hahaha, wat wil je nou lezen?quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:23 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Maar wat doet
[..]
dan op je lijstje?
Ik heb een tante die heet Neeltje, als die huilt lopen de tranen over de rug, dus die noemen we Scheeltjequote:Op donderdag 10 januari 2008 20:39 schreef Sugar het volgende:
Maneki, ik zeg Neeltje.
Ik dacht zelf aan een vernoeming, maar da's eigenlijk ook nergens op gebaseerdquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:52 schreef Igraine het volgende:
Ja, maar dan die combinatie....
Kaatje is iddquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:56 schreef Lishe het volgende:
KD, Nika vind ik zo leuk. (En ik ken een hele leuke, dat helpt ook) En Lena natuurlijk, maar ik ben bevooroordeeld.
Jepali, Just was 1 van mijn voorkeuren, leuk dus. Alleen lief vond 'm niet leuk.
Maneki, Kaat! (kaatje....)
Tisbé. Althans, zo hebben wij het geleerd.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:00 schreef Vivi het volgende:
Hoe spreek je dat uit dan, "Thisbe", met een harde T?
Oh okquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tisbé. Althans, zo hebben wij het geleerd.
Geheel offtopic, ik weet het!!quote:
Klinkt als een nieuw model Apple of Toyotaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:03 schreef Vivi het volgende:
Je hebt ook nog zo'n prima ballerina, die "Igone" heet.
Ik vind Mikal zo "kaal" maar dat komt omdat ik Mikael gewend ben!quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:47 schreef RockabeIIa het volgende:
KD, wat vind je van Mikal? Dat is een noorse naam afgeleide van Mikael maar eeuwenoud.
Het is meer thisbeh toch? Πύραμος καὶ Θίσβη die laatste is meer de eh dan de eee? Tenminste, dat is wat er is blijven hangen bij mij van Grieks jaren geleden? Het is de eta, niet de epsilon, de epsilon spreek je juist uit als die lange equote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tisbé. Althans, zo hebben wij het geleerd.
er zijn wel meer s(e)ijtjes hoor.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:38 schreef Pruk het volgende:
Seijtje was toch een schaatster? Seijtje van der Lende ofzo. Nu trainster.
[ afbeelding ] Is wel Sijtje zie ik trouwens.
Ik heb het over de Ovidius-variant.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:44 schreef Pruk het volgende:
Als je het tenminste op de Griekse manier uit zou spreken dus he.
Ja, wij....quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:40 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik loop me steeds af te vragen wat we nou moeten doen met de "doopnaam"
We dopen de kleine straks niet, maar we willen wel een tweede naam geven. Nu hebben we wel een idee, maar dat is niet echt een naam zoals ik uit mijn omgeving als "doopnaam"ken
dus geen elizabeth of iets in die trant..
zijn er hier meer mensen die een "moderne" 2e naam hebben?...dus geen dubbele voornaam maar een soort van doopnaam dus.
mijn tweede en derde naam zijn Karin en Martinequote:Op woensdag 16 januari 2008 13:40 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik loop me steeds af te vragen wat we nou moeten doen met de "doopnaam"
We dopen de kleine straks niet, maar we willen wel een tweede naam geven. Nu hebben we wel een idee, maar dat is niet echt een naam zoals ik uit mijn omgeving als "doopnaam"ken
dus geen elizabeth of iets in die trant..
zijn er hier meer mensen die een "moderne" 2e naam hebben?...dus geen dubbele voornaam maar een soort van doopnaam dus.
Sofieke?quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
Saar is wel leuk, maar ietwat belachelijk icm de achternaam dus dat is sowieso geen optie
je kan altijd nog overgaan op Meisje...quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:58 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dat klinkt als een SOA
Nah ik denk dat we er wel uit zijn hier. Jongensnaam is nu definitief, en meisjesnaam hebben we 2 opties. We kijken na de geboorte dan wel wat het beste bij het kindje past. Nadeeltje van de leukste meisjesnaam is dat het dan wel eindigd op een -a, maar dat is beter dan heelmaal geen naam denk ik zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |