Mij maak je niet gek, jammer vind ik 't wel. Ik wilde eerst als TT "who's next" maar goed dan ga ik er zelf aan meedoen en daar begin ik niet aanquote:
Uhuh...kan me goed voorstellen..maakt ook niet uit of je de taal van het desbetreffende land wel of niet machtig was...murmelen doen ze toch.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja.....weet je dat ik, toen ik nog een zeiljacht had, iedere avond in een ander haventje tussen die mannetjes ging zitten en gewoon zat te luisteren. Dat waren voor mij enorm waardevolle momenten.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:52 schreef Veulen het volgende:
Zo'n titel is natuurlijk vragen om rust.
Kabinet Balkenende 2 of 3 vond het noodzakelijk om reiskosten te verlagen van 29 naar 18 cent en het grijs kenteken voor particulieren te blokkeren. Maandelijkse inkomstenderving rond de 500 euro, mijn allerliefste en mooiste hobby moest er aan geloven.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uhuh...kan me goed voorstellen..maakt ook niet uit of je de taal van het desbetreffende land wel of niet machtig was...murmelen doen ze toch.
Maar ff zonder dollen...het hebben van een zeiljacht en wat meer de tijd om er daadwerkelijk voor langere periode mee op uit te kunnen varen is een ongekende luxe.....mag ik je vragen waarom je die levenstijl hebt opgegeven?
Ik moest lachen om al die kruisjes in je OP (i.p.v. al die mooie gifjes)quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mij maak je niet gek, jammer vind ik 't wel. Ik wilde eerst als TT "who's next" maar goed dan ga ik er zelf aan meedoen en daar begin ik niet aan.
Saaierd.quote:
Er zijn vast wat mensen weggerend.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:59 schreef Veulen het volgende:
Saaierd.
IS er soms nog 1? Mis wat mensen.
Ik heb ze net ff veilig gesteld op 1 of 2 na danquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik moest lachen om al die kruisjes in je OP (i.p.v. al die mooie gifjes)
Das wel zijn smaak ja....quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor onze Ian......
http://nl.youtube.com/watch?v=wQBrn6trEwI
Ach ja..hadden zij het niet gedaan had een ander kabinet het wel gedaan...alle mooie verkiezingspraatjes ten spijt heeft een regering helaas zo nu en dan in te grijpen. De ene keer een beetje meer over de loef en de andere keer een beetje meer over de lijzijde.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kabinet Balkenende 2 of 3 vond het noodzakelijk om reiskosten te verlagen van 29 naar 18 cent en het grijs kenteken voor particulieren te blokkeren. Maandelijkse inkomstenderving rond de 500 euro, mijn allerliefste en mooiste hobby moest er aan geloven.![]()
ik betrap mijzelf dan ook op oprechte haat aan het adres Balkenende en consorten
Missie geslaagd.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er zijn vast wat mensen weggerend.
OP een onredelijke manier lopen schelden tegen meerdere users..quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Missie geslaagd.
Hoewel ik nog steed wil weten wat Lobas voor vreselijks heeft gedaan.
Maar goed, tijd om een beetje frisse lucht te happen. Tot zo.
Van beetjes kun je bij de afgelopen kabinetten niet meer spreken. Ik vind dat er echt een enorme herschikking van gelden heeft plaatsgevonden. Ondermeer vennootschapsbelasting van 35 naar (ik dacht) 25 procent, sociale vangnetten voor een groot deel afgebroken, ruim baan voor het bedrijfsleven. De lasten naar de burgers.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ach ja..hadden zij het niet gedaan had een ander kabinet het wel gedaan...alle mooie verkiezingspraatjes ten spijt heeft een regering helaas zo nu en dan in te grijpen. De ene keer een beetje meer over de loef en de andere keer een beetje meer over de lijzijde.
http://members.chello.nl/mjpda/ReneRiva.mp3
Piet Piraat?quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Eerst maar eens luisteren of PP zijn valse beschuldigingen kan waarmaken anders ben ik zo genoodzaakt om eens helemaal ongenuanceerd uit de plaat te gaan.
Ik had je dat gisteren al willen vertellen (Gert haalde die posting waar ondermeer dat in stond tot twee maal toe weg), maar die ene prik van mij...die neem ik terug....quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
OP een onredelijke manier lopen schelden tegen meerdere users..
Oe, die wil ik ook graag. Ik had de nieuwste nog niet opgeslagen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb ze net ff veilig gesteld op 1 of 2 na dan
quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had je dat gisteren al willen vertellen (Gert haalde die posting waar ondermeer dat in stond tot twee maal toe weg), maar die ene prik van mij...die neem ik terug....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |