Typisch geen geval van gelijke monniken, gelijke kappen dan.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:27 schreef Djeez het volgende:
Hierna komt het briljante Sadeness van Enigma, helaas staat hij wel erg laag!
Altijd even slikken bij dat soort nummers.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:36 schreef Jane het volgende:
Anak van Freddie Aguilar... Ook zo mooi.
Vond mijn vader ook altijd zo'n mooi liedje. Vorig jaar rond deze tijd lag m'n vader in het ziekenhuis en op 11 januari is hij overleden. Voor mij is deze dus even voor mijn lieve paps.
Ja jij hebt het erg druk gehad he? Belachelijk zo tussen kerst en oud en nieuw. Heb jij ook songteksten gedaan of alleen foto's?quote:Op donderdag 27 december 2007 16:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, kan jij het weer overnemen, ik ga zo op huis aan na een zware dag @ the office...
Beide?quote:Op donderdag 27 december 2007 16:55 schreef Diaan73 het volgende:
Wat willen jullie liever.. foto's of songteksten?
quote:Op donderdag 27 december 2007 16:56 schreef MadMaster het volgende:
En we openen dus straks weer met die eikel van de Backstreet Boys...
Geintje hoor, ik vind het al tof dat er mensen zijn die er zoveel tijd en moeite insteken. Alle inzet wordt/is gewaardeerd.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat ga ik denk ik niet redden..... maar zal mn best doen.
Leuk zo'n running gag...quote:Op donderdag 27 december 2007 16:58 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
![]()
en op 1377 komt ie weer toch
Is de running gag bij het laatste nummer van het volgende uur al gemaakt?quote:
Dat het origineel van de Stones beter is?quote:Op donderdag 27 december 2007 17:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Is de running gag bij het laatste nummer van het volgende uur al gemaakt?
De beste R.E.M nummers staan sowieso niet in de lijstquote:Op donderdag 27 december 2007 17:00 schreef Diaan73 het volgende:
Eindelijk R.E.M. een keer, maar niet echt met een geweldig nummer.
Dat klopt...... helaas.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:05 schreef Krambo het volgende:
[..]
De beste R.E.M nummers staan sowieso niet in de lijst(Nightswimming, Find the river, Daysleeper, Orange crush, End of the world....)
quote:Op donderdag 27 december 2007 17:07 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 10 minuten ondersteuning, Diaan...
Ik vind het ook wel mooi.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind dit een erg mooi nummer, al wist ik niet dat ie zo heette.
Take that, Robbie!quote:Op donderdag 27 december 2007 17:10 schreef ConanTroutman het volgende:
Ik vind het een zielloos vervelend kutnummer. Next!
En hoe was de rest van de groep?quote:Op donderdag 27 december 2007 17:10 schreef MadMaster het volgende:
Heb Robbie vorig jaar geleden 2 keer live gezien, drama...
Zelfs z'n grappen waren elke avond hetzelfde...
Welke groep ??quote:Op donderdag 27 december 2007 17:11 schreef tha_dark het volgende:
En hoe was de rest van de groep?
Door plastische chirurgie verspookte celebs #6quote:Op donderdag 27 december 2007 17:11 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Kolere, wat is die Rod Stewart veranderd de laatste jaren...
Running gags hequote:Op donderdag 27 december 2007 17:10 schreef MadMaster het volgende:
Heb Robbie vorig jaar geleden 2 keer live gezien, drama...
Zelfs z'n grappen waren elke avond hetzelfde...
Ja dat klopt maar ik dacht dat ze iets met een reuniė gingen doen ofzo. Zit niet zo in die scenequote:Op donderdag 27 december 2007 17:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Groep?
Hij is al heel wat jaartjes uit de Backstreet Boys, hoor...
Zonder Robbiequote:Op donderdag 27 december 2007 17:13 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar ik dacht dat ze iets met een reuniė gingen doen ofzo. Zit niet zo in die scene
quote:Op donderdag 27 december 2007 17:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Groep?
Hij is al heel wat jaartjes uit de Backstreet Boys, hoor...
quote:
quote:Op donderdag 27 december 2007 17:16 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Dit nummer is toch ook door de Backstreet Boys gecovered?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |