Maak je toch niet zo druk.Het is maar tv hoor.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:33 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Tis idd echt misselijkmakend hoe die Huub fans een bord beton voor hun kop hebben! En dan Lieke voor hoer uitmaken SCHANDALIGGGGG!!
Ja hoorrrr Lieke wordt voor alles uitgemaakt hier, en dan moeten we notabene die smerige HOEREN in hun waarde laten!! NIET TE GELOVEN!quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou ik vind dat er niets mis is met die meiden.... laat ze toch gewoon in hun waarde....
quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:34 schreef Varen het volgende:
[..]
Dat is al een poos aan de gang.
De Huub-fans tegen de Lieke-fans, denk ik. Het lijkt Feyenoord-Ajax wel![]()
Jammer hoor
En anderen naar de eerste de beste leraar Nederlands.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:34 schreef 64-Bitch het volgende:
Die Huub fans moeten echt snel naar de eerste beste pschyco!!
Ik zie niets op tv. Ik kijk naar mijn pc scherm.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maak je toch niet zo druk.Het is maar tv hoor.
niet helemaal. Ik zie verschillende Huub- en Lieke-fans die niet eenzijdig berichten, maar dat sneeuwt erg onderquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:34 schreef Varen het volgende:
[..]
Dat is al een poos aan de gang.
De Huub-fans tegen de Lieke-fans, denk ik.
Jammer hoor
Ik ga naar de slaapkamer.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:35 schreef avonne het volgende:
is er toevallig iemand die meeluistert met de slaapkamer?
Een verslagje zou aardig zijn, aangezien dit de COS is.
Ik sta paraat in de private, dus jullie hoeven niets te missen, dan !
Liever een lesje Nederlands, dan een kansloze hersenoperatie.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:36 schreef mootie het volgende:
[..]
En anderen naar de eerste de beste leraar Nederlands.
De meeste reageren gewoon op de streams, er zijn er maar een paar de op de persoon spelen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:33 schreef Lobasca het volgende:
Lekker sfeertje hier!
Jaap speelt een gevaarlijk spelletje met Huub.....quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:37 schreef Disana het volgende:
Jaap wil zijn ontslagronde aanvragen, maar moet 10 minuten wachten voor de camera die hem het best pakt, het weer doet.
Psychiaters doen niet aan hersenchirurgie.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:38 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Liever een lesje Nederlands, dan een kansloze hersensoperatie.
Ik vind dat er best wel wat meer gedaan mag worden aan de notoire grote monden tegen users van de laatste tijd. Dus niet alleen dat er iets wordt gezegd tegen iemand die zichzelf er ook alleen maar tegen verdedigt (guuskee).quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:37 schreef avonne het volgende:
[..]
niet helemaal. Ik zie verschillende Huub- en Lieke-fans die niet eenzijdig berichten, maar dat sneeuwt erg onder
(hé, toch een witte kerst)
De kunst is om die te negeren, aangezien ze alleen maar uit zijn om de anderen te provoceren.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
De meeste reageren gewoon op de streams, er zijn er maar een paar de op de persoon spelen.
Ik ben Huub-fan, maar probeer mijn verslag toch objectief te houden, anders hebben de lezers er niks aan.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:37 schreef avonne het volgende:
[..]
niet helemaal. Ik zie verschillende Huub- en Lieke-fans die niet eenzijdig berichten, maar dat sneeuwt erg onder
Wat ik wel weet dat je je eigen ontslag niet in gang mag zetten (Ilona verhaal)..... dus lijkt me niet....quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:38 schreef mootie het volgende:
Kan je eigenlijk een ontslagronde voor jezelf aanvragen?
Het zint mij ook niet helemaal hoorquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap speelt een gevaarlijk spelletje met Huub.....
Nou sorry hoor, maar als iemand de moeder van een andere poster voor een hoer uit gaat maken, dan gaat het toch wel een tikkie te ver.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:37 schreef avonne het volgende:
[..]
er wordt geen 24 uur aangevraagd, maar een stemronde door jaap voor huub, waar huub bijzitquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Wel begrijp ik dat er nog even tv gemaakt moet worden in de private. Jaap zou gaan bellen en de hoeren moeten erbij zitten.
Alles word gedaan voor tv.En ik ga me echt niet druk maken om een stel randdebielen daar in die villa.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:36 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Ik zie niets op tv. Ik kijk naar mijn pc scherm.
Excuus van het jaar: "ja alles voor tv."
Was dit een plan van Jaap en Huub, om te kijken in hoeverre ze Lieke kunnen vertrouwen?quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:40 schreef Disana het volgende:
Jemig, dit is link. Een ontslagronde voor Huub.
Hoppatee... van je vrienden moet je het hebben...quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:40 schreef Varen het volgende:
Jaap vraagt een ontslagronde aan voor Huub
Ja niets mis mee.... altijd die negatieve oordelen hier over uiterlijk is gewoon niet normaal.quote:
Niets aan de hand, iedereen zit vastgeplakt aan het oliebollenbeslag. Er gaat toch niemand naar huis.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:40 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Het zint mij ook niet helemaal hoor![]()
Never trust a Japie !
Ik schreef ook niet over 24 uur maar over een ontslagronde. Alleen zou die voor Jaap zijn, en nu heeft Jaap er ineens een aangevraagd voor Huub. Ik snap niet dat Huub dat zo licht opneemt, want het is link.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:41 schreef lorence1 het volgende:
[..]
er wordt geen 24 uur aangevraagd, maar een stemronde door jaap voor huub, waar huub bijzit
Voor die uitspraken van Guuske werd je in 1943 kaal geschoren en in de gaskamer gedumptquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat er best wel wat meer gedaan mag worden aan de notoire grote monden tegen users van de laatste tijd. Dus niet alleen dat er iets wordt gezegd tegen iemand die zichzelf er ook alleen maar tegen verdedigt (guuskee).
Huub zit erbij? (sorry ik kan geen streams kijken)quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:41 schreef lorence1 het volgende:
[..]
er wordt geen 24 uur aangevraagd, maar een stemronde door jaap voor huub, waar huub bijzit
Wat dus moeilijk is omdat ze wel de sfeer verpesten.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
De kunst is om die te negeren, aangezien ze alleen maar uit zijn om de anderen te provoceren.
Ik zie het al helemaal voor.... Cora betkend zoveel voor mij... en Cora vond dat Huub een slechte invloed op me had.... en daarom Huub stem ik je eruit..... toedeloequote:Op dinsdag 25 december 2007 02:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoppatee... van je vrienden moet je het hebben...
ja ze willen kijken of lieke daadwerkelijk huub eruit zou stemmenquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:42 schreef eeff het volgende:
[..]
Huub zit erbij? (sorry ik kan geen streams kijken)
Yep, alles voor tv he?quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:42 schreef eeff het volgende:
[..]
Huub zit erbij? (sorry ik kan geen streams kijken)
Jij beschrijft inderdaad wat je ziet en hoort, en blijft realistisch. Zouden meer mensen moeten doen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:39 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik ben Huub-fan, maar probeer mijn verslag toch objectief te houden, anders hebben de lezers er niks aan.
Over het algemeen scroll ik bij bepaalde avatars gelijk door, maar dit vind ik wel heel erg ver gaan.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
De kunst is om die te negeren, aangezien ze alleen maar uit zijn om de anderen te provoceren.
Geloof er niks van.Huub en Jaap gaan in januari samen toeren.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor.... Cora betkend zoveel voor mij... en Cora vond dat Huub een slechte invloed op me had.... en daarom Huub stem ik je eruit..... toedeloe
Jaap is niet te vertrouwen.. wie dat nog niet wist... hopelijk vertrouwd huub hem niet blind.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:43 schreef akveor het volgende:
Ik zie het al helemaal voor.... Cora betkend zoveel voor mij... en Cora vond dat Huub een slechte invloed op me had.... en daarom Huub stem ik je eruit..... toedeloe
quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Was dit een plan van Jaap en Huub, om te kijken in hoeverre ze Lieke kunnen vertrouwen?
Ik hoop het, als Jaap als laatste moet stemmen, weet ik het niet hoorquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niets aan de hand, iedereen zit vastgeplakt aan het oliebollenbeslag. Er gaat toch niemand naar huis.
Dank je voor het niet beantwoorden van de vraag.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:45 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
hahahaha alsof het nog niet luid en duidelijk is dat Lieke die smerige kabouter Huub eruit zou stemmen?!!
Ik wil die kop van Huub zien als Jaap hem er echt uitstemt! pricelessquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:41 schreef avonne het volgende:
Jaap vraagt een ontslagronde aan voor Huub
Huub "he, Japie, eens even kijken wat Lieke gaat doen. Hahahah"
(daarnet: "he, Ricardo, is Lieke boos?")
idd, maar huub mag er van achter niet uitgestemd worden net zoals lieke er niet uitgestemd mag worden heb ik eens uit een kantoor gesprek opgevangenquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:40 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Het zint mij ook niet helemaal hoor![]()
Never trust a Japie !
Was retorische vraag.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Dank je voor het niet beantwoorden van de vraag.
Liggen in bed nog wat te praten.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:46 schreef eeff het volgende:
Wat doet de rest van het huis op dit moment?
Die is morgen zo ziek als een hondquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:45 schreef Prospera het volgende:
Huub: ik heb al geneukt en ik ga zo nog een keer neuken.
Jaap ben je al klaargekomen?
Huub: ja.
Jaap zit buiten te boeren en het is koud.....
[ afbeelding ]
Disana het was altijd al de bedoeling om hem voor Huub aan te vragen... ze willen kijken in hoeverre Lieke het meent om hem eruit te stemmen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik schreef ook niet over 24 uur maar over een ontslagronde. Alleen zou die voor Jaap zijn, en nu heeft Jaap er ineens een aangevraagd voor Huub. Ik snap niet dat Huub dat zo licht opneemt, want het is link.
Die van Mootie niet...quote:
Volgens mij wel.. Jaap houdt Huub er gewoon in, maar ze kunnen Lieke zo wel testen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Was dit een plan van Jaap en Huub, om te kijken in hoeverre ze Lieke kunnen vertrouwen?
Dankjewel. En toch vind ik het eng, weet je dat? Maar goed, het zal wel goed gaan dan. Ben inderdaad benieuwd hoe Lieke zal reageren.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:50 schreef Desii het volgende:
[..]
Disana het was altijd al de bedoeling om hem voor Huub aan te vragen... ze willen kijken in hoeverre Lieke het meent om hem eruit te stemmen.
Volgens mij mag er niemand uit in de maand december.... dus het is allemaal show
Dank je voor het beantwoorden van mn rethorische vraag.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die van Mootie niet...
[..]
Volgens mij wel.. Jaap houdt Huub er gewoon in, maar ze kunnen Lieke zo wel testen.
Ik denk dat Lieke hem er niet uitgooit, ze houdt haar woord (en back-up)
Verkapte hoerquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:19 schreef Guuskeee het volgende:
is lieke vergeten dat ze ook als hoer de kooi in is gekomen?
Zou Lieke er op deze manier ingeluisd worden?quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel. En toch vind ik het eng, weet je dat? Maar goed, het zal wel goed gaan dan. Ben inderdaad benieuwd hoe Lieke zal reageren.
Ze zal geen andere keuze hebben dan voor de ontslagronde van Huub stemmen, want ze is zelf de enige andere genomineerde.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Dank je voor het beantwoorden van mn rethorische vraag.![]()
Lieke zou nog wel voor de onstlagronde kunnen stemmen, maar niet instemmen met het werkelijke ontslag.
lieve schat, maak je toch niet zo druk over wat anderen denken.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:42 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Voor die uitspraken van Guuske werd je in 1943 kaal geschoren en in de gaskamer gedumpt
(* neem aan dat deze uitspraak de Huub fans wel aan moet spreken)
Misschien wel beter als ze effe op haar plaats gezet wordt. Ik vind Lieke nog steeds de normaalste persoon in dat huis, hoewel dat niet veel meer zegt tegenwoordig. Maar dat ze aanpapt met de mensen die haar in elkaar geslagen hebben en al 6 maanden 24/7 negatief over haar praten is belachelijk, dan zie ik haar liever vertrekken...quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:53 schreef neehe het volgende:
Ik hoop niet dat lieke van achter Huub eruit moet stemmen, dan krijgt ze weer alle shit over zich heen.
vind het ook eng, maar heb er vertrouwen in ivm oliebollen, maar juist dat enge maakt het tv, die kijkers zijn niet op de hoogte van oliebollen en zullen dus op het puntje van hun stoel zittenquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel. En toch vind ik het eng, weet je dat? Maar goed, het zal wel goed gaan dan. Ben inderdaad benieuwd hoe Lieke zal reageren.
Oke dus Huub beslist tegenwoordig wie er wel of niet in de villa mag komen als miljonair...ik heb nergens op de Gouden Kooi site gezien...."jij als nwe miljonair in de villa? Stuur een brief naar Huub"...quote:
Denk je echt dat het zo gaat??quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:53 schreef neehe het volgende:
Ik hoop niet dat lieke van achter Huub eruit moet stemmen, dan krijgt ze weer alle shit over zich heen.
Jaap moet hem er toch inhouden.
Ik snap het gewoon niet, J, H en L hebben de meerderheid, waarom knallen ze Amanda niet eens een keer op de stoel. Gewoon voor de lol en voor ons!quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zal geen andere keuze hebben dan voor de ontslagronde van Huub stemmen, want ze is zelf de enige andere genomineerde.
En op zichzelf stemmen kan niet (volgens mij kan ze niet eens stemmen als Huub en zij de enige genomineerden zijn)
wat moet jaap nou zonder huub,quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke heeft vandaag een sarcastische uitspraak gedaan dat ze zichzelf de villa ingeneukt heeft, en dat nemen een aantal mensen nu aan als bewijs.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:58 schreef 64-Bitch het volgende:
Verkapte hoer, doet toch eens voor een keertje een beetje normaal joh!
idd zou erg leuk zijnquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet, J, H en L hebben de meerderheid, waarom knallen ze Amanda niet eens een keer op de stoel. Gewoon voor de lol en voor ons!
Ja hoor, Jaap heeft duidelijk laten blijken dat Huub hem er toen in moest houden.quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je echt dat het zo gaat??
De winnaar krijgt een hele smal geld en dan denk jij dat ontslagrondes gescript zijn? Think again. Dan hebben ze 45 rechtzaken aan hun broek hangen.
Er zijn wel wat hersenkwabben nodig voor zo'n ingreep dus inderdaad kansloos voor je.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:38 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Liever een lesje Nederlands, dan een kansloze hersenoperatie.
Ik geloof je blindelings maar hoe kom je aan deze info?quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:01 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Lieke heeft vandaag een sarcastische uitspraak gedaan dat ze zichzelf de villa ingeneukt heeft, en dat nemen een aantal mensen nu aan als bewijs.
Terwijl het allang bekent is via haar familie dat ze al als miljonair geselecteerd was, VOORDAT ze schoonmaakster was. Dat was gewoon een introductie voor haar karakter.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:01 schreef miesy het volgende:
[..]
wat moet jaap nou zonder huub,
met wie heeft ie dan nog oprecht lol?
Lieke en Selene liggen in bed te praten. Brian en Amanda konijnen. Huub wordt door beide dames gemasseerd.quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:02 schreef eeff het volgende:
Wat gebeurt er nu op de streams?
Of is't niks meer.....
He die kon ik nog niet.quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:01 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Lieke heeft vandaag een sarcastische uitspraak gedaan dat ze zichzelf de villa ingeneukt heeft, en dat nemen een aantal mensen nu aan als bewijs.
Terwijl het allang bekent is via haar familie dat ze al als miljonair geselecteerd was, VOORDAT ze schoonmaakster was. Dat was gewoon een introductie voor haar karakter.
thxquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieke en Selene liggen in bed te praten. Brian en Amanda konijnen. Huub wordt door beide dames gemasseerd.
dan heb jij de eerste ontslagronde van Dennis gemist..... Nadia tegen Jaapquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je echt dat het zo gaat??
De winnaar krijgt een hele smal geld en dan denk jij dat ontslagrondes gescript zijn? Think again. Dan hebben ze 45 rechtzaken aan hun broek hangen.
a en b liggen te kloten onder de dekensquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:02 schreef eeff het volgende:
Of is't niks meer.....
Beschaafde mensen: beetje lullen in bed met elkaarquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:02 schreef eeff het volgende:
Of is't niks meer.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |