Jaaaaa wat een ranzige bendequote:Op vrijdag 28 december 2007 14:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Over liplezen gesproken, ik heb daarnet in de Cos bijgelezen, en zag dat Huub daar gepepen werd, niet tekort zeg, hoe expliciet wil je het hebben
Alles voor aandachtquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat mij tegenstaat is dat mensen daar een wegwerpartikel zijn en wat mij nog meer tegenstaat is dat mensen zich daarvoor laten gebruiken.
Urkelquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:09 schreef CarOnline het volgende:
Volgens mij kan het in elke broek wel. Lekker hóóg optrekken
Dan spoor je nietquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:11 schreef Veulen het volgende:
Zag gisteren nog iemand die dat deed. Hij begon heel vrolijk, maar nar maten de tijd verstreek ging ie steeds minder blij kijken. En toen het moment daar was om af te stappen
Dag Caro, veel plezier met de kid! En dat winkelen komt wel.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:10 schreef CarOnline het volgende:
Oh echt, ik ga er vandoor. *schop*
Ik ga niet naar de stad heb ik besloten, doe ik morgenvroeg wel.
Ik ga naar de film met kid.
Nu moet ik nog haasten ook
Eigenwijze beginnersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is voor elke keer dat hij nodig zal zijn. En elke keer dat hij nodig was maar niet kwam.
Alles kan stuk, ook verhoudingen op iets onpersoonlijks als een internet forum. Door in te grijpen en posts te wissen verhelpt je eigenlijk niets. De gedachte blijft en kan zelfs negatief vergroot worden omdat je niet goed weet wat een andere gebruiker allemaal had gezegd als hij/zij zijn gang had mogen gaan.
Ik zie niet in hoe je bepaalde dingen kunt negeren. Hoe je gewoon schijnheilig door kan posten met iemand en net doen alsof het leuk is terwijl er van alles onder de oppervlakte zich af speelt.
Sommige mensen worden er blijkbaar erg nat van om dingen van anderen zo effectief mogelijk om zeep te helpen. Waarom dat is en wat er aan te doen valt zou ik dan weer niet weten. Wat ik wel weet is dat het veel makkelijker is om iets kapot te maken dan om iets op te bouwen.
Door het voorval dat er voor gezorgd heeft dat er nu een hoop mensen een andere icon hebben is niet alleen een ontzettend toffe reeks aan UI's verdwenen en een SC OP leeg maar ook een nogal belangrijk probleem aan het licht gekomen m.i.
Het moet blijkbaar stuk en het is ze aan het lukken.
De sfeer, mijn lieve vriendjes, vriendinnetjes en Veulerst, is in mijn ogen naar de tyfus.
Ik ga hier niet gezellig verder posten zolang een bepaalde soort mensen die blijkbaar nog erger is dan ik in eerste instantie dacht hier ook komt.
Zoals dat halfzachte ei dat met alle winden mee waait al weet vind ik het zelf erg irrelevant en kan het me deze keer oprecht geen reet schelen of ik gemist word.
En dat jullie nu niet meer aan NachtZuster kunnen vragen of ik stiekem zit te lurken hebben jullie aan Disana te danken.
Ik ga weg, laf enzo. Ik vlucht. Ik ben stil.
Yup.
Ik ben weg omdat ik nu nog terug kan denken aan één van de meest vermakelijke topique-reeksen die ik ooit op Fok! zag met alleen een béétje schurft op het einde.
Ik hoef niet mee te maken of/hoe het nog verder naar de klote geholpen gaat worden.
Ik ga jullie oprecht missen, lieve SCmenschjes![]()
Iedereen die kwam en ging, iedereen die bleef hangen![]()
Ik heb om deze reeks vaker moeten lachen dan om alle painttopiques op 49 bij elkaar en heb me oprecht ontzettend vermaakt.
Ik dank u voor uw matige aandacht,
Namaste.
=IaN
ps. NZ for teh fucking pwn.
Dit vind ik echt genant, en dan zo'n meisje wat vandaag weer gewoon over straat moet, zou ze niet beseffen hoeveel schade ze zichzelf toebrengt? En dat waarschijnlijk alleen om even op tv te komen, zielig hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Soms heel erg....soms gewoon niet....
Wat mij tegenstaat is dat mensen daar een wegwerpartikel zijn en wat mij nog meer tegenstaat is dat mensen zich daarvoor laten gebruiken.
Deed iequote:Op vrijdag 28 december 2007 14:17 schreef Veulen het volgende:
Maar wie echt niet spoorde was me rijpaard
Alvast gelukkig nieuwjaar dan maarquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:17 schreef Ian_Nick het volgende:
verhaal
Ik vind het niet goedquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:17 schreef Ian_Nick het volgende:
ps. NZ for teh fucking pwn.
2 dagen Kerst in z'n kont. Het was vuurwerk met bokken en meppenquote:
Natuurlijk kan alles stuk, maar natuurlijk kan ook alles weer hersteld worden, met zichtbare breuken en al.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Let op.
[quote]Alles kan stuk, ook verhoudingen op iets onpersoonlijks als een internet forum. Door in te grijpen en posts te wissen verhelpt je eigenlijk niets. De gedachte blijft en kan zelfs negatief vergroot worden omdat je niet goed weet wat een andere gebruiker allemaal had gezegd als hij/zij zijn gang had mogen gaan.
Het is niet zozeer negeren, dan wel om de goede vrede, en het grotere belang proberen enige vorm van samenzijn op te brengen. Dat is niet altijd schijnheilig, maar meer een afweging die sommigen, waaronder ik, maken. Niet het individu op een forum is belangrijk, het totaal is belangrijk. Het plezier dat mensen er aan kunnen beleven. Net als in het dagelijks leven slik je af en toe en bouw je bij bepaalde personen een muurtje, je kunt niet altijd en overal mensen ontlopen. Persoonlijk: ik ontwijk totdat ik vind dat ik er dwars doorheen moet. Goed of slecht bestaat dan niet, er "is" gewoon.quote:Ik zie niet in hoe je bepaalde dingen kunt negeren. Hoe je gewoon schijnheilig door kan posten met iemand en net doen alsof het leuk is terwijl er van alles onder de oppervlakte zich af speelt.
Nog moeilijker is het om het gebouwde in stand te houden. Dat vraagt vaak een politieke opstelling, geven en nemen, uitdelen en incasseren, bukken en ontwijken, maar altijd weer doorgaan en niet opgeven.quote:Sommige mensen worden er blijkbaar erg nat van om dingen van anderen zo effectief mogelijk om zeep te helpen. Waarom dat is en wat er aan te doen valt zou ik dan weer niet weten. Wat ik wel weet is dat het veel makkelijker is om iets kapot te maken dan om iets op te bouwen.
Dat er een probleem aan het licht komt is mijns inziens positief. Besides, een probleem is enkel een probleem als je het als probleem omarmt. Je kunt je dan ook nog afvragen wie de grootste problemen heeft, de sneaky motherfucker of de "onwetende" en "naïve" poster.quote:Door het voorval dat er voor gezorgd heeft dat er nu een hoop mensen een andere icon hebben is niet alleen een ontzettend toffe reeks aan UI's verdwenen en een SC OP leeg maar ook een nogal belangrijk probleem aan het licht gekomen m.i.
Alleen als je het toelaat gaat iets stuk. En vanuit brokstukken komt altijd weer iets anders. Brokstukken, leegte, het geeft allemaal ruimte tot wederopbouw.quote:Het moet blijkbaar stuk en het is ze aan het lukken.
Mijn lieve Ianquote:De sfeer, mijn lieve vriendjes, vriendinnetjes en Veulerst, is in mijn ogen naar de tyfus.
Ik ga hier niet gezellig verder posten zolang een bepaalde soort mensen die blijkbaar nog erger is dan ik in eerste instantie dacht hier ook komt.
Als je dat echt van mening bent, dan vind ik het niet slim om de SC te verlaten. Neem een pot bier, zak door met een tiroler miep, beleef je goorste fantasie en kom het hier vertellenquote:Ik ga jullie oprecht missen, lieve SCmenschjes![]()
Iedereen die kwam en ging, iedereen die bleef hangen![]()
Ooit ben ook ik weg......maar voorlopig nog niet.....quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:40 schreef Talitha het volgende:
Ik was eigenlijk niet van plan om weg te gaan. Ik hoop jullie ook niet....![]()
Oké, oké, voorlopig dan.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ooit ben ook ik weg......maar voorlopig nog niet.....![]()
Duh, je geeft 800 euro? aan kleding uit en je bent vier uur later treurig?quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:28 schreef -Blurk- het volgende:
Nou, ik ga maar even wat anders doen, ben treurig.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oké, oké, voorlopig dan.![]()
Ik kan me helemaal vinden in die lange lap tekst van je Karel.![]()
![]()
(behalve dan dat gedeelte over die pik.![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |