achja, ben in ieder geval van de straat ehquote:Op donderdag 27 december 2007 16:06 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Gelukkig weet je zelf waar je "probleem" zit
[..]
Kun je niet beter eerder beginnen met leren, dan kun je lekker doortrainen!
Ik ben deze maand welgeteld 2 x naar de sportschool geweest. Ben helemaal 'into' mijn studie en daar ben ik eigenlijk wel blij mee. Maar volgend jaar wil ik toch weer wat kracht bij komen maar even kijken hoe ik dat ga aanpakken!quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:14 schreef no-look het volgende:
Ik ga vandaag smerig volume draaien en dan rusten tot nieuwjaar. Maar het gaat echt tof worden vanavond!
Precies. Daarom ga ik er ook heen. En gratis drank op loopafstand van me huisquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:55 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
als je bij zo'n commerciële school traint wil dat wel 's helemaal niet verkeerd zijn wat er loopt.
Ik train zelf bij het studenten sportcentrum, en ook daar is het regelmatig feest, zeker als er aerobics ed wordt gegeven
en de andere sportschoolgang(st)ers stonden te lachen terwijl je aan het ploeteren was met die 30kg ?quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:55 schreef no-look het volgende:
pff net één grote set van 52 reps op de squat gedaan. Tering ik ging dood man.
12*60-10*50-10*40-10*30-10*stang
ik heb nog nooit 30 kg zo zwaar voelen zijn, zal ik maar zeggen
Helaas waren er bijna geen dansdamesquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:57 schreef mister_popcorn het volgende:
En Den Haag, we verwachten wel enkele plaatjes van smakelijk uitziende vrouwmenschen
20 reps met 100kg in je nek is beter, maar als je dan toch geen gewicht hebt kan je maar beter zo veel mogelijk reps maken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:47 schreef roburt het volgende:
ik kan het al een tijdje maar nooit veel mee gedaan.
ik deed het meer om de techniek te kunnen, niet om te trainen.
begonnen met goed doorzakken en weer naar boven komen door mijn handen te gebruiken, gesteund op 2 stoelen.
daarna alleen mijn handen gebruikt voor een goed evenwicht en nu kan ik het zonder hulp.
heeft wel een tijdje geduurd hoor
maar 100 reps is wel goed? ik dacht namelijk dat je niet veel meer als 20 moest doen.
Je hebt toch een tuin of niet dan?quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:53 schreef ivosnivo het volgende:
Zo eerste week bill star overleefd!
Vlak bankdrukken, barbel curl en militarypress vielen me tegen. De rest ging super lekker. Doe met squaten alleen bij het zwaarste setje me riem omEn deadlift deze week met 5x 205 deed ik zonder riem en straps
Train al tijdje in andere sportschool, en ze hebben echt mega fijne barbel met gruwelijke ribbels. Vet goeie grip, en als het lastig wordt hebben ze nog een bakje magnesium poeder staan
Begin volgende maand beginnen met me eigen home gym bij elkaar te sprokkelenBeetje jammer dat me huis te laag is voor mp
Nee, wel een vet groot park voor me huis waar ik highland games ga trainen. Misschien kan ik wel iets maken zodat ik het gewicht onder de stang kan hangen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:42 schreef LedZep het volgende:
[..]
Je hebt toch een tuin of niet dan?
Zo was nou niet echt de bedoelingquote:Op zondag 30 december 2007 01:32 schreef Semargofni het volgende:
Jazeker, de verzendkosten neem ik wel voor mijn rekening zo ben ik dan ook wel weer. Ben jij er ook weer vanaf.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |