Ik voel me niet aangesproken hoorquote:Op donderdag 27 december 2007 19:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan me geen [*******] schelen.
Ik wil weten waarom ik tussen de cosmongolen sta.
Jij staat er dan ook niet in:quote:Op donderdag 27 december 2007 19:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken hoor
quote:64-bit
beequeer
pumastreamer
ian Nick
peter6000 ( )
pumastreamer
pumastreamer
64-bit
pumastreamerpumastreamerpumastreamerpumastreamer
pumastreamer
64-bit
alle huisvrouwen
en
pumastreamer
Nee, dat is Paulusma.....quote:Op donderdag 27 december 2007 19:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik dacht dat NMNS alleen de middellange termijn deed ?
quote:Op donderdag 27 december 2007 19:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik dacht dat NMNS alleen de middellange termijn deed ?
Wat is dat voor lijst, wiens beurt het is voor boodschappenquote:Op donderdag 27 december 2007 19:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij staat er dan ook niet in:
[..]
Wat grappig.. ik ga in het buitenland ook vaak even naar een kerkhof.. ik weet niet waarom, maar het heeft gewoon wat (vorige maand op Père Lachaise zulke mooie foto's gemaakt dat ze nu zelfs aan de muur hangen)quote:Op donderdag 27 december 2007 19:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben dol op oude kerkhoven......beetje namen lezen....Ik zou zo graag eens een paar honderd jaar terug willen kijken...gewoon, heel eventjes....
Nu heb je in Roemenië het "vrolijke kerkhof". Daar staan de beroepen op het graf uitgebeeld. Een kleurig geheel.
[ afbeelding ]
Voor plat moet u niet bij mij wezen hoor...ik hou wel van een handjevol.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik pas..ben de (tampon)draad kwijt..
![]()
Plat genoeg Jappie?
Ik hoef niet zo'n grafstemming in me huisquote:Op donderdag 27 december 2007 19:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat grappig.. ik ga in het buitenland ook vaak even naar een kerkhof.. ik weet niet waarom, maar het heeft gewoon wat (vorige maand op Père Lachaise zulke mooie foto's gemaakt dat ze nu zelfs aan de muur hangen)
Ik moet bekennen dat het ook een liefhebberij van mij is, heb vele foto's van vooral Franse kerkhoven, vind die monumenten voor "Les enfants de la guerre" altijd zo mooi.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat grappig.. ik ga in het buitenland ook vaak even naar een kerkhof.. ik weet niet waarom, maar het heeft gewoon wat (vorige maand op Père Lachaise zulke mooie foto's gemaakt dat ze nu zelfs aan de muur hangen)
Piaff, Morrison en Wildequote:Op donderdag 27 december 2007 19:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jouw handen zijn te kleinquote:Op donderdag 27 december 2007 19:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Voor plat moet u niet bij mij wezen hoor...ik hou wel van een handjevol.![]()
Magoe..ik had het over de tijd van het "jaar"..."jaar"..."jaar" ..."jaar"......op het moment van posten dus iig geen voorjaarsdepressie.
Ik zou d'r toch maar vast een beetje aan wennen.....je gaat er minimaal 10 jaar liggen....quote:Op donderdag 27 december 2007 19:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo'n grafstemming in me huis
Crematie.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zou d'r toch maar vast een beetje aan wennen.....je gaat er minimaal 10 jaar liggen....
Met een beetje pech betaald je familie nog een paar jaar door en lig je er veel langer....
Gelukkig maak ik dat niet meer bewust meequote:Op donderdag 27 december 2007 19:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zou d'r toch maar vast een beetje aan wennen.....je gaat er minimaal 10 jaar liggen....
Met een beetje pech betaald je familie nog een paar jaar door en lig je er veel langer....
Eet smakelijkquote:
In het kasteel van Endinburgh hebben ze een speciaal kerkhof voor de honden die zich verdienstelijk hebben gemaakt in de oorlog ..quote:Op donderdag 27 december 2007 19:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven als het zover isquote:Op donderdag 27 december 2007 19:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me wel geinigerbij en smullen maar, is weer eens wat anders dan cake..
Die foto's zijn zo mooi dat je niet eens gelijk doorhebt dat het begraafplaats foto's zijn.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo'n grafstemming in me huis
Klopt, en dit jaar was er een interview met hem op de tvquote:Op donderdag 27 december 2007 19:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij was er een jaar of wat geleden een Duitser die dat als hobbie had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |