Weet ik. Maar daarom kan ik me ook zo moeilijk voorstellen dat mensen problemen hebben met de energiemaatschappij. ze doen in feite nietsquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:37 schreef Tha_Duck het volgende:
Ja, maar de stroom leveren zij helemaal niet
Die komt gewoon van je netbeheerder, die je al 20.000 jaar hebt en waar je niet vanaf kunt
Ach het heeft een hoop banen opgeleverd, maar dat is dan ook het enige positieve eraan....quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:39 schreef Gunner het volgende:
Lang leve de privatisering van de energiemarkt
Hey, die sukkel had ik ook aan de deur vorige weekquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:30 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik had er laatst overigens ook een aan de deur:
V= verkoper, I = ik
V: Ja meneer, ik zie dat u bij Eneco zit en u betaald te veel.
I: Ik zit niet bij Eneco
V: Jawel, dat zie ik.
I: O.
V: Ja, waar zit u anders dan?
I: Bij een ander bedrijf.
V: Maar wij zijn goedkoper
I: Ja, krijg ik geld toe dan?
V: Nee, maar u bespaart 100 euro per jaar
I: Nou, dan krijg ik geld toe. Ik heb nu gratis energie omdat ik zo'n leuke jongen ben.
V: Huh?
I: Ja.
V: Waar zit u dan? Bij NUON
I: Nee, heeft u overigens niets mee te maken
V: Bij <weet ik wat> dan?
I: Nee.
etc. etc. etc. Koste hem een kwartier in de kou staan en leverde niets op
Overigens heb ik ook verhalen gehoord van gemanipuleerde bandjes waarop het net lijkt alsof je WEL een contract bent aangegaan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:43 schreef _Flash_ het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat mensen hier in trappen.
Beste advies als je zeker weet dat je geen handtekening hebt gezet onder een overeenkomst of ja hebt gezegt over de telefoon is van Tha_Duck om 23:26.
En dan nog beweren dat het daardoor goedkoper zou worden voor de consument.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:28 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ach het heeft een hoop banen opgeleverd, maar dat is dan ook het enige positieve eraan....
Zou natuurlijk kunnen. Maar lijkt me een urban myth.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:51 schreef Gunner het volgende:
[..]
Overigens heb ik ook verhalen gehoord van gemanipuleerde bandjes waarop het net lijkt alsof je WEL een contract bent aangegaan.
Ik zie die bedrijven ervoor aan om dat soort praktijken erop na te houden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:01 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Zou natuurlijk kunnen. Maar lijkt me een urban myth.
Desalniettemin lijkt me een bandje eigenlijk geen onomstotelijk bewijs.
Wat raar om zo op je taalgebruik te gaan letten of liegen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:14 schreef Kaar68 het volgende:
Ik heb ergens gelezen (hier bij Fok?) dat als een verkoper 2 of 3x het woorde JA hoort, hij denkt beet te hebben en door blijft zeuren.
Onderbreek dus meteen in de eerste zin, zeg geen "ja" ook niet op andere vragen.
Ik krijg regelmatig telefoontjes of ik over wil stappen, en het begint standaard met een vraag of ik tijd heb.
Daar zou een "ja" op kunnen, maar die krijgen ze meteen al niet.
Ik antwoord meestal iets van: "Dat doet er niet toe want ik wil niet overstappen, u kunt zich de moeite besparen". Meestal volgt er dan nog een vraag van "waarom niet" , en dan antwoord ik standaard dat ik volgend jaar ga emigreren en nu dus niet meer ga overstappen. Meestal wensen ze me nog wel een prettige dag verder, sommigen zijn niet eens zo sportief en hangen meteen zelf al op.
Als ik de kans krijg, vraag ik ook nog even of ze het leuk vinden mensen op deze manier lastig te vallen, en of ze geen betere baan kunnen vinden.
Belangrijk is voor een overeenkomst dat er wilsovereenstemming bestaat. Daarnaast is bij telefonische verkoop een periode van 7 dagen toegestaan om je koop te herroepen. Bovendien is het vaak zo dat bedrijven bij aflevering belangrijke gegevens 'vergeten' te vermelden. Op grond van 7:46 BW betekent dat dat deze termijn 3 maanden is. Bovendien moeten de algemene voorwaarden ten tijde van de koop of daarvoor overhandigd zijn aan de koper, mocht dit niet het geval zijn, wat telefonisch dus erg moeilijk is, dan zijn deze niet van toepassing.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:51 schreef Gunner het volgende:
[..]
Overigens heb ik ook verhalen gehoord van gemanipuleerde bandjes waarop het net lijkt alsof je WEL een contract bent aangegaan.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:35 schreef Tallie1982 het volgende:
Kom er niet doorheen helpdesk. Wat een stelletjes idioten daar. Hang je 5 minuten aan de lijn 'u wordt als eerst volgende geholpen'. 70 cent per minuut + kosten mobiele telefoon
werkt niet, kan je niet doorverbinden met de juiste afdelingquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:52 schreef marcosta het volgende:
[..]
http://www.vraagalex.nl/0(...)?alternatief=Energie:Direct&uid=52
Extra informatie:
U krijgt een melding dat u moet bellen naar 0900-enz, wacht rustig op de receptioniste en dien daar uw klacht in of stel daar uw vraag. Wij roepen Energie:Direct op om ons een alternatief nummer te geven.
Dus of het gaat werken weet ik niet maar niet geschoten is altijd mis
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |