op een forum moet iedereen welkom zijn, ter lering ende vermaak. Bij mij thuis ligt dat iets anders.....

Come on mensen....doe es een beetje zelfreflectie......
  vrijdag 28 december 2007 @ 15:16:12 #264
16305 Jappie
parttime reverend
pi_55601986
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 15:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ga ik niet in mee, omdat er ook altijd een reden is waarom hij of zij, die je niet mag, reageren zoals ze doen. Op een forum moet iedereen welkom zijn, ter lering ende vermaak. Bij mij thuis ligt dat iets anders.....

† In Memoriam † vrijdag 28 december 2007 @ 15:17:18 #265
137949 Disana
pi_55602017
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 08:39 schreef nachtzuster het volgende:

Inmiddels alweer een hele tijd geleden had ik een leuk gesprek met Hidiho waarin mij duidelijk werd hoe hij kon zien wanneer iemand online was (zonder onlinestatus aan)
Het is inderdaad mogelijk, namelijk door gebruik te maken van webicons die op zijn site staan of andere geposte plaatjes in een reactie (bijv. een cap of smilie).
Klein beetje nerd als ik soms ben, wilde ik weten hoe dat zat en het ook ook uitproberen dus ik veranderde wat instellingen en inderdaad als ik flink wat moeite deed kreeg ik soms te zien welke ip's online waren, ip's van users die op dat moment postten of zaten te lurken. Dit gaat overigens alleen over mijn eigen ava en heeft totaal niks met de plaatjes in de OP te maken!
Ik moet toegeven, het was soms grappig om te zien en we hebben enkele malen samen gegluurd en lol gehad. (oops!)
[ ]

HiDiHo had echter een ander "systeem", hij koppelde het aan zijn database, IP X = user X, et voila hoe meer plaatjes, icons of caps er van zijn site geladen werden, hoe snelller hij de boel kon bijwerken en zien welk ip( = welke user) er online was of zat te lurken.
Dat ging mij eerlijk gezegd toch echt te ver, maar wat hij en anderen doen mogen ze uiteraard lekker zelf weten.
Het siert je dat je vertelt dat je de online status van mensen in de gaten hebt zitten houden. Overigens kan dit niet alleen via jouw avatar, maar via álle plaatjes die van jouw server hier terecht komen. Hetzelfde geldt voor HiDiHo en de avatars en plaatjes en screencaps die op zijn server staan.

Elke keer als iemand een pagina ververst waarop een plaatje van jouw server of die van HiDiHo staan, wordt dit opgepikt. In de meeste gevallen is het vrij simpel IP adres en poster te verbinden: zo wist jij bijvoorbeeld nog heel onlangs dat ik op je site was geweest, omdat er 'groni1' in mijn IP adres staat. Ook wist je enige tijd geleden te melden dat een bepaald iemand die hier op dat moment niet postte maar blijkbaar wel lurkte, 'op je radar' was verschenen.

Wat mij betreft zijn dat praktijken die posters een ongemakkelijk gevoel geven. Ik vind dat iemand de vrijheid en privacy moet hebben te lurken en posten en verversen (F5) wanneer hij/zij wil; het is maar een forum, geen bulletin board waar louche figuren komen die je in de gaten moet houden.
pi_55602025
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 15:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Frustratie zit meestal in jezelf. Je laat zelf alle gevoelens toe die een ander zit te triggeren. Dat is eigenlijk wel les één. Deal er maar mee! In die zin vind ik fora uiterst leerzaam......
En in die zin heb ik zo'n bewondering voor jou NMNS. Jij vaart altijd je eigen koers en geeft je mening en conformeert je niet.
En leerzaam is het hier zeker!
  vrijdag 28 december 2007 @ 15:17:59 #267
60586 Veulen
pi_55602033
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 15:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ga ik niet in mee, omdat er ook altijd een reden waarom hij of zij, die je niet mag, reageren zoals ze doen. Op een forum moet iedereen welkom zijn, ter lering ende vermaak. Bij mij thuis ligt dat iets anders.....

Tja, ik vind kwaadspreken over mensen die het niet verdiend hebben gewoon niet erg tof.
En ik moet eerlijk zijn dat ik Hidiho's actie ook niet erg kan waarderen met z'n ip gevis.
pi_55602039
Als er dan toch iemand ten grave gedragen moet worden, graag een beetje in stijl

http://nl.youtube.com/watch?v=XBf9YHpaUZ8
  vrijdag 28 december 2007 @ 15:20:34 #269
60586 Veulen
pi_55602098
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 15:17 schreef Disana het volgende:
Het siert je dat je vertelt dat je de online status van mensen in de gaten hebt zitten houden. Overigens kan dit niet alleen via jouw avatar, maar via álle plaatjes die van jouw server hier terecht komen. Hetzelfde geldt voor HiDiHo en de avatars en plaatjes en screencaps die op zijn server staan.

Elke keer als iemand een pagina ververst waarop een plaatje van jouw server of die van HiDiHo staan, wordt dit opgepikt. In de meeste gevallen is het vrij simpel IP adres en poster te verbinden: zo wist jij bijvoorbeeld nog heel onlangs dat ik op je site was geweest, omdat er 'groni1' in mijn IP adres staat. Ook wist je enige tijd geleden te melden dat een bepaald iemand die hier op dat moment niet postte maar blijkbaar wel lurkte, 'op je radar' was verschenen.

Wat mij betreft zijn dat praktijken die posters een ongemakkelijk gevoel geven. Ik vind dat iemand de vrijheid en privacy moet hebben te lurken en posten en verversen (F5) wanneer hij/zij wil; het is maar een forum, geen bulletin board waar louche figuren komen die je in de gaten moet houden.
Maar vind je het zelf niet een tikkeltje achterbaks om een opmerking te maken en vervolgens geen toelichting te geven? Vind je niet dat iedereen het recht heeft om z'n eigen gevoel te volgen en dar de juiste acties aan te verbinden?

Want dat is wat KZ heeft gedaan, d'r gevoel gevolgd.
pi_55602102
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 15:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als er dan toch iemand ten grave gedragen moet worden, graag een beetje in stijl

oh.....my.......god......
pi_55602140
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 15:20 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

oh.....my.......god......
zeg....dat....wel.....
  vrijdag 28 december 2007 @ 15:24:20 #272
60586 Veulen
pi_55602159
quote:

Die hadden we al is gezien.
  vrijdag 28 december 2007 @ 15:25:07 #273
16305 Jappie
parttime reverend
pi_55602174
quote:

Wheheh ..ken je dat filmpje ook van die crematie waarbij per ongeluk een medewerker van dat crematorium met zijn arm in de oven verdwijnt.
pi_55602193
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 15:25 schreef Jappie het volgende:

[..]

Wheheh ..ken je dat filmpje ook van die crematie waarbij per ongeluk een medewerker van dat crematorium met zijn arm in de oven verdwijnt.
Linkje....
  vrijdag 28 december 2007 @ 15:26:56 #275
16305 Jappie
parttime reverend
pi_55602217
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 15:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Linkje....
Dat flimpje bestaat niet anders had ik dat linkje echt bij het eerste bericht wel geplaatst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')