abonnement Unibet Coolblue
pi_56679720
gedaan
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 10:10 schreef T42 het volgende:
[TK] Speedbootje 25pk bbm

en dan mag je em meteen schoon maken
bye
  dinsdag 12 februari 2008 @ 20:21:54 #277
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_56689848
[TK] Boombox setje

Kan even het gemier verwijderd worden?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_56690009
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 20:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[TK] Boombox setje

Kan even het gemier verwijderd worden?
Done.
ijs_beer fan!
  dinsdag 12 februari 2008 @ 21:50:13 #279
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_56691856
Grazie
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_56705418
Mag deze weer dicht? [TK] Creative ZEN Touch 20GB in prima staat

Ik heb besloten nog even niet tot verkoop over te gaan.
pi_56705501
Dicht, voortaan even goed nadenken of je wel zeker bent als je iets wil verkopen
ijs_beer fan!
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:13:16 #282
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_56714570
[TK] Boombox setje mag dicht.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_56715721
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[TK] Boombox setje mag dicht.
ijs_beer fan!
pi_56718177
hoeveel ik ook vind dat de modjes zeuren als de users over de prijs zeiken moet ik toch zeggen dat jullie tof zijn
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_56718201
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 00:22 schreef zquing het volgende:
hoeveel ik ook vind dat de modjes zeuren als de users over de prijs zeiken moet ik toch zeggen dat jullie tof zijn
ijs_beer fan!
pi_56718207
bye
pi_56718231
Overigens is het niet zo erg als een users iets zeggen over de vraagprijs, maar als er een heel topic over prijsneuken door wordt ge-emmert dan mag dat wel stoppen.
Het is niet leuk voor een TS als een topic helemaal verneukt wordt door mensen die zeggen 'TE DUUR, HIJ WAS DAAR EN DAAR GOEDKOPER ' . Opbouwende kritiek is nooit verkeerd, maar alleen maar zeuren om 't zeuren is gewoon irritant.
ijs_beer fan!
pi_56718273
Klef gedoe
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_56718303
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 00:25 schreef NanKing het volgende:
Overigens is het niet zo erg als een users iets zeggen over de vraagprijs, maar als er een heel topic over prijsneuken door wordt ge-emmert dan mag dat wel stoppen.
Het is niet leuk voor een TS als een topic helemaal verneukt wordt door mensen die zeggen 'TE DUUR, HIJ WAS DAAR EN DAAR GOEDKOPER ' . Opbouwende kritiek is nooit verkeerd, maar alleen maar zeuren om 't zeuren is gewoon irritant.
je moet 't niet zien als zeuren om 't zeuren maar meer als een dienst aan onwetende users en TS'ers.

Tuurlijk is 't voor de TSer minder leuk als z'n topic eindigt in 10tallen posts over de prijs maar het is hem dan wel duidelijk gemaakt dat de prijs te hoog ligt, zorgt ervoor dat hij een realistischere prijs opstelt en dus een grotere kans maakt om z'n spullen te verkopen.

Verder zijn er veel users die geen/weinig kennis hebben van de huidige prijzen en dus de nieuwprijs of meer bieden voor een product, dan mag je hem daar toch wel ff op wijzen?
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_56718313
verder is 't ook gewoon leuk om te zien hoe de TS reageert
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_56718354
Zoals ik zei, opbouwende en onderbouwde kritiek is goed . Als je in een topic gewoon zegt dat je het te duur vindt omdat (vul hier een goede reden in) dan is dat prima.
Vaak gaan mensen wel naar beneden met de prijs op zo'n manier.

Sinds kort hebben we dit topic ---> Het grote "hoeveel is mijn zooi nog waard" topic als iemand echt niet weet wat 't waard is, maar dat moet nog een beetje bekend worden .
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 00:31 schreef zquing het volgende:
verder is 't ook gewoon leuk om te zien hoe de TS reageert
Dat is dus geen goede reden om te prijsneuken
ijs_beer fan!
pi_56718400
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 00:36 schreef NanKing het volgende:
........
Dat is dus geen goede reden om te prijsneuken
maar maar maar sommige happen zo leuk
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_56718423
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 00:39 schreef zquing het volgende:

[..]

maar maar maar sommige happen zo leuk
Als veel happen wil zien ga je maar pacman spelen .
ijs_beer fan!
  donderdag 14 februari 2008 @ 16:20:33 #294
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_56729647
hoi,

is het niet verstandig om voortaan de marktplaat linkjes toe te laten icm met een goede V&A advertentie van de gebruiker zelf?

Het is af en toe best zuur al mensen bieden op je V&A advertentie en er achter komen dat TS een advertentie op MP heeft lopen waar veel hoger op geboden wordt. Het is trouwens ook een gedoe om te zeggen hoe er al geboden is en de gebruiker hier van te overtuigen
pi_56729719
Ik vind het persoonlijk niet verstandig, nee. Je stuurt users richting marktplaats die anders op FOK! zouden reageren. Een topic dumpen en dan nooit meer iets laten horen wordt imo dan ook wel erg verleidelijk.
We zitten hier op FOK! en ik zit niet te wachten op een linkjes naar marktplaats forum.
ijs_beer fan!
  donderdag 14 februari 2008 @ 16:48:52 #296
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_56730125
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 16:24 schreef NanKing het volgende:
Ik vind het persoonlijk niet verstandig, nee. Je stuurt users richting marktplaats die anders op FOK! zouden reageren. Een topic dumpen en dan nooit meer iets laten horen wordt imo dan ook wel erg verleidelijk.
We zitten hier op FOK! en ik zit niet te wachten op een linkjes naar marktplaats forum.
Ja, oke, maar het is wel zuur om ergens op te bieden in V&A, de hoogste bieder te zijn en dan een sluitpost van TS te zien: "Verkocht op MP, mag dicht."
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_56730211
fok blijft fok, 't laat alleen zien dat er ook mensen op marktplaats meebieden, hoe vaak zie je niet een reactie van de ts dat hij/zij zegt dat er op marktplaats zoveel is geboden. is wel handig als de fokusers dan ook kunnen zien dat 't echt zo is.

Je hebt dan natuurlijk ook de mensen die hun plaatjes op marktplaats hosten, anders moeten zij 2 keer hun plaatjes uploaden.

Hij zegt ook nadrukkelijk dat 't gaat om goede V&A advertenties, dus 1tje waar is nagedacht over de OP en dus niet alleen een dump van de marktplaats advertentie. Verder denk ik wel dat 't een reden heeft dat mensen een advertentie op Fok zetten en niet alleen op marktplaats(iets met community)
"Those unforgettable days, for them I live"
  donderdag 14 februari 2008 @ 17:09:21 #298
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_56730511
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 16:53 schreef zquing het volgende:
is wel handig als de fokusers dan ook kunnen zien dat 't echt zo is.

Hij zegt ook nadrukkelijk dat 't gaat om goede V&A advertenties, dus 1tje waar is nagedacht over de OP en dus niet alleen een dump van de marktplaats advertentie. Verder denk ik wel dat 't een reden heeft dat mensen een advertentie op Fok zetten en niet alleen op marktplaats(iets met community)
pi_56731575
Dat plaatjes op 2 verschillende hosts geupload moeten worden zie ik echt het probleem niet van, je zet je advertientie ook op 2 verschillende plaatsen dus dat extra klikje bij xt.to kan er dan ook nog wel bij.

Hoe zien jullie dat voor je, alleen 'goede' advertenties? Wat is het criterium volgens jullie daarvoor?

Ik voorzie iig een wilgroei aan topics waar de TS in geen velden of wegen meer te bekennen is.
Er gaat veel te veel buiten FOK! om waar de mods totaal geen kijk meer op hebben.
Daarbij komt ook nog eens het volgende: Stel je voor iemand plaatst een topic op FOK! met een linkje naar marktplaats, een user reageert op marktplaats en handelt het verder af via de mail. Er gaat iets mis met de verkoop/user is niet tevreden/vul maar in, en komt bij mij in mijn PM met de mededeling dat hij/zij is opgelicht.
Ik kan er dan helemaal niets meer van zeggen want het is op marktplaats afgehandelt.

Om te voorkomen dat je niet geloofd wordt als je zegt dat er op MP hoger is geboden, kun je ook je artikel alleen op FOK! zetten ipv andere veilingsites.
ijs_beer fan!
  donderdag 14 februari 2008 @ 18:41:02 #300
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_56732427
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 18:01 schreef NanKing het volgende:

Hoe zien jullie dat voor je, alleen 'goede' advertenties? Wat is het criterium volgens jullie daarvoor?
jullie zijn toch de mods? te beoordeling van de mods zou ik zeggen.
quote:
Ik voorzie iig een wilgroei aan topics waar de TS in geen velden of wegen meer te bekennen is.
Er gaat veel te veel buiten FOK! om waar de mods totaal geen kijk meer op hebben.
Daarbij komt ook nog eens het volgende: Stel je voor iemand plaatst een topic op FOK! met een linkje naar marktplaats, een user reageert op marktplaats en handelt het verder af via de mail. Er gaat iets mis met de verkoop/user is niet tevreden/vul maar in, en komt bij mij in mijn PM met de mededeling dat hij/zij is opgelicht.
fok!users die op marktplaats reageren, reageren in de praktijk ook altijd op fok!
Users die alleen op marktplaats reageren zijn zich niet eens bewust van de fok! advertentie. een link van fok! in een MP advertentie wordt niet toegestaan, tenzij men betaalt.
Een fokuser die een V&A advertentie en daarbij een marktplaats advertentie met het zelfde product opent is nog altijd een fok!user die gebanned kan worden. mocht het mis gaan.
quote:
Ik kan er dan helemaal niets meer van zeggen want het is op marktplaats afgehandelt.
wel dus.
quote:
Om te voorkomen dat je niet geloofd wordt als je zegt dat er op MP hoger is geboden, kun je ook je artikel alleen op FOK! zetten ipv andere veilingsites.
dan moet met dat for once and for all vastleggen in de policy's dan is deze hele discussie niet nodig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')