Ik hou niet van naamtopicsquote:Op dinsdag 25 december 2007 17:16 schreef borisz het volgende:
Mijjn TT is leuker
is dat niet vervelend voor de 2008ste keer uit de kut van Maria komen ? En dat je weet dat je straks weer wordt gekruizigd ?quote:
Die baard van Jozef begint nu wel te stinken inderdaadquote:Op dinsdag 25 december 2007 17:20 schreef borisz het volgende:
[..]
is dat niet vervelend voor de 2008ste keer uit de kut van Maria komen ? En dat je weet dat je straks weer wordt gekruizigd ?
quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:40 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Gourmetten zit er weer in.
Voor een week vlees mee naar huis gekregen
Ik zag het al in MyAt. Dus net ingevuldquote:Op dinsdag 25 december 2007 19:53 schreef tong80 het volgende:
Bos
Het is weer tijd voor een dilemma topic # 3
Eerlijk gezegd was het etentje vanmiddag iets te vroeg voor mij.quote:
Ja en bedankt voor de remsporen Tongquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:01 schreef tong80 het volgende:
Iedereen ? Ik ben de enige aan de bar. Bos is de WC aan het schoonmaken
Ja nu zie ik het maar je stond achter de fokkastquote:
Wat stond er op het kerstmenu?quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:08 schreef RayMania het volgende:
Heerlijk gegeten. Nu aan de Herton Jan!
Is dat een goedkope variant van Hertog Jan?quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:08 schreef RayMania het volgende:
Heerlijk gegeten. Nu aan de Herton Jan!
quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:11 schreef appelsientje het volgende:
Pfff ben nog wel aan het uitbuiken van al het lekkere eten
quote:
Weet al die namen niet meerquote:
Ja, een zwager van Jan.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is dat een goedkope variant van Hertog Jan?
quote:
Okeequote:Op dinsdag 25 december 2007 22:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]sorry
was erg lekker
Allemaal verschillende hapjes
Wij hebben ook Bambi gegeten.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:13 schreef RayMania het volgende:
Weet al die namen niet meer, hoofdgerecht was in ieder geval hertenbiefstuk.
Ree's achterneefjequote:Op dinsdag 25 december 2007 22:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij hebben ook Bambi gegeten.
Kijk, vanmiddag liep ie nog in de wei:
[ afbeelding ]
Hier lag ie na de slacht op de snijplank:
[ afbeelding ]
En vervolgens lekker gebakken op het bordje:
[ afbeelding ]
Ook wel lekker. Vooraf een klein beetje vlees (pate, rosbief, carpaccio). als hoofdgerecht o.a. Biefstuk (dan wel de gewone biefstuk, dus niet van de hert of zo) en harricoverts. Als toetje Bosvruchtenijs in een koekschelpje, gedecoreerd met 2 slagroomsoesjes, slagroom en discobolletjes.quote:
Dat klinkt ook erg lekkerquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook wel lekker. Vooraf een klein beetje vlees (pate, rosbief, carpaccio). als hoofdgerecht o.a. Biefstuk (dan wel de gewone biefstuk, dus niet van de hert of zo) en harricoverts. Als toetje Bosvruchtenijs in een koekschelpje, gedecoreerd met 2 slagroomsoesjes, slagroom en discobolletjes.
Okee, hier was het dessert ook mijn bijdrage aan het geheel.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:24 schreef tong80 het volgende:
Ik zou voor het ijs zorgen maar was het vergeten. Hebben we maar yoghurt genomen
quote:
klinkt goedquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:28 schreef dndiek het volgende:
DVD-dag hier tussen het eten door
De DVD's waren beter dan het etenquote:
Palindroompjequote:Aantal posts: 39.293 (gemiddeld 24 per dag)
kut ik had er net ook eénquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Palindroompje
en ja Tong ik ben een newbie
Geen ideequote:
Ja en komend jaar ga ik je inhalen qua posttotaalquote:
dit jaar niet eens meer?quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en komend jaar ga ik je inhalen qua posttotaal
quote:
Dat gaat denk ik niet lukken. Of jij moet stoppen met posten tot 1 januariquote:
Nieuwe seriequote:Op dinsdag 25 december 2007 22:55 schreef borisz het volgende:
alle tv's hier zijn bezet
ik ben nu bij aflevering 4 van 23 seizoen 1
* Ole burpt ook nog wat naquote:
op dvd maar 16 uur hoorquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:57 schreef borisz het volgende:
[..]
ja, in die serie heeft een dag maar 23 uur.
Geconfijte parelhoender, wildbouillion oid, hertenbiefstuk en bavarois van cranberry toevallig?quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Weet al die namen niet meer, hoofdgerecht was in ieder geval hertenbiefstuk. En vooraf was soep met parelhoen ofzo. Lekker was het wel
.
dat had ik gister.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik had trouwens vooral vis.
Geen gourmet hier dit jaarquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:35 schreef Ole het volgende:
[..]
dat had ik gister.
Vandaag vooral vleesch... Gourmetten he
ach, de kleine neefjes vinden het geweldig. Dat scheelt een stukquote:
Tong is ineens pleitequote:Op dinsdag 25 december 2007 23:39 schreef Bluezz het volgende:
Bos, wat zijn discobolletjes eigenlijk?
Tong, ik wil ijs
Bekeken.quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:28 schreef Ole het volgende:
Je geilt wel op de slotjes zeg.
Dat kan nooit goed gaan
heerlijk zo'n verse modquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kan een stapje hoger gaan met notes en dat merk jij dan weer te laat. Optieften met zulke topics.
wij deden het met een grote bakplaat, en pannetjes onder een grilelement. Wat maakt het uitquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Gourmetten is maar gekloot met pannetjes, steengrillen is het helemaal op dat gebied.
ze zijn nogal heetgebakerd de nieuwe onzinmodjes zegquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik las het.
Kutturk![]()
Ole, heb je die britjes van Sanne al gezien, IK WIL OOK BRITJES![]()
Ontbrekende kerstgast levenloos aangetroffenquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:53 schreef Ole het volgende:
De minuut dat ik msn bericht zond was ie nog op Fok...
Moeten we ons zorgen gaan maken? Toch niet weer een stroomstoring of zo
Laten we er maar vanuit gaan dat hij wat van zijn pad is vanwege het vroege eten vandaagquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ontbrekende kerstgast levenloos aangetroffen
Tis ook niet echt briljant, kijk nu omdat het de finale isquote:Op woensdag 26 december 2007 00:11 schreef borisz het volgende:
[..]
ik heb aflevering 1 gezien, de rest gemist volgens mij
Ben je er zo één...quote:Op woensdag 26 december 2007 00:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
(Maar eerst Harry Potter lezen)
Sorryquote:
Twello?quote:
Mijn neefje van een half jaarquote:Op woensdag 26 december 2007 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Twello?
Wat is er voor kerstkonijn in Twello te vinden?
Die is nog te jong om als kerstmaaltijd te verorberen.quote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is nog te jong om als kerstmaaltijd te verorberen.
Wacht daar nog maar een paar jaar mee.
Goormetten.quote:Op woensdag 26 december 2007 00:33 schreef SCH het volgende:
Hij had wel op de gourmet gepast. Wat is dat goor zeg: gourmetten
Morgen naar mijn wel culinaire schoonfamilie.
Wij zijn niet thuis hoorquote:Op woensdag 26 december 2007 00:33 schreef SCH het volgende:
Morgen naar mijn wel culinaire schoonfamilie.
Mijn schoonmoeder doet er ieder jaar 'niet zoveel aan' . Je kent dat welquote:Op woensdag 26 december 2007 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Goormetten.
Morgen krijg je bambi en flappie op je bordje?
Jammie.quote:
je blijft het maar drinken dat spulquote:
De combi zwijn, eis, oent eind is eikenlich zeer lekkieg.quote:
Het is errug lekker inderdaad.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:41 schreef rubbereend het volgende:
je blijft het maar drinken dat spulheel vervelend
quote:Op woensdag 26 december 2007 01:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De combi zwijn, eis, oent eind is eikenlich zeer lekkieg.
(uitgesproken op zijn prinsbernards)
Ik moet lachen om mezelf mensen
proost!
Dat zijn die dingen waarin ze wel eens softijs indraaien. Je weet wel als je de keuze hebt uit chocodip en discodip of zo. Kleine bolletjes in verschillende kleuren dus. IK noem ze eigenlijk zelf discobolletjes, misschien heten ze officieel wel anders.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:39 schreef Bluezz het volgende:
Bos, wat zijn discobolletjes eigenlijk?
Ik denk eerder dat ik veel te weinig heb gezopen de afgelopen dagen. 3 glaasjes wijn per avond. Dat is natuurlijk niksquote:
Je bent niet de enige heb ik begrepen..quote:Op woensdag 26 december 2007 12:15 schreef Againzender het volgende:
goddomme, ben je het hele jaar niet ziek, wordt je het uitgerekend met kerst
koorts is alweer aan het zakken gelukkig...
Nou en of! Dat wordt vanavond weer even goedgemaakt hoor!quote:Op woensdag 26 december 2007 12:23 schreef Bluezz het volgende:
3 wijntjes per avond? Das pas een nachtmerrie
Het wachten hier is op bluezzezoon
Zelfde Michquote:Op woensdag 26 december 2007 12:28 schreef methodmich het volgende:
Tijd om te gaan!
Fijne Tweede Kerstmiddag allemaal.
Nee hoor, gewoon lekker met zijn 3tjes, zijn dinnetje is druk aan het inpakken, die trekt dus zaterdag bij hem in... zijn en ons laatste keer zeg maar dat we hem 'alleen' hebben als het goed isquote:Op woensdag 26 december 2007 12:26 schreef Ole het volgende:
Nou en of! Dat wordt vanavond weer even goedgemaakt hoor!
kerstavond was de wijn niet lekker. Pinot Grigio,uit de Elzas maar volgens mij een paar jaar te oud. Zat een beetje sherry-achtige smaak aan, en dat hoort volgens mij niet bij Pinot.
Normaal gesproken een favoriete wijn van mij.
En ja, gister bij mijn broer. Die drinken niet zoveel, en ik moest nog 1,5 uur met OV. Niet zo prettig met paar flessen wijn achter de kiezen.
Gezellig bleuzz!!! Nog meer gasten vandaag?
Ja, en wij zijn wel mee gaan doen aan kerstavondquote:Op woensdag 26 december 2007 12:43 schreef SCH het volgende:
In de meeste landen hebben ze geen 2e kerstdag
* SCH gaat emigreren
de wijn stond geloof ik al 6 jaarquote:Op woensdag 26 december 2007 12:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon lekker met zijn 3tjes, zijn dinnetje is druk aan het inpakken, die trekt dus zaterdag bij hem in... zijn en ons laatste keer zeg maar dat we hem 'alleen' hebben als het goed is
Gek idee, dat wel.
Iewwww die wijn, dat heb ik ook wel eens bij mensen die zelf geen wijndrinkers zijn... vaak ouwe azijn geworden of hele zoete die ik zoooo viesch vind. Dan maar een biertje of water
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 26 december 2007 12:49 schreef Ole het volgende:
Ja, en wij zijn wel mee gaan doen aan kerstavond![]()
maar ik doe dan weer niet aan 2e kerstdagquote:
Pfoe, daar zou ik weer erg aan moeten wennen, kleine draakjesquote:Op woensdag 26 december 2007 12:50 schreef Ole het volgende:
de wijn stond geloof ik al 6 jaar![]()
Na een half glas voelde ik de koppijn al opkomen. Inderdaad maar lekker water gedronken.
Was ik gister wel blij mee met 2 drukke neefjes om me heen
Ach, ik kon lekker naar huis. En tante kwam even met eurootjes voor de spaarpot, dus ik was meteen geweldig, dat begrijp je welquote:Op woensdag 26 december 2007 12:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pfoe, daar zou ik weer erg aan moeten wennen, kleine draakjes
quote:
Opgelost slotjequote:Op woensdag 26 december 2007 13:06 schreef VoreG het volgende:
Iemand met verstand van TV's?
[360] TV geeft wel beeld, geen geluid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 december 2007 13:13 schreef Bluezz het volgende:
Het wachten is op de echte kenner..........ik wilde het net zeggen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op woensdag 26 december 2007 13:13 schreef Bluezz het volgende:
Het wachten is op de echte kenner..........Ik hoopte eigenlijk op PascalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen vakantiedagen?quote:Op woensdag 26 december 2007 13:03 schreef golfer het volgende:
Zo, laatste dagje uitslapen.
Morgen gelukkig weer gewoon aan het werk.
Je had echt wel liever vrij nu.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:03 schreef golfer het volgende:
Zo, laatste dagje uitslapen.
Morgen gelukkig weer gewoon aan het werk.
ik heb wel schuimkransjes voor je?quote:Op woensdag 26 december 2007 13:55 schreef rubbereend het volgende:oi
iemand een kerstkransje bij het kerstbier?
ook lekkerquote:Op woensdag 26 december 2007 13:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik heb wel schuimkransjes voor je?
quote:Op woensdag 26 december 2007 14:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja nog steeds in Friesland
En ik benv rolijk omdat ik jullie zie
En ik benv rolijk omdat ik jullie zie
zit je scartkabel goed? Is het bij mij nl nog wel eensquote:Op woensdag 26 december 2007 13:06 schreef VoreG het volgende:
Iemand met verstand van TV's?
[360] TV geeft wel beeld, geen geluid
ik dacht het alquote:Op woensdag 26 december 2007 14:12 schreef Memento-Mori het volgende:
En ik benv rolijk omdat ik bos zie
En ik benv rolijk omdat ik bos niet zie
Dat wordt het vandaag. Met diverse bijbehorende wijnen uiteraardquote:Amuse van rundercarpaccio met een olijf-mozarella vulling
Antipasto a l’Italiano
Cannelloni al forno
Knoflook garnalen uit de oven
Spoom
Kalfsfricandeau met rode port saus, geserveerd met krieltjes en groenten
Kaasplankje, nootjes & dadelsalsa
Fruit
Goed “gevuld” mandarinetto ijs
Café con dolci & liquore
Panettone & Champagne
kom maar eend zal je wel beschermenquote:
ah bos en eend gaan vechten om M-Mquote:Op woensdag 26 december 2007 14:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kom maar eend zal je wel beschermen
Eend mag haar hebben hoorquote:Op woensdag 26 december 2007 14:38 schreef borisz het volgende:
[..]
ah bos en eend gaan vechten om M-M
Klinkt ook niet verkeerd, maar ik ben toch ook een fan van koken, dus tja....quote:Op woensdag 26 december 2007 14:42 schreef Ole het volgende:
dag 3 van Ole![]()
vooraf: bier
daarna: bier
hoofdgerecht: baco
tussendoor: wodka lime
na: Baileys..
moet ik een schaduw gevecht aangaan?quote:Op woensdag 26 december 2007 14:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]nouja zeg, wil je niet eens om me vechten
ja, maar na 2 kerstdiners is dit wel een fijne afwisselingquote:Op woensdag 26 december 2007 14:44 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Klinkt ook niet verkeerd, maar ik ben toch ook een fan van koken, dus tja....
Nee. Ik heb de hoop op je al opgegevenquote:Op woensdag 26 december 2007 14:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]nouja zeg, wil je niet eens om me vechten
ik houd wel van doorzetters hoorquote:Op woensdag 26 december 2007 14:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb de hoop op je al opgegeven
Maar tegen Eend kan ik toch nooit op?quote:Op woensdag 26 december 2007 14:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik houd wel van doorzetters hoor
Heb ik al gezegd eentje. Doe je moddingetjes en lees terug!quote:Op woensdag 26 december 2007 14:28 schreef rubbereend het volgende:
hoe was het nou in Nijmegen Catje?
quote:Op woensdag 26 december 2007 14:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar tegen Eend kan ik toch nooit op?
quote:Op woensdag 26 december 2007 14:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb ik al gezegd eentje. Doe je moddingetjes en lees terug!
![]()
met die instelling niet neequote:Op woensdag 26 december 2007 14:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar tegen Eend kan ik toch nooit op?
he vervelendquote:Op woensdag 26 december 2007 14:49 schreef Againzender het volgende:
ik geloof dat onze eetplannen wat gaan veranderen, want vrouwlief begint ook ziek te worden
* Againzender gaat even een appeltje eten
quote:
Ruik ik hier een modstaking?quote:
quote:
nog het huis uitgekomen?quote:Nee, het was leuk. Vrijdag komt Poesjuh hier
Natuurlijk.quote:
quote:
Sport 1quote:Op woensdag 26 december 2007 15:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]ook die Zweedse stram of hebben jullie Sport 1
Is stram Zweeds voor stream?quote:Op woensdag 26 december 2007 15:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]ook die Zweedse stram of hebben jullie Sport 1
jaquote:
*jaloers isquote:
Voor hulp kun je me wel even aanspreken op MSN. Al weet ik niet of ik degene ben die je kan helpenquote:Op woensdag 26 december 2007 14:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ga weer even aan mijn jubileum dingetje, zijn er nog mensen die willen helpen?
da's al meer dan hier thuisquote:Op woensdag 26 december 2007 15:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Papa en mama hebben dat ik zelf thuis niet hoor
Azijn is voor mietjes.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Azijn?
beter idde: veel bier!quote:Op woensdag 26 december 2007 16:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Azijn?
wel zo makkelijk, de Feyenoorders zitten ook al aan het bier!quote:
doen ze toch nog iets verstandigsquote:Op woensdag 26 december 2007 16:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
wel zo makkelijk, de Feyenoorders zitten ook al aan het bier!
quote:Op woensdag 26 december 2007 17:06 schreef borisz het volgende:
morgen maar van twente winnen
Urzaizquote:Op woensdag 26 december 2007 17:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Schwalbe Suarez en urzaiz scoort dan vanaf 11 meter
dan komt er tenminste eens wat beweging in de sig van Sjimzquote:Op woensdag 26 december 2007 17:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Schwalbe Suarez en urzaiz scoort dan vanaf 11 meter
quote:Op woensdag 26 december 2007 17:43 schreef golfer het volgende:
Het Bambi-gebraad voor vanavond zit nu in de oven.
ik heb er een hard hoofd in eerlijk gezegdquote:Op woensdag 26 december 2007 17:06 schreef borisz het volgende:
morgen maar van twente winnen
Ik wist dit Eend fors was, maar ditquote:
wel typisch je bent elke keer ziek voor een wedstrijd van ajaxquote:Op woensdag 26 december 2007 18:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb er een hard hoofd in eerlijk gezegd
denk ook dat ik helemaal niet ga als ik zo blijf
quote:Op woensdag 26 december 2007 19:02 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden laat ook effe zijn gezicht zien vanuit een warm Puerto Rico
Een koudere bries terug!quote:Op woensdag 26 december 2007 19:02 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden laat ook effe zijn gezicht zien vanuit een warm Puerto Rico
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |