abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67377168
Ik ben eigenlijk best tevreden over energiedirect? De stroom is nog nooit uitgevallen, de tarieven zijn laag, er is een handige website om je rekeningen te bekijken, etc. Prima eigenlijk.
pi_67377337
Ja, maar de stroom leveren zij helemaal niet

Die komt gewoon van je netbeheerder, die je al 20.000 jaar hebt en waar je niet vanaf kunt
pi_67377798
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 23:37 schreef Tha_Duck het volgende:
Ja, maar de stroom leveren zij helemaal niet

Die komt gewoon van je netbeheerder, die je al 20.000 jaar hebt en waar je niet vanaf kunt
Weet ik. Maar daarom kan ik me ook zo moeilijk voorstellen dat mensen problemen hebben met de energiemaatschappij. ze doen in feite niets
pi_67378098
Wacht maar tot je 1x een verkeerde afrekening krijgt of verkeerd voorschot. Dan moet je de molen in om contact te zoeken en is het niet meer zo grappig
pi_67381997
Ik ga zo opbellen en die aanmelding annuleren. Leugenaars dat het zijn
  woensdag 25 maart 2009 @ 08:39:03 #81
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_67382170
Lang leve de privatisering van de energiemarkt
Where law ends, tyrrany begins.
pi_67384668
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 08:39 schreef Gunner het volgende:
Lang leve de privatisering van de energiemarkt
Ach het heeft een hoop banen opgeleverd, maar dat is dan ook het enige positieve eraan....
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_67384771
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 23:30 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik had er laatst overigens ook een aan de deur:
V= verkoper, I = ik

V: Ja meneer, ik zie dat u bij Eneco zit en u betaald te veel.
I: Ik zit niet bij Eneco
V: Jawel, dat zie ik.
I: O.
V: Ja, waar zit u anders dan?
I: Bij een ander bedrijf.
V: Maar wij zijn goedkoper
I: Ja, krijg ik geld toe dan?
V: Nee, maar u bespaart 100 euro per jaar
I: Nou, dan krijg ik geld toe. Ik heb nu gratis energie omdat ik zo'n leuke jongen ben.
V: Huh?
I: Ja.
V: Waar zit u dan? Bij NUON
I: Nee, heeft u overigens niets mee te maken
V: Bij <weet ik wat> dan?
I: Nee.
etc. etc. etc. Koste hem een kwartier in de kou staan en leverde niets op

Hey, die sukkel had ik ook aan de deur vorige week
Wilde alles weten, of ik een dubbele meter had, de gezinssamenstelling, jaarverbruik, etc.
Helaas voor hem ging hij weer weg zonder al deze informatie.
Ik heb hem nog wel even uitgelegd wat een waardeloze club de NUON is met een beroerde klantenservice. Daar was hij van op de hoogte, zei hij.
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  woensdag 25 maart 2009 @ 10:43:43 #84
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_67385209
Ik snap werkelijk niet dat mensen hier in trappen.
Beste advies als je zeker weet dat je geen handtekening hebt gezet onder een overeenkomst of ja hebt gezegt over de telefoon is van Tha_Duck om 23:26.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  woensdag 25 maart 2009 @ 10:51:13 #85
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_67385466
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:43 schreef _Flash_ het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat mensen hier in trappen.
Beste advies als je zeker weet dat je geen handtekening hebt gezet onder een overeenkomst of ja hebt gezegt over de telefoon is van Tha_Duck om 23:26.
Overigens heb ik ook verhalen gehoord van gemanipuleerde bandjes waarop het net lijkt alsof je WEL een contract bent aangegaan.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_67385479
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:28 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

Ach het heeft een hoop banen opgeleverd, maar dat is dan ook het enige positieve eraan....
En dan nog beweren dat het daardoor goedkoper zou worden voor de consument.
pi_67385661
Heeft iemand het rekeningnummer van Energie-Direct. Dan kan ik dit bij voorbaat al laten blokkeren
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:01:03 #88
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_67385818
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:51 schreef Gunner het volgende:

[..]

Overigens heb ik ook verhalen gehoord van gemanipuleerde bandjes waarop het net lijkt alsof je WEL een contract bent aangegaan.
Zou natuurlijk kunnen. Maar lijkt me een urban myth.
Desalniettemin lijkt me een bandje eigenlijk geen onomstotelijk bewijs.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:14:24 #89
224610 Kaar68
~eerst denken dan doen~
pi_67386214
Ik heb ergens gelezen (hier bij Fok?) dat als een verkoper 2 of 3x het woorde JA hoort, hij denkt beet te hebben en door blijft zeuren.
Onderbreek dus meteen in de eerste zin, zeg geen "ja" ook niet op andere vragen.

Ik krijg regelmatig telefoontjes of ik over wil stappen, en het begint standaard met een vraag of ik tijd heb.
Daar zou een "ja" op kunnen, maar die krijgen ze meteen al niet.
Ik antwoord meestal iets van: "Dat doet er niet toe want ik wil niet overstappen, u kunt zich de moeite besparen". Meestal volgt er dan nog een vraag van "waarom niet" , en dan antwoord ik standaard dat ik volgend jaar ga emigreren en nu dus niet meer ga overstappen. Meestal wensen ze me nog wel een prettige dag verder, sommigen zijn niet eens zo sportief en hangen meteen zelf al op.
Als ik de kans krijg, vraag ik ook nog even of ze het leuk vinden mensen op deze manier lastig te vallen, en of ze geen betere baan kunnen vinden.
~gedachten zijn meestal geen feiten~
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:28:27 #90
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_67386708
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 11:01 schreef _Flash_ het volgende:

[..]

Zou natuurlijk kunnen. Maar lijkt me een urban myth.
Desalniettemin lijkt me een bandje eigenlijk geen onomstotelijk bewijs.
Ik zie die bedrijven ervoor aan om dat soort praktijken erop na te houden.
Where law ends, tyrrany begins.
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:28:30 #91
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_67386711
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 11:14 schreef Kaar68 het volgende:
Ik heb ergens gelezen (hier bij Fok?) dat als een verkoper 2 of 3x het woorde JA hoort, hij denkt beet te hebben en door blijft zeuren.
Onderbreek dus meteen in de eerste zin, zeg geen "ja" ook niet op andere vragen.

Ik krijg regelmatig telefoontjes of ik over wil stappen, en het begint standaard met een vraag of ik tijd heb.
Daar zou een "ja" op kunnen, maar die krijgen ze meteen al niet.
Ik antwoord meestal iets van: "Dat doet er niet toe want ik wil niet overstappen, u kunt zich de moeite besparen". Meestal volgt er dan nog een vraag van "waarom niet" , en dan antwoord ik standaard dat ik volgend jaar ga emigreren en nu dus niet meer ga overstappen. Meestal wensen ze me nog wel een prettige dag verder, sommigen zijn niet eens zo sportief en hangen meteen zelf al op.
Als ik de kans krijg, vraag ik ook nog even of ze het leuk vinden mensen op deze manier lastig te vallen, en of ze geen betere baan kunnen vinden.
Wat raar om zo op je taalgebruik te gaan letten of liegen.
Ik zeg gewoon dat ik geen interesse heb en dat de rest ze niks aan gaat. (Wat ook zo is.)
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_67388436
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:51 schreef Gunner het volgende:

[..]

Overigens heb ik ook verhalen gehoord van gemanipuleerde bandjes waarop het net lijkt alsof je WEL een contract bent aangegaan.
Belangrijk is voor een overeenkomst dat er wilsovereenstemming bestaat. Daarnaast is bij telefonische verkoop een periode van 7 dagen toegestaan om je koop te herroepen. Bovendien is het vaak zo dat bedrijven bij aflevering belangrijke gegevens 'vergeten' te vermelden. Op grond van 7:46 BW betekent dat dat deze termijn 3 maanden is. Bovendien moeten de algemene voorwaarden ten tijde van de koop of daarvoor overhandigd zijn aan de koper, mocht dit niet het geval zijn, wat telefonisch dus erg moeilijk is, dan zijn deze niet van toepassing.
pi_67388908
Kom er niet doorheen helpdesk. Wat een stelletjes idioten daar. Hang je 5 minuten aan de lijn 'u wordt als eerst volgende geholpen'. 70 cent per minuut + kosten mobiele telefoon
pi_67402663
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 12:35 schreef Tallie1982 het volgende:
Kom er niet doorheen helpdesk. Wat een stelletjes idioten daar. Hang je 5 minuten aan de lijn 'u wordt als eerst volgende geholpen'. 70 cent per minuut + kosten mobiele telefoon


http://www.vraagalex.nl/0(...)?alternatief=Energie:Direct&uid=52
Extra informatie:
U krijgt een melding dat u moet bellen naar 0900-enz, wacht rustig op de receptioniste en dien daar uw klacht in of stel daar uw vraag. Wij roepen Energie:Direct op om ons een alternatief nummer te geven.
Dus of het gaat werken weet ik niet maar niet geschoten is altijd mis
pi_67405646
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 18:52 schreef marcosta het volgende:

[..]

http://www.vraagalex.nl/0(...)?alternatief=Energie:Direct&uid=52
Extra informatie:
U krijgt een melding dat u moet bellen naar 0900-enz, wacht rustig op de receptioniste en dien daar uw klacht in of stel daar uw vraag. Wij roepen Energie:Direct op om ons een alternatief nummer te geven.
Dus of het gaat werken weet ik niet maar niet geschoten is altijd mis
werkt niet, kan je niet doorverbinden met de juiste afdeling
pi_67407853
Ja, ja Energie Direct was weer aardig bezig zieltjes te winnen de laatste weken. Ik had ze ook aan de lijn met een fantastisch aanbod. Toen ik vroeg hoe hun vastrecht tarief zich verhoudt tot andere energieleveranciers zei die muts dat die ongeveer hetzelfde waren. Hoe hoog dan? 8 euro per maand! maar dat is toch veel hoger dan wat Eneco mij nu berekent. KLIK .... tuut tuut tuut. Ik kreeg geeneens de kans om te vragen wat voor spannende lingerie ze vandaag aanhad.

Stelletje onbeschoft daar zeg! Al die callcenter dollies worden zeker nog op stukloon betaald.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')