quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:39 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Hij heeft als het goed is een DJ onder contract genomen die het draaien voor hem doet, teminste zoiets las ik in het hardstyle topic op PF.
Dat jonge pikkie ken ik persoonlijk..quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:31 schreef Sethje het volgende:
[..]
een of ander jong pikkie mag onder zijn alias gaan draaien:
http://partyflock.nl/artist/32087:4Pro_File.html
http://partyflock.nl/artist/30593:The_Pitcher.html
Maar gaat ie dan onder zijn naam draaien of als live-act fungeren? Live act lijkt me persoonlijk leuker al is het voor die pro-file natuurlijk wel een flinke carriereboost als hij gewoon als the pitcher mag gaan draaienquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:25 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Dat jonge pikkie ken ik persoonlijk..
Hele aardige kerel.. en draait altijd super!
Hij mag als the pitcher draaien geloof ik.. Klinkt best vreemd eigenlijkquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:45 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Maar gaat ie dan onder zijn naam draaien of als live-act fungeren? Live act lijkt me persoonlijk leuker al is het voor die pro-file natuurlijk wel een flinke carriereboost als hij gewoon als the pitcher mag gaan draaien
zolang ik de platen van The Pitcher maar veel vaker ga horen, vind ik alles goedquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:50 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Hij mag als the pitcher draaien geloof ik.. Klinkt best vreemd eigenlijk
[wijsneusmodus]quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
die van technoboy is uit 2003
Als het nou in Nederland zou worden gehouden dan wist ik wel zeker dat ik zou gaanquote:Op vrijdag 4 januari 2008 03:31 schreef Sethje het volgende:
ik twijfel over reverze de hardstyle namen zijn verdeeld over 2 areas dus de kans is groot dat ze tegen over elkaar staanhet belgische publiek is kut en het geluid ook....twijfel twijfel....
Precies, vooral dat het best een eindje weg is voor mij.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:56 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Als het nou in Nederland zou worden gehouden dan wist ik wel zeker dat ik zou gaanMaar idd die afstand afleggen met een grote kans op baggergeluid en totaal ander publiek dan we hier zijn gewend
quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zolang ik de platen van The Pitcher maar veel vaker ga horen, vind ik alles goed![]()
Goeie (party)vriendjes hebben al kaartjes gehaald. Zal een last minute call worden denk ik.....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:15 schreef Da_Ripper het volgende:
Weet het ook nog niet. Ben nog nooit in het SportPaleis geweest, maar hoor idd niet zo'n goede berichten over het geluid. Hoewel ik ergens las dat ze aanpassingen hadden gedaan bij Coone.
Plus het feit dat het best een eind rijden is, denk ik niet dat ik ga...
beetje raar eigenlijk dat bv new world en control nauwelijks gedraaid worden terwijl dat kwalitatief toch hele goeie platen zijn.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zolang ik de platen van The Pitcher maar veel vaker ga horen, vind ik alles goed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |