Daar ging het even niet overquote:
Is het niet genoeg dat ik aan jou denk?quote:Op donderdag 27 december 2007 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed museum, welJe moet er eens binnen lopen
Na 3 dagen chinees eten en nog twee bakjes in de diepvries zeg je dat even niet meer hoorquote:Op donderdag 27 december 2007 11:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar ging het even niet over
al is dat wel veel lekkerder![]()
Maar was het wel lekker je menu?quote:Op donderdag 27 december 2007 11:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Na 3 dagen chinees eten en nog twee bakjes in de diepvries zeg je dat even niet meer hoor
wat is er mis met patat dan ?quote:Op donderdag 27 december 2007 11:25 schreef Bengeltje het volgende:
Vlaamse friet.![]()
Maar ze zeggen tenminste friet ipv patat.
Ja hoor, heel lekker, maar ik heb er nu eventjes genoeg vanquote:Op donderdag 27 december 2007 11:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar was het wel lekker je menu?
En eigenlijk wel, kom maar op met het chinees
Patat is voor flikkers. En voor barbaren die niet weten hoe het hoort. En voor arrogante blazende randstedelingen. En nou optiefen.quote:Op donderdag 27 december 2007 11:30 schreef master_X het volgende:
wat is er mis met patat dan ?
Thais, Thais Thaisquote:Op donderdag 27 december 2007 11:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja hoor, heel lekker, maar ik heb er nu eventjes genoeg van
Macaroni Macaroni Macaroni
Oh, het moet weer op een goedkopertje hoorquote:Op donderdag 27 december 2007 11:27 schreef leonieke het volgende:
Is het niet genoeg dat ik aan jou denk?
Aan je reactie merk ik al dat je patat een mooi word vind.quote:Op donderdag 27 december 2007 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Patat is voor flikkers. En voor barbaren die niet weten hoe het hoort. En voor arrogante blazende randstedelingen. En nou optiefen.
ik eet FRIETquote:Op donderdag 27 december 2007 11:33 schreef master_X het volgende:
Aan je reactie merk ik al dat je patat een mooi word vind.
Joh, ik eet mijn friet gewoon van een bord, of soms in het bakje van het frietkotquote:Op donderdag 27 december 2007 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik eet FRIET
of ik eet NIET
EN dat dan op een T-shirt gedrukt
Ik denk dat er wat Hollands bloed door mijn aderen stroomtquote:Op donderdag 27 december 2007 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, het moet weer op een goedkopertje hoor
dan loop ik naast jouquote:Op donderdag 27 december 2007 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik eet FRIET
of ik eet NIET
EN dat dan op een T-shirt gedrukt
Je hebt ook mongolen die spreken van "de patatzaak"quote:
Bengels zelf misschien ?quote:Op donderdag 27 december 2007 11:36 schreef Ynske het volgende:
* Ynske roggelt even gedag
weet iemand of bengels moet werken vandaag?
* Dr_Flash kotst even vriendelijk terugquote:
nah vertell ff dan.quote:Op donderdag 27 december 2007 11:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bengels zelf misschien ?
En anders ik wel
Misschien gaat dat fietsenhok al langer mee dan we dachtenquote:Op donderdag 27 december 2007 11:37 schreef leonieke het volgende:
Ik denk dat er wat Hollands bloed door mijn aderen stroomt
Snackbarquote:Op donderdag 27 december 2007 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt ook mongolen die spreken van "de patatzaak"
5 miljard jaar evolutie, en waar zijn we beland? Bij mongolen die "de patatzaak" zeggen![]()
quote:Op donderdag 27 december 2007 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien gaat dat fietsenhok al langer mee dan we dachten
Fast-Food ketenquote:Op donderdag 27 december 2007 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snackbar
en die evolutie is onzin
Intelligent-design is het helemaal tegenwoordig
Dat dusquote:Op donderdag 27 december 2007 11:40 schreef Ynske het volgende:
ok blonT zie al dat ze zit te posten
Nee, hij is altijd erg duidelijk over zijn gedachtequote:Op donderdag 27 december 2007 11:46 schreef master_X het volgende:
DR_flash is nu een beetje beledigd ??/
beetje? HEVIGquote:Op donderdag 27 december 2007 11:46 schreef master_X het volgende:
DR_flash is nu een beetje beledigd ??/
Fijn om te horenquote:Op donderdag 27 december 2007 11:45 schreef Tally het volgende:
Nee inderdaad bij mij ook nog niet..
Maar er zijn wel wat dingen duidelijk geworden waarom het nog niet zo ver is..
Kan alleen maar zeggen heb hoop!
Ich han vrij mieng sjat.quote:Op donderdag 27 december 2007 11:36 schreef Ynske het volgende:
* Ynske roggelt even gedag
weet iemand of bengels moet werken vandaag?
quote:Op donderdag 27 december 2007 11:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
nah vertell ff dan.
ga zometeen nog ff langs daarow, met Isa
Wie is je slachtofferquote:Op donderdag 27 december 2007 11:54 schreef Pheno het volgende:
Nekschot?
Daar kan ik natuurlijk ook heen gaan morgenquote:Op donderdag 27 december 2007 11:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ich han vrij mieng sjat.![]()
Morgen weer, vanf 14 uur tot 21.
Bushokjequote:Op donderdag 27 december 2007 11:54 schreef Pheno het volgende:
Nekschot?
Geen idee, maar het is een boerquote:Op donderdag 27 december 2007 12:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wie is dat eigenlijk en hoe komt hij/zij hier terecht.
advis van murpquote:Op donderdag 27 december 2007 12:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wie is dat eigenlijk en hoe komt hij/zij hier terecht.
En fobo lurker .quote:Op donderdag 27 december 2007 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is een boer
uhhh, ohh advis van murp.quote:
Murp is modje onzinquote:Op donderdag 27 december 2007 12:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En fobo lurker .
[..]
uhhh, ohh advis van murp.![]()
Ja doe eens, ben er nu wel een beetje op uit gekeken.quote:Op donderdag 27 december 2007 12:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
IddHet was me nog niet opgevallen
Ik zou eens moeten zien voor een update van mijn fotoboek.
O advies.quote:Op donderdag 27 december 2007 12:48 schreef master_X het volgende:
[..]
Murp is modje onzin
Ik zit veel in onzin en veel sc daarop zei murp van zoek een sc topic op bijdeze
Mij onbekend.quote:Op donderdag 27 december 2007 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
murp modje ja?
de tering, die was volgens een ONT-ZET-TEND matige *grap* begin dit jaar "overleden" tijdens/na een stapavondje.
Zwaar mindere acties, daar de draak mee steken.![]()
Hier: Murp overleden
Liever geen bloemen
Zoquote:Op donderdag 27 december 2007 12:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja doe eens, ben er nu wel een beetje op uit gekeken.![]()
[..]
Aha, onzin. .quote:Op donderdag 27 december 2007 12:56 schreef master_X het volgende:
Donderdag 27 December 3 kerstdag (uitbuiken)
Ik lees net een stuk of Solosky, echt een mooi verhaal uit de Trouwquote:Op donderdag 27 december 2007 12:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mij onbekend.Maar idd als... dan geen goede aktie.
Balen zeg, moet je ook weer uit etenquote:Op donderdag 27 december 2007 13:04 schreef leonieke het volgende:
En vandaag blijkbaar een restaurantje meepikken aangezien mijn ma bezoek krijgt van een vriendin en ze een heel verhaal moet vertellen (die vriendin). Mijn ma vermoedt dat ze dat liever niet zal doen als wij hier in de zetel zitten.
Handig meegenomen
Meer de stront op de bodem van het lekbakje van de overstortgoot van het Fok!forum.quote:
zo als ik nu doe:') hehequote:Op donderdag 27 december 2007 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meer de stront op de bodem van het lekbakje van de overstortgoot van het Fok!forum.
Maar goed, dat moet ook bestaan, anders hebben we al die debiele klapkutjosti's over heel het forum hangen, niewaar?
Vroeger he, was alles leuker.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:06 schreef master_X het volgende:
[..]
niet je favo subbforum merk ik al
Dat zag ik, maar is er niet meer?quote:
Vanallesquote:
Pfff inderdaad.. B-A-L-E-Nquote:Op donderdag 27 december 2007 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Balen zeg, moet je ook weer uit eten
Waar lees je dat ?quote:Op donderdag 27 december 2007 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik lees net een stuk of Solosky, echt een mooi verhaal uit de Trouw
Wat wil je nog?quote:Op donderdag 27 december 2007 13:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vroeger he, was alles leuker.
[..]
Dat zag ik, maar is er niet meer?
Geen inspiratie?quote:Op donderdag 27 december 2007 13:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vanalles![]()
Nee, het tekstje en twee foto's erop en één eraf
Ik heb geen inspiratie voor zo'n dingen
Maar, maar, ik ben helemaal geen lerares meerquote:Op donderdag 27 december 2007 13:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geen inspiratie?Jij een lerares en dan geen inspiratie?
Hoi.quote:
Dankje. ^^quote:Op donderdag 27 december 2007 13:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, naam was verkeerd,
maar hier
Omdat je geen inspiratie hebt hequote:Op donderdag 27 december 2007 13:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar, maar, ik ben helemaal geen lerares meer
Marcquote:
Kom zo af en toe 's langsstruinen...quote:Op donderdag 27 december 2007 13:15 schreef leonieke het volgende:
hey esDat is echt al lang geleden
Alles goed met jou?
quote:
Dat zou dan een brievenbus geweest moeten zijnquote:
Idd!quote:Op donderdag 27 december 2007 13:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat je geen inspiratie hebt he
Fijn om te horenquote:Op donderdag 27 december 2007 13:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Kom zo af en toe 's langsstruinen...
Gaat best aardig.
Welke puzzel?quote:Op donderdag 27 december 2007 13:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Thx
Wel paar weken geweest, maar inmiddels al een stuk minder nu een puzzel in elkaar viel
Een erg moeilijke en pijnlijkequote:
Nou, dan moeten we daar maar eens heen hmmquote:
vuurwerk halenquote:Op donderdag 27 december 2007 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dan moeten we daar maar eens heen hmm
Terechtquote:Op donderdag 27 december 2007 13:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik vind geen bordje van Roeselare![]()
wmz.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar, maar, ik ben helemaal geen lerares meer
Duidelijkheid schept rust.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Thx
Wel paar weken geweest, maar inmiddels al een stuk minder nu een puzzel in elkaar viel
Bordje Roeselarequote:Op donderdag 27 december 2007 13:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik vind geen bordje van Roeselare![]()
En die arme mensen maar wachten op hun kerstkaartenquote:Op donderdag 27 december 2007 13:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zou dan een brievenbus geweest moeten zijn.
quote:Op donderdag 27 december 2007 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bordje Roeselare
geen zin om te gaan croppen en zo
Spraakmodule wel geinstalleerdquote:Op donderdag 27 december 2007 15:23 schreef Ynske het volgende:
Zucht, nu heb ik een draadloosadapter dat op vista werkt.
netjes contact legt met t modem, maar vervolgens krijg ik t internet niet aan de praat
ben net eens gaan vloeken, en nu werkt t welquote:Op donderdag 27 december 2007 15:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Spraakmodule wel geinstalleerd![]()
Spraakmodule werkt dus nu welquote:Op donderdag 27 december 2007 15:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben net eens gaan vloeken, en nu werkt t wel
Have fun en eet smakelijk alvastquote:Op donderdag 27 december 2007 15:45 schreef leonieke het volgende:
Wij gaan winkelen.. richting Roeselare dus
waar was je danquote:Op donderdag 27 december 2007 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
zo. thuis. Begon wortel te schieten daar, ben maar weggegaan.
ah!quote:Op donderdag 27 december 2007 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
@office
Ik nietquote:Op donderdag 27 december 2007 19:34 schreef Bengeltje het volgende:
Wie heeft er al vuurwerk gekocht/besteld.
Wij gaan zaterdag maar wat halen, niet veel. Maar wel iets.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik niet
Met Kerst niks uitgegeven (niks extra's dan..) en met Oud&Nieuw ook niet
althans, das de planning
Dat lukt mij dus nooit.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
ik fotografeer wel wat anderen afsteken
op een statief en dan gewoon op de lucht mikken?quote:Op donderdag 27 december 2007 20:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat lukt mij dus nooit.Altijd bewogen, wazige foto's.
de lucht boven een dikke tokkiebuurt jaquote:Op donderdag 27 december 2007 20:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
op een statief en dan gewoon op de lucht mikken?
ik denk dat Centrum willekeurige grote stad ook wel lukt hoorquote:Op donderdag 27 december 2007 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de lucht boven een dikke tokkiebuurt ja
Ik heb geen statief.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
op een statief en dan gewoon op de lucht mikken?
Ik woon niet bij een tokkiebuurt.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de lucht boven een dikke tokkiebuurt ja
Ik woon niet in het centrum.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik denk dat Centrum willekeurige grote stad ook wel lukt hoor
platteland is ook mooiquote:Op donderdag 27 december 2007 20:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb geen statief.
[..]
Ik woon niet bij een tokkiebuurt.![]()
[..]
Ik woon niet in het centrum.![]()
Ik heb het erg he.
Ik woon ook niet op het platteland, dacht dat je dat wel wist.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
platteland is ook mooi
En je kan de camera ook op de grond leggen met de lens naar boven
Zie je ook genoeg
Ik welquote:Op donderdag 27 december 2007 20:19 schreef Bengeltje het volgende:
Ik woon niet bij een tokkiebuurt.![]()
Niet zo moeilijk als je boven de rivieren woont.quote:
ja, nou ja weet je, als er 320 tokkies in de rij staan voor de patatzaak, ga ik lekker naar de Friture, waar ik toevallig zomaar meteen aan de beurt ben.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet zo meeilijk als je boven de rivieren woont.
wat blijft er dan overquote:Op donderdag 27 december 2007 20:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik woon ook niet op het platteland, dacht dat je dat wel wist.![]()
tja, heb je iig geen last meer van (bewogen) foto'squote:Is een optie, maar dadelijk stapt me iemand erop.
Hey, das best slim.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, nou ja weet je, als er 320 tokkies in de rij staan voor de patatzaak, ga ik lekker naar de Friture, waar ik toevallig zomaar meteen aan de beurt ben..
ja, duhquote:
Ja mooi Limburg.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
wat blijft er dan over
niet in de stad, niet op het platteland
Ohja!
Limburg
Dan heb ik helemaal niets meer idd.quote:tja, heb je iig geen last meer van (bewogen) foto's
Youtube or it didn't happenquote:Op donderdag 27 december 2007 21:22 schreef Bengeltje het volgende:
Vraagje: Hoe erg zal een bijna 15 jarige het vinden als zijn moeder hem onder de douche zet.
Voor jou niet nee.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
pff pubergastje onder de douche lekker boeiend
Ik welquote:
Ik wil hem niet schieten.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wel
al kun je hem wel schieten, en al kan hij jou wel schieten, het is nu vast even het beste
bengelmama is ook tofquote:
Nee, die is niet tofquote:Op donderdag 27 december 2007 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bengelmama is ook tof
Zeg het zeg het zeg het!!
Die nieuwe meukquote:
Bahquote:
Zitten een paar stukken goede muziek inquote:
Pat haalt de nieuwe Guido Wijers voor me binnenquote:
ik hoorde het maar halfquote:Op donderdag 27 december 2007 23:29 schreef marcb1974 het volgende:
Een kruising tussen een vrouw en een bedorven wortel
Dies druk niet zo leukquote:Op donderdag 27 december 2007 23:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Pat haalt de nieuwe Guido Wijers voor me binnen.
Ik wilde iets/alles van Hans Liberg downloaden, maar er is niks te vindenquote:Op donderdag 27 december 2007 23:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Pat haalt de nieuwe Guido Wijers voor me binnen.
Drukker dan Lebbis?quote:
Drukquote:
Volgens mij weet jij het niet zo goedquote:
Supersaai dusquote:Op donderdag 27 december 2007 23:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij het niet zo goed.
Mijn gezelschap kon prima in slaap vallen bij Guido, dat gaat je bij anderen denk ik niet lukken.
of boven hun niveauquote:
Dat zei ik tochquote:Op donderdag 27 december 2007 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
Ow, t is een andere als ik dacht
Niet super druk dus
Nee, hij was gewoon moe... En het schijnt een vrij standaard manier te zijn van een dvd'tje kijken voor 'mquote:
Jajaquote:Op donderdag 27 december 2007 23:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, hij was gewoon moe... En het schijnt een vrij standaard manier te zijn van een dvd'tje kijken voor 'm.
als je denkt dat het een gillende keukenmeid is, zal het wel weer zo'n kneus zijn die z'n hand er af blaastquote:Op donderdag 27 december 2007 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jaja
is het al oud en nieuwHet vuurwerk gaat hier iig al wel af.
Ik hoop voor je dat je de lichaamsdelen niet ziet vliegenquote:Op donderdag 27 december 2007 23:52 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, het gaat hier met lawinepijlen. Zit iedere avond wel een keer of 2 a 3 te trillen in mijn stoel ervan
Mag hoor, mits waarschuwing zodat ik mijn camera klaar heb staanquote:Op donderdag 27 december 2007 23:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je de lichaamsdelen niet ziet vliegen
quote:
quote:Op donderdag 27 december 2007 23:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik wilde iets/alles van Hans Liberg downloaden, maar er is niks te vinden
En ook een concert (beeld dus vooral!) van Fernando Lameirinhas, maar ook daar is niks van te vinden
Gelukkig heb ik het album al wel
Maar kan Pat ze misschien wel vinden?
das zn laatste idd..quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:02 schreef marcb1974 het volgende:
Van Hans Liberg is er 1 show te vinden. "Hans Liberg - De Negende"
Eigenlijk zelfs bijna 12,5 % trouwensquote:Van de 85.543 chauffeurs die door de Duitse politie werden gecontroleerd, bleken er 10.647 te diep in het glaasje te hebben gekeken, oftewel zo'n 11 procent.
Je bent een varkenquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi, dus geen hoofdpijn.
Nuecken?
Ja ja, je wil gewoon niet "ja graag" zeggen omdat dat zo sletterig staatquote:
Ben ik dan echt zo doorzichtig?quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ja, je wil gewoon niet "ja graag" zeggen omdat dat zo sletterig staat
Mwoa, jaartje of 3 denk ik?quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:51 schreef leonieke het volgende:
Dat mag ook wel he, fles
Hoe lang kennen we elkaar nu eigenlijk al?
Ga eens voor een spiegel staan. Wat zie je danquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
"en wanneer gaan we dan eindelijk eens meeten?"
Ja dat weet ik ook niet hoor
Een vampquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga eens voor een spiegel staan. Wat zie je dan
Als jij doorzichting bent is het een grote kans dat het iemand achter je is jaquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Een vamp
Dus dat moet alleszins iemand anders zijn die achter me staat
Suckt hé? Ik lig hier de laatste weken ook meer wakker 's nachts dan iets anders.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Leo![]()
![]()
nog altijd ja...
veel stof tot nadenken helaas
Mjah, afgelopen weken bijna 24 uur per dagquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Suckt hé? Ik lig hier de laatste weken ook meer wakker 's nachts dan iets anders.
Waarom komen die gedachten altijd in bed extra op gang?
Wat is er wel aan de hand?quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, afgelopen weken bijna 24 uur per dag
en ja, 's avonds ook... vannacht maar 3 uur slaap gehad
Je mag alle vragen stellenquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat is er wel aan de hand?
Of stel ik nu een vraag die ik niet mag stellen?
Dat zijn inderdaad geen leuke berichten. Ik hoop dat alles heel vlug op z'n plooi valt en dat 2008 jou meer geluk zal brengen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je mag alle vragen stellenWeet niet of ik overal op antwoord
![]()
Loopt gewoon allemaal klote op dit moment... heb geen werk meer... relationeel gebied puinhoop.. ziek geweest... en nog wat dingetjes![]()
@ Qu![]()
mjah, loopt al een kleine maand allemaal... maar goed, we, mijn katten en ikquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad geen leuke berichten. Ik hoop dat alles heel vlug op z'n plooi valt en dat 2008 jou meer geluk zal brengen.
Naar welke jobs ben je nu aan het solliciteren?
Planning? Ik heb gehoord dat dat goed verdientquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mjah, loopt al een kleine maand allemaal... maar goed, we, mijn katten en iktrekken ons er wel doorheen!
Voornamelijk iets in de planning... logistiek, transport, reiswereld... maar mag ook personeels- of roosterplanner zijn.
ghehe...verschilt per sector helaasquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Planning? Ik heb gehoord dat dat goed verdientGoeie keuze
Dat hoeft vast niet van fles, die ziet je vast liever zoquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:27 schreef leonieke het volgende:
Ik kan misschien eens mijn kleren gaan aandoen... Lijkt me wel het ideale tijdstip zo
pakjes openen is ook leuk!quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hoeft vast niet van fles, die ziet je vast liever zo
UTFSTDW! (use the fucking search that doesn't work)quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:31 schreef Sjowhan het volgende:
Ah, hier waren jullie.
gevonden!1111!!1
't mag wel zoquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:35 schreef qu63 het volgende:
M-M op de weblog!
FOK!Blog Babe Battle: M&Ms
Van de transportsector heb ik dat ook gehoordquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ghehe...verschilt per sector helaas
transport verdiend best goed, maar is ook flinke stressjob
hoe is het met jou ?
benwas je ook TopGear aan het kijken?quote:
Coole bak he die rooie.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
benwas je ook TopGear aan het kijken?
stomme reclame
Doe mij er maar 2quote:
Ben hoorquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
benwas je ook TopGear aan het kijken?
stomme reclame
nu weer niet dusquote:
Daar schrikken mn vissen zo vanquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, die Zonda Lagonda.of zoiets, Zonda weet ik zeker.
het was de 2e dusquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel mooi idd, als kruising tussen een Aston Martin Lagonda en een Pagani Zonda
Die merken dat niet eens als ik daar met 112k/h voorbij gaquote:
Een strippenkaart levert je iedere dag een verlengde Volvo met chauffeur, wat zeur je nou?quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:27 schreef buzzer het volgende:
moet ik hier nou kiezen uit allemaal dingen die ik niet kan betalen?
Keuzes...
Hoiquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een strippenkaart levert je iedere dag een verlengde Volvo met chauffeur, wat zeur je nou?
Dromen over zulk soort dingen kan ook heel lekker zijnquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:27 schreef buzzer het volgende:
moet ik hier nou kiezen uit allemaal dingen die ik niet kan betalen?
Keuzes...
quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zit de hele avond te joetjoeben op Jeff Dunham
Peanut is echt de beste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |