quote:Het grote enige echte 'post je desktop' topic!
Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl. 2
Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl. 3
Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl. 4
Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl. 5
Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl. 6
Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl. 7
Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl. 8
Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl. 9
Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl. 10
Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl. 11
Het grote enige echte 'post je desktopic'! dl. 12
Het grote enige echte 'post je desktopic' topic! dl. 13
Het grote enige echte 'post je desktopic' topic! dl. 14
Het grote enige echte 'post je desktopic' topic! dl. 16
1 2 | [img]http://www.fok.nl/kleinplaatje.jpg[/img][/url] |
Zo nog ff de specs van mijn set-upquote:
je zou zeggen dat de linker groter isquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:45 schreef Intrepidity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Links 22" widescreen, rechts 32" lcd-tv
Wallpaper links: http://interfacelift.com/wallpaper/details.php?id=1468
Wallpaper rechts: http://interfacelift.com/wallpaper/details.php?id=1465
Theme: Microsoft Zune
Mja, alleen als je dicht bij de rechter zit zie je slechts pixelsquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
je zou zeggen dat de linker groter is
nice! nice!quote:Op zondag 6 januari 2008 15:55 schreef synaesthesia het volgende:
Gebruik hem op dit moment niet, maar wel een oude "setup" van me..
En ja dit is Windows XP
modded litestep (gebaseerd op deze)
modded winamp (gebaseerd op deze)
modded vs (gebaseerd op deze vs)
simpele wall door mezelf..
hacked systemfiles;
browselc.dll
shell32.dll
compact menu explorer
notepad
run dialog
[ [url=http://customize.org/thumbnails/medium/46160.jpg]afbeelding ][/url]
Kan hem dus hier niet zien op werk, balen... Iemand die hem ergens anders zou willen uploaden?quote:
Zo goed?quote:Op maandag 7 januari 2008 10:33 schreef Bellerophon het volgende:
Kan hem dus hier niet zien op werk, balen... Iemand die hem ergens anders zou willen uploaden?
Mooie achtergrondjesquote:
Ja dank je! Wel een ontzettend mooie desktopquote:Op maandag 7 januari 2008 11:01 schreef Locusta het volgende:
[ afbeelding ]
Groot
Ik weet zo even niet meer waar ik mijn achtergrond vandaan heb gehaald, dus ik heb hem hier online gezet
/Edit:
[..]
Zo goed?![]()
[..]
Mooie achtergrondjesThanks voor de link!
Thanks! Mijn eerste macbook en ben er best wel trots opquote:Op maandag 7 januari 2008 12:54 schreef Bellerophon het volgende:
Ja dank je! Wel een ontzettend mooie desktop
Was het maar mijn XP, nee die is van iemand anders, zou wel graag zoiets willenquote:Op maandag 7 januari 2008 13:50 schreef Locusta het volgende:
[..]
Thanks! Mijn eerste macbook en ben er best wel trots op![]()
Die van jou is ook erg tof! Bijna niet meer terug te herleiden naar XP, wist niet dat je dat er allemaal mee kan doen
quote:Op maandag 7 januari 2008 10:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kan hem dus hier niet zien op werk, balen... Iemand die hem ergens anders zou willen uploaden?
lang leve de shellpacksquote:Op dinsdag 8 januari 2008 07:26 schreef Bellerophon het volgende:
Mijn huidge desktop setup, volledig GANT style
Desktop
[ link | afbeelding ]
Verkenner
[ link | afbeelding ]
Configuratie scherm
[ link | afbeelding ]
Heel erg mooiquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:37 schreef synaesthesia het volgende:
[..]
lang leve de shellpacks
ik vind dingen zelf modden toch wel stoerder om te doen.. drie jaar terug ook een gantsetup gehad..
maar ik doe dit dan ook al een jaar of 5
[ [url=http://customize.org/thumbnails/medium/20395.jpg]afbeelding ][/url]
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 07:26 schreef Bellerophon het volgende:
Mijn huidge desktop setup, volledig GANT style
[...]
Mooi, die gantsetupsquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:37 schreef synaesthesia het volgende:
lang leve de shellpacks
ik vind dingen zelf modden toch wel stoerder om te doen.. drie jaar terug ook een gantsetup gehad..
maar ik doe dit dan ook al een jaar of 5
Hoe bedoel je dat? Die opzet is namelijk mijn desktop thuis, mijn laptop is ook gant style maar dan Gant Ocean 2quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:21 schreef Locusta het volgende:
[..]
[..]
Mooi, die gantsetupsMaareuh, Bellerophon, niet jouw desktop? Van je werk ofzo?
Ik vind trouwens dat Mandolux doorgaans errug mooie achtergrondjes heeft
Heb die nu thuis ookquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:46 schreef synaesthesia het volgende:
[..]
yep, GANT is erg stoer
Je moet eens de tango shellpack uitproberen, die is ook erg nice!
Voor XP en Vista!
Mandolux ftw! Echt, toffe wallpapers, en een heeeele hoop.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:21 schreef Locusta het volgende:
[..]
[..]
Mooi, die gantsetupsMaareuh, Bellerophon, niet jouw desktop? Van je werk ofzo?
Ik vind trouwens dat Mandolux doorgaans errug mooie achtergrondjes heeft
valt mee, ik merk er in ieder geval niks vanquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:47 schreef Mikkie het volgende:
Die shellpacks zien er best netjes uit
Vreet dat ook nog geheugen terwijl je er mee werkt?
Dat is juist het mooie van Brico/Shell packs, ze vervangen bepaalde system resources, waardoor er in theorie niets extra's aan resources gebruikt. Als je een skinner gebruikt, moet dat programma draaien, waardoor er wel resources aan gespendeerd worden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:47 schreef Mikkie het volgende:
Die shellpacks zien er best netjes uit
Vreet dat ook nog geheugen terwijl je er mee werkt?
Ik ook niet, zelfs niet met nog wat extra apps open, voor bijvoorbeeld dock en extra schaduw enzo. (Dat laatste heb ik wel uitgeschakeld, trouwens...)quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
valt mee, ik merk er in ieder geval niks van
UberIcon en dat muis verander gedoe heb ik ook uitgeschakeldquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:36 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat is juist het mooie van Brico/Shell packs, ze vervangen bepaalde system resources, waardoor er in theorie niets extra's aan resources gebruikt. Als je een skinner gebruikt, moet dat programma draaien, waardoor er wel resources aan gespendeerd worden.
[..]
Ik ook niet, zelfs niet met nog wat extra apps open, voor bijvoorbeeld dock en extra schaduw enzo. (Dat laatste heb ik wel uitgeschakeld, trouwens...)
Ja hoor, gewoon het bricopack deinstallerenquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Okee... grappig. Maar dan vraag ik me af, als je er na een tijdje genoeg van hebt, kun je dan wel je originele Shellpack weer terug zetten?
Die zijn mooiquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:45 schreef Intrepidity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Links 22" widescreen, rechts 32" lcd-tv
Wallpaper links: http://interfacelift.com/wallpaper/details.php?id=1468
Wallpaper rechts: http://interfacelift.com/wallpaper/details.php?id=1465
Theme: Microsoft Zune
Ok wie kan mij vertellen waar ik de GANT style kan vinden? Ik zie deze dingen namelijk pas nu voor het eerstquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:46 schreef synaesthesia het volgende:
[..]
yep, GANT is erg stoer
Je moet eens de tango shellpack uitproberen, die is ook erg nice!
Voor XP en Vista!
Ubuntu is geen programma maar een Linux distributie.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:41 schreef Locusta het volgende:
Ik zie dat een aantal mensen met Ubuntu werken, mooi programma![]()
Had er tot voor kort nog nooit van gehoord trouwens
?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:41 schreef Locusta het volgende:
Ik zie dat een aantal mensen met Ubuntu werken, mooi programma![]()
Had er tot voor kort nog nooit van gehoord trouwens
Hier dusquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:00 schreef Wouser het volgende:
[..]
Ok wie kan mij vertellen waar ik de GANT style kan vinden? Ik zie deze dingen namelijk pas nu voor het eerstseriouze samuriaz geval kon ik nog herkennen maar de rest zegt me niks
Een aantal mensen hier werkt met Ubuntu, niet met windows. Ubuntu is een besturingssysteem dat je gebruikt in plaats van windows en het heeft een aantal voordelenquote:
Voor gamers (zoals ik) helaas ook een aantal nadelenquote:Op maandag 14 januari 2008 07:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Een aantal mensen hier werkt met Ubuntu, niet met windows. Ubuntu is een besturingssysteem dat je gebruikt in plaats van windows en het heeft een aantal voordelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |