maakt op zich niet uit waar dat geld naartoe gaat, enkel als DSB Bank overkop gaat ben je je geld kwijt.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:54 schreef henkway het volgende:
[..]
Het kan ook een achtergestelde lening zijn in een pakketje andere dubieuze bedrijven
als je dat aanvraagt ga je die zeker eerst te lezen krijgen, en als da tniet het geval zou zijn weet je in ieder geval direct waar je aan toe bent...quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:40 schreef Rapaille het volgende:
Na ontvangst van het aanmeldingsformulier, reserveren wij voor u een rekeningnummer. Hiervan ontvangt u een schriftelijke bevestiging evenals de overeenkomst DSB Bank Achtergesteld Deposito.
Dus je kan de voorwaarden niet vooraf lezen? Zelf zou ik dit nooit doen, DSB Bank is geen bank die ik
Inderdaad, je spaart juist omdat je geen risico wil lopen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:40 schreef Rapaille het volgende:
Liever minder rente en een goed gevoel
Dat is de vraag inderdaad.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:41 schreef Enrico82 het volgende:
Het risico zit in het feit dat het een achtergestelde lening is. Als de bank failliet gaat ben je je geld kwijt...
De vraag is, hoe waarschijnlijk is dat.
Weten we al meer??!???!!quote:
maar voorzichtigheid is de moeder van de hoerenkast of zoietsquote:Op zondag 13 maart 2011 16:37 schreef Sport_Life het volgende:
Tja als we alles van te voren zouden weten zou het hele beleggingssysteem sowieso niet werken natuurlijk...
goed ingeschatquote:Op donderdag 27 december 2007 00:38 schreef gronk het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze gaan investeren? In deze tijd zou ik er niet van opkjjken als die bank over drie jaar 'per ongeluk' failliet gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |