ik heb afgelopen zomer 6 tot 8uur gevaren en was 10 tot 15 liter was er weg d8 ik zoquote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:44 schreef DroogDok het volgende:![]()
Hoe ver/lang vaart ie op die 22 liter tank?
Die toeter doet het hem wel trouwens!!
jepquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:14 schreef fathank het volgende:
Leuk bootje, zal wel 40 á 50 km/h lopen als je niet zwaar bent gok ik ?
ik had em voor 40/50 euro d8 ikquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:58 schreef MaikelS het volgende:
Vaarbewijs halen kost je iets van 60-70euro en qua moeilijkheidsgraag is het niet zo moeilijk.
respons is inderdaat weinig dit komt omdat ik niet echt in een watersport gebied woonquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:58 schreef zoalshetis het volgende:
op marktplaats ook zo weinig respons? want het is een leuk setje. alhoewel je foto misschien beter even langs tinypic.com kan gaan.
dus je hebt het bootje van de eerste post kunnen verkopen zonder motor. wat is mis met dat ding?quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:40 schreef T42 het volgende:
[..]
respons is inderdaat weinig dit komt omdat ik niet echt in een watersport gebied woon
er staan er nogal veel te koop in friesland, amsterdam, flevoland enz. enz. dus jah
neej staat er nog maar die moet niet weg die mag wegquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dus je hebt het bootje van de eerste post kunnen verkopen zonder motor. wat is mis met dat ding?
quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:14 schreef Sanderrrr het volgende:
Vroeger hadden wij een speedboot, maar mijn vader had die weg gedaan toen ik nog klein was omdat toen het vaarbewijs werd ingevoerd. Ben nu 18 en het lijkt me wel wat om er weer een te hebben. Het was volgens mij ongeveer dezelfde als die jij nu te koop aanbiedt. Even verder met m'n vader te overleggen hoe hij erover denkt.
Filmpje lijkt me wel leuk om te zien ja. Heb je wel eens last van water wat in de boot stroomt? Want het lijkt zo dat als je optrekt hij helemaal onder het water komt.
Waarom doe je hem weg als ik vragen mag?
Oh en denk je dat mijn 1.4 Corsa B uit 1998 hem kan trekken?Ik woon 5 km van de maas af dus moet er wel steeds heenrijden met een trailer.
mijn kever met 44 pk kon dat zelfsquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:14 schreef Sanderrrr het volgende:
Vroeger hadden wij een speedboot, maar mijn vader had die weg gedaan toen ik nog klein was omdat toen het vaarbewijs werd ingevoerd. Ben nu 18 en het lijkt me wel wat om er weer een te hebben. Het was volgens mij ongeveer dezelfde als die jij nu te koop aanbiedt. Even verder met m'n vader te overleggen hoe hij erover denkt.
Filmpje lijkt me wel leuk om te zien ja. Heb je wel eens last van water wat in de boot stroomt? Want het lijkt zo dat als je optrekt hij helemaal onder het water komt.
Waarom doe je hem weg als ik vragen mag? Niet goed gelezen.
Oh en denk je dat mijn 1.4 Corsa B uit 1998 hem kan trekken?Ik woon 5 km van de maas af dus moet er wel steeds heenrijden met een trailer.
vissen kan maar is geen hobby meer van mijquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
en met zo'n bootje kan je ook lekkere visplekken opzoeken. kan jij je nog herinneren dat er veel water in een boot komt als ie geduwd wordt door een flink aantal pk's?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |