In de blessuretijd een onterechte strafschop, moest meteen aan die omkoping denken.quote:Op maandag 14 januari 2008 07:47 schreef DIGGER het volgende:
de pingel van Juve was geen pingel
http://nl.youtube.com/watch?v=dvoXQavvoOkquote:Op zondag 13 januari 2008 16:45 schreef pfaf het volgende:
Ook gewoon een slechte belachelijke schwalbe. Sjesus, hoe bestolen kun je worden. Corruptie.![]()
Mutu 2-1
Het is ook echt Italië waar dit soort mafiapraktijken de klok slaat hé. Wat een schijtcompetitie is het toch ook.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=dvoXQavvoOk
Ik kan er weer kwaad om worden.
Vieri had ook al rood moeten hebben vanwege een ellenboogstoot vs Falcone...
Goed dat je het zegt, ik stop direct met het volgen van de Italiaanse competitie. De Engelse competitie is ook veel beter hè? Tactiek, nauwelijks buitenlanders, Engelse jeugd die volop de kans krijgt (goed te zien ook aan het Engelse elftal).quote:Op maandag 14 januari 2008 12:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het is ook echt Italië waar dit soort mafiapraktijken de klok slaat hé. Wat een schijtcompetitie is het toch ook.
Uitverkochte stadions (halflege stadions in Italiëquote:Op maandag 14 januari 2008 13:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik stop direct met het volgen van de Italiaanse competitie. De Engelse competitie is ook veel beter hè? Tactiek, nauwelijks buitenlanders, Engelse jeugd die volop de kans krijgt (goed te zien ook aan het Engelse elftal).
En volgens wie is dat de sterkste competitie? Juist ja, de Engelse zelf. De cijfers van de winnaars van de CL wijzen anders uit en de onlangs tot beste speler van de wereld loopt in Italië trouwens..quote:Op maandag 14 januari 2008 13:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Uitverkochte stadions (halflege stadions in Italië!!), sterkste competitie van Europa, geen mafiapraktijken en de beste spelers lopen er rond. Weliswaar veel spelers van buitenlandse afkomst, maar dat verandert weinig aan mijn standpunt.
Overigens is mijn verhaal nu wel duidelijk. Move on.
Dat was vorig seizoen.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
en de onlangs tot beste speler van de wereld loopt in Italië trouwens..
Italië wordt wereldkampioen, al de spelers speelden in Italië. AC Milan wint de Champions League en de wereldbeker. Kaka wordt uitgeroepen tot 's werelds beste voetballer.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat was vorig seizoen.
Inmiddels loopt de beste in Engeland nu.
En dat geeft dan ook meteen de krachtsverhoudingen aan tussen beide competities? Het niveau in Engeland blijf ik hoger vinden (way more concurrentie). Dat is sinds de omkoopschandaal ver te zoeken in Italië. Inter wordt straks weer vrolijk landskampioen met een straatlengte voor op de restquote:Op maandag 14 januari 2008 13:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Italië wordt wereldkampioen, al de spelers speelden in Italië. AC Milan wint de Champions League en de wereldbeker. Kaka wordt uitgeroepen tot 's werelds beste voetballer.
Lijkt me allemaal heel duidelijk, toch?
Internazionale wordt nu kampioen, maar voorheen domineerden Juventus en Milan. Maar kijk eens naar Engeland, Chelsea is tegenwoordig één van de favorieten, voorheen ging het enkel tussen Manchester United en Arsenal. Wil je dan echt gaan beweren dat de concurrentie groter is in Engeland? En wat zegt dat over de sterkte van de competitie?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En dat geeft dan ook meteen de krachtsverhoudingen aan tussen beide competities? Het niveau in Engeland blijf ik hoger vinden (way more concurrentie). Dat is sinds de omkoopschandaal ver te zoeken in Italië. Inter wordt straks weer vrolijk landskampioen met een straatlengte voor op de rest![]()
In Engeland is er altijd een vaste top 4 (Pool in iets mindere mate dan) die voor de titel gaan en de subtop lijkt zich ook in de top 4 te nestelen.
Kaka is voor vorig jaar uitgeroepen tot wereldvoetballer van het jaar. Ik weet de nieuwe winnaar van dit jaar al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |