Eet smakelijkquote:
In het kasteel van Endinburgh hebben ze een speciaal kerkhof voor de honden die zich verdienstelijk hebben gemaakt in de oorlog ..quote:Op donderdag 27 december 2007 19:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat grappig.. ik ga in het buitenland ook vaak even naar een kerkhof.. ik weet niet waarom, maar het heeft gewoon wat (vorige maand op Père Lachaise zulke mooie foto's gemaakt dat ze nu zelfs aan de muur hangen)
Ik zal het doorgeven als het zover isquote:Op donderdag 27 december 2007 19:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me wel geinigerbij en smullen maar, is weer eens wat anders dan cake..
Die foto's zijn zo mooi dat je niet eens gelijk doorhebt dat het begraafplaats foto's zijn.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo'n grafstemming in me huis
Klopt, en dit jaar was er een interview met hem op de tvquote:Op donderdag 27 december 2007 19:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij was er een jaar of wat geleden een Duitser die dat als hobbie had
Kijk dat biedt tenminste perspectiefquote:Op donderdag 27 december 2007 19:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jouw handen zijn te klein![]()
Waarschijnlijk een verkoudheid onder de stramme leden, van al die lieve kindjes die de afgelopen dagen met mij hebben geknuffeld
Lijstjesquote:Op donderdag 27 december 2007 19:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom zijn er geen SC eindjaarslijstjes?
Leukste vegetarische lesbo: Veulerst
Meest bezopen poster: Lobébé
Grootste kansloze baggeraar: euh...
"Der Metzgermeister"quote:Op donderdag 27 december 2007 19:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij was er een jaar of wat geleden een Duitser die dat als hobbie had
En Ian serveren we met een Berliner bol (gevuld met Jam) als dessert??quote:Op donderdag 27 december 2007 19:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me wel geinigerbij en smullen maar, is weer eens wat anders dan cake..
Meest stokende SC-moeder: Leandraquote:Op donderdag 27 december 2007 19:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Ian serveren we met een Berliner bol (gevuld met Jam) als dessert??
.....ja....gooi het er maar uitquote:Op donderdag 27 december 2007 19:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom zijn er geen SC eindjaarslijstjes?
Leukste vegetarische lesbo: Veulerst
Meest bezopen poster: Lobébé
Grootste kansloze baggeraar: euh...
quote:Op donderdag 27 december 2007 19:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Meest negatieve anti-Ian user: Soury
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |