abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55562245
Met de Koningin moet je geen ruzie hebben, want zij heeft meer macht dan Balkie.

Laat het koningshuis gewoon lekker het standbeeld van Nederland wezen (en zich niet met politiek bemoeien), want dat maakt ons Land toch wel een stukje mooier.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 26 december 2007 @ 23:42:06 #27
8369 speknek
Another day another slay
pi_55562260
quote:
Op woensdag 26 december 2007 23:35 schreef Zyggie het volgende:
Archaisch heeft slechts betrekking op taalgebruik en niet op instanties. Het is geen synoniem van verouderd, gebruik het dus niet zo.
ar·cha·ïsch (bn.)
1 behorend tot of betrekking hebbend op een zeer oud tijdperk

ar·cha·ic
adj.

1. also Archaic Of, relating to, or characteristic of a much earlier, often more primitive period, especially one that develops into a classical stage of civilization: an archaic bronze statuette; Archaic Greece.
2. No longer current or applicable; antiquated: archaic laws. See Synonyms at old.
3. Of, relating to, or characteristic of words and language that were once in regular use but are now relatively rare and suggestive of an earlier style or period.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 26 december 2007 @ 23:46:31 #28
40614 _nylz_
Dit is geen kloon
pi_55562376
quote:
Op woensdag 26 december 2007 23:41 schreef JohnDope het volgende:
Met de Koningin moet je geen ruzie hebben, want zij heeft meer macht dan Balkie.
Niet meer macht, wel meer blingbling
pi_55562460
Hoe ziet zo'n man dat voor zich, zo'n motie?
'Overwegende dat, gelet op kersttoespraak d.d. 25-12-07, het staatshoofd klaarblijkelijk oproept tot een gematigde toon en verdraagzaamheid in het publieke debat en dus de mening niet deelt van geachte afgevaardigde Geert Wilders dat de multiculturele samenleving en het culturele relativisme in wezen misdadig van karakter zijn en tegengesteld zijn aan de belangen van het Nederlandse Volk, stelt voor dat geachte leden der Staten-Generaal artikel 42 van de Grondwet opschorten. En om terwijl we nu toch bezig zijn artikel 1 er ook maar uit te gooien en gaat over tot de orde van de dag'.
I´m back.
pi_55562556
quote:
Op woensdag 26 december 2007 23:46 schreef _nylz_ het volgende:

[..]

Niet meer macht, wel meer blingbling
Ze heeft ook meer macht.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 27 december 2007 @ 00:01:22 #31
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_55562704
quote:
Op woensdag 26 december 2007 23:50 schreef Ryan3 het volgende:
'Overwegende dat, gelet op kersttoespraak d.d. 25-12-07, het staatshoofd klaarblijkelijk oproept tot een gematigde toon en verdraagzaamheid in het publieke debat en dus de mening niet deelt van geachte afgevaardigde Geert Wilders dat de multiculturele samenleving en het culturele relativisme in wezen misdadig van karakter zijn en tegengesteld zijn aan de belangen van het Nederlandse Volk, stelt voor dat geachte leden der Staten-Generaal artikel 42 van de Grondwet opschorten. En om terwijl we nu toch bezig zijn artikel 1 er ook maar uit te gooien en gaat over tot de orde van de dag'.
Zoiets denk ik. En dat hij daarna, geheel onverwacht maar met bijval van de hele TK en het Nederlandse Volk, zélf tot koningin gekroond wordt.
The End Times are wild
  donderdag 27 december 2007 @ 00:01:42 #32
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_55562708
Hij heeft volkomen gelijk dat de koningin uit de regering gezet zou moeten worden. Het mag wat mij betreft wel verder - afschaffing, dus. Maar het is natuurlijk vreselijk treurig dat hij dit nu zo groot in het nieuws brengt, alleen omdat ze iets gezegd heeft wat hém niet aanstaat. Niet dat me dat verbaast, overigens...
pi_55562755
quote:
Op woensdag 26 december 2007 23:15 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Zoveel heeft de Koningin in ons land niet te zeggen. Ze hoort wel bij de Regering, ze mag alles ondertekenen en ze heeft invloed, maar dat is het dan ook zo een beetje. Dat heeft een president ook.
Bij een president verschilt dat per land. Zo is de functie in bijv. Israel en Duitsland en is de rol vooral ceremonieel. In de VS en Frankrijk ligt dat duidelijk anders
pi_55562769
quote:
Op woensdag 26 december 2007 23:42 schreef speknek het volgende:

[..]

ar·cha·ïsch (bn.)
1 behorend tot of betrekking hebbend op een zeer oud tijdperk

ar·cha·ic
adj.

1. also Archaic Of, relating to, or characteristic of a much earlier, often more primitive period, especially one that develops into a classical stage of civilization: an archaic bronze statuette; Archaic Greece.
2. No longer current or applicable; antiquated: archaic laws. See Synonyms at old.
3. Of, relating to, or characteristic of words and language that were once in regular use but are now relatively rare and suggestive of an earlier style or period.
Dat mag dan zo zijn, alsnog vind ik de koppeling tussen archaïsch en taalgebruik sterk. Verouderd is een veel sprekender woord. Archaïsch leest als blubber.
Zyggie.
pi_55562787
BEATRIX

Ik heb een portret van haar op m'n kamer hangen. zij is hip!

donderdag 27 december 2007 @ 00:12:04 #36
8369 speknek
Another day another slay
pi_55562889
quote:
Op donderdag 27 december 2007 00:06 schreef Zyggie het volgende:
Dat mag dan zo zijn, alsnog vind ik de koppeling tussen archaïsch en taalgebruik sterk. Verouderd is een veel sprekender woord. Archaïsch leest als blubber.
Ik niet, Archae is gewoon latijn voor antiek. (wat weer komt van het Griekse archaios, zie bijvoorbeeld in archeologie)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_55562922
quote:
Op donderdag 27 december 2007 00:06 schreef Koewam het volgende:
BEATRIX

Ik heb een portret van haar op m'n kamer hangen. zij is hip!

[ afbeelding ]
Kijk eens aan, jij maakt nu een goede beurt bij de AIVD
  donderdag 27 december 2007 @ 00:15:58 #38
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_55562988
quote:
Op woensdag 26 december 2007 23:50 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, zoiets.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_55563023
Helemaal afschaffen is iets te drastisch, maar het wordt wel eens tijd haar macht te beperken tot ceremoniële zaken. De taak van de koningin lijkt me trouwens wel om gematigdheid te verkondigen. Ik heb het verder niet gelezen.
Zyggie.
pi_55563032
quote:
Op donderdag 27 december 2007 00:12 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik niet, Archae is gewoon latijn voor antiek. (wat weer komt van het Griekse archaios, zie bijvoorbeeld in archeologie)
Mwheh, ik weet het. Probeer nog wat eer te redden.
Zyggie.
  donderdag 27 december 2007 @ 00:20:19 #41
200990 Ajjardo
The Sky Is Pink
pi_55563078
Joh dat gezeik over het koninkshuis ook altijd. En dit komt dan uit de mond van iemand die niks van buitenlandse culturen moet weten. Maar ondertussen wel het nederlandse koninkshuis onderuit trapt. Ik ben al lang blij dat we geen alochtoon op de troon hebben.
pi_55563101
quote:
Op woensdag 26 december 2007 22:49 schreef RacerDKB het volgende:
Aan de OP is wel te zien dat je sterk anti-Wilders bent.

Zo'n slecht idee vind ik het anders niet van hem, schaf dat hele koningshuis maar af.
vind het ook wel acoord hoor

zet die hele toestand maar in een stoffig bejaardenhuis
pi_55563164
quote:
Op woensdag 26 december 2007 23:09 schreef Boze_Appel het volgende:
Erfopvolging, nog walgelijker dan democratie. Weg ermee.
juist

[ Bericht 13% gewijzigd door henkway op 27-12-2007 02:19:49 ]
pi_55563278
quote:
Op donderdag 27 december 2007 00:23 schreef henkway het volgende:

[..]

juist volslagen gestoord, zeker dat gangstersletje Mabel erbij, lijkt de tokkiefamilie wel en dan die corrupte stadhouder van Nederland, Bernhard met zijn bastaards
Jij verspeelt nu credits met deze quote, ik zou het de volgende keer even iet wat nuanceren

[ Bericht 6% gewijzigd door JohnDope op 27-12-2007 00:35:43 ]
pi_55563840
quote:
Op woensdag 26 december 2007 23:09 schreef Boze_Appel het volgende:
Erfopvolging, nog walgelijker dan democratie. Weg ermee.
Wat dat betreft is dit artikel voor een libertariër wel interessant, toch?
Bron
I´m back.
pi_55564853
quote:
Op donderdag 27 december 2007 00:21 schreef henkway het volgende:

[..]

vind het ook wel acoord hoor

zet die hele toestand maar in een stoffig bejaardenhuis
laat me raden. jij hebt een uitkering of nooit genoeg je best gedaan als kind om een salaris te verdienen waarmee je tevreden bent?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_55565369
Ja, kom op, een grondwetswijziging, laten we het parlement ontbinden en nieuwe verkiezingen houden omdat de Koningin iets heeft gezegd waar Wilders het niet mee eens is. Wat een volslagen domheid toch weer.
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_55565468
quote:
Op donderdag 27 december 2007 01:35 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

laat me raden. jij hebt een uitkering of nooit genoeg je best gedaan als kind om een salaris te verdienen waarmee je tevreden bent?
nee ik heb geen uitkering en verdien 1,5 modaal en heb twaalf jaar sávonds geleerd, maar maakt dat wat uit??

[ Bericht 3% gewijzigd door henkway op 27-12-2007 02:16:30 ]
pi_55566098
Beatrix toch.

Het koningshuis is haar hand aan het overspelen. De vraag is, hoe ver kunnen ze gaan met deze politiek correcte multicul en Eurotrash liefde, voordat ze de steun van serieuze politieke partijen verliest?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_55566135
quote:
Op woensdag 26 december 2007 22:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Sinds wanneer is de Koningin lid van de regering?
gast...
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')