Typischquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:21 schreef Vivi het volgende:
Vanmiddag in de Hema riep een (erg witte) moeder haar dochtertje.."BEYONCEEEEE! KOM HIER!"
Chris heet voluit Christiaan John, De eerste naam omdat we die mooi vonden, de tweede is een vernoeming naar mijn vriends vader. Hij zal ook niet gedoopt worden ofzo. Maar vonden het wel leuk om toch te vernoemen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:40 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik loop me steeds af te vragen wat we nou moeten doen met de "doopnaam"
We dopen de kleine straks niet, maar we willen wel een tweede naam geven. Nu hebben we wel een idee, maar dat is niet echt een naam zoals ik uit mijn omgeving als "doopnaam"ken
dus geen elizabeth of iets in die trant..
zijn er hier meer mensen die een "moderne" 2e naam hebben?...dus geen dubbele voornaam maar een soort van doopnaam dus.
en dat geloof ik ook direct...quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Nu met zijn kapotte neus en halve spuuglok ziet ie er wel uit als een RoverEcht!
Ow daar vind ik nou niks aan....quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:37 schreef RockabeIIa het volgende:
Toch voor een tweede kindje zou ik nooit zo'n soort naam kiezen. Het past niet bij Brent. Owen als jongensnaam vinden we wel leuk.
Zo heet mijn vaderquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:32 schreef Deepfreeze het volgende:
Hidde vind ik ook wel mooi. Maar sommige frieze namen moet je echt niet aan een kind geven als je ze niet fries opvoed. Dan kan niemand de naam fatsoenlijk uitspreken. (zoals oane, zeker als je het dan ook nog als anne schrijft)
Hinse klinkt in het fries ook heel anders dan op zijn nederlands. Op zijn fries klinkt het nogal zeurderig
Dat hebben we heel even overwogen, maar dat was toch een wat teveel gekozen naam, dus wij hebben hem subtiel gewijzigdquote:
ik had er 9 jaar geleden nog nooit iemand mee gehoord.... nu hoor je het veel meer ja...quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:53 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat hebben we heel even overwogen, maar dat was toch een wat teveel gekozen naam, dus wij hebben hem subtiel gewijzigd
5/6 jaar geleden hoorden we die naam al heel vaak voorbij komen, vandaar.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik had er 9 jaar geleden nog nooit iemand mee gehoord.... nu hoor je het veel meer ja...
quote:Kennis X en kennis Y van Razztwizzle zijn 11 Januari Oma en Opa geworden van een kleinzoon met de naam Phreylicio, zoon van Rachonda en Humphfry.
Gelet op de namen van de ouders kon je zoiets aparts wel verwachtenquote:
ik zou zeggen : Fréé Lietsioquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:33 schreef Principessa het volgende:
Frijlisio?
Frielisio?
Frijlikio?
Frielikio?
Ik denk de eerst.
het zal een vernoeming zijn , de helft van twee namen ieder (opa en oma) samengevoegd en dan voor de leuk er een zelfverzonnen letter tussenproppenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:56 schreef miss_sly het volgende:
Ongetwijfeld, maar ik vind het een beeeeetje raar
Dan zou ik er Humphfryie van gemaakt hebbem dat is nog enigzins consequent
dan zijn ze gewoon gekquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Nee, de opa/oma zijn Gronings, met erg Groningse namen, de mamma is hun dochter en de vader is (als ik het goed heb) Amerikaans. Vandaar dat het mij ook een compleet raadsel was waar deze rare naam vandaan komt.
heel dubbel maar wel heel mooiquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:58 schreef vamperotica het volgende:
Pfff... Ja... Moeilijk is dat.. Ik heb Tan al eerder een pm gestuurd over de naam die wij voor ons mannetje hadden...
Al die jaren van jongens op de wereld zetten.. Eem meisjesnaam hadden we dus al klaar liggen... Maar een jongensnaam...
In de afgelopen maanden zijn er eigenlijk maar 2 namen overeind blijven staan...Eentje die we al vanaf het begin hadden, maar die we errug "zwaar" vonden... De enige manier waarop ik die "leuk " vond was met nog een naam erachter... Dante-Milan zou het dan worden...
Maar dat was het toch ook niet echt... Zeker niet toen mijn ex zijn dochter kreeg....Mila....
De andere naam... Viel meteen goed, bekte lekker en paste gewoon....
Maar niet alleen bij ons...
Zoveel toeval, bestaat dat?
Schijnbaar wel....
Ja... onze zoon heet ook Ayden... Na veel getwijfel en gepas met andere namen....
Maar toen ik dat mannetje voor het eerst in mn armen had was het de enige naam die bij hem hoorde....
Zo heet mijn zusjequote:Op woensdag 16 januari 2008 21:35 schreef S_oepstengel het volgende:
Da's echt wel sneu .. Beyonce![]()
Ik hoorde laatst een Aranka, weet nog niet wat ik er van moet vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |