Hier ook..quote:Op donderdag 27 december 2007 14:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Okee, ik heb de hoop dat ik nog ga studeren vandaag maar opgegeven!
Ja ik heb een bijbaan. Maar doordat ik dus zoveel ziek ben geweest heb ik ook niet kunnen werken en tja.. niet werken = geen geld!quote:Op donderdag 27 december 2007 14:40 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Doe je naaste je studi nog iets qua werk? gewoonlijk ben ik niet een super arme student!
Ik had dezelfde gedachte bij het boek van Arbeidsrecht, blehquote:Op donderdag 27 december 2007 14:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hier ook..
Ik heb geen zin om het boek "Reframing Business" vandaag open te doen
Studie Ontwijkend Gedragquote:Op donderdag 27 december 2007 14:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik had dezelfde gedachte bij het boek van Arbeidsrecht, bleh
Het lijkt me dat je ziekengeld krijgt of niet dan?quote:
Rijke papa/mama?quote:Op donderdag 27 december 2007 14:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik was dus van januari t/m augustus van dit jaar ook student, maar ben eigenlijk nooit arm geweest![]()
Geluk met baantjes kun je afdwingen! Vooral in deze tijd van personeels schaarste!quote:Op donderdag 27 december 2007 14:52 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Rijke papa/mama?
Of gewoon veel geluk met baantjes?
Zeker.quote:
Bij een oproepcontract nietquote:Op donderdag 27 december 2007 14:52 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je ziekengeld krijgt of niet dan?
Verder vind ik de recht vakken over het algemeen wel leuk!
Hoiiquote:Op donderdag 27 december 2007 14:53 schreef miss-scofield het volgende:
Hallloooooooo![]()
Leuke kerst gehad allemaal? Ik prima!
Nog 2 nachtjes en dan.... snowboarden![]()
Ik he dus, als leraar, lekker twee weken vrij!!
Succes voor iedereen die wél naar stage moet!!
totaal geen rijke ouders, vader is al 13 jaar bij huis vanwege zijn gezondheid. dus door allerlei omstandigheden kreeg ik de maximale StuFi voor inwonende studenten. daarnaast verdiende ik redelijk goed met mijn bijbaantje, waar ik ongeveer 60 uur per periode maakte (Albert Heijn, flink boven het minimumloon) mijn loon gebruikte ik dus voor kleren, voor uitgaan etc... hierdoor kon ik elke maand mijn StuFi sparenquote:Op donderdag 27 december 2007 14:52 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Rijke papa/mama?
Of gewoon veel geluk met baantjes?
Hoi Missquote:Op donderdag 27 december 2007 14:53 schreef miss-scofield het volgende:
Hallloooooooo![]()
Leuke kerst gehad allemaal? Ik prima!
Nog 2 nachtjes en dan.... snowboarden![]()
Ik he dus, als leraar, lekker twee weken vrij!!
Succes voor iedereen die wél naar stage moet!!
Hoi!quote:Op donderdag 27 december 2007 14:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hoii
Volgens mij heb ik jou hier nog niet gezien!
Lekker snowboarden zeg, heerlijk!
Niet dat ik dat kan.. maar het leren is ook leuk natuurlijk
quote:Op donderdag 27 december 2007 15:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoi Miss
Alvast veel plezier met snowboarden
daar reageer ik niet op, wil je alleen eenquote:Op donderdag 27 december 2007 15:24 schreef miss-scofield het volgende:
{verhaal...}
Sinds deel 9, dat is al langquote:Op donderdag 27 december 2007 15:24 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hoi!
Ik jou ook niet....Ik doe al mee vanaf Stage SC #9
Ik ben (bijna) docent Nederlands en Engels.. Daar loop ik dan ook stage voor... nu in mijn laatste jaar
Ik werk vier dagen als docent Nederlands.
En jij
Ik ben ook nog niet zo goed in snowboarden, dit wordt m'n derde week...!! Maar het is wel superleuk!!
Hahaha!!quote:Op donderdag 27 december 2007 15:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar reageer ik niet op, wil je alleen een
geven
Ik wil mee met snowboarden..quote:Op donderdag 27 december 2007 15:24 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hoi!
Ik jou ook niet....Ik doe al mee vanaf Stage SC #9
Ik ben (bijna) docent Nederlands en Engels.. Daar loop ik dan ook stage voor... nu in mijn laatste jaar
Ik werk vier dagen als docent Nederlands.
En jij
Ik ben ook nog niet zo goed in snowboarden, dit wordt m'n derde week...!! Maar het is wel superleuk!!
[..]Dank je PB!!
Welkom thuis! Bevalt het thuis??Of had je liever gewoon nog daar gezeten voor die 4 weekjes?
Wanneer begin je weer met stage (ik las zoiets ergens..) en waar?
Ik ook nietquote:Op donderdag 27 december 2007 15:39 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik wil mee met snowboarden..
Ik ben nog nooit op wintersport geweest
Ik ook niet maar vind het niet zo ergquote:Op donderdag 27 december 2007 15:39 schreef Trigalti het volgende:
Ik ben nog nooit op wintersport geweest
goed beziggggquote:Op donderdag 27 december 2007 15:42 schreef jackson het volgende:
Holy shit!
Op 2 managementsamenvattingen na ben ik klaar met alle rapporten. Zullen nog wel wijzigingen doorgevoerd moeten worden maar toch
Ja, best wel. Mag ook wel gezien alles af moet zijn op 7 januari. Moet ook nog door de secretaresse doorgenomen worden. Documentnaam en dergelijke zijn nogal belangrijk hierquote:
Dank je Missquote:Op donderdag 27 december 2007 15:24 schreef miss-scofield het volgende:Dank je PB!!
Welkom thuis! Bevalt het thuis??Of had je liever gewoon nog daar gezeten voor die 4 weekjes?
Wanneer begin je weer met stage (ik las zoiets ergens..) en waar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |