ik ga straks geen guns kijken maar la haine of amelie denk ik, is goed voor mijn fransquote:
La Haine is echt een topfilm...quote:Op woensdag 26 december 2007 12:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga straks geen guns kijken maar la haine of amelie denk ik, is goed voor mijn frans
tis ook wel een erg mooie taalquote:Op woensdag 26 december 2007 12:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
La Haine is echt een topfilm...![]()
..en idd...dat praat wat makkelijker als w het in he Frans hebben....
![]()
![]()
zekers mooi maar wel moelijk.....quote:Op woensdag 26 december 2007 12:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
tis ook wel een erg mooie taal
ik bedoel alle al kopje! tasse klnkt toch zo veel mooier
ja dat ge-etter met etrequote:Op woensdag 26 december 2007 12:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zekers mooi maar wel moelijk.....![]()
al zeg ik het zelf....![]()
ik vond het een leuek filmquote:Op woensdag 26 december 2007 12:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik vond Amélie trouwens niets aan.......behalve de muziek dan....
![]()
ik vergat de surcon grave of accent flex, ofzoquote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 12:43 schreef BrandX het volgende:
Wereld TT!
[ afbeelding ] en ik ben er weer van tussen.
accent circonflex noenmen we dat in La Douce France....quote:Op woensdag 26 december 2007 12:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vergat de surcon grave of accent flex, ofzo
ik zat in de buurtquote:Op woensdag 26 december 2007 12:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
accent circonflex noenmen we dat in La Douce France....![]()
bummerquote:Op woensdag 26 december 2007 12:43 schreef BrandX het volgende:
Wereld TT!
byequote:Op woensdag 26 december 2007 12:43 schreef BrandX het volgende:
Wereld TT!
weet ik ook elijk wie die mod in milf isquote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 12:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
bye
mijn 2e geopende ksc in a row btw
ikea babequote:
ws dat je nog niet duidelijk dan....quote:Op woensdag 26 december 2007 12:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet ik ook elijk wie die mod in milf is
had je in ONZ al een ban waarschuwing opgeleverdquote:Op woensdag 26 december 2007 12:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
bye
mijn 2e geopende ksc in a row btw
neequote:Op woensdag 26 december 2007 12:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ws dat je nog niet duidelijk dan....
Pezu is blond?quote:Op woensdag 26 december 2007 12:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ws dat je nog niet duidelijk dan....
zal hier niet zo gauw gebeuren hoor...quote:Op woensdag 26 december 2007 12:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
had je in ONZ al een ban waarschuwing opgeleverd
ik nietquote:Op woensdag 26 december 2007 12:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
had je in ONZ al een ban waarschuwing opgeleverd
quote:
vroeger welquote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 12:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
PeZu is gewoon lief niet geinteresseerd....![]()
tis goed at je dat even zegt, ander had ik een pruik op moeten doenquote:
en jij laat je zomaar afleiden....????quote:Op woensdag 26 december 2007 12:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
heb er idd niet opgelet
iemand leidt me af enzo
Ferry Mengele style?quote:Op woensdag 26 december 2007 12:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
tis goed at je dat even zegt, ander had ik een pruik op moeten doen
sosm welquote:Op woensdag 26 december 2007 12:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en jij laat je zomaar afleiden....????
ow okey ...dan is het goed...quote:Op woensdag 26 december 2007 12:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
sosm wel![]()
tisdan ook wel erg leuke afleiding hoor
vertelquote:Op woensdag 26 december 2007 12:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja ikweets....en blond ook....
haha wees blij jaquote:
everybody, do the monkeyquote:
whoo mommaquote:
ahhh, right againquote:Op woensdag 26 december 2007 13:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik lig hier letterlijk in een deuk....![]()
![]()
![]()
![]()
lieverd....quote:Op woensdag 26 december 2007 13:09 schreef Peterchris het volgende:
'Hey, Foxy Mama. You smell kinda pretty, wanna smell me? Hoohah! '
Wat was dat geweldig vroeger![]()
Tevens een welgemeende goeiemiddag aan iedereen hier
4,5....quote:Op woensdag 26 december 2007 13:12 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Hey JJ![]()
Nog laat gemaakt gister?
Is dat niet die aflevering dat hij gaat daten met een giraffe?quote:Op woensdag 26 december 2007 13:13 schreef Het_hupt het volgende:
ook een zeer gave pickup line:
Hey all you hot mamas. Wanna talk to a steamin' hunk of cyber fella?
Maar vandaag was je vrij.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
niet voor mij he...moet morgen gewoon werken...
geloof ik welquote:Op woensdag 26 december 2007 13:14 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Is dat niet die aflevering dat hij gaat daten met een giraffe?
d ebeste was met datquote:Op woensdag 26 december 2007 13:14 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Is dat niet die aflevering dat hij gaat daten met een giraffe?
I'm gonna need somekind of reward though, a kiss from the lovely agent Janequote:Op woensdag 26 december 2007 13:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
d ebeste was met dat
vixen, smixen etc
en die loogielatolatolater
johnnhy als geheim agent ofzo
Hintermassquote:Op woensdag 26 december 2007 13:21 schreef PeZu het volgende:
uber mass
quote:
omlette du fromagequote:
die ken ik niet.....quote:Op woensdag 26 december 2007 13:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
omlette du fromage![]()
meest briljante tekenfilm van cartoon network was dat
is een aflevering van dexterquote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 13:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
is een aflevering van dexter![]()
hij gaat frans leren, vindt daar een machine voor uit zodat hij tijdens het slapen leert
maar door een problleempje wordt hij wakker en all that het can say is: omlette du frommage
en hij woo er wereldberoem mee
kon beter een youtube filmpje zokeen gelof ik_!
merci beaucoup....quote:Op woensdag 26 december 2007 13:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=ovd78PS6Dl8 astu
Jawel hoorquote:Op woensdag 26 december 2007 13:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vind je me nu niet lief meer....????![]()
tot over 7 minuten, have funquote:
Dexterquote:Op woensdag 26 december 2007 13:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=ovd78PS6Dl8 astu
nou in dat gevalquote:Op woensdag 26 december 2007 13:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben een vrouw schat...kan wel meerdere dingen tegelijk he...![]()
![]()
quote:
footloosequote:Op woensdag 26 december 2007 13:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...jeweets....
![]()
![]()
![]()
![]()
maar ik ga dus nu ff film kijken met de kids....hf everybody....en tot laterzzz.....![]()
![]()
![]()
Viel Spaßquote:Op woensdag 26 december 2007 13:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...jeweets....
![]()
![]()
![]()
![]()
maar ik ga dus nu ff film kijken met de kids....hf everybody....en tot laterzzz.....![]()
![]()
![]()
ja die ja maar deze aflevering is de bestequote:Op woensdag 26 december 2007 13:39 schreef Peterchris het volgende:
[..]
DexterDat was toch ook met Dial M for Monkey en de Justice friends?
Het was wel grappig altijd, maar ik vond Johnny Bravo de beste uit al die cartoons. Cow and chicken scoort ook hoog trouwens, met 'the red guy'quote:Op woensdag 26 december 2007 13:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja die ja maar deze aflevering is de beste
doe ene koprolquote:
Koffie zetten en wat eten, pak je al gauw 15 minuten mee.quote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 13:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik niet
er wordt me ineens veel duidelijk
Done.quote:
Wat dan?quote:Op woensdag 26 december 2007 13:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik niet
er wordt me ineens veel duidelijk
[ququote:Op woensdag 26 december 2007 13:50 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Koffie zetten en wat eten, pak je al gauw 15 minuten mee.
ote]quote:Op woensdag 26 december 2007 13:50 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Op woensdag 26 december 2007 13:50 schreef Peterchris het volgende:quote:Op woensdag 26 december 2007 13:50 schreef Peterchris het volgende:
[..]
pak je al gauw zo;n 2 minuten meequote:
Als je er een koekje had bijgepakt, had je die vier minuten weer een beetje kunnen rekkenquote:
Ik heb 2 koekjes op toen ik moest wachten tot de koffie klaar was, en twee voor bij de koffiequote:Op woensdag 26 december 2007 13:59 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Als je er een koekje had bijgepakt, had je die vier minuten weer een beetje kunnen rekken
Tja, dan doe je het ook te efficiënt hèquote:Op woensdag 26 december 2007 14:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb 2 koekjes op toen ik moest wachten tot de koffie klaar was, en twee voor bij de koffie
ja hoiquote:
Ja of juist te efficiënt.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:03 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Tja, dan doe je het ook te efficiënt hè
Zijn het allemaal klonen van jou?quote:
* crossover gaat staanquote:
Ik ook nietquote:
Oja, geen lenzen inquote:
Maar drinken vissen water dan?quote:Op woensdag 26 december 2007 14:16 schreef PeZu het volgende:
*maak nog maar wat koffie*
kan maar niet wakker worden vandaag
neequote:Op woensdag 26 december 2007 14:17 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Maar drinken vissen water dan?
Weer wat geleerd vandaagquote:Op woensdag 26 december 2007 14:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
neeze nemen water op door hun huid
Dat is toch logisch?quote:
doe er je voordeel meequote:
ik leer frans dankzij jjquote:Op woensdag 26 december 2007 14:33 schreef crossover het volgende:
Die TT trouwens
Maar doe mij maar met melk en suiker
leren is goedquote:
ikke niet plassen....quote:Op woensdag 26 december 2007 14:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Plassen doe je op de wc niet op fokalthans dat hoop ik
waarquote:Op woensdag 26 december 2007 14:58 schreef cablegunmaster het volgende:
het hupt en pezu ? wtf?
ik vind die pezu keileukquote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 15:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Ach mijn frans:
Une bière s'íl vous plait
meer dan genoeg
mais als je dan wil mangerquote:Op woensdag 26 december 2007 15:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Ach mijn frans:
Une bière s'íl vous plait
meer dan genoeg
ik lust geen kaasquote:Op woensdag 26 december 2007 15:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Je voudrais d'escargots?
Je voudrais du fromage
Je voudrais du pain?
zoiets?:')
Bahquote:Op woensdag 26 december 2007 15:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Je voudrais d'escargots?
Je voudrais du fromage
Je voudrais du pain?
zoiets?:')
ik moet bij dat woord altijd hier aan denkenquote:
quote:Once there was a snail who was tired of being slow. He went out and bought a really fast sports car and had the dealer paint a big 'S' on each side of it.
Whenever someone saw him zooming past in his new car, they would say, "Hey, look at that S-car go!"
quote:Op woensdag 26 december 2007 15:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moet bij dat woord altijd hier aan denken
[..]
dat die grap ook flauw isquote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 15:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat die grap ook flauw is
ik drukt op een verkeerd knopje
ik heb de baggerlayout aangezet omdat ik wat pi's mistse zo zonder fqrquote:
cakebeslagquote:Op woensdag 26 december 2007 16:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
zooww....duo-cake zit in de oven....![]()
![]()
* PeZujaloers isquote:Op woensdag 26 december 2007 16:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
het begint hier wel lekker te ruiken....![]()
kan niet wachten op e cake bereidt avec amourquote:Op woensdag 26 december 2007 16:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
*PeZu weet toch dat hij zo'n een stukje krijgt....???![]()
![]()
something you will not forget...quote:Op woensdag 26 december 2007 16:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan niet wachten op e cake bereidt avec amour
gaat speciaal, lekkere koffie maken.. moet er wel de deur voorquote:Op woensdag 26 december 2007 16:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
als jij voor de koffie zorgt heb ik wel cake....![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2007 16:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
gaat speciaal, lekkere koffie maken.. moet er wel de deur voor
niet als de kids er zijn he...quote:Op woensdag 26 december 2007 16:54 schreef Memento-Mori het volgende:
spacecake?
Ach joh die zijn daar wel oud genoeg voorquote:Op woensdag 26 december 2007 16:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
niet als de kids er zijn he...
mijn ouders hebben zo;n mooi espresso apperaat met altijd wel een speciale koffiequote:
niet mijn jongste he...quote:Op woensdag 26 december 2007 16:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ach joh die zijn daar wel oud genoeg voor
oeh lekker....quote:Op woensdag 26 december 2007 16:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn ouders hebben zo;n mooi espresso apperaat met altijd wel een speciale koffie
hoopt dat jj de jackpot wintquote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 16:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oja nee nog ff 1 jaartje ouder dan
welkom...quote:Op woensdag 26 december 2007 17:00 schreef Waterwereld het volgende:
Ik zie hier film staan.....koffie . cake..en zo een stukje..mmm...zitten jullie nu samen in een huis hier tegen elkaar te chatten?![]()
Ja, lurk al een tijdje
mag ook als jequote:
nee jj en ik dubbelchattenquote:Op woensdag 26 december 2007 17:00 schreef Waterwereld het volgende:
Ik zie hier film staan.....koffie . cake..en zo een stukje..mmm...zitten jullie nu samen in een huis hier tegen elkaar te chatten?![]()
Ja, lurk al een tijdje
eensch...quote:Op woensdag 26 december 2007 17:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
mag ook als je
maar voor mij en jj een jura impressa c5 esspresso machine koopt en wat concert kaartjes
Misschienquote:Op woensdag 26 december 2007 17:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
mag ook als je
maar voor mij en jj een jura impressa c5 esspresso machine koopt en wat concert kaartjes
en dan zeggen ze nog dat mannen niet kunnen multi taskenquote:Op woensdag 26 december 2007 17:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
that's right...
soms drie dubbel...![]()
quote:Op woensdag 26 december 2007 17:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Misschienmits goede bands/artiesten. ik koop geen concertkaartjes voor baggermuziek
R. Watters ftw....quote:Op woensdag 26 december 2007 17:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Misschienmits goede bands/artiesten. ik koop geen concertkaartjes voor baggermuziek
je hebt helemaal gelijk....quote:Op woensdag 26 december 2007 17:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dan zeggen ze nog dat mannen niet kunnen multi tasken
Dank je..en wanneer er niets te lezen was...zou ik hier ook niet komenquote:Op woensdag 26 december 2007 17:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
welkom.....ne zitten echt niet in een huis...
...maar gezellig is het hier wel altijd...
![]()
![]()
we gaan ook redelijk snelquote:Op woensdag 26 december 2007 17:07 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Dank je..en wanneer er niets te lezen was...zou ik hier ook niet komenVolgde het alleen even niet meer
hij zat vroeger bij pink floydquote:Op woensdag 26 december 2007 17:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Da zeker iets voor 30+ dat R waters?
Nooit van gehoord
OMFG....quote:Op woensdag 26 december 2007 17:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Da zeker iets voor 30+ dat R waters?
Nooit van gehoord
Merkte ik eerder al. Lurk al een tijdjequote:
quote:
Oh, nee hoor...genoeg vrienden 20+ die er ook van houdenquote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 17:12 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Oh, nee hoor...genoeg vrienden 20+ die er ook van houdenNet als Deep Purple
ja ik weet nml dat jj van pink floyd houdt en die is nooit geen 30+quote:Op woensdag 26 december 2007 17:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wPz...![]()
en hij kan het weten....![]()
quote:Op woensdag 26 december 2007 17:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik weet nml dat jj van pink floyd houdt en die is nooit geen 30+
en ik ben ook geen 30+quote:Op woensdag 26 december 2007 17:15 schreef Memento-Mori het volgende:
das wel knap dan want dan had ze op dr 13e/14e al kids
touché...quote:Op woensdag 26 december 2007 17:15 schreef Memento-Mori het volgende:
das wel knap dan want dan had ze op dr 13e/14e al kids
don;t push your luck, anders verzuip ik je in de ballenbakquote:
veel succes daarmeequote:Op woensdag 26 december 2007 17:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
don;t push your luck, anders verzuip ik je in de ballenbak
quote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 17:23 schreef Memento-Mori het volgende:
BX is er niet hoor hupt
bummer #2quote:Op woensdag 26 december 2007 17:23 schreef Memento-Mori het volgende:
BX is er niet hoor hupt
NOT....quote:Op woensdag 26 december 2007 17:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Zie en weg is ie alweerhij doet het alleen om bx hier posten
O nee hij is er nog
quote:Op woensdag 26 december 2007 17:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Zie en weg is ie alweerhij doet het alleen om bx hier posten
O nee hij is er nog
de cake is wel bijna klaarquote:
is dit sarcastisch bedoeld...????quote:Op woensdag 26 december 2007 17:29 schreef Het_hupt het volgende:
gezellie topique hier, geen zeikerds die zeiken dat hun humor de enige is
redelijk, maar niet voor de mensen die hier postenquote:Op woensdag 26 december 2007 17:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
is dit sarcastisch bedoeld...????
*verse koffie meeneemt naar jj*quote:Op woensdag 26 december 2007 17:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
wPz....![]()
...dus PeZu...waar blijf je...???
![]()
![]()
dan is het goed...quote:Op woensdag 26 december 2007 17:37 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
redelijk, maar niet voor de mensen die hier posten
je vergeet dat het hele speciale koffie is....quote:Op woensdag 26 december 2007 17:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Als je dara bent is het niet vers meerdus je kan beter het apparaat meenemen
dat jij gaat kopenquote:Op woensdag 26 december 2007 17:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Als je dara bent is het niet vers meerdus je kan beter het apparaat meenemen
Humor .quote:Op woensdag 26 december 2007 17:29 schreef Het_hupt het volgende:
gezellie topique hier, geen zeikerds die zeiken dat hun humor de enige is
zsmquote:Op woensdag 26 december 2007 17:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoe laat ben je hier...????
Het enige goeie antwoordquote:
ik was het niet over de ballenbak hoor....quote:Op woensdag 26 december 2007 17:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Het enige goeie antwoord![]()
Anders word je op een humorvolle manier in de ballen bak gelanceerd en krijg je geen cake!
pezu, milf hunter extrordinair zekerquote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 17:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
pezu, milf hunter extrordinair zeker_!
niet allesquote:Op woensdag 26 december 2007 17:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
alles heeft een reden PeZu..![]()
dat vooral ja...quote:Op woensdag 26 december 2007 17:44 schreef cablegunmaster het volgende:
omdat ik hier pas ontdekte bij het 20e deel... ondertussen ben ik al een tijdje lid van deze bonte bolle club bollebozen.
Ze zijn heel lief
het toepassen van euthenasie op ONZ zal menig user hier heen voerenquote:Op woensdag 26 december 2007 17:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
alles heeft een reden PeZu..![]()
jaquote:
Tuurlijk want ik post hierquote:Op woensdag 26 december 2007 17:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet alles![]()
maar goed het bevalt me hier wel
daar denk ik dus anders over...quote:Op woensdag 26 december 2007 17:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet alles![]()
maar goed het bevalt me hier wel
quote:Op woensdag 26 december 2007 17:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
pezu, milf hunter extrordinair zeker_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |