abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 januari 2008 @ 16:51:13 #51
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_56321373
Er wordt hier wel geroepen over alle negativiteit over Energie:Direct maar we weten toch onderhand wel dat tevreden berichten het internet niet halen. We lopen allemaal liever te zeuren dan dat we complimenten geven.
Ik ken een aantal mensen die hun energie via Energie:Direct hebben en die hebben nooit problemen.
Ok, als je ze wilt bellen betaal je ¤ 0,70 per minuut, maar daarom is die e-mail mogelijkheid er. Voor zover mij bekend worden de mails altijd snel beantwoord.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_56353390
Vaak, maar niet altijd is e-mail de meest geschikte vorm van communicatie.
70 cent per minuut is echt teveel, met een mobiele telefoon betaal je dan 95 cent per minuut. De wachttijd in acht genomen, ben je al gauw 10 euro voor een consult kwijt.

Wel is het zo dat sommige bedrijven een flink deel van hun winst halen door exorbitant hoge prijzen voor de helpdesk. Ik vind een dure helpdesk in ieder geval geen goed visitekaartje: dan betaal ik liever iets meer voor het product zelf.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 19:49:10 #53
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_56393512
quote:
Op maandag 28 januari 2008 00:20 schreef sempron2400 het volgende:
Vaak, maar niet altijd is e-mail de meest geschikte vorm van communicatie.
70 cent per minuut is echt teveel, met een mobiele telefoon betaal je dan 95 cent per minuut. De wachttijd in acht genomen, ben je al gauw 10 euro voor een consult kwijt.

Wel is het zo dat sommige bedrijven een flink deel van hun winst halen door exorbitant hoge prijzen voor de helpdesk. Ik vind een dure helpdesk in ieder geval geen goed visitekaartje: dan betaal ik liever iets meer voor het product zelf.
Daarom is Energie:Direct ook een online energieleverancier. Ik ben ook absoluut van mening dat 70 ct per minuut wel erg veel is, maar doordat ze de rest via mail doen kunnen ze wel goedkoper zijn.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_59396506
Ook mijn moeder is afgelopen vrijdag gebeld en overompeld en heeft dus (net zoals bij de recherche op tape) haar gegevens doorgegeven.
Ze voelde zich overompeld door de telefoniste. Ze wil eigenlijk helemaal niet bij ED een contract afsluiten. Ik heb reeds gebeld en gemaild, maar daar werd gezegd dat ik moest wachten op het welkomspakket met brief waarin een 0900-nummer vermeld staat met code. Ik wil echter sneller actie en wil dus een brief naar ze sturen.

Ik wil me namens haar gaan beroepen op de bedenktermijn van 7 werkdagen zoals vermeld in Artikel 3, lid 2 van de ‘Algemene Voorwaarden levering kleinverbruikers 2006’

Weet iemand het adres waar ik een aangetekende brief naar toe kan sturen.

Alvast bedankt.

Aafke
  zaterdag 14 juni 2008 @ 23:54:40 #55
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_59398205
What about: klik
Miauw
  zondag 15 juni 2008 @ 01:34:06 #56
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_59399842
Als je te laat bent met opzeggen; bel een andere leverancier, die meldt je dan af bij ED. Zit je wel tijdelijk met een dubbele voorschotnota, maar dat is niet anders.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  vrijdag 27 juni 2008 @ 19:04:40 #57
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_59737316
Wij zijn echt wel gedupeerden met een geldboete van maar liefst ¤210,00 door NLEnergie .
NLEnergie heeft ons inderdaad met een telefonisch contract benaderd waar ik zo,n spijt van heb .
Nu waren laats ook zo,n mooie praatjesmakers van Energie Maatschappij Greenchoice aan de deur geweest en mijn echtgenote heeft zich laten ompraten en een contract laten maken .
Nu hebben wij een eindafrekening gekregen van ¤346,00 waarvan ¤210,00 een geldboete is .
De energie kosten zijn tegenwoordig zowiezo al duur genoeg en nu met deze boete word het wel helemaal een zooitje .
Ik ben nu brieven aan het schrijven naar deze Energie Maatschappij waardoor je ook nog eens een hoop kopzorg hebt en voortdurend kwaad word door deze ***** Energie Maatschappijen.
Het is toch niet meer normaal tegenwoordig .
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
pi_59738483
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 19:04 schreef abruzzese het volgende:
Wij zijn echt wel gedupeerden met een geldboete van maar liefst ¤210,00 door NLEnergie .
NLEnergie heeft ons inderdaad met een telefonisch contract benaderd waar ik zo,n spijt van heb .
Nu waren laats ook zo,n mooie praatjesmakers van Energie Maatschappij Greenchoice aan de deur geweest en mijn echtgenote heeft zich laten ompraten en een contract laten maken .
Nu hebben wij een eindafrekening gekregen van ¤346,00 waarvan ¤210,00 een geldboete is .
De energie kosten zijn tegenwoordig zowiezo al duur genoeg en nu met deze boete word het wel helemaal een zooitje .
Ik ben nu brieven aan het schrijven naar deze Energie Maatschappij waardoor je ook nog eens een hoop kopzorg hebt en voortdurend kwaad word door deze ***** Energie Maatschappijen.
Beetje incompleet verhaal dit.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 30 juni 2008 @ 08:20:52 #59
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_59786445
quote:
Op hoeveel plekken heb je dit nou gemeld?

Just say no...!
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  maandag 30 juni 2008 @ 14:05:29 #60
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_59793465
quote:
je bent een gedupeerde van je eigen stommiteit idd.. Niet door een energieleverancier gedupeerd.. nuanceverschilletje
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_59796166
quote:
Contractbreuk is nooit handig, had je moeten weten. Als je bij een mobiele telefoonprovider een abonnement hebt van 2 jaar ga je toch ook niet na 3 maanden een andere nemen? En dan nog zeiken op de nieuwe leverancier ook.. .

Eigenlijk heb je nog geluk gehad, de maximale boete is namelijk 250 euro . Scheelt weer 4 tientjes.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:14:31 #62
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_60954240
er kwam net een dame met een uiterst goedkope parfum aan de deur die in turbotaal allerlei dingen probeerde te ontfutselen om tot een energiedirectabonnement te komen, ze begon met ik stuur je de algemene voorwaarden op en ze probeerde te eindigen met wat is je bankrekening.. Ik heb het formulier maar even ingenomen en verteld dat ik er eerst over na ga denken, al googlend kwam ik bij dit topic..
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:09:20 #63
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_64751435
Ik snap er niets van. Wat gaat er dan precies mis bij dit bedrijf. Hun kWh kosten liggen op een hele lage 0,079 euro ofzo t.o.v. een nuon met zo'n 0,246 cent wil ik wel eens weten wat het addertje onder het gras is of rekenen ze van die ziekelijk hoge abonnementskosten ofzo?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:23:24 #64
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_64752084
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:09 schreef SpecialK het volgende:
Ik snap er niets van. Wat gaat er dan precies mis bij dit bedrijf. Hun kWh kosten liggen op een hele lage 0,079 euro ofzo t.o.v. een nuon met zo'n 0,246 cent wil ik wel eens weten wat het addertje onder het gras is of rekenen ze van die ziekelijk hoge abonnementskosten ofzo?
Ze naaien je.keihard.
pi_64759103

[ Bericht 100% gewijzigd door kapiteinhoken op 07-01-2009 09:11:11 ]
pi_64759693
ben ook laatst gebeld:

Ik: "nee, ik heb geen belangstelling"
Zij: "Dus u wilt bewust te veel betalen voor uw energie?"
Ik: "Ja, t liefst betaal ik zo veel mogelijk"
Zij: "o .... dan weet ik voldoende"
Ik: "prettige dag verder"
pi_64760871
Ik snap echt niet dat mensen geen 'nee' durven te zeggen. Op straat, door zo'n pauperige verkoper van de ECI of andere boekenclub, nemen jullie ook altijd die troep af?

'Nee, geen interesse' ... Zo moeilijk is dat toch niet?

'Ja maar ik werd helemaal overrompeld'... Je hebt t toch echt zelf in de hand hoor
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:42:39 #68
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_64761447
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:23 schreef kikoooooo het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen geen 'nee' durven te zeggen. Op straat, door zo'n pauperige verkoper van de ECI of andere boekenclub, nemen jullie ook altijd die troep af?

'Nee, geen interesse' ... Zo moeilijk is dat toch niet?

'Ja maar ik werd helemaal overrompeld'... Je hebt t toch echt zelf in de hand hoor
ED presteert het om je zelfs dan over te zetten, terwijl je geen toestemming hebt gegeven.
Dus kan je gaan bellen omdat weer terug te draaien.
pi_64761624
quote:
Ja, domme lul, dat heet een opzegvergoeding en is vrij normaal als je voortijdig het contract bij je huidige leverancier opzegt.
I was an atheist until I realized I was God
  vrijdag 23 januari 2009 @ 16:14:41 #70
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_65348509
Ik had er net ook eentje aan de deur

Ik stond toch echt wel even te kijken van de onzin die zo'n mannetje je op de mouw probeert te spelden. Ik vroeg of hij me een informatiefolder zou kunnen geven. Dat kon wel, maar dan moest ik wel even tekenen op een formulier waar in grote letters ''aanmeldingsformulier'' op stond. En dan nog beweren dat ik daarmee helemaal nergens aan zou komen vast te zitten

Want, zo zei hij: ''we kunnen sowieso niets beginnen zonder je meterstanden''. Ja, vast. Hij had het er ook over dat ze collectief de hele buurt over willen nemen zodat ik nog meer korting zou krijgen. Lijkt me ook een beetje een raar verhaal.
Toeval is toeval
  vrijdag 23 januari 2009 @ 16:27:42 #71
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_65348781
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:14 schreef Pyjama het volgende:

Ik stond toch echt wel even te kijken van de onzin die zo'n mannetje je op de mouw probeert te spelden. Ik vroeg of hij me een informatiefolder zou kunnen geven. Dat kon wel, maar dan moest ik wel even tekenen op een formulier waar in grote letters ''aanmeldingsformulier'' op stond. En dan nog beweren dat ik daarmee helemaal nergens aan zou komen vast te zitten

Want, zo zei hij: ''we kunnen sowieso niets beginnen zonder je meterstanden''. Ja, vast. Hij had het er ook over dat ze collectief de hele buurt over willen nemen zodat ik nog meer korting zou krijgen. Lijkt me ook een beetje een raar verhaal.
Ik hoop echt dat er ooit nog eens bij mij aanbeld, ik trap em finaal de vernieling in.
pi_65349742
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:14 schreef Pyjama het volgende:

Ik zou hem of haar voor een kop koffie uitnodigen en ondertussen volledig vast laten draaien in hun eigen verhaal!
pi_67373748
Ook erin getrapt hiero. Vroegen me of ik intresse had om mijn rekeningen etc te digitaliseren. Het scheelde me dan 20 euro per maand. Na een aantal vragen etc zei die tegen mij dat ik mijn rekeningnummer op moest noemen ter controle. Ik zo stom en doe het ook nog. Hij zou dan binnen een paar dagen een pakket opsturen met info enz. Heb continue gezegd tegen hem dat ik nergens aan vast wil zitten en hij zei dat dit ook niet het geval is. Krijg ik net een mailtje met bevestiging van aanmelding. Het is echt te triest voor woorden. Ik wil dit helemaal niet. Wat moet k doen?
pi_67376829
Niets betalen, simpel.

Bel je oude leverancier en leg het uit. En vervolgens NIETS maar dan ook NIETS betalen aan de ander. Laat ze maar een rechtzaak aanspannen, dan vraag je even om je handtekening of het bandje dat je akkoord bent gegaan. Een minuut of 10 later sta je dan glimlachend buiten.
pi_67377046
Ik had er laatst overigens ook een aan de deur:
V= verkoper, I = ik

V: Ja meneer, ik zie dat u bij Eneco zit en u betaald te veel.
I: Ik zit niet bij Eneco
V: Jawel, dat zie ik.
I: O.
V: Ja, waar zit u anders dan?
I: Bij een ander bedrijf.
V: Maar wij zijn goedkoper
I: Ja, krijg ik geld toe dan?
V: Nee, maar u bespaart 100 euro per jaar
I: Nou, dan krijg ik geld toe. Ik heb nu gratis energie omdat ik zo'n leuke jongen ben.
V: Huh?
I: Ja.
V: Waar zit u dan? Bij NUON
I: Nee, heeft u overigens niets mee te maken
V: Bij <weet ik wat> dan?
I: Nee.
etc. etc. etc. Koste hem een kwartier in de kou staan en leverde niets op

En van de week nog 1 aan de telefoon, dat het wel goedkoper kon. Ik zeg dat ik dat niet wil, en dat ik tevreden ben. Zij kon me een PRACHTIG aanbod doen. Ik zei dat ik dat niet wilde, en toen ging ze het "nog leuker maken". Toen ik vroeg wat er leuk was aan energie, de hoge prijzen en het vele gezeik hing ze toch maar op. Sjesus, wat een koe.
pi_67377168
Ik ben eigenlijk best tevreden over energiedirect? De stroom is nog nooit uitgevallen, de tarieven zijn laag, er is een handige website om je rekeningen te bekijken, etc. Prima eigenlijk.
pi_67377337
Ja, maar de stroom leveren zij helemaal niet

Die komt gewoon van je netbeheerder, die je al 20.000 jaar hebt en waar je niet vanaf kunt
pi_67377798
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 23:37 schreef Tha_Duck het volgende:
Ja, maar de stroom leveren zij helemaal niet

Die komt gewoon van je netbeheerder, die je al 20.000 jaar hebt en waar je niet vanaf kunt
Weet ik. Maar daarom kan ik me ook zo moeilijk voorstellen dat mensen problemen hebben met de energiemaatschappij. ze doen in feite niets
pi_67378098
Wacht maar tot je 1x een verkeerde afrekening krijgt of verkeerd voorschot. Dan moet je de molen in om contact te zoeken en is het niet meer zo grappig
pi_67381997
Ik ga zo opbellen en die aanmelding annuleren. Leugenaars dat het zijn
  woensdag 25 maart 2009 @ 08:39:03 #81
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_67382170
Lang leve de privatisering van de energiemarkt
Where law ends, tyrrany begins.
pi_67384668
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 08:39 schreef Gunner het volgende:
Lang leve de privatisering van de energiemarkt
Ach het heeft een hoop banen opgeleverd, maar dat is dan ook het enige positieve eraan....
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_67384771
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 23:30 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik had er laatst overigens ook een aan de deur:
V= verkoper, I = ik

V: Ja meneer, ik zie dat u bij Eneco zit en u betaald te veel.
I: Ik zit niet bij Eneco
V: Jawel, dat zie ik.
I: O.
V: Ja, waar zit u anders dan?
I: Bij een ander bedrijf.
V: Maar wij zijn goedkoper
I: Ja, krijg ik geld toe dan?
V: Nee, maar u bespaart 100 euro per jaar
I: Nou, dan krijg ik geld toe. Ik heb nu gratis energie omdat ik zo'n leuke jongen ben.
V: Huh?
I: Ja.
V: Waar zit u dan? Bij NUON
I: Nee, heeft u overigens niets mee te maken
V: Bij <weet ik wat> dan?
I: Nee.
etc. etc. etc. Koste hem een kwartier in de kou staan en leverde niets op

Hey, die sukkel had ik ook aan de deur vorige week
Wilde alles weten, of ik een dubbele meter had, de gezinssamenstelling, jaarverbruik, etc.
Helaas voor hem ging hij weer weg zonder al deze informatie.
Ik heb hem nog wel even uitgelegd wat een waardeloze club de NUON is met een beroerde klantenservice. Daar was hij van op de hoogte, zei hij.
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  woensdag 25 maart 2009 @ 10:43:43 #84
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_67385209
Ik snap werkelijk niet dat mensen hier in trappen.
Beste advies als je zeker weet dat je geen handtekening hebt gezet onder een overeenkomst of ja hebt gezegt over de telefoon is van Tha_Duck om 23:26.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  woensdag 25 maart 2009 @ 10:51:13 #85
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_67385466
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:43 schreef _Flash_ het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat mensen hier in trappen.
Beste advies als je zeker weet dat je geen handtekening hebt gezet onder een overeenkomst of ja hebt gezegt over de telefoon is van Tha_Duck om 23:26.
Overigens heb ik ook verhalen gehoord van gemanipuleerde bandjes waarop het net lijkt alsof je WEL een contract bent aangegaan.
pi_67385479
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:28 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

Ach het heeft een hoop banen opgeleverd, maar dat is dan ook het enige positieve eraan....
En dan nog beweren dat het daardoor goedkoper zou worden voor de consument.
pi_67385661
Heeft iemand het rekeningnummer van Energie-Direct. Dan kan ik dit bij voorbaat al laten blokkeren
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:01:03 #88
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_67385818
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:51 schreef Gunner het volgende:

[..]

Overigens heb ik ook verhalen gehoord van gemanipuleerde bandjes waarop het net lijkt alsof je WEL een contract bent aangegaan.
Zou natuurlijk kunnen. Maar lijkt me een urban myth.
Desalniettemin lijkt me een bandje eigenlijk geen onomstotelijk bewijs.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:14:24 #89
224610 Kaar68
~eerst denken dan doen~
pi_67386214
Ik heb ergens gelezen (hier bij Fok?) dat als een verkoper 2 of 3x het woorde JA hoort, hij denkt beet te hebben en door blijft zeuren.
Onderbreek dus meteen in de eerste zin, zeg geen "ja" ook niet op andere vragen.

Ik krijg regelmatig telefoontjes of ik over wil stappen, en het begint standaard met een vraag of ik tijd heb.
Daar zou een "ja" op kunnen, maar die krijgen ze meteen al niet.
Ik antwoord meestal iets van: "Dat doet er niet toe want ik wil niet overstappen, u kunt zich de moeite besparen". Meestal volgt er dan nog een vraag van "waarom niet" , en dan antwoord ik standaard dat ik volgend jaar ga emigreren en nu dus niet meer ga overstappen. Meestal wensen ze me nog wel een prettige dag verder, sommigen zijn niet eens zo sportief en hangen meteen zelf al op.
Als ik de kans krijg, vraag ik ook nog even of ze het leuk vinden mensen op deze manier lastig te vallen, en of ze geen betere baan kunnen vinden.
~gedachten zijn meestal geen feiten~
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:28:27 #90
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_67386708
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 11:01 schreef _Flash_ het volgende:

[..]

Zou natuurlijk kunnen. Maar lijkt me een urban myth.
Desalniettemin lijkt me een bandje eigenlijk geen onomstotelijk bewijs.
Ik zie die bedrijven ervoor aan om dat soort praktijken erop na te houden.
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:28:30 #91
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_67386711
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 11:14 schreef Kaar68 het volgende:
Ik heb ergens gelezen (hier bij Fok?) dat als een verkoper 2 of 3x het woorde JA hoort, hij denkt beet te hebben en door blijft zeuren.
Onderbreek dus meteen in de eerste zin, zeg geen "ja" ook niet op andere vragen.

Ik krijg regelmatig telefoontjes of ik over wil stappen, en het begint standaard met een vraag of ik tijd heb.
Daar zou een "ja" op kunnen, maar die krijgen ze meteen al niet.
Ik antwoord meestal iets van: "Dat doet er niet toe want ik wil niet overstappen, u kunt zich de moeite besparen". Meestal volgt er dan nog een vraag van "waarom niet" , en dan antwoord ik standaard dat ik volgend jaar ga emigreren en nu dus niet meer ga overstappen. Meestal wensen ze me nog wel een prettige dag verder, sommigen zijn niet eens zo sportief en hangen meteen zelf al op.
Als ik de kans krijg, vraag ik ook nog even of ze het leuk vinden mensen op deze manier lastig te vallen, en of ze geen betere baan kunnen vinden.
Wat raar om zo op je taalgebruik te gaan letten of liegen.
Ik zeg gewoon dat ik geen interesse heb en dat de rest ze niks aan gaat. (Wat ook zo is.)
pi_67388436
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:51 schreef Gunner het volgende:

[..]

Belangrijk is voor een overeenkomst dat er wilsovereenstemming bestaat. Daarnaast is bij telefonische verkoop een periode van 7 dagen toegestaan om je koop te herroepen. Bovendien is het vaak zo dat bedrijven bij aflevering belangrijke gegevens 'vergeten' te vermelden. Op grond van 7:46 BW betekent dat dat deze termijn 3 maanden is. Bovendien moeten de algemene voorwaarden ten tijde van de koop of daarvoor overhandigd zijn aan de koper, mocht dit niet het geval zijn, wat telefonisch dus erg moeilijk is, dan zijn deze niet van toepassing.
pi_67388908
Kom er niet doorheen helpdesk. Wat een stelletjes idioten daar. Hang je 5 minuten aan de lijn 'u wordt als eerst volgende geholpen'. 70 cent per minuut + kosten mobiele telefoon
pi_67402663
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 12:35 schreef Tallie1982 het volgende:
Kom er niet doorheen helpdesk. Wat een stelletjes idioten daar. Hang je 5 minuten aan de lijn 'u wordt als eerst volgende geholpen'. 70 cent per minuut + kosten mobiele telefoon

http://www.vraagalex.nl/0(...)?alternatief=Energie:Direct&uid=52
Extra informatie:
U krijgt een melding dat u moet bellen naar 0900-enz, wacht rustig op de receptioniste en dien daar uw klacht in of stel daar uw vraag. Wij roepen Energie:Direct op om ons een alternatief nummer te geven.
Dus of het gaat werken weet ik niet maar niet geschoten is altijd mis
pi_67405646
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 18:52 schreef marcosta het volgende:

[..]

http://www.vraagalex.nl/0(...)?alternatief=Energie:Direct&uid=52
Extra informatie:
U krijgt een melding dat u moet bellen naar 0900-enz, wacht rustig op de receptioniste en dien daar uw klacht in of stel daar uw vraag. Wij roepen Energie:Direct op om ons een alternatief nummer te geven.
Dus of het gaat werken weet ik niet maar niet geschoten is altijd mis
werkt niet, kan je niet doorverbinden met de juiste afdeling
pi_67407853
Ja, ja Energie Direct was weer aardig bezig zieltjes te winnen de laatste weken. Ik had ze ook aan de lijn met een fantastisch aanbod. Toen ik vroeg hoe hun vastrecht tarief zich verhoudt tot andere energieleveranciers zei die muts dat die ongeveer hetzelfde waren. Hoe hoog dan? 8 euro per maand! maar dat is toch veel hoger dan wat Eneco mij nu berekent. KLIK .... tuut tuut tuut. Ik kreeg geeneens de kans om te vragen wat voor spannende lingerie ze vandaag aanhad.

Stelletje onbeschoft daar zeg! Al die callcenter dollies worden zeker nog op stukloon betaald.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')