Waarschijnlijk omdat dat ook de style van het nieuwe album isquote:
Goeie usericon!quote:Op woensdag 26 december 2007 10:25 schreef Idioteque het volgende:
Hm, ik vind 'm wennen. Maar er staan best sterke nummers op. (Discbox kwam hier vanmiddag aan.)quote:Op woensdag 26 december 2007 14:29 schreef spacemangraig het volgende:
Die extra disc is niet heel geweldig he? [tvp]
ik nog niet.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:43 schreef Mhjoezick het volgende:
[..]
true, maar ik heb wel als eerst de box in mn knuisjes
Hoezo als eerste eigenlijk?quote:Op donderdag 27 december 2007 21:43 schreef Mhjoezick het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 december 2007 21:43 schreef Mhjoezick het volgende:
[..]
bronquote:Vier oud en nieuw met Radiohead
Uitgegeven: 28 december 2007 10:49
Laatst gewijzigd: 28 december 2007 10:50
AMSTERDAM - Wie nog geen plannen heeft voor oudejaarsavond, kan achter de computer kruipen en een concert van Radiohead bekijken. Vanaf 1 uur 's nachts is de band via een webcast te bewonderen.
ANP
Tijdens het optreden zal de band hun nieuwe album In Rainbows in zijn geheel uitvoeren plus een aantal bijzondere covers, waaronder zeer waarschijnlijk een van Siouxsie and the Banshees. De show is te volgen op het internettv-kanaal van Al Gore: Current TV
Op deze website zijn ook eerdere webcasts van Radiohead te bewonderen. Tijdens deze shows speelde de band naast nummers van In Rainbows ook covers van The Smiths en Björk.
Westerpark
Wie Radiohead in het echt aan het werk wilt zien, moet wachten tot 1 juli. Dan zal de band een optreden geven in het Amsterdamse Westerpark. Festivalgangers kunnen Radiohead ook zien op 3 juli op Roskilde of op de twee dagen erna tijdens Werchter.
Op een paar nummers (last flowers, 4 minute warning, up on the ladder) na duidelijk b-tracks naar mijn mening, maar nog steeds erg goedquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:52 schreef Ceriel het volgende:
Ah ok.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:20 schreef Jarno88 het volgende:
[..]
Op een paar nummers (last flowers, 4 minute warning, up on the ladder) na duidelijk b-tracks naar mijn mening, maar nog steeds erg goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |