Nope. Zoals gezegd: de doos niet uitgeweest en ik heb geen apparatuur staan waar ik ze even aan kan hangen zonder de halve woonkamer te verbouwen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:46 schreef Shrien het volgende:
Misschienwelinteresse.
Je hebt 'm zelf niet getest ?
Watvoor aansluiting zit eraan dan ? Gewoon zulke zwart-rode draadjes ?quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nope. Zoals gezegd: de doos niet uitgeweest en ik heb geen apparatuur staan waar ik ze even aan kan hangen zonder de halve woonkamer te verbouwen.
Ja, TS is dus gewoon te lui om die draadjes even los te koppelen van zn eigen hifi set en deze er voor in de plaats te zettenquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:09 schreef Shrien het volgende:
[..]
Watvoor aansluiting zit eraan dan ? Gewoon zulke zwart-rode draadjes ?
Als jij mijn boxen even komt uitbouwen en erna weer inbouwen mag je ze met liefde uitproberen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:24 schreef NED het volgende:
[..]
Ja, TS is dus gewoon te lui om die draadjes even los te koppelen van zn eigen hifi set en deze er voor in de plaats te zetten
Hij is betaald.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Gereserveerd voor shrien. Je hebt mail.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |