Welkom, Floria!
Ook al PCOS, wat komt het toch vaak voor. Wel fijn dat het zaad iig helemaal goed is!
Word je ook gemonitord mbt je eisprong? Mijn temperatuurcurve is soms ook een rommeltje, en dat is in de cylci dat ik geen eisprong heb gehad. Dat zie ik ook echt meteen. Ik hoop dat je snel door kunt naar het andere topic

Diaan, die arts wil ik

ik heb er wel wat tripjes naar Utrecht voor over als het dan binnen 3 maanden gepiept is

Ik hoor graag meer info als je moeder dat heeft!!
Fijn Herjo dat de echo vandaag alweer een beter beeld liet zien! Wie weet ziet het er volgende week nog beter uit.
Tally, hoe is het vandaag gegaan? Ben je al thuis, viel het mee? Een dikke

voor je.
Ik had gisteren het ziekenhuis gebeld. Ik wilde vragen of ze nog een keer bloed wilde prikken om progesteron te checken, een nieuw recept voor clomid voor de volgende ronde en weten of de uitslag van mijn uitstrijkje nu eindelijk is doorgestuurd door mijn huisarts. Mijn dossier lag echter al niet meer op de poli voortplantingsgeneeskunde, maar al bij het IVF-centrum. Ze ging dat opvragen en ze zou met de gyn overleggen over het prikken en de clomid. Volgens haar moet ik eerst een afspraak hebben met de gyn en krijg ik niet zomaar een nieuw recept. Maar ik hoef helemaal niet naar de gyn, want ik weet al hoe en wat....onnodige tijdverspilling voor de gyn en voor mij. Ze zouden gisteren of vandaag terugbellen, maar ik heb nog niets gehoord

morgen dus zelf nog maar even bellen.
Vandaag dag 27 en mijn temp is 1 dag 36,6 geweest, de rest allemaal 36,2-36,4. Duidelijk geen eisprong en nu zal ie zeker niet meer komen.
Mijn zusje mag volgende week voor een follikelmeting al naar de gyn voor de IUI voor hun derde kindje. De vorige twee keer was ze met de eerste IUI zwanger, dus de verwachtingen zijn hooggespannen