En 4000ft (=1 219meter)quote:Op woensdag 26 december 2007 18:50 schreef Intrepidity het volgende:
En door naar de arrival frequentie
Nee, Lelystad, maar daar is ie al een tijdje voorbijquote:Op woensdag 26 december 2007 18:52 schreef Windsurfbart het volgende:
Komt deze bak ook over Almere
Mwoah, de arrival loopt van artip naar spijkerboor pampus als ik het me goed herinner, dus dat komt ook wel redelijk over Almere.. maar idd, 5 minutes agoquote:Op woensdag 26 december 2007 18:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, Lelystad, maar daar is ie al een tijdje voorbij
quote:Op woensdag 26 december 2007 18:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Arrival sla ik ff over, alleen maar ruis
Pampus is volgens mij naar rw27, als ik de punten op de radar goed bekijkquote:Op woensdag 26 december 2007 18:53 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Mwoah, de arrival loopt van artip naar spijkerboor pampus als ik het me goed herinner, dus dat komt ook wel redelijk over Almere.. maar idd, 5 minutes ago
quote:Op woensdag 26 december 2007 18:53 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Mwoah, de arrival loopt van artip naar spijkerboor pampus als ik het me goed herinner, dus dat komt ook wel redelijk over Almere.. maar idd, 5 minutes ago
AN-225 zal toch wel te horen zijnquote:Op woensdag 26 december 2007 18:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Arrival sla ik ff over, alleen maar ruis
Hij is nu toch aardig in de buurtquote:Op woensdag 26 december 2007 18:59 schreef raptorix het volgende:
Boven amsterdam nog niets te horen/zien
Hij is nu bijna benedenquote:Op woensdag 26 december 2007 19:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Naja ga dan nog heel even kijken voor het raam
Ik hoop hetquote:Op woensdag 26 december 2007 19:01 schreef mirelia het volgende:
komen er in dit topic nog foto's dalijk??
Het is ook aardig bewolkt boven a'dam, maarjah ik hoor ook echt helemaal niks, terwijl ik op kilometertje of 7 van landingsbaan zit schat ik.quote:Op woensdag 26 december 2007 19:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij is nu bijna beneden
[..]
Ik hoop het
22 meter breder en 14 meter langer dan een 747-400quote:Op woensdag 26 december 2007 19:02 schreef Kanjer het volgende:
Hoeveel groter dan bv een jumbo is ie eigenlijk??
weet iemand dat?
http://upload.wikimedia.o(...)lanes_comparison.svgquote:Op woensdag 26 december 2007 19:02 schreef Kanjer het volgende:
weet iemand dat?
Fabrikant Antonovquote:Op woensdag 26 december 2007 19:02 schreef Kanjer het volgende:
weet iemand dat?
Dat hebben ze in '92 al eens met een El-Al kistje gedaan. Niet zo geweldig bevallen destijds, geloof ik.quote:Op woensdag 26 december 2007 19:09 schreef raptorix het volgende:
Kunnen ze dat ding niet over de stad laten cruisen zodat iedereen normaal zicht heeft
Toen schreef je poep ook nog met de lange oe zekerquote:Op woensdag 26 december 2007 19:18 schreef raptorix het volgende:
bowing
Jajajajajajajajaja het is 2e kerstdag en er is al wat vocht naar binnenquote:Op woensdag 26 december 2007 19:33 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Toen schreef je poep ook nog met de lange oe zeker
Rond 19:10quote:Op woensdag 26 december 2007 19:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jajajajajajajajaja het is 2e kerstdag en er is al wat vocht naar binnen
Maaruh is ie nu al geland?
Nog erg druk daar zo te zien, ondanks de vertraging.quote:Op woensdag 26 december 2007 19:48 schreef Piles het volgende:
De eerste foto's staan op http://www.scramble.nl/forum/viewtopic.php?t=37590
Ik zal ze niet linken ivm met grootte
is die ook op de radar geweest?quote:Op woensdag 26 december 2007 18:21 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hee piles
* Intrepidity is bart1987 @ atcbox.com
Helaas niet, blijkbaar niet de juiste apparatuur aan boord om zichtbaar te zijn op de radar, maar via de radio was ´ie goed te volgenquote:Op woensdag 26 december 2007 19:53 schreef WEST het volgende:
[..]
is die ook op de radar geweest?
* WEST is jpm01 op ATCbox.com en vindt dit een geweldige site.
Om als liefhebber naar te kijken is het starten idd het mooiste. Morgenochtend om 7.05 vertrekt ie weerquote:Op woensdag 26 december 2007 20:04 schreef Undergod het volgende:
ps. ik heb geen verstand van plane spotting maar mij lijkt het opstijgen van zo'n ding het vetst, niet het landen.
Wanneer gaat ie weer weg?
Is omdat die ook geschikt is op een grasbaan te landen.quote:Op woensdag 26 december 2007 19:55 schreef Kanjer het volgende:
Wat een hoop wielen heeft zo'n ding zeg.
Oorspronkelijk was de AN-225 voor het Russische space shuttle (Buran) programma.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:08 schreef sander89 het volgende:
[..]
Is omdat die ook geschikt is op een grasbaan te landen.
WOW!...quote:
KANKERRRRRHEYquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |