Die zie je echt niet staan hoor, als je bovenop die kist zit, en het is aardedonker bovendien. Ja misschien in de approach, op 500 meter of zo.quote:Op woensdag 26 december 2007 21:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat zal het voor die piloot een kick zijn om al die mensen te zien staan
En natuurlijk om het grootste vliegtuig ter wereld te mogen besturen
Dat ding heeft geen kerstvakantie of zo hoorquote:Op woensdag 26 december 2007 21:20 schreef firecow het volgende:
is de ETD tijd al echt exact om 5 over 7 ?
Waarom zo vroeg
Met verwachte take-off om 7.20, maar ik zou maar van 7 uur uitgaan, anders ben je mss te laatquote:Op woensdag 26 december 2007 21:15 schreef GraPghaST het volgende:
Morgen ETD 0705?
http://atcbox.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=208564&sid=0b8593fad431ea8f9344204b162f1739#208564quote:Op woensdag 26 december 2007 21:40 schreef firecow het volgende:
Is die bak trouwens een beetje te bekijken nu nog van afstand ? Of staat hij echt mijlen ver op het platform ?
Wat avond pics zou miss wel leuk zijn. Heb 800mm tot mijn beschikking dus eenstukje zoomen is niet erg
Jaquote:Op woensdag 26 december 2007 22:52 schreef prupke het volgende:
is dat precies het zelfde vlieggevaarte als : http://www.briskmagazine.(...)_naar_Eindhoven.html
Op Schipholquote:Op woensdag 26 december 2007 22:47 schreef roburt het volgende:
waar staat hij nu?
Links van de A4 is toch al Zandvoort?quote:
Burger King @ schiphol plaza dusquote:
Op de J-apron, links van de A4quote:Op woensdag 26 december 2007 22:47 schreef roburt het volgende:
waar staat hij nu?
handige site heb jequote:Op woensdag 26 december 2007 21:40 schreef firecow het volgende:
Is die bak trouwens een beetje te bekijken nu nog van afstand ? Of staat hij echt mijlen ver op het platform ?
Wat avond pics zou miss wel leuk zijn. Heb 800mm tot mijn beschikking dus eenstukje zoomen is niet erg
Zeg even welkom tegen de FOTtersquote:Op woensdag 26 december 2007 23:38 schreef Fatihtjuh het volgende:
Vaag, zag toenjuist maar 1 pagina in dit topic en nu zijn het er opeens 4?
Ff twee topics geblenderd, er liep zowel in PTA alsin FOT een topicquote:Op woensdag 26 december 2007 23:38 schreef Fatihtjuh het volgende:
Vaag, zag toenjuist maar 1 pagina in dit topic en nu zijn het er opeens 4?
Ja klopt... Waren er 2 besteld, maar toen tiefde de soviet unie in elkaar en was er geen geld meer... dit toestel werd samen met een half afgemaakt broertje in de opslag gepleurd en is pas jaren later weer vliegwaardig gemaakt, maar die 2e was niet rendabel om te herstellen/af te maken..quote:Op donderdag 27 december 2007 00:58 schreef raptorix het volgende:
Begrijp ik het nu goed, of is er maar 1 van dit type? En zoja waarom is dat zo?
Hebben ze 20 jaar over het bouwen gedaanquote:Op donderdag 27 december 2007 01:11 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
edit: ik lees net overigens dat dit ene toestel ernstig overboekt is en dat momenteel het 2e exemplaar afgemaakt word, en in 2008 klaar is!
Antonov AN-225 (Wiki)quote:Op donderdag 27 december 2007 01:11 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ja klopt... Waren er 2 besteld, maar toen tiefde de soviet unie in elkaar en was er geen geld meer... dit toestel werd samen met een half afgemaakt broertje in de opslag gepleurd en is pas jaren later weer vliegwaardig gemaakt, maar die 2e was niet rendabel om te herstellen/af te maken..
edit: ik lees net overigens dat dit ene toestel ernstig overboekt is en dat momenteel het 2e exemplaar afgemaakt word, en in 2008 klaar is!
zojuist?quote:Op donderdag 27 december 2007 11:06 schreef kasper het volgende:
En hij is zojuist weer vertrokken vanaf Schiphol.
Geen idee. Stuur ze een mailtje zou ik zeggenquote:Op donderdag 27 december 2007 11:16 schreef tim2308 het volgende:
Weet iemand wat het kost om 'm te huren? Ga binnenkort verhuizen nl.Nee serieus, ik vraag me af in welke orde van grootte je dan moet denken (en dan ook in vergelijking met "reguliere" kisten)
Klikquote:Commercial service:
Tel: (+380 44) 443 00 18
(+380 44) 979 99 67
Fax: (+380 44) 454 28 52
SITA: IEVAC7X
Email: sales@antonov.kiev.ua
ik denk dat je er wel een paar huizen van kunt kopenquote:Op donderdag 27 december 2007 11:16 schreef tim2308 het volgende:
Weet iemand wat het kost om 'm te huren? Ga binnenkort verhuizen nl.Nee serieus, ik vraag me af in welke orde van grootte je dan moet denken (en dan ook in vergelijking met "reguliere" kisten)
Geloof je mij niet ofzo?quote:Op donderdag 27 december 2007 11:24 schreef LoggedIn het volgende:
zojuist?
idd, daar had ik wel bij willen zijn. Waarom hielden ze zich niet gewoon aan 7 uurquote:Op donderdag 27 december 2007 12:41 schreef firecow het volgende:
Fuck zooi toch met daglicht.........
De crew heeft gisteravond natuurlijk flink zitten zuipen, dus die moesten eerst weer redelijk nuchter worden voor ze konden vertrekken.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:08 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
idd, daar had ik wel bij willen zijn. Waarom hielden ze zich niet gewoon aan 7 uur
Wat mij vooral opviel is dat zo'n enorm toestel maar een klein stukje startbaan nodig heeft om op te stijgen.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:08 schreef LoggedIn het volgende:
idd, daar had ik wel bij willen zijn. Waarom hielden ze zich niet gewoon aan 7 uur
Wat een gigantisch ding zegquote:Op donderdag 27 december 2007 12:20 schreef Intrepidity het volgende:
Take-off foto, van scramble:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het iets van 350.000euro kost, had dat de afgelopen dagen ergens gelezen.quote:Op donderdag 27 december 2007 11:16 schreef tim2308 het volgende:
bij/ als wat?quote:Op donderdag 27 december 2007 16:13 schreef Tecnix het volgende:
Gister avond er even ingeweest met een paar collega's machtig ding om te zien. Weer eens wat anders dan een Boeing of een Airbusje..
(voor de mensen die het niet begrijpen, ik werk op schiphol)
Je valt echt elke keer zo ontzettend door de mand...... Je flopt op elk examen, en je hebt echt geen idee.quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:13 schreef PNG het volgende:
[..]
Je valt echt elke keer zo ontzettend door de mand...... Je flopt op elk examen, en je hebt echt geen idee.
Ga es wat doen man in je leven. Of zelf vliegen ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |