Jawel hoorquote:Op woensdag 26 december 2007 13:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vind je me nu niet lief meer....????![]()
tot over 7 minuten, have funquote:
Dexterquote:Op woensdag 26 december 2007 13:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=ovd78PS6Dl8 astu
nou in dat gevalquote:Op woensdag 26 december 2007 13:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben een vrouw schat...kan wel meerdere dingen tegelijk he...![]()
![]()
quote:
footloosequote:Op woensdag 26 december 2007 13:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...jeweets....
![]()
![]()
![]()
![]()
maar ik ga dus nu ff film kijken met de kids....hf everybody....en tot laterzzz.....![]()
![]()
![]()
Viel Spaßquote:Op woensdag 26 december 2007 13:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...jeweets....
![]()
![]()
![]()
![]()
maar ik ga dus nu ff film kijken met de kids....hf everybody....en tot laterzzz.....![]()
![]()
![]()
ja die ja maar deze aflevering is de bestequote:Op woensdag 26 december 2007 13:39 schreef Peterchris het volgende:
[..]
DexterDat was toch ook met Dial M for Monkey en de Justice friends?
Het was wel grappig altijd, maar ik vond Johnny Bravo de beste uit al die cartoons. Cow and chicken scoort ook hoog trouwens, met 'the red guy'quote:Op woensdag 26 december 2007 13:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja die ja maar deze aflevering is de beste
doe ene koprolquote:
Koffie zetten en wat eten, pak je al gauw 15 minuten mee.quote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 13:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik niet
er wordt me ineens veel duidelijk
Done.quote:
Wat dan?quote:Op woensdag 26 december 2007 13:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik niet
er wordt me ineens veel duidelijk
[ququote:Op woensdag 26 december 2007 13:50 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Koffie zetten en wat eten, pak je al gauw 15 minuten mee.
ote]quote:Op woensdag 26 december 2007 13:50 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Op woensdag 26 december 2007 13:50 schreef Peterchris het volgende:quote:Op woensdag 26 december 2007 13:50 schreef Peterchris het volgende:
[..]
pak je al gauw zo;n 2 minuten meequote:
Als je er een koekje had bijgepakt, had je die vier minuten weer een beetje kunnen rekkenquote:
Ik heb 2 koekjes op toen ik moest wachten tot de koffie klaar was, en twee voor bij de koffiequote:Op woensdag 26 december 2007 13:59 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Als je er een koekje had bijgepakt, had je die vier minuten weer een beetje kunnen rekken
Tja, dan doe je het ook te efficiënt hèquote:Op woensdag 26 december 2007 14:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb 2 koekjes op toen ik moest wachten tot de koffie klaar was, en twee voor bij de koffie
ja hoiquote:
Ja of juist te efficiënt.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:03 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Tja, dan doe je het ook te efficiënt hè
Zijn het allemaal klonen van jou?quote:
* crossover gaat staanquote:
Ik ook nietquote:
Oja, geen lenzen inquote:
Maar drinken vissen water dan?quote:Op woensdag 26 december 2007 14:16 schreef PeZu het volgende:
*maak nog maar wat koffie*
kan maar niet wakker worden vandaag
neequote:Op woensdag 26 december 2007 14:17 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Maar drinken vissen water dan?
Weer wat geleerd vandaagquote:Op woensdag 26 december 2007 14:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
neeze nemen water op door hun huid
Dat is toch logisch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |