Kijk dat biedt tenminste perspectiefquote:Op donderdag 27 december 2007 19:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jouw handen zijn te klein![]()
Waarschijnlijk een verkoudheid onder de stramme leden, van al die lieve kindjes die de afgelopen dagen met mij hebben geknuffeld
Lijstjesquote:Op donderdag 27 december 2007 19:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom zijn er geen SC eindjaarslijstjes?
Leukste vegetarische lesbo: Veulerst
Meest bezopen poster: Lobébé
Grootste kansloze baggeraar: euh...
"Der Metzgermeister"quote:Op donderdag 27 december 2007 19:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij was er een jaar of wat geleden een Duitser die dat als hobbie had
En Ian serveren we met een Berliner bol (gevuld met Jam) als dessert??quote:Op donderdag 27 december 2007 19:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me wel geinigerbij en smullen maar, is weer eens wat anders dan cake..
Meest stokende SC-moeder: Leandraquote:Op donderdag 27 december 2007 19:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Ian serveren we met een Berliner bol (gevuld met Jam) als dessert??
.....ja....gooi het er maar uitquote:Op donderdag 27 december 2007 19:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom zijn er geen SC eindjaarslijstjes?
Leukste vegetarische lesbo: Veulerst
Meest bezopen poster: Lobébé
Grootste kansloze baggeraar: euh...
quote:Op donderdag 27 december 2007 19:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Meest negatieve anti-Ian user: Soury
Talitha houdt ook wel van een mals stukje jong vleesquote:Op donderdag 27 december 2007 19:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Jij ziet het wel zitten hé...., Ian door de gehaktmolen.....
quote:Op donderdag 27 december 2007 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaaa hoorrrrrrrrrrrrr zo zie ja maar weer !! Stelt allemaal géén ruk voor
Geef mij dan maar mooie stranden, natuur of andere gebouwenquote:Op donderdag 27 december 2007 19:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die foto's zijn zo mooi dat je niet eens gelijk doorhebt dat het begraafplaats foto's zijn.
En ja... ze hangen zelfs in de woonkamer.
quote:Op donderdag 27 december 2007 19:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Meest stokende SC-moeder: Leandra
Nou ja, 't is wel een beetje waar natuurlijk. Al die pm's die ik van je over hem krijg...quote:Op donderdag 27 december 2007 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaaa hoorrrrrrrrrrrrr zo zie ja maar weer !! Stelt allemaal géén ruk voor
Hallo, ik probeer je te motiveren om zo'n lijstje te knutselenquote:Op donderdag 27 december 2007 19:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Talitha houdt ook wel van een mals stukje jong vlees
Ja, ziet er erg mooi uit, alleen wel een beetje grijzig.....quote:Op donderdag 27 december 2007 19:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geef mij dan maar mooie stranden, natuur of andere gebouwen![]()
[ afbeelding ]
Niet handig met die zwarte kledingquote:Op donderdag 27 december 2007 19:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Ian serveren we met een Berliner bol (gevuld met Jam) als dessert??
quote:Op donderdag 27 december 2007 19:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu al een kruisquote:Op donderdag 27 december 2007 19:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
uhhh ...jij en ik in de 'we'vorm...heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 27 december 2007 19:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kijk dat biedt tenminste perspectief...en die kinderen..tsja..in het meest gunstige geval bereiken ze ooit de volwassenheid en hebben we er geen omkijken meer naar.
![]()
Heeft u verder nog ontboezemingen die u met mij wilde delen ?
Nee hoor...maar ik kijk nu eenmaal graag vooruit.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
uhhh ...jij en ik in de 'we'vorm...heb ik iets gemist?
Zocht ook maar wat op google dat ik mooi vondquote:Op donderdag 27 december 2007 19:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ziet er erg mooi uit, alleen wel een beetje grijzig.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |