Nu je het zegtquote:Op donderdag 27 december 2007 12:18 schreef M0NTANA het volgende:
Verschrikkelijk tegenvallend seizoen voor Lazio, verder wordt Internazionale gewoon kampioen.
Meghni er ook 2 maanden uit.quote:Op donderdag 27 december 2007 12:18 schreef M0NTANA het volgende:
Verschrikkelijk tegenvallend seizoen voor Lazio, verder wordt Internazionale gewoon kampioen.
Ze hebben dan ook een mooi spitsenkoppel staan.quote:Op donderdag 27 december 2007 12:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Udinese staat wederom mooi hoog!
Absoluut, Iaquinta was goed, maar di Natale en Quagliarella zijn fenomenaal!quote:Op donderdag 27 december 2007 16:42 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ze hebben dan ook een mooi spitsenkoppel staan.
Zal mij met name benieuwen wat er gaat gebeuren mbt Ronaldo bij Milan komende weken.
Samen met Di Natale toch? Ik acht de kans dat één van beide in januari komt zo goed als nihil.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:10 schreef DIGGER het volgende:
En Floro Flores is ook een goeie aanwinst.
Wat nieuws:
...
- Mutu wordt in verband gebracht met een overstap naar Roma
AS Roma heeft al zat vleugelaanvallers. Giuly, Espositi, Taddei, Mancini... Een goede spits zou niet misstaan.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Samen met Di Natale toch? Ik acht de kans dat één van beide in januari komt zo goed als nihil.
Ja, dat is nu al wel duidelijk. Juve had ik nooit verwacht na dat jaartje Serie B en Milan stelt echt teleur. Die zullen wel weer alles op de Champions League gooien en ver komen. Volgend jaar hoop ik dat het echt spannend wordt met vier clubs die strijden om de titel.quote:
WOW! Doelpunten!quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:37 schreef DIGGER het volgende:
Lucarelli naar Parma, zo lijkt het. Zou een mooie aankoop zijn voor Parma.
Inmiddels is Catania-Juventus 1-1 geëindigd, door Alessandro Del Piero (been opgezocht in het strafschopgebied, vrijwillig gevallen en de daaruit voortvloeiende penalty benut).quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:57 schreef Ambrosius het volgende:
Catania thuis 1-0 voor tegen Juventus, halverwege de eerste helft.
En als ze een discutabele pingel tegen krijgen, zoals in Napoli, schreeuwen ze moord en brand in alle media, dat iedereen tegen ze is.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Juve zou toch weer geen arbiters omkopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |