Dankjewelquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:18 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Prachtig inderdaad. Heel veel plezier ermee
Van wie is eigenlijk die 1200 die erachter staat?
Ah, wel een betrouwbare verkoper dan, netjes.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankjewel
Van Mark van de Ladaclub (ik gok dat je die wel kent![]()
) Daar koop ik de Samara van
Maar er komen steeds meer Lada-rijders bij hier.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:03 schreef Barcaconia het volgende:
Oja, ik moet hier natuurlijk meelezen, hoewel ik weinig updates in dit topic zie de laatste 3 jaar
Ook leuk.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:08 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb geen Lada, in een ver verleden postte ik mee in deze topics, ik had ooit het idee om een Niva te kopen. Is er nooit van gekomen, ik rijd nu een Jeep Wrangler.
Waar dan zoal? Ik kom namelijk alleen een paar vage foto's tegen namelijk, en de site van autovaz heeft nog steeds het oude model staan: http://avtovaz.ru/cgi-bin/models.pl?model_id=4935&branch=tthquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Voor zover ik heb begrepen is deze in bepaalde landen gewoon bij de dealer te koop
Op een van die sites leek die foto al uit 2007 te zijn, dus ik vraag het me afquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
ik dacht Rusland?
maar zeker weten doe ik het niet.. zal dan vast in de nieuwe LadActueel staandie komt binnenkort weer uit!
Ik vind em wel schattigquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:14 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Op een van die sites leek die foto al uit 2007 te zijn, dus ik vraag het me af
Het is ook een verouderdklassiek model maar dan met een ander front en een andere achterkant.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind em wel schattigDoet me denken aan de klassieke Lada-look, zo'n auto had een oom van me ooit
En deze heeft ook een tof kleurtje
Was zeker wel aan de prijs, of viel het mee?
de 110/111/112 haar prototype werd in 1995 gelanceerd, en ze kwam pas op de markt in 2001, meteen al zwaar verouderdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:14 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Op een van die sites leek die foto al uit 2007 te zijn, dus ik vraag het me af
Maar de prijs, getallen wil ik horen!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het is ook een verouderdklassiek model maar dan met een ander front en een andere achterkant.
quote:
Sinds wanneer is 1 getal meervoud? Als je bijdehand wilt doen, doe het dan ook goedquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:31 schreef 2cv het volgende:
2 is geen getal![]()
Nouja, dan heb ik weer wat geleerd vandaag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |