Oh crapped.. dan moet ik dat maar eens gaan doenquote:Op donderdag 27 december 2007 13:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Vast wel op de site van de BD, maar je moet het gewoon opgegeven hoor.
Ook al val je onder de grensDat ben je volgens mij zelfs verplicht.
Ik geef mijn bijbaan ook gewoon op en krijg max zorgtoeslag, prima toch
Aahquote:Op donderdag 27 december 2007 13:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, helemaal niksheb gewoon een keer opnieuw gebeld, toen kreeg ik wel gelijk iemand aan de lijn
ff uitgelegd, bleek dus dat alle wijzigingen na 15 oktober 2007 niet meer mee zijn genomen voor de beschikking van 2008. en de normale doorlooptijd voor wijzigingen is 6-8 weken, dus ik krijg nog een nieuwe beschikking als het goed is
volgens mij zit ik daar dus net boven...quote:Op donderdag 27 december 2007 13:51 schreef Trigalti het volgende:
Is het gezamenlijk
inkomen lager dan ¤ 17.905, dan krijgt u
de maximale zorgtoeslag.
Denk niet dat ik het bijbaantje op hoef te geven..
Ik heb in december 45 euro gekregenquote:Op donderdag 27 december 2007 13:51 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik krijg... 36 euro per maand..
kloptquote:Op donderdag 27 december 2007 13:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik heb in december 45 euro gekregen
Het is verhoogd toch? Wegens dat eigen risico gedoe vanaf 2008.
Dan heb jij een paar maand per jaar ook geen recht op stufi enzo?quote:Op donderdag 27 december 2007 13:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij zit ik daar dus net boven...
Klopt ja..quote:Op donderdag 27 december 2007 13:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik heb in december 45 euro gekregen
Het is verhoogd toch? Wegens dat eigen risico gedoe vanaf 2008.
Hmm, wij hebben het gewoon met een papiertje gedaan die ik aangevraagd heb via de BelastingTelefoon. Nieuw inkomen ingevuld en opgestuurd. Heb dat uhm toetingsinkomen (zo heet het toch?) trouwens + 3000 euro gedaan van zowel mijn moeder als van mij. Dan hoeven we iig niks terug te betalen! Je moet het namelijk inschatten voor 2008.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:53 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Oh crapped.. dan moet ik dat maar eens gaan doen
Moet toch met zoeen programmatje?
Hij heeft nu mijn inkomen van vorig jaar nog..
Ik werk namelijk pas een jaar.. en toen ik die opgaaf deed, had ik nog geen inkomen.
Dat risico loop je ja.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:55 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Klopt ja..
Maar als ik nu iedere keer teveel vang.. wil dadelijk niet opeens veel geld moeten terugbetalen.
Lijkt me een goed planquote:Op donderdag 27 december 2007 13:56 schreef Trigalti het volgende:
Zou ik gewoon even moeten bellen ofzo?
ik heb al sinds september geen recht op StuFi meer, toen ben ik afgestudeerd aan de HBO... gelijk stopgezet, dus augustus voor het laatst gekregenquote:Op donderdag 27 december 2007 13:55 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dan heb jij een paar maand per jaar ook geen recht op stufi enzo?
Hoe kom je er op?
Hoe je boven dat bedrag komt..quote:Op donderdag 27 december 2007 14:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb al sinds september geen recht op StuFi meer, toen ben ik afgestudeerd aan de HBO... gelijk stopgezet, dus augustus voor het laatst gekregen
en hoe kom ik waar op??
Succesquote:Op donderdag 27 december 2007 13:58 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Hm.. morgen toch vrij, zal morgen eens bellen.
Studeren...quote:Op donderdag 27 december 2007 14:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Okee, ik heb de hoop dat ik nog ga studeren vandaag maar opgegeven!
werk sinds september 40 uur per week, en heb een heel aardig salaris. ook in 2008 ga ik dat verdienen, neem tenminste niet aan dat ik ontslagen ga wordenquote:Op donderdag 27 december 2007 14:02 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Hoe je boven dat bedrag komt..
Dan gaat het inderdaad snel.. Zelf kom ik er dit jaar wederom niet op, maar ben ook nog student!quote:Op donderdag 27 december 2007 14:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
werk sinds september 40 uur per week, en heb een heel aardig salaris. ook in 2008 ga ik dat verdienen, neem tenminste niet aan dat ik ontslagen ga worden
Ik ben ook maar een arme studentquote:Op donderdag 27 december 2007 14:34 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dan gaat het inderdaad snel.. Zelf kom ik er dit jaar wederom niet op, maar ben ook nog student!
Ik ook hoor..quote:Op donderdag 27 december 2007 14:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een arme student
ik was dus van januari t/m augustus van dit jaar ook student, maar ben eigenlijk nooit arm geweestquote:Op donderdag 27 december 2007 14:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Doe je naaste je studi nog iets qua werk? gewoonlijk ben ik niet een super arme student!quote:Op donderdag 27 december 2007 14:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |