Zou Lieke er op deze manier ingeluisd worden?quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel. En toch vind ik het eng, weet je dat? Maar goed, het zal wel goed gaan dan. Ben inderdaad benieuwd hoe Lieke zal reageren.
Ze zal geen andere keuze hebben dan voor de ontslagronde van Huub stemmen, want ze is zelf de enige andere genomineerde.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Dank je voor het beantwoorden van mn rethorische vraag.![]()
Lieke zou nog wel voor de onstlagronde kunnen stemmen, maar niet instemmen met het werkelijke ontslag.
lieve schat, maak je toch niet zo druk over wat anderen denken.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:42 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Voor die uitspraken van Guuske werd je in 1943 kaal geschoren en in de gaskamer gedumpt
(* neem aan dat deze uitspraak de Huub fans wel aan moet spreken)
Misschien wel beter als ze effe op haar plaats gezet wordt. Ik vind Lieke nog steeds de normaalste persoon in dat huis, hoewel dat niet veel meer zegt tegenwoordig. Maar dat ze aanpapt met de mensen die haar in elkaar geslagen hebben en al 6 maanden 24/7 negatief over haar praten is belachelijk, dan zie ik haar liever vertrekken...quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:53 schreef neehe het volgende:
Ik hoop niet dat lieke van achter Huub eruit moet stemmen, dan krijgt ze weer alle shit over zich heen.
vind het ook eng, maar heb er vertrouwen in ivm oliebollen, maar juist dat enge maakt het tv, die kijkers zijn niet op de hoogte van oliebollen en zullen dus op het puntje van hun stoel zittenquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel. En toch vind ik het eng, weet je dat? Maar goed, het zal wel goed gaan dan. Ben inderdaad benieuwd hoe Lieke zal reageren.
Oke dus Huub beslist tegenwoordig wie er wel of niet in de villa mag komen als miljonair...ik heb nergens op de Gouden Kooi site gezien...."jij als nwe miljonair in de villa? Stuur een brief naar Huub"...quote:
Denk je echt dat het zo gaat??quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:53 schreef neehe het volgende:
Ik hoop niet dat lieke van achter Huub eruit moet stemmen, dan krijgt ze weer alle shit over zich heen.
Jaap moet hem er toch inhouden.
Ik snap het gewoon niet, J, H en L hebben de meerderheid, waarom knallen ze Amanda niet eens een keer op de stoel. Gewoon voor de lol en voor ons!quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zal geen andere keuze hebben dan voor de ontslagronde van Huub stemmen, want ze is zelf de enige andere genomineerde.
En op zichzelf stemmen kan niet (volgens mij kan ze niet eens stemmen als Huub en zij de enige genomineerden zijn)
wat moet jaap nou zonder huub,quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor.... Cora betkend zoveel voor mij... en Cora vond dat Huub een slechte invloed op me had.... en daarom Huub stem ik je eruit..... toedeloe
Lieke heeft vandaag een sarcastische uitspraak gedaan dat ze zichzelf de villa ingeneukt heeft, en dat nemen een aantal mensen nu aan als bewijs.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:58 schreef 64-Bitch het volgende:
Verkapte hoer, doet toch eens voor een keertje een beetje normaal joh!
idd zou erg leuk zijnquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet, J, H en L hebben de meerderheid, waarom knallen ze Amanda niet eens een keer op de stoel. Gewoon voor de lol en voor ons!
Ja hoor, Jaap heeft duidelijk laten blijken dat Huub hem er toen in moest houden.quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je echt dat het zo gaat??
De winnaar krijgt een hele smal geld en dan denk jij dat ontslagrondes gescript zijn? Think again. Dan hebben ze 45 rechtzaken aan hun broek hangen.
Er zijn wel wat hersenkwabben nodig voor zo'n ingreep dus inderdaad kansloos voor je.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:38 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Liever een lesje Nederlands, dan een kansloze hersenoperatie.
Ik geloof je blindelings maar hoe kom je aan deze info?quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:01 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Lieke heeft vandaag een sarcastische uitspraak gedaan dat ze zichzelf de villa ingeneukt heeft, en dat nemen een aantal mensen nu aan als bewijs.
Terwijl het allang bekent is via haar familie dat ze al als miljonair geselecteerd was, VOORDAT ze schoonmaakster was. Dat was gewoon een introductie voor haar karakter.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:01 schreef miesy het volgende:
[..]
wat moet jaap nou zonder huub,
met wie heeft ie dan nog oprecht lol?
Lieke en Selene liggen in bed te praten. Brian en Amanda konijnen. Huub wordt door beide dames gemasseerd.quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:02 schreef eeff het volgende:
Wat gebeurt er nu op de streams?
Of is't niks meer.....
He die kon ik nog niet.quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:01 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Lieke heeft vandaag een sarcastische uitspraak gedaan dat ze zichzelf de villa ingeneukt heeft, en dat nemen een aantal mensen nu aan als bewijs.
Terwijl het allang bekent is via haar familie dat ze al als miljonair geselecteerd was, VOORDAT ze schoonmaakster was. Dat was gewoon een introductie voor haar karakter.
thxquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieke en Selene liggen in bed te praten. Brian en Amanda konijnen. Huub wordt door beide dames gemasseerd.
dan heb jij de eerste ontslagronde van Dennis gemist..... Nadia tegen Jaapquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je echt dat het zo gaat??
De winnaar krijgt een hele smal geld en dan denk jij dat ontslagrondes gescript zijn? Think again. Dan hebben ze 45 rechtzaken aan hun broek hangen.
a en b liggen te kloten onder de dekensquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:02 schreef eeff het volgende:
Of is't niks meer.....
Beschaafde mensen: beetje lullen in bed met elkaarquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:02 schreef eeff het volgende:
Of is't niks meer.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |