Dat dusquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:24 schreef SuperFruitig het volgende:
Daar is dit topic niet voor helaasch
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:29 schreef BdR het volgende:
[..]
ah een klassieker: MDKlaatst nog uitgespeeld..
Oh ty, wist de naam nog wel in mn achterhoofd maar kon niet naar boren krygen TYTYTY was toen 4 toen ik t speelde
Heb je de OP al gelezen met alle bijbehorende linkjes? Zo niet, even doenquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:50 schreef capital_P het volgende:
Sorry, ik zou zweren dat er in de TT staat "ik zoek een spel".
Wie zei er dan dat je dat hebt gezegd?quote:Ik zei trouwens helemaal niet dat het illegaal moest zijn.
Hmm, das jammer. Wat ik zo op internet zie is dat het via Amerikaanse providers te downloaden is, Verizon, T-mobile, AT&T... Misschien dat er op die sites nog wat te vinden is. Anders googlen op 'god of war betrayal download verizon' ofzo...quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:46 schreef capital_P het volgende:
bedankt dat je me wil helpen ook al is dit blijkbaar niet het topic ervoor, maar die link werkt helaas niet voor hollandse telefoonnummers.
Fijn..... Ik zoek een uur, en een paar minuten nadat ik het hier post, vind ik het spelquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:46 schreef mjh487 het volgende:
Ik zoek een horror spel, heel oud, het is voor 7th Guest & 11th Hour, maar wel een beetje hetzelfde idee(rondlopen in een spookhuis) , ik kan me herinneren dat er veel blauwe kleuren waren, en dat er een tweeling was, en als je die aanraakte, was je dood
Iemand een idee toevallig??
Toch bedankt voor de moeitequote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:03 schreef lizardtattoo het volgende:
The Last Half of Darkness.
-edit- oeps te laat
Rick Dangerous? Daar krijg je bij het eerste level meteen zo'n bol achter je aan.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:50 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Dit gaat een beetje een vage omschrijving worden.
Maar ik zoek een oud dos-spelletje...kan me er echt niet veel van herinneren, ik was nogal jong...maar ik kan me een level herinneren, een van de eerste...waar je een mannetje was met een jas (grijs), 2D uiteraard...en het enige wat ik me kan herinneren is dat het dus een platformer was waar je dingen moest ontwijken, en op een gegeven moment kreeg je een grote bol achter je aan, en moest je vrij snel rennen om te blijven leven.
Ik heb in mn hoofd zitten dat je ook een pistool had, maar dit weet ik niet 100% zeker meer
Of mischien bedoel je Keen? Maar dan klopt niet helemaal met die bal die je achter je aankrijgt natuurlijkquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:50 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Dit gaat een beetje een vage omschrijving worden.
Maar ik zoek een oud dos-spelletje...kan me er echt niet veel van herinneren, ik was nogal jong...maar ik kan me een level herinneren, een van de eerste...waar je een mannetje was met een jas (grijs), 2D uiteraard...en het enige wat ik me kan herinneren is dat het dus een platformer was waar je dingen moest ontwijken, en op een gegeven moment kreeg je een grote bol achter je aan, en moest je vrij snel rennen om te blijven leven.
Ik heb in mn hoofd zitten dat je ook een pistool had, maar dit weet ik niet 100% zeker meer
Keen 4 wel,moest je zwemmen, kreeg je een vis achter je aan.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:02 schreef Noisiv het volgende:
[..]
Of mischien bedoel je Keen? Maar dan klopt niet helemaal met die bal die je achter je aankrijgt natuurlijkMaarja wie weet haha.
[ afbeelding ]
Schot in het donker, maar misschien Planescape Torment?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:55 schreef Noisiv het volgende:
Ik ben op zoek naar een game met een beetje dezelfde speelstijl als diablo. Je was een mannetje kon rondlopen door bossen en dungeons monsters doden kreeg je items voor enzo. Als je eenmaal dood was dat was je ook gelijk game over en moest je helemaal opnieuw beginnen want er wer dgeloof ik automatisch gesaved. Het was best wel een underground veriant dus geen diablo, baldurs gate, neverwinters night. Het staat me bij dat het iets met dark portal te maken had en het kwam van een twilight cd rond het jaar 2000. Jammergenoeg heeft me pa al de twilight cds weggegeven.
Hopelijk dat deze informatie iemand wat zegt want ik ben onwijs benieuwd naar de titel en wil het spel graag aanschaffen om het weer te spelen
Nee het is geen planescape tormentquote:Op zondag 22 februari 2009 05:35 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Schot in het donker, maar misschien Planescape Torment?
Die kan het zijn, ben nu op mn werk, kan het filmpje niet bekijken, maar dat doe ik zodra ik thuis ben, thanksquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:23 schreef BdR het volgende:
[..]
Rick Dangerous? Daar krijg je bij het eerste level meteen zo'n bol achter je aan.
Dat is m! Je bent n heldquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:23 schreef BdR het volgende:
[..]
Rick Dangerous? Daar krijg je bij het eerste level meteen zo'n bol achter je aan.
Nop zag er iets beter uitquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:57 schreef NoMercy285 het volgende:
Krush Kill 'n Destroy misschien? is wel uit de tijd dat die spellen opkwamen en met alles robots (toch?)
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:14 schreef raaavi het volgende:
Hmm
dit topic had ik nodig!
Een soort Robot versie van Red alert
bij lange na niet zo mooi.
ik weet dat alles van robots was
units. gebouwen, defense shit
en het had ook iets van Age of Empires.
Wie o wie?
One Must Fall 2097 misschienquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:26 schreef Jesse_ het volgende:
Ik ben opzoek naar de naam van een vecht game.
Het is een oude vecht game (voor de PC), die lijkt op FX Fighter.
[ afbeelding ]
FX Fighter
Maar het de game die ik zoek was met robots.
Een betere omschrijving kan ik niet geven
Chickin Chase misschien?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:20 schreef TheFrankey het volgende:
ik zoek een MSX spel van vroeger. Een spel waarbij een kip allemaal eieren moest leggen en jij als haan de boel verdedigen teggen ratten enzo.
Iemand die weet hoe dit heet?
bedoel je soms Total Annihilation?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:31 schreef raaavi het volgende:
[..]
Close, maar toch niet
ik heb wat adnere mensen gevraagt of ze zich het kunnen herinneren.
quote:
Ik weet wel dat je bij smart games puzzle challenge deeltje 2 ook dat spel er in hebt zitten, net als stuk of 20 andere puzzelspellen, zeker eens de moeite waard... loopt gewoon in windows. is vast wel ergens op het net te vindenquote:Op maandag 9 maart 2009 16:32 schreef bijdehand het volgende:
Ik zoek een spelletje, heel oud, heb het volgens mij in DOS gespeeld, 10 jaar geleden. Je had een laser een een bolletje, en je moest verschillende spiegels goed neerzetten op het veld zodat de laser het bolletje raakte
Voggesmij moet je hier een eigen topic over openen. Maar dan nog: Dirt ofzo?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:17 schreef MosPos het volgende:
Ik zoek een leuk Rally spel. Wat is het laatst uitgebrachte rally spel? Of weet iemand een geweldig rally spel?
Alvast bedankt
Pim-pam-petquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:53 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Voggesmij moet je hier een eigen topic over openen. Maar dan nog: Dirt ofzo?
Ik zoek een spel, en daar heb je dan zegmaar een rondraaiend ding en dan stopt ie op een letter en dan moet je in een categorie iets zeggen.
Whoops, was al beantwoord zie ik...quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:14 schreef raaavi het volgende:
Wie o wie?
http://www.towerdefence.net/ Heul veul.quote:Op zondag 5 april 2009 15:38 schreef jakees het volgende:
Ik heb gisteren op een iphone fieldrunner gespeeld super vet spel vond ik. Weet iemand een vergelijkbaar spel voor op de pc?
thx alvast
Gelukkig geen verslavend spel...quote:Op zondag 5 april 2009 17:14 schreef Flaccid het volgende:
[..]
http://www.towerdefence.net/ Heul veul.
Deze vooral:
http://novelconcepts.co.uk/FlashElementTD/
quote:Op maandag 6 april 2009 21:37 schreef jakees het volgende:
[..]
Gelukkig geen verslavend spel...
thx, ook namens mijn vrouw,
Audiosurf.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:06 schreef Vivoex het volgende:
Hoe heet dat race spelletje waar je muziek moet inladen en dan maakt ie op die muziek een baan met van die blokjes die je moet pakken
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:48 schreef oinkoink12 het volgende:
Kheb een lastige vraag!
Ik had vroeger op de gameboy een heel tof spelletje.
Wat ik er nog van weet is dat het een beetje een soort levend stratego was.
Je was een wit mannetje (de ene keer een knight en de ander ekeer een tovenaar) en je moest je tegenstanders verslaan (die er precies hetzelfde uitzagen maar dan grijs) Het spel speelde zich af in verschillende mappen waar je gewoon op zijn zelda's doorheen kon lopen
Dat is ongetwijfeld Impossible Creatures.quote:Op maandag 13 april 2009 19:14 schreef Haque het volgende:
Jongens, ik zoek ook een spel waar ik jaren terug toen mij het downloaden nog niet bekend was lang zoet ben geweest met de demo![]()
Het is een strategie spel in de tijd van age of mythologies waarbij je een basis bouwt waar je dieren kan maken. Bepaalde dieren hadden bepaalde taken en je kon dieren "samenvoegen" om een beter beest te krijgen en zo maak je een legertje. En dan was het zoals elk strategisch spel de taak om de omgeving uit te moorden.
Spel voor de pc, rond het jaar 2002 uitgebracht.
Wie o wie kan mij helpen
is het misschien Half Life of anders Half Life Opposing Forcequote:Op donderdag 23 april 2009 21:02 schreef tombat het volgende:
Helaas, dat zijn ze ook niet. Ik weet wel weer wat meer over het spel. Het speelde zich af in de toekomst en in de ruimte en de vijanden waren geen mensen of mensachtigen maar eerder kreeftachtigen. De wapens waren ook futuristisch. De gangen waarin je liep waren donker en vrij rechtlijning, het leek zich af te spelen op een planeet als mars. De HUD oogte verder volgens mij ook redelijk futuristisch/modern, maar dat weet ik niet zeker.
Niemand die zich de eindbaas bekend voor komt? Het was een monster waarbij je op zijn ogen moest schieten die volgens mij aan tentakels zaten.
In ieder geval al bedankt voor de suggesties.
Yes thats him.... ik hem nog niet geklikt maar zie het al aan de naamquote:Op zondag 26 april 2009 15:46 schreef BdR het volgende:
Arcade spel met mitrailleur, dat kan volgens mij alleen maar Operation Wolf zijn..
Hij lijkt er hendig op ja, alleen het was een full-PC spel, misschien onder een andere titel ofzo, ik ga zelf eens googlen, bedankt iig!quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:09 schreef tombat het volgende:
Kan dat Death Ball Zone zijn voor de PSX?
Hier is een filmpje van het spel op de PSP geemuleerd.
Strife misschien?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:02 schreef tombat het volgende:
Helaas, dat zijn ze ook niet. Ik weet wel weer wat meer over het spel. Het speelde zich af in de toekomst en in de ruimte en de vijanden waren geen mensen of mensachtigen maar eerder kreeftachtigen. De wapens waren ook futuristisch. De gangen waarin je liep waren donker en vrij rechtlijning, het leek zich af te spelen op een planeet als mars. De HUD oogte verder volgens mij ook redelijk futuristisch/modern, maar dat weet ik niet zeker.
Niemand die zich de eindbaas bekend voor komt? Het was een monster waarbij je op zijn ogen moest schieten die volgens mij aan tentakels zaten.
In ieder geval al bedankt voor de suggesties.
Deathball! Nee row...Deathrow! Shit, alleen op X-Box uitgekomen...maar het is wel precies zoals je beschrijft.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:13 schreef NoMercy285 het volgende:
Ik hb er trouwens ook nog eentje, kan me een spel herinneren als een soort rugby/voetbal-achtig iets, waarbij je een bal dus in het 'doel' of vlak o.i.d. moest krijgen, maar je kon tegenstanders gewoon slaan en misschien zelfs wel beschieten, weet ik niet meer zeker. Kan het me maar vaag herinneren maar heb er wel lol mee gehad jaar of 10 terug..
Out To Lunchquote:Op woensdag 29 april 2009 19:21 schreef kirsten. het volgende:
Ik had vroeger zo'n tof spel he.![]()
Ik kan me herrinneren dat ik het "het koksmaatje' noemde ( maar het was een frans spel dus ik weet de echte naam niet meer), en je moest als een kleine kok alle loslopende pizza's, knofloken(?), salami's en augurken e.d vangen in een bepaalde tijd, en die moest je in een kooi doen voordat de tijd op was.
Ik vond het geniaal. het was op de SNES. Weet iemand hoe het heet? want ik zou het graag weer willen spelen maar ik kan het nergens vinden
ps. 't was dus ergens rond 1994-1999 oid? ik heb werkelijk waar geen flauw benul.
Hierquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:27 schreef BasOne het volgende:
Heya
Kan iemand me vertellen waar ik Spellforce Universe kan kopen?
Dat is dus Spellforce The order of Dawn + Expansions
En Spellforce Shadow Wars
in 1 pakketje.
Ken em nie vinden op bol, amazon of E-buy
Hulpies
Alleen met creditcard -_- geen paypall of ideal of direct debit........quote:
Dat kan bij amazon toch ook niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:12 schreef BasOne het volgende:
[..]
Alleen met creditcard -_- geen paypall of ideal of direct debit........
Ik heb daar gezocht maar niet gevonden.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:20 schreef seventhseagulll het volgende:
[..]
Dat kan bij amazon toch ook niet.
Helaas ook die 2 zijn het niet, zal wel een behoorlijke underdog geweest zijn.quote:Op maandag 27 april 2009 16:59 schreef Frollo het volgende:
[..]
Strife misschien?
http://www.mobygames.com/game/dos/strife
Of MDK?
http://www.mobygames.com/game/dos/mdk
heb hem thuis nogquote:Op zondag 3 mei 2009 18:35 schreef BasOne het volgende:
oooh die ken ik nog van deze
[ afbeelding ]
Geen idee eigenlijk, kan je dat op de pc spelen en zijn daar van die guns voor te koop?
Anders wil ik Duck Hunt ook nog wel een keer
Niet deze dan? Weet niet hoe oud de versie is die je zoekt....quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:03 schreef Noisiv het volgende:
Ik zoek een spel wat is gebaseerd op Magic the Gathering. Je liep door een wereld heen met een kaarten deck en af en toe kwam je tegenstanders tegen waartegen je dan moest gaan duelleren. Zoiets kan ik me nog wel herinneren hoewel het geloof ik wel een single player game was. Ik heb een beetje zitten googlen maar dan kom je alleen bij een online variant waarbij je per maand moet betalen.
Sub Culture?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:30 schreef AQuila360 het volgende:
Hoe heet dat ene spel ook alweer?
Je was een onderzeeer geloof oranje ofzo en dan kun je grondstoffen zoals kristallen binnenhalen met een grijphaak o.i.d. en dat verkop en je kon ook wapens kopen geloof ik?
Dude dat is hemquote:
TFX?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:20 schreef theSingularity het volgende:
Ik zoek de naam van een oud vliegspel op de PC. Het was 3d, met een soort zwart stealth vliegtuig. Het vliegtuigje leek op die uit de Nintendo games Starfox en Lylat Wars (maar dan zwart).
Verder weet ik nog dat je constant de afstand tot je volgende (hoofd) doel in beeld had.
Nopes dit is hem niet, maar toch bedanktquote:Op maandag 11 mei 2009 17:21 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
TFX?
http://en.wikipedia.org/wiki/TFX_(computer_game)
Ja dat is het hardstikke bedanktquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:02 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Niet deze dan? Weet niet hoe oud de versie is die je zoekt....
http://en.wikipedia.org/wiki/index.html?curid=11877161
http://www.shegame.com/view/7225/Athlete-Balls-n-Walls ??quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:51 schreef MichielPH het volgende:
Goed. Jaren geleden spelletje gespeeld elke vrijdagavond met een vriend (jaja, kansloos blala) en we dachten. Laten we dat nog eens dunnetjes over doen. Dus wij gaan weer op internet, spel kwijt. Wat een rotzooi is dat internet geworden. Goed, je hebt dus;
Links: Plateaus (schrijf je dat zo?) met een soort schildpad erop (speler 1). Deze verzamelt balletjes en schiet over de muur (midden) ze naar de overkant, richting speler 2. Speler 2 is waarschijnlijk de tweelingbroer van speler 1, ze zien er precies hetzelfde uit. Als een speler een balltetje niet vangt, verliest hij een plateau. Zijn de plateuas (?) op, dan valt de speler in een gat en heeft hij verloren. Wie o wie helpt ons weer kansloos worden? Gouden tip krijgt link naar een foto van een mooi zweeds meisje.
Het is een flashspelletje
[ link | afbeelding ]
Hier zal hij toch wel bij zitten?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:54 schreef Mad-Matt het volgende:
Ik ben opzoek naar een oud pinball spel (begin cd-rom tijdperk).
Zoals jullie verwachten heb ik geen naam, maar slechts een gammele omschrijving.
Het was een cartoon-achtige game, waar je flipperkast uit 3 lagen bestond, elke laag was beeldvullend en had z'n eigen stel flippers. Als je door 1 scherm heen was ging je naar de volgende, met je bal missen ging je weer terug naar de vorige.
Je had een aantal kasten, waarvan 1 met een heksenthema was, een andere met waterthema.
Wie o wie kan mij helpen
Je bent m'n held van de dag (dat ik zelf niet aan Wikipedia heb gedacht).quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:02 schreef Frollo het volgende:
[..]
Hier zal hij toch wel bij zitten?
http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Pinball_video_games
Epic Pinball ?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:54 schreef Mad-Matt het volgende:
Ik ben opzoek naar een oud pinball spel (begin cd-rom tijdperk).
Zoals jullie verwachten heb ik geen naam, maar slechts een gammele omschrijving.
Het was een cartoon-achtige game, waar je flipperkast uit 3 lagen bestond, elke laag was beeldvullend en had z'n eigen stel flippers. Als je door 1 scherm heen was ging je naar de volgende, met je bal missen ging je weer terug naar de vorige.
Je had een aantal kasten, waarvan 1 met een heksenthema was, een andere met waterthema.
Wie o wie kan mij helpen
Flying Tigers (of Flying Tigers II) ..?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:42 schreef Boomstronk het volgende:
Hoi,
Wie kan mij helpen? ik ben op zoek naar 2 spellen, alle 2 voor de pc en een jaar of 10-12 oud.
De eerste was een vliegtuig spel dat leek op tyrian, alleen zat je in een soort f-16 vliegtuigje. Je moest ook van alles kapot schieten en je kon ook je wapens upgraden. Ik kan me ook nog iets van Tiger 21.a herinneren en in het begin zag je volgens mij ook zo'n tijger hoofd. Volgens mij was dit niet de titel..
Beetje algemene omschrijving, kan vanalles zijnquote:Het 2de spel was een soort hack en slash waarin je kon kiezen tussen een man en een vrouw. Je kon in het spel ook wisselen tussen dat mannetje en vrouwtje. Je moest allemaal monsters verlaan. Volgens mij hadden ze allebij verschillende wapens en specialiteiten.
Bedankt alvast!
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:46 schreef BdR het volgende:
[..]
Flying Tigers (of Flying Tigers II) ..?
[..]
Beetje algemene omschrijving, kan vanalles zijnMaar ik gok Realms of Chaos
Combat arms misschien?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:48 schreef Jedidiah het volgende:
Hej,
Ik zoek een leuk Multyplayer spel op de PC. Iets wat goed online werkt en waarbij je met elkaar en tegen elkaar kunt spelen.
Games die we al hebben geprobeerd:
Titan Quest
Company of Heroes (doen we nog steeds wel)
Flyff
Guild Wars
Worms 4
C&C generals (+ zero hour)
Age of empires 1,2,3 (+ uitbreidingen)
Het moet gewoon goed werken online, dit mag ook in de vorm van een MMO zijn, maar ik wil er niet maandelijks voor dokken
Iemand een suggestie?
Opeens wist ik het weer! Shogo: Mobile Armor Divisionquote:Op zondag 10 mei 2009 14:28 schreef Earry het volgende:
Een spel waarin je in een robot zat (zoals transformers), een deel deed je in een soort van auto-modus, een deel in fullblown robotmodus. Het was volgens mij een Japans spel (maar wel vertaald in het Engels), weet verder niet veel details meer maar het zal zo'n 10 jaar oud zijn. Iemand enig idee welk spel dit is?
Als ik me niet vergis zat er ook zwaardvechten als robot bij
T.I.M.?quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:23 schreef Ruudt het volgende:
Ik zoek een windows 3.x spel waarmee je met behulp van onderdelen en verschillende soorten ballen een muis kon vangen. Je moest dan de onderdelen zo plaatsen dat de ballen goed konden rollen ofzo.
Ja, das inderdaad een echte RPGquote:
quote:het is zeg maar allemall plaatjes. en dan staat er in een plaatje: de appel staat bij een luchtballon en dan moet je dat bij elkaar zetten
het zijn allemaal losse plaatjes
Isabel zegt:
gewoon allemaal vierkantjes
Isabel zegt:
en dan staan er boven aan allemaal mensen
daaronder huizen
daaronder dobbelstenen
daaronder fruit
daaronder voertuigen
en helemaal onderaan staat aanwijzijngen.
Een van die casual games zoalsquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:23 schreef Christiaan het volgende:
Ik zoek een spel, iets met Holmes, beschrijving:
[..]
Volgens mij bedoel je Sherlock van Everett Kaserquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:23 schreef Christiaan het volgende:
Ik zoek een spel, iets met Holmes, beschrijving:
[..]
Bedoel je Charlie The Duck?quote:Op zondag 31 mei 2009 08:37 schreef PocketAceBas het volgende:
Ik zoek een spel wat lijkt op mario. Maar ipv mario speel je het met een Eendje. Het is een 2d spelletje waarbij je zoveel mogelijk muntjes moet zien te pakken en beestjes doden door erop te springen (allemaal net mario)
Het is gewoon in kleur.
Verder kan ik jullie niet echt helpen met meer info.
Gruwlijk!!quote:Op zondag 31 mei 2009 08:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bedoel je Charlie The Duck?
http://www.spel.ws/spelle(...)harlie+the+Duck.html
hm, misschien Sea Rogue of anders Scubaventure ..?quote:Op maandag 1 juni 2009 12:23 schreef mjh487 het volgende:
Ik zoek een redelijk oud spel, ik denk begin jaren 90. Je was een duiker die rond moest zwemmen onder water, en allerlei schatten moest zoeken, door bijvoorbeeld boven iets te zwemmen, en dan met een zaklamp te schijnen. Lag daar iets, dan had je het item, en kon je naar een gezonken schip zwemmen om daar je schatten te bekijken. Iemand een idee?
Helaas beide niet. Het spel wat ik zoek was overigens grafisch wel iets beter dan de voorbeelden.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:50 schreef BdR het volgende:
[..]
hm, misschien Sea Rogue of anders Scubaventure ..?
Laser Light?quote:Op maandag 9 maart 2009 16:32 schreef bijdehand het volgende:
Ik zoek een spelletje, heel oud, heb het volgens mij in DOS gespeeld, 10 jaar geleden. Je had een laser een een bolletje, en je moest verschillende spiegels goed neerzetten op het veld zodat de laser het bolletje raakte
Eindbaas-omschrijving lijkt erg op een spel waarin je minimaal mouselook hebt / kunt richten. Is het echt niet een railshooter, zoals House of the dead 2?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:21 schreef tombat het volgende:Ik zoek een spel waarbij je door gangen (grotten?) loopt in first-person. Je moest monsters verslaan en ik weet nog dat er een eindbaas was waarvan je al z'n ogen kapot moest schieten. Het monster had veel ogen en tentakels. Het was een vrij donker spel en is al behoorlijk oud, zo'n 10 jaar geleden heb ik het gespeeld op de PC.
Waarschijnlijk niet In Search of Dr. Riptide, misschien S.T.O.R.M? Die laatste is 3CDs geloof ik, maar stond wel destijds op een 'verzamel CD'. Ik meen me te herinneren dat je in een duikboot zat, en deze nu en dan moest achterlaten om als duiker verder te gaan in de nauwere gebieden.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:23 schreef mjh487 het volgende:
Ik zoek een redelijk oud spel, ik denk begin jaren 90. Je was een duiker die rond moest zwemmen onder water, en allerlei schatten moest zoeken, door bijvoorbeeld boven iets te zwemmen, en dan met een zaklamp te schijnen. Lag daar iets, dan had je het item, en kon je naar een gezonken schip zwemmen om daar je schatten te bekijken. Iemand een idee?
Turok?quote:Op maandag 8 juni 2009 17:40 schreef ItsWar het volgende:
Ik zoek een spel.
Je kon ermee jagen op Dinosaurusen en die vielen je soms ook aan.
Weet er niet zoveel meer van want is best oud.
En nog 1
Je kon ermee op tijgers leeuwen en Beren enz opjagen
Die vielen je ook aan en je kon kiezen waar je wou jagen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |