Nu je het zegtquote:Op donderdag 27 december 2007 12:18 schreef M0NTANA het volgende:
Verschrikkelijk tegenvallend seizoen voor Lazio, verder wordt Internazionale gewoon kampioen.
Meghni er ook 2 maanden uit.quote:Op donderdag 27 december 2007 12:18 schreef M0NTANA het volgende:
Verschrikkelijk tegenvallend seizoen voor Lazio, verder wordt Internazionale gewoon kampioen.
Ze hebben dan ook een mooi spitsenkoppel staan.quote:Op donderdag 27 december 2007 12:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Udinese staat wederom mooi hoog!
Absoluut, Iaquinta was goed, maar di Natale en Quagliarella zijn fenomenaal!quote:Op donderdag 27 december 2007 16:42 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ze hebben dan ook een mooi spitsenkoppel staan.
Zal mij met name benieuwen wat er gaat gebeuren mbt Ronaldo bij Milan komende weken.
Samen met Di Natale toch? Ik acht de kans dat één van beide in januari komt zo goed als nihil.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:10 schreef DIGGER het volgende:
En Floro Flores is ook een goeie aanwinst.
Wat nieuws:
...
- Mutu wordt in verband gebracht met een overstap naar Roma
AS Roma heeft al zat vleugelaanvallers. Giuly, Espositi, Taddei, Mancini... Een goede spits zou niet misstaan.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Samen met Di Natale toch? Ik acht de kans dat één van beide in januari komt zo goed als nihil.
Ja, dat is nu al wel duidelijk. Juve had ik nooit verwacht na dat jaartje Serie B en Milan stelt echt teleur. Die zullen wel weer alles op de Champions League gooien en ver komen. Volgend jaar hoop ik dat het echt spannend wordt met vier clubs die strijden om de titel.quote:
WOW! Doelpunten!quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:37 schreef DIGGER het volgende:
Lucarelli naar Parma, zo lijkt het. Zou een mooie aankoop zijn voor Parma.
Inmiddels is Catania-Juventus 1-1 geëindigd, door Alessandro Del Piero (been opgezocht in het strafschopgebied, vrijwillig gevallen en de daaruit voortvloeiende penalty benut).quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:57 schreef Ambrosius het volgende:
Catania thuis 1-0 voor tegen Juventus, halverwege de eerste helft.
En als ze een discutabele pingel tegen krijgen, zoals in Napoli, schreeuwen ze moord en brand in alle media, dat iedereen tegen ze is.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Juve zou toch weer geen arbiters omkopen?
Vergeet jij Aquilani niet.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:56 schreef pfaf het volgende:
Afgelopen 1-2. Voor de 43e keer dit seizoen in de laatste minuten bestolen. Cigarini was fenomenaal en de spitsen kansloos. Als over 5 jaar Italie een middenveld van Dessena, Cigarini en Montolivo heeft is de Wereldtitel op voorhand binnen...
Uiteraard, maar die speelde vandaag niet in Parma.quote:
Jup. (met een schuin oog tijdens het leren)quote:Op zondag 13 januari 2008 20:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kijkt iemand milan?
kun je een linkje passenquote:Op zondag 13 januari 2008 20:43 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Jup. (met een schuin oog tijdens het leren)
Thanks, ik struimde heel het internet af voor een dekselse link!quote:Op zondag 13 januari 2008 20:49 schreef le_knightclub_soda het volgende:
http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=4491&part=sports
Ik heb wel goed beeld op Fox Soccer Channel.
TVU Playerquote:Op zondag 13 januari 2008 20:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
hoeren, al die linkjes naar sopcast doen het niet, waar kijk je mee?
Op zich mag je wel verwachten dat ie iets beter met die kansen omspringt iddquote:Op zondag 13 januari 2008 21:02 schreef ruud_fr het volgende:
Pato, 2 kansen in 3 seconden![]()
Seedorf doet het wel
iddquote:Op zondag 13 januari 2008 21:14 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Leuke wedstrijd tot nu toe![]()
Domme overtreding van Kaladze, hoe licht ook.
Hmm toch maar niet?quote:Op zondag 13 januari 2008 21:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Milan stelt hun eerste thuisoverwinning nog maar even uit?
Kutseizoen, uitkijken dat we volgend seizoen geen Serie B spelen.quote:
In de blessuretijd een onterechte strafschop, moest meteen aan die omkoping denken.quote:Op maandag 14 januari 2008 07:47 schreef DIGGER het volgende:
de pingel van Juve was geen pingel
http://nl.youtube.com/watch?v=dvoXQavvoOkquote:Op zondag 13 januari 2008 16:45 schreef pfaf het volgende:
Ook gewoon een slechte belachelijke schwalbe. Sjesus, hoe bestolen kun je worden. Corruptie.![]()
Mutu 2-1
Het is ook echt Italië waar dit soort mafiapraktijken de klok slaat hé. Wat een schijtcompetitie is het toch ook.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=dvoXQavvoOk
Ik kan er weer kwaad om worden.
Vieri had ook al rood moeten hebben vanwege een ellenboogstoot vs Falcone...
Goed dat je het zegt, ik stop direct met het volgen van de Italiaanse competitie. De Engelse competitie is ook veel beter hè? Tactiek, nauwelijks buitenlanders, Engelse jeugd die volop de kans krijgt (goed te zien ook aan het Engelse elftal).quote:Op maandag 14 januari 2008 12:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het is ook echt Italië waar dit soort mafiapraktijken de klok slaat hé. Wat een schijtcompetitie is het toch ook.
Uitverkochte stadions (halflege stadions in Italiëquote:Op maandag 14 januari 2008 13:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik stop direct met het volgen van de Italiaanse competitie. De Engelse competitie is ook veel beter hè? Tactiek, nauwelijks buitenlanders, Engelse jeugd die volop de kans krijgt (goed te zien ook aan het Engelse elftal).
En volgens wie is dat de sterkste competitie? Juist ja, de Engelse zelf. De cijfers van de winnaars van de CL wijzen anders uit en de onlangs tot beste speler van de wereld loopt in Italië trouwens..quote:Op maandag 14 januari 2008 13:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Uitverkochte stadions (halflege stadions in Italië!!), sterkste competitie van Europa, geen mafiapraktijken en de beste spelers lopen er rond. Weliswaar veel spelers van buitenlandse afkomst, maar dat verandert weinig aan mijn standpunt.
Overigens is mijn verhaal nu wel duidelijk. Move on.
Dat was vorig seizoen.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
en de onlangs tot beste speler van de wereld loopt in Italië trouwens..
Italië wordt wereldkampioen, al de spelers speelden in Italië. AC Milan wint de Champions League en de wereldbeker. Kaka wordt uitgeroepen tot 's werelds beste voetballer.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat was vorig seizoen.
Inmiddels loopt de beste in Engeland nu.
En dat geeft dan ook meteen de krachtsverhoudingen aan tussen beide competities? Het niveau in Engeland blijf ik hoger vinden (way more concurrentie). Dat is sinds de omkoopschandaal ver te zoeken in Italië. Inter wordt straks weer vrolijk landskampioen met een straatlengte voor op de restquote:Op maandag 14 januari 2008 13:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Italië wordt wereldkampioen, al de spelers speelden in Italië. AC Milan wint de Champions League en de wereldbeker. Kaka wordt uitgeroepen tot 's werelds beste voetballer.
Lijkt me allemaal heel duidelijk, toch?
Internazionale wordt nu kampioen, maar voorheen domineerden Juventus en Milan. Maar kijk eens naar Engeland, Chelsea is tegenwoordig één van de favorieten, voorheen ging het enkel tussen Manchester United en Arsenal. Wil je dan echt gaan beweren dat de concurrentie groter is in Engeland? En wat zegt dat over de sterkte van de competitie?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En dat geeft dan ook meteen de krachtsverhoudingen aan tussen beide competities? Het niveau in Engeland blijf ik hoger vinden (way more concurrentie). Dat is sinds de omkoopschandaal ver te zoeken in Italië. Inter wordt straks weer vrolijk landskampioen met een straatlengte voor op de rest![]()
In Engeland is er altijd een vaste top 4 (Pool in iets mindere mate dan) die voor de titel gaan en de subtop lijkt zich ook in de top 4 te nestelen.
Kaka is voor vorig jaar uitgeroepen tot wereldvoetballer van het jaar. Ik weet de nieuwe winnaar van dit jaar al
De laatste 2 seizoenen (in ieder geval) behoren deze vier clubs tot de favorieten. En het doet het er even niet aan toe welke club de #1 favoriet want ze doen allemaal mee. Vorig seizoen waren het Chelsea en Man U die tot de laatste dag streden om de titel, daar waar Arsenal en Pool kort daarachter afhaakte.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Internazionale wordt nu kampioen, maar voorheen domineerden Juventus en Milan. Maar kijk eens naar Engeland, Chelsea is tegenwoordig één van de favorieten, voorheen ging het enkel tussen Manchester United en Arsenal. Wil je dan echt gaan beweren dat de concurrentie groter is in Engeland? En wat zegt dat over de sterkte van de competitie?
Als Pato er niet was kon die verdediger eerder bij de bal komen?quote:Op maandag 14 januari 2008 07:47 schreef DIGGER het volgende:
de 1e goal van Milan was (als de bal al over de lijn was) op z'n minst buitenspel van Pato die dan stoort tijdens het uitverdedigen,
Ik was inderdaad iets te voorbarig lees ik nu, laten we het op 99% zeker houden.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:22 schreef DIGGER het volgende:
Dat heb ik nog nergens gelezen anders, maar wel dat de deal zo goed als rond zou zijn.
Waarschijnlijk gaat hij vandaag gepresenteerd worden.quote:Lucarelli è a Parma, c'è la firma
Manca ormai solo l'annuncio ufficiale: Cristiano Lucarelli è un attaccante del Parma. L'accordo è stato definito nelle ultime ore. Ed è il colpo più importante della presidenza Ghirardi. Il calciatore torna in Italia, 6 mesi dopo l'arrivo in Ucraina. Lucarelli sarebbe già a Parma per la gara in programma oggi al Tardini contro la Fiorentina.
10.000 ?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:30 schreef DIGGER het volgende:
Benieuwd welke sanctie Napoli krijgt van de bond n.a.v. Milan - Napoli.
- 8 Agenten & stewards het ziekenhuis in geslagen
- 2 Milan fans gewond
- 400 Napolitanen die door het cordon braken om gratis de trein terug te nemen, waardoor het hele treinverkeer ontregelt werd
- 6 Napoli fans op de heenweg bij Firenze al van de trein geplukt met valse toegangskaarten.
- Na de 2-2 naburig Milan vak bestromd en diverse banners buit gemaakt
- Diverse stukken bengaalsvuur en voorwerkbommen afgestokken binnen en buiten het stadion
- Buiten het stadion de confrontatie met de Milan fans gezocht, waarbij de Milans fans de politie om hulp riepen
Gezellig, zo'n match met 10.000 Napolitanen op bezoek.
Nu dus wel: http://www.gazzetta.it/Ca(...)o/15/lucarelli.shtmlquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:22 schreef DIGGER het volgende:
Dat heb ik nog nergens gelezen anders, maar wel dat de deal zo goed als rond zou zijn.
http://www.youtube.com/watch?v=wHy4A0GCOvAquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:30 schreef DIGGER het volgende:
- 2 Milan fans gewond
- 400 Napolitanen die door het cordon braken om gratis de trein terug te nemen, waardoor het hele treinverkeer ontregelt werd
- 6 Napoli fans op de heenweg bij Firenze al van de trein geplukt met valse toegangskaarten.
- Diverse stukken bengaalsvuur en voorwerkbommen afgestokken binnen en buiten het stadion
- Buiten het stadion de confrontatie met de Milan fans gezocht, waarbij de Milans fans de politie om hulp riepen
Oke, erg leuk al die vernielingen en verwondingen, maar jullie hebben wel verlorenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:30 schreef DIGGER het volgende:
- 2 Milan fans gewond
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:30 schreef DIGGER het volgende:
- 2 Milan fans gewond
- Buiten het stadion de confrontatie met de Milan fans gezocht, waarbij de Milans fans de politie om hulp riepen.
Asjeblieft, ga nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 07:33 schreef DIGGER het volgende:
Gazzetta vandaag opent met Amauri, z'n nieuwe shirts: Die van Juve EN
quote:SILVIO BERLUSCONI: "No chance!"
1/17/2008
MILAN - Milan has no intention of selling Alberto Gilardino. This was re-claimed by Milan President Silvio Berlusconi: "Gilardino for sale? No chance!," said the leader of the opposition today to the journalists who were asking him about it.
Tulio de Melo? Die is toch al rond met Palermo voor volgend seizoen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 07:54 schreef DIGGER het volgende:
- De Melo zou in de belangstelling staan van Palermo & Parma.
quote:Caso De Melo, Ghirardi: "Mi dispiace, è del Parma"
PARMA - Il presidente del Parma, Tommaso Ghirardi, intervistato da stadionews.it, ha dichiarato che l'attaccante brasiliano Tulio De Melo a suo giudizio deve essere considerato un giocatore ducale: "Mi dispiace per questa querelle con il Palermo, ma noi abbiamo bruciato i rosanero sul tempo. De Melo è nostro. Il giocatore è stato ingenuo perchè ha firmato due contratti, impegnandosi con due società, ma noi l'abbiamo messo sotto contratto prima dei rosanero (la consegna dell'accordo è avvenuta in Lega un'ora prima di quella del club siciliano, ndr). Mi dispiace, ripeto, perchè i rapporti tra noi e il Palermo sono ottimi".
quote:Zamparini: "De Melo me lo prendo io",ma il Parma..
PALERMO - Il presidente rosanero Maurizio Zamparini è sicuro che l'attaccante brasiliano del Le Mans, Tulio De Melo, vestirà la maglia del Palermo: "De Melo è nostro. Ci sono anche altre trattative in corso, ma l'attaccante il prossimo anno giocherà con noi". De Melo avrebbe firmato un doppio contratto sia con i siciliani che con il Parma, se così fosse rischierebbe una clamorosa squalifica. Intanto il Parma ha diramato una nota in cui afferma "di aver depositato un contratto preliminare presso la Lega Nazionale Professionisti di Milano, nella giornata di ieri, giovedì 17.01.2008, alle ore 17.10". Come verrà risolta la matassa?
quote:AS Roma 1 - 0 Catania
Juventus 0 - 0 Sampdoria
Livorno 0 - 0 Empoli
Napoli 1 - 2 Lazio
Palermo 1 - 2 Siena
Reggina 0 - 0 Cagliari
Udinese 0 - 0 AC Milan
quote:Op zondag 20 januari 2008 16:41 schreef LudoSanders het volgende:
Juve scoort zo, we zijn weer aanbeland in de slotfase van het duel.
Milan bedoel je?quote:Op zondag 20 januari 2008 16:41 schreef LudoSanders het volgende:
Juve scoort zo, we zijn weer aanbeland in de slotfase van het duel.
Samenvatting Fiorentina - Torino:quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:13 schreef dndiek het volgende:
2-1 door de 2e pingel, deze keer genomen door Mutu
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:11 schreef ruud_fr het volgende:
Gilardino zal ik niet missen geloof ik
quote:Op zondag 20 januari 2008 20:16 schreef DIGGER het volgende:
Udinese - Milan: http://www.youtube.com/watch?v=jwezE46waYk (Gila, 92e minuut, netaan offside)
fraaiquote:
en juist nu speelt Inter in het witte uitshirtquote:
Erg irritant, ik ben steeds geneigd om voor de kruisjes te juichen.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:41 schreef ruud_fr het volgende:
en juist nu speelt Inter in het witte uitshirt
niet te snel, 1-1quote:Op zondag 20 januari 2008 21:02 schreef pfaf het volgende:
1-0. Cambiasso. Afgelopen.
Volgens mij loopt hij warm. Al is m'n beeld niet helemaal HD.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:22 schreef pfaf het volgende:
Hopelijk krijgen we nog wat van Lucarelli te zien.
geloof dat Schelvis dat idd zei jaquote:Op zondag 20 januari 2008 21:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Volgens mij loopt hij warm. Al is m'n beeld niet helemaal HD.
Godver wat een kans inderdaad.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:45 schreef ruud_fr het volgende:
slecht uitgespeelde counter
Nog 15 minuten!quote:Op zondag 20 januari 2008 22:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Pfaf jongen, we willen je wel heel houden hier hoor.
nah, was wel slecht te zienquote:Op zondag 20 januari 2008 22:17 schreef Chadi het volgende:
Schandalig competitievervalsing
Zou me niets verbazen als de bal gewoon op de paal of het zijnet zou belanden...quote:Op zondag 20 januari 2008 22:18 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nah, was wel slecht te zien
beetje dom van Couto om z'n hand daar omhoog te houden
wilde ik net zeggenquote:Op zondag 20 januari 2008 22:23 schreef tha_dark het volgende:
En Pfaf is dood...
Met 9 tegen 12.....quote:Op zondag 20 januari 2008 22:20 schreef ruud_fr het volgende:
ja hoor, Ibrahimovic 2-3, assist Cruz
Mooie goal weer: op de borst, 1 keer stuiteren en de bal vlak na de stuiter ineens laag naast de keeper.quote:
Couto:quote:“I won’t judge Couto and whether it was a penalty or not, but in the first half we had a clear penalty denied on Bernardo Corradi. I don’t want to criticise the referee or teach him his job, but once again we put in a great performance and came away empty-handed.
“Refereeing designator Pierluigi Collina met with us a month ago and told us handball only counts if it is a voluntary gesture, but this clearly was not. Even if they gave the spot-kick, the red card was out of the question.”
“Fair play means carrying on even when things go against you and I admit I didn’t do that very well at the end of this match.
“We prepared this game well and I knew the players were in good shape. Unfortunately, incidents tend to go in favour of the big clubs and the evidence is clear. Last week Giulio Falcone was elbowed and forced off the field, tonight we had three players taken out.
“It is a shame, but we were on a par with Inter in terms of everything and go home empty-handed.”
“We were playing with nine men and Dessena had also been taken out with a knee injury, we hope it’s not serious, so there was little we could do at that point. It was unfair, compliments to Inter, but as usual they needed help to win.
“We knew they would have problems down the flanks with their rhombus midfield. The lads did what we had planned tactically, but did not take all our chances.”
Zelfs de penal wordt met de minuut discutabeler.quote:“I got the ball with my head and as it went past it glanced against my hand, but it was barely any contact and certainly not intentional,” said the defender.
“I don’t think it was going in, I headed the ball towards the byline. I was diving to get to it and so my arm went up inevitably.
“I tell the truth, I got a slight touch off my hand, but it was a ricochet and absolutely not on purpose.”
daar was gisteren niet veel van te zienquote:Op maandag 21 januari 2008 13:25 schreef BonJovi het volgende:
wat een huilies weer hier Inter Milan is gewoon een van de beste ploegen van de wereld nu deal with it.
Zeg pannekoek, wat vond jij eigenlijk van de wedstrijd gisteren?quote:Op maandag 21 januari 2008 13:25 schreef BonJovi het volgende:
wat een huilies weer hier Inter Milan is gewoon een van de beste ploegen van de wereld nu deal with it.
En had je DIGGER's links nog bekeken?quote:Op maandag 21 januari 2008 13:25 schreef BonJovi het volgende:
Torino vist dus inderdaad achter het net.quote:Calcio, Bianchi alla Lazio: "Arrivo in una grande squadra"
ROMA - Rolando Bianchi e' della Lazio. La conferma, anche se mancano le comunicazioni formali ai fini di Borsa, viene dal sito della societa' biancoceleste che annuncia per domani alle 19 la presentazione del centravanti ex Manchester City nella sala stampa dello stadio Olimpico e riporta alcuni commenti del giocatore. ''Avevo anche altre due proposte molto interessanti - rivela Bianchi - ma ho scelto la Lazio per il mio futuro e per valorizzarmi in una grandissima squadra. Prima avro' l'opportunita' di andare in campo e piu' saro' contento''. L'attaccante bergamasco ha gia' fatto visita alla squadra: ''Mi ha fatto piacere incontrare gli altri giocatori della Lazio. Ho avuto l'impressione di un gruppo molto unito, quello giusto per costruire qualcosa di solido per il presente ed il futuro''.
Ondanks de 10 man, Inter op 1-0 door Cruz, die het altijd doet als Zlatan mag rusten. Wat een genot als trainer om zo'n spits te hebben.quote:
HEY! Denk aan je pacemaker.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:12 schreef LudoSanders het volgende:
Godver Roma, niet echt een goed moment om tegen puntverlies op te lopen. Eindelijk zou het gat enigszins gedicht kunnen worden.
Ik ben er echt niet bij, zat aan competitie te denken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:14 schreef DIGGER het volgende:
[..]
HEY! Denk aan je pacemaker.
1-1 uit met 10 man na 18 minuten, zonder uit-fans (ivm Catania zondag) bij Sampdoria is een prima uitgangspositie voor de return in Rome
godskolere hup Juve!quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:13 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ondanks de 10 man, Inter op 1-0 door Cruz, die het altijd doet als Zlatan mag rusten. Wat een genot als trainer om zo'n spits te hebben.
Birindelli werd direct gewisseld toen hij aan je wens ging beginnen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:20 schreef pfaf het volgende:
Het zou mooi zijn als alle 22 spelers in Meazza hun benen breken trouwens.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Birindelli werd direct gewisseld toen hij aan je wens ging beginnen.
Prima aankoop!quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:11 schreef DIGGER het volgende:
O en qua transfernieuws, niet onbelangrijk:
[..]
Huur met optie tot koop, that is.quote:
Goran Pandev zal dan wellicht wel verkocht worden, hoe zonde ook.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Huur met optie tot koop, that is.
Alleen ben ik dan wel benieuwd waar Lazio dat geld vandaan gaat halen, want zo lekker loopt het niet.
En wat er met de tandem Rocchi-Pandev gaat gebeuren.
Ja ok nu hebben jullie wel gelijk maar de meeste keren maken ze het veel erger dan het is.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zeg pannekoek, wat vond jij eigenlijk van de wedstrijd gisteren?
quote:
mogen we de cliche's weer gebruiken ?quote:Op zondag 27 januari 2008 15:39 schreef -Vaduz- het volgende:
1 doelpunt in de eerste 38 minuten tot nu toe. (7 duels) Rivalta van Atalanta is de gelukkige.
Jep, vanaf 21e minuut. Forza Udine, eindelijk inlopen op Inter.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:25 schreef Capetown het volgende:
Inter speelt weer met 10 man.
Genoa ook met 10, doelman maakte hands.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:31 schreef LudoSanders het volgende:
Pato met de 1-0 voor Milan.
2-1 zelfsquote:Op zondag 27 januari 2008 16:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Pato knalt de liga wel binnen zeg, whoo.
Cagliari nog met een late gelijkmaker tegen Napoli.
Gaaf zo jong super talentquote:Milan dankt supertalent
Uitgegeven: 27 januari 2008 17:28
Laatst gewijzigd: 27 januari 2008 17:28
AMSTERDAM - Internazionale heeft zondag twee punten gemorst in de Serie A. De koploper kwam op bezoek bij de nummer vijf Udinese niet verder dan een doelpuntloos gelijkspel.
AC Milan pakte wel drie punten door thuis Genoa te verslaan. Met Clarence Seedorf in de basis wonnen de Milanezen met 2-0 door twee goals van de Braziliaan Alexandre Pato.
Milan kreeg Genoa pas in de laatste twintig minuten op de knieën. Pato werkte de bal in de 69ste minuut van dichtbij over de lijn na een assist met het hoofd van Seedorf. Een minuut later moesten de bezoekers tot overmaat van ramp door met tien man na een directe rode kaart voor Rubinho. Acht minuten voor het laatste fluitsignaal bepaalde de achttienjarige Pato de 0-2 eindstand.
Nummer vier Fiorentina maakte geen fout bij Empoli. De formatie uit Florence stelde pas in de slotfase een 0-2 zege veilig door doelpunten Adrian Mutu (86′) en Giampaolo Pazzini (90′). Juventus, derde op de ranglijst, komt zondagavond nog in actie.
Hij lijkt het inderdaad weer op te pakken, had ik niet verwacht.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:40 schreef DIGGER het volgende:
Roma - Palermo: http://www.youtube.com/watch?v=xIY8rES97_g
Milan - Genoa: http://www.youtube.com/watch?v=f4sfxT2YzWs
Udinese - Inter: http://www.youtube.com/watch?v=sstQ_2BGJEY
Cagliari - Napoli: http://www.youtube.com/watch?v=RJIJfUsS8mQ
Sampdoria - Siena: http://www.youtube.com/watch?v=l00u36PUX0E
Cassano is de laatste weken toch steeds beter in vorm aan het geraken, valt me niks tegen vna hem.
Dat doet hij nu al een paar wedstrijden op rij. Laat 'm maar even een paar weken op de bank nadenken over hoe je moet scoren...quote:Op maandag 28 januari 2008 17:04 schreef DIGGER het volgende:
Reginaldo die mist voor open doel, dat is me wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |