quote:Op donderdag 27 december 2007 22:49 schreef yvonne het volgende:
Weet je, het topic gaat weer open zodat we hem allemaal kunnen uitlachen
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:49 schreef yvonne het volgende:
Weet je, het topic gaat weer open zodat we hem allemaal kunnen uitlachen
Zeg Y, mag ik ook eens door een slotje heenpostenquote:
* slotje plaatst*quote:Op donderdag 27 december 2007 22:52 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Zeg Y, mag ik ook eens door een slotje heenposten
quote:
* remlof snel de kroeg induiktquote:Op donderdag 27 december 2007 22:53 schreef Dirkh het volgende:
Waarom plaatst die kut-FA van een Remlof slotjes in ONZ?
Laat hem eens bezig houden met dat kutbeleid in plaats van voor de voeten lopen van de échte ONZ mods.
Gelukt!!!quote:
Dirkh!quote:Op donderdag 27 december 2007 22:53 schreef Dirkh het volgende:
Waarom plaatst die kut-FA van een Remlof slotjes in ONZ?
Laat hem eens bezig houden met dat kutbeleid in plaats van voor de voeten lopen van de échte ONZ mods.
Krijg eeuwige jeuk en korte armpjes.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dirkh!![]()
Nu maikuuul en ijsmeis() nog
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Krijg eeuwige jeuk en korte armpjes.
o vandaar dat hij in bnw staatquote:Op donderdag 27 december 2007 22:56 schreef yvonne het volgende:
Het is een mod-complot.
Heb ik toch ook wat goed gedaan voor de veranderingquote:Op donderdag 27 december 2007 22:58 schreef BrandX het volgende:
Zo kom ik eens in fora waar ik eigenlijk nooit kom![]()
*nieuwe werelden ontdekt
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Heb ik toch ook wat goed gedaan voor de verandering
Dan had ie beter in BNW kunnen blijvenquote:Op donderdag 27 december 2007 22:59 schreef Dirkh het volgende:
Ik voel een erectie aankomen. Dat is geheel nieuw.
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:58 schreef zarGon het volgende:
TT FIX!
Whehehe!!!quote:Op donderdag 27 december 2007 23:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan had ie beter in BNW kunnen blijven
quote:Op donderdag 27 december 2007 23:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan had ie beter in BNW kunnen blijven
Nee, Golfer is geen mod meerquote:Op donderdag 27 december 2007 23:00 schreef Dirkh het volgende:
Zijn ze achter de schermen al weer aan het flippen?
"Dat jullie dollen okay, maar niet in MIJN forum!"
ff vragenquote:Op donderdag 27 december 2007 23:00 schreef Dirkh het volgende:
Zie sub...quote:Op donderdag 27 december 2007 23:00 schreef Dirkh het volgende:
Whehe... omstuimig topicquote:
Mietjequote:Op donderdag 27 december 2007 23:03 schreef dndiek het volgende:
Filter ingesteld, maar toch door gekickt naar STA
quote:Op donderdag 27 december 2007 23:05 schreef laffer het volgende:
en weg uit de index van de rakkers
alternatieve elfstedentocht ergens in oostenrijkquote:
wat doe jij in FCquote:
Kut... ik ben mijn knopjes kwijtquote:Op donderdag 27 december 2007 23:05 schreef laffer het volgende:
en weg uit de index van de rakkers
we hebben weleens een topic het keldertje ingeknald, sommige FA`s konden toen niks meer doenquote:
Ja, dabedoellikquote:Op donderdag 27 december 2007 23:08 schreef zarGon het volgende:
Is de TS wel 18, Yv.?
Koop een dagboek, slotjequote:Op donderdag 27 december 2007 23:09 schreef SuperWeber het volgende:
Echte mods verplaatsen dit topic naar [SCD]
*Topic omtovert tot nostalgietopic...
Ahhh... kijk maar daar kan ik als alles goed is binnenkort dan wel weer wat aan doenquote:Op donderdag 27 december 2007 23:08 schreef laffer het volgende:
[..]
we hebben weleens een topic het keldertje ingeknald, sommige FA`s konden toen niks meer doen
Dagboeken zijn zo SCD, bagger is de nieuwe mode...quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 december 2007 23:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
sssst, straks ontdekt yvonne die mogelijkheid ook.
Daar zat net even over te denken... maar ik durfde nietquote:Op donderdag 27 december 2007 23:16 schreef LordVoldemort het volgende:
Ik zet hem even in MED, ok?
Hoi.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dirkh!![]()
Nu maikuuul en ijsmeis() nog
Dit is nou topicvoetbalquote:
ijsmeis (quote:
Trustenquote:
trustuh mopquote:
quote:Op donderdag 27 december 2007 23:21 schreef ijsmeis het volgende:
Verdomme. En nu maar hopen dat er hier geen kiddo is die Bas heet.
Watjequote:Op donderdag 27 december 2007 23:17 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Daar zat net even over te denken... maar ik durfde niet
Hij moet nog naar IEDquote:Op donderdag 27 december 2007 23:23 schreef BrandX het volgende:
hebben we alles nou al gehad?
Ah!quote:Op donderdag 27 december 2007 23:22 schreef LordVoldemort het volgende:
Waar blijven de verzuurde oldbies die zeiken dat topicvoetbal in 1999 al verouderd was?
quote:Op donderdag 27 december 2007 23:23 schreef MouzurX het volgende:
klb->ff->bnw->vbl->ff->mens->de->elf->kpd->r&p->ido->tru
jullie vervelen je echt he ?
quote:Op donderdag 27 december 2007 23:22 schreef E.T. het volgende:
[..]
Watje![]()
Ik had van jou wel meer verwacht
Je mist er een paarquote:Op donderdag 27 december 2007 23:23 schreef MouzurX het volgende:
klb->ff->bnw->vbl->ff->mens->de->elf->kpd->r&p->ido->tru
En hij is ook in FC geweestquote:Op donderdag 27 december 2007 23:23 schreef MouzurX het volgende:
klb->ff->bnw->vbl->ff->mens->de->elf->kpd->r&p->ido->oud->tru
hij is al weer weg uit POL... Zo snel zijn er nog nooit besluiten genomen hier om de hoek (ja het binnenhof dus)quote:Op donderdag 27 december 2007 23:23 schreef zarGon het volgende:
Nope, ik eis kamervragen, BrandX.
Mja dan ging het zo snel dat ik niet eens kon f5'en of het was al verandertquote:
klb ff bnw vbl ff mens de elf kpd r&p ido tru mhl digquote:Op donderdag 27 december 2007 23:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En hij is ook in FC geweest. Volg je topic!
en het feit dat ik niet meer actief mee kan doen scheelt natuurlijk ook welquote:Op donderdag 27 december 2007 23:28 schreef E.T. het volgende:
En toch he....
sinds de invoering van MyAT is topicvoetbal lang zo leuk niet meer..
Waar kan ik aangifte doen over topic-misbruik?quote:Op donderdag 27 december 2007 23:29 schreef LordVoldemort het volgende:
KLB -> F&F -> BNW -> SEX -> VBL -> F&F -> MEN -> V&A -> DE -> ELF -> FC -> KPD -> R&P -> DGK -> IDO -> OUD -> TRU -> POL -> MLN -> DIG
Oh, en weer terug in VBL
PM een tubgirl naar Danny.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waar kan ik aangifte doen over topic-misbruik?
U roept...quote:Op donderdag 27 december 2007 23:34 schreef LordVoldemort het volgende:
You have unlocked the achievement: world traveler!
(begeleidend schopje GAM plz)
ook niet veel in gepostquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:14 schreef ijsmeis het volgende:
Zo merken we wel dat er nooit gemod wordt in MEN.
Hij kan ook naar ONZ hoor, maar ik heb een raar gevoel dat jij daar ook niet blij mee zal zijn.quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij kan ook naar ONZ hoor, maar ik heb een raar gevoel dat jij daar ook niet blij mee zal zijn.
Welnee, dit is een pareltje. Een literair hoogstandje. Tof, hm?quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoezo?
Dat tie dan dicht gaat ofzo?
Ja omdat jullie er in hebben gepost he, anders zou het nooit zon hoogstandje geworden zijnquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welnee, dit is een pareltje. Een literair hoogstandje. Tof, hm?
Voordeel van de aanwezigheid van al die modjes.... heb je een keer geen last van ze.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:41 schreef Het_hupt het volgende:
komt niet zo vaak voor dat ik in een topique hier van je kan reageren. meestal zit ie dan al op slot
ja, ik wachtte ook op jouquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:41 schreef Het_hupt het volgende:
komt niet zo vaak voor dat ik in een topique hier van je kan reageren. meestal zit ie dan al op slot
verkeerde topic..quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:49 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
hij oder zij? Ik roggel het wiel!
Tsja als je ze niet kan verslaan dan maar samenwerken .. of iets in die zinquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:43 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Voordeel van de aanwezigheid van al die modjes.... heb je een keer geen last van ze.
De modjes zijn overalquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tsja als je ze niet kan verslaan dan maar samenwerken .. of iets in die zin
quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tsja als je ze niet kan verslaan dan maar samenwerken .. of iets in die zin
Ach ja, maakt het wel gezelligerquote:
was in ieder geval beter dan een slotjequote:Op zaterdag 29 december 2007 00:01 schreef buzzer het volgende:
Ja lekker Murp
Nou zitten wij er mee opgescheept
quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:14 schreef ijsmeis het volgende:
Zo merken we wel dat er nooit gemod wordt in MEN.
ijsmeis is te schattig om ruzie mee te makenquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:23 schreef laffer het volgende:
zoek je trouwens ruzie met me ijsmeis?
mag in dit topic hoor
met wat soap er bij glijdt die showbizz zomaar in je sterretjequote:Op zaterdag 29 december 2007 00:24 schreef laffer het volgende:
ff static pesten
dat kan wel zeer doen alexquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
met wat soap er bij glijdt die showbizz zomaar in je sterretje
dan moet ze niet zeiken dat er in MEN niet gemod wordt, anders krijgt ze ruzie met Cynix en ondergetekendequote:Op zaterdag 29 december 2007 00:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ijsmeis is te schattig om ruzie mee te maken
Logboek entries voor dit topic:quote:
het topic heeft meerdere fora bezocht denk ikquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:31 schreef Tmaatje het volgende:
Topic verplaatst van forum "Onzin voor je leven!" naar forum "Forum-Crew"
Als jullie dan alleen willen spelen hou em dan daar grrrrrrrrrrrrrr
..quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:29 schreef laffer het volgende:
[..]
Logboek entries voor dit topic:
-foetsie-
quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:33 schreef laffer het volgende:
[..]
het topic heeft meerdere fora bezocht denk ik
Mja, ik wilde je post niet in z'n geheel quoten, om 't wat overzichtelijker te houden..quote:
waarom klink jij zo chagrijnig?quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:40 schreef Tism het volgende:
[..]
Mja, ik wilde je post niet in z'n geheel quoten, om 't wat overzichtelijker te houden..
1600000000 * 800, past ut welquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:02 schreef laffer het volgende:
die Logboek entries voor dit topic:![]()
ik moet een nieuwe monitor kopen, het past er allemaal niet meer op
als ik dit topic uitprint, kan ik m`n huis er mee behangenquote:
tja, nu moet ie naar SEXquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:04 schreef MouzurX het volgende:
slotje weghalen om safe te neuken ?
moet je wel een voorbehoedsmiddel gebruiken he
goed plan voor straksquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:08 schreef RealZeus het volgende:
Goed topic.
Is het niet wat voor TRV? Het reist zo veel.
neuh mods van fok zijn nog grotere losers dan ik, dus aan hun trekken komen ze vast nietquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:08 schreef RealZeus het volgende:
Goed topic.
Is het niet wat voor TRV? Het reist zo veel.
Dat was de kick naar TRV.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:32 schreef zarGon het volgende:
Een echte ontdekkingsreis voor een topic dus.
daarvoor hebben ze elkaar... ze zitten in een internet cafequote:Op zaterdag 29 december 2007 01:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
neuh mods van fok zijn nog grotere losers dan ik, dus aan hun trekken komen ze vast niet
en nu verraad jij jezelf, jij kent jezelf het beste maar jij kent ons nietquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
neuh mods van fok zijn nog grotere losers dan ik, dus aan hun trekken komen ze vast niet
Als ik je goed begrijp: Joh!quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:18 schreef laffer het volgende:
[..]
en nu verraad jij jezelf, jij kent jezelf het beste maar jij kent ons niet![]()
arme jij, maar ik hou wel van je hoor![]()
als je het niet snapt, lees je post nog maar eens lieve rakker
hier zullen de rakkers je wel helpenquote:
Denk het nietquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:24 schreef laffer het volgende:
[..]
hier zullen de rakkers je wel helpen
Wel een groots compliment hoor Mouzur, het is haast niet mogelijk om die status te bereikenquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Idd een grotere loser dan ik zijn daar heb je talent voor nodigquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:28 schreef Inekris het volgende:
[..]
Wel een groots compliment hoor Mouzur, het is haast niet mogelijk om die status te bereiken
ah, sowwiequote:Op zaterdag 29 december 2007 01:37 schreef zarGon het volgende:
Hij was al langs geweest in TRU, laffer. Hij mag hier uit zijn dak gaan.
Maar...quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:44 schreef MouzurX het volgende:
niet in de gouden kooi!!! dan lijkt het net alsof ik een topic in de gouden kooi heb geopent !! stel je voor ... de triestheid_!
Het topic is van mij ... de geweldigheid straalt er vanaf dusquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:47 schreef Inekris het volgende:
[..]
Maar...
Hettopic is ook triest eigenlijk, dus ja....
en nu nog sticky ookquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het topic is van mij ... de geweldigheid straalt er vanaf dus
Kut mod![]()
yep, maar het loopt wel hierquote:
jij bent de TS, dus blijf bij je topic, niks slapen dusquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:58 schreef MouzurX het volgende:
omdat er geen leuke topics zijn en ik maar ga slapen omdat ik anders weer tot 2 uur slaap
het is best een gezellig topic hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
De ellende is dat ik nieuwsgierig als altijd straks het hele topic nog ga nalezen ook.
ik ga weer voetballenquote:
okquote:Op zaterdag 29 december 2007 02:04 schreef laffer het volgende:
[..]
jij bent de TS, dus blijf bij je topic, niks slapen dus
Door de tt zou je denken dat ze alleen maar zitten te ballenquote:
en dit vind je geen topic voetbal?quote:
Alleen zo triest dat Gert er niet ook heel even van heeft kunnen genieten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:04 schreef laffer het volgende:
[..]
het is best een gezellig topic hoor
OMfgf... daarom kon ik jappie niet registreren als nicknaamquote:Op zaterdag 29 december 2007 02:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Alleen zo triest dat Gert er niet ook heel even van heeft kunnen genieten.
Optiefen..das mijn bijnaam vanaf mijn geboortequote:Op zaterdag 29 december 2007 02:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
OMfgf... daarom kon ik jappie niet registreren als nicknaam
Dat is dan weer wel zo.quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:04 schreef laffer het volgende:
[..]
het is best een gezellig topic hoor
mijne ookquote:Op zaterdag 29 december 2007 02:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Optiefen..das mijn bijnaam vanaf mijn geboorte
Je plaatje is wel stoer.quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Optiefen..das mijn bijnaam vanaf mijn geboorte
Spuit 11.quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:14 schreef Kempi het volgende:
De mods maken gebruik van machtsmisbruik
Niet goed het modjes, jullie moeten lief zijn tegen de users
zou je het zeggen ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:14 schreef Kempi het volgende:
ben ik best wel, maar een garpje op z`n tijdquote:Op zaterdag 29 december 2007 02:14 schreef Kempi het volgende:
top...dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen...quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
be3dankt maar hey , zo erg ben ik nou net weeer niet aan mijn nicknaam gehecht
je kan lullen wat je wilt, maar je topic is niet op slot gegaanquote:Op zaterdag 29 december 2007 02:17 schreef MouzurX het volgende:
8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |