Vind het niet zo gek als je kijkt hoeveel tracks er in 2007 zijn uitgebracht.....te veel om uit te kiezen....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:18 schreef 16meter het volgende:
[..]
beetje raar eigenlijk dat bv new world en control nauwelijks gedraaid worden terwijl dat kwalitatief toch hele goeie platen zijn.
zeker weten.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
als je alleen al kijkt naar hoeveel platen er uit de 4 italiaanse grootheden(tat,zat,tec,act) zijn gerold ik blijf zeggen 2007 was een ongelofelijk jaar
Over welk duo ga je niks zeggen?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:09 schreef NLS04 het volgende:
Ik denk als dit plaatje daadwerkelijk van showtek (en deepack natuurlijk) is, ik voorlopig niks negatiefs meer over dit duo ga zeggen.![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=EAhk6QcIn1c
Had um al eens gehoord in de liveset van Deepack @ mysteryland en hij is gewoon lekker
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Over welk duo ga je niks zeggen?
Het blijkt maar weer dat showtek andere nodig heeft om een goed nummer te maken
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Over welk duo ga je niks zeggen?
Het blijkt maar weer dat showtek andere nodig heeft om een goed nummer te maken
Klinkt wel leuk, maar super is het nou oook weer niet.. xDquote:
Het is wel een nummer wat je vaker moet luisteren denk ik. Ik ben ook nog niet overtuigd. Maar dat had ik eerst ook bij Protocol, die viel eerst ook tegen ivm Lockdown, maar na een tijdje begon ik Protocol ook te waarderen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:56 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Net Twillight van Scope eens geluisterd. Vind er weinig aan eerlijk gezegd![]()
Rock Hypnotic daarentegen
New World heb ik de laatste wel een paar keer gehoord, fijn nummer in een discotheekquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:18 schreef 16meter het volgende:
[..]
beetje raar eigenlijk dat bv new world en control nauwelijks gedraaid worden terwijl dat kwalitatief toch hele goeie platen zijn.
die staat bij mij ook op gelijke hoogte als Lockdownquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:25 schreef Sethje het volgende:
[..]
Het is wel een nummer wat je vaker moet luisteren denk ik. Ik ben ook nog niet overtuigd. Maar dat had ik eerst ook bij Protocol, die viel eerst ook tegen ivm Lockdown, maar na een tijdje begon ik Protocol ook te waarderen.
Dat heb ik wel met meerdere nummers eigenlijk..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:25 schreef Sethje het volgende:
[..]
Het is wel een nummer wat je vaker moet luisteren denk ik. Ik ben ook nog niet overtuigd. Maar dat had ik eerst ook bij Protocol, die viel eerst ook tegen ivm Lockdown, maar na een tijdje begon ik Protocol ook te waarderen.
Ik ga waarschijnlijk naar supersized.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
2 februari....dilemma!!!!!
http://partyflock.nl/party/113224:XXlerator.html
http://partyflock.nl/party/110447:Supersized.html
Neig ook naar Outland, de sfeer is beter dan in de matrixx, maar matrixx is lekker dichtbij. Morgen ook weer heenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:31 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk naar supersized.Outland is altijd chill
Vorige editie van SS was ook goed bevallen
Nee absoluut niet zo heel bijzonder. behalve deepack is dit dezelfde lineup als XQ Zany, dus het is verre van vernieuwendquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:51 schreef mstx het volgende:
The Southstylingdonkeytekshow
Niet echt boeiende lineup verder van XQ.
Zekersquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wel tof dat het qlimax 2007 stuk al opstaat van showtek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |